Kumpaa suosittelisitte loka-/marraskuun vaihteessa? Näistä jommankumman aiomme valita.
Auringonotto ja shoppailu lähinnä kiinnostaisivat.
Puerto de la Cruz vai Corralejo?
11
67
Vastaukset
- Anonyymi
Hakemasi löytyy Maspalomasin vehreässä paratiisissa. Se on ainoa paikka Kanarialle missä aurinko todella paistaa ja missä tarkenee myös iltsisin. Lisäksi shoppailukeidas Ingles huippu ravintoloineen on lähellä
- Anonyymi
Auringon alle vaan Inglesiin shoppailemaan. Kanarian ykköspaikkaan.
- Anonyymi
Kiitos asiallisista vastauksista ja suosituksista. Auringonotto ja shoppailu lähinnä kiinnostaisivat.
Taidamme siis valita sittenkin Inglesin. - Anonyymi
Eipä kestä. Ingles on ainoa varma valinta jos aurinkoa haluaa. Tottakai myös tietenkin Puerto Rico joka on siinä Inglesin vieressä.
- Anonyymi
Puerto Rico on meillä tiedossa. Luulen että valitsemme silti Inglesin. Auringonoton lisäksi arvostamme hyviä paikkoja shoppailuun.
Mene toiselle puolelle Teneriffaa, playa de americasiin. Karumpaa mutta aurinkoisempaa, se Teide blokkaa Atlantilta tulevat pilvet hyvin.
- Anonyymi
Inglesissä kaikki on paremmin. On aurinkoa ja Maspalomasin vehreä paratiisi. On maailman parhaat ravintolat kuten Karhu ja Kuparipannu. Inglesissä löytyy myös kansainvälistä tunnelmaa Yumbon sateenkaari paratiisissa. Ingles on moninverroin parempi kuin sateinen teneriffa.
- Anonyymi
Kyllä vaan, inglesiin karhun maanmainioiden ruokapatojen ääreen. On nimittäin mistä valita ja herkullista ruokaa. Ei ihme että Karhuravintola on valittu jo kolmena vuotena peräkkäin Inglesin parhaaksi.
- Anonyymi
Mimäkin suosittelen lämpimästi Karhu ravintolaa kaikille hyvämaineinen ruoan ystäville. Mannermainen keittiö yhdistettynä kansainväliseen huippuohjelmistoon vetää lomailevaa mangeetin tavoin puoleensa. Ei ihme että se on Inglesin suosituin ruokaravintola. Suuntaa siis Inglesiin missä viihdyt varmasti.
- Anonyymi
Karhu on kyllä ihan huippu ravintola. Minäkin suosittelen lämpimästi Karhu ravintolaa Inglesissä
- Anonyymi
Muistakaa varata pöytä etukäteen. Karhussa on usein pitkät jonot maittavien lihapatojen ääreen. Varaamalla etukäteen väitätte pitkän jonottamisen
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2271993Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561251Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801075Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42794