Kokkolan paras ravintola/ruokapaikka?

Anonyymi

Kysely! Mikä on paras ravintola Kokkolassa?

Itse pidän Timin grillistä torilla, aivan huippua ruokaa.. 😋

Perässä tulee Feeniks ja Rock'r oll diner.

Kittiechihu

18

3584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, hyviä ja rapeita kevätkääryleitä Timin grillillä on saanut.
      Timin grilli se vaan on torilla auki, kun muut ovat sulkeneet grillin.
      Vähän vaikea laittaa ravintoloita parhaus järjestykseen, kun hyvää ruokaa tarjoillaan jokaisessa.
      Kungs Kitchenissä olen muutaman kerran käynyt syömässä ja huippu hyvää ruokaa...
      Miyabi Sushi ravintolassa olen käynyt sushia syömässä, hieno ja tunnelmallinen paikka.
      Sushia en ollut koskaan syönyt, joten syönti tekniikka ei ollut hallussa, kun sushi syödään ehjänä, eikä paloitella.

      Sorvin keittiöllä Käyttöauton yläkerrassa en ole käynyt syömässä, vaikka monesti on käynyt mielessä. Ainakin maukkaan näköistä ruokaa siellä tarjoavat, mitä Sorvin keittiön Facebook sivulta olen katsonut.

      t. Kokkolan yksinäinen

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta! 🙂

        Joo, ne Timin grillin kevätrullat on mahtavia.. Muualta Suomesta en ole löytänyt niin hyviä.

        Kungs kitchenissä olen kerran käynyt, oli ihan ok ruokaa.

        Kittiechihu


    • En harrasta pahemmin ulkona syömistä, niin en tiedä noista... :>

      • Anonyymi

        En minäkään harrasta kovin usein ulkona syömistä johtuen siitä, ettei minusta yli 8€ lounas ole kovin edullinen ja myös siitä syystä, että jos olisi varaa käydä joka päivä lounaalla, niin kyllä se alkaisi äkkiä vaikuttamaan elimistöön lihomisena, kun tulisi täytyisihän sitä syödä vatsa täyteen koko hintaan.
        Itse tulee tehtyä suurimmaksi osaksi ruoka, eikä maksa niin paljon.

        t. Kokkolan yksinäinen


      • Anonyymi

        No en minäkään jatkuvasti käy ulkona syömässä, mutta joskus. Onhan se kivaa vaihtelua kotiruoalle.

        Kittiechihu


      • tinttu-liina

        Sen mitä oon joskus ulkona käynyt syömässä, niin niiden huijausten jälkeen laitan kyllä itse ruoan.

        Eräässäkin paikassa hinta oli kpl n. 19.90€. Sisälsi kapealla lautasella pikkuruisen hampurilaisen. Vieressä lötkötti muutama perunatikku, nekin puoliraakoja. Olivat pikkasen paksumpia ku normi ranskalaiset. Lisäks lautasella oli iso tomaattiviipale ja pari suolakurkkuviipaletta. Kyllä mä tuijotin sitä ruokaa silmät suurina ja mietin, että mikä hitto tässä maksaa??? :/


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Sen mitä oon joskus ulkona käynyt syömässä, niin niiden huijausten jälkeen laitan kyllä itse ruoan.

        Eräässäkin paikassa hinta oli kpl n. 19.90€. Sisälsi kapealla lautasella pikkuruisen hampurilaisen. Vieressä lötkötti muutama perunatikku, nekin puoliraakoja. Olivat pikkasen paksumpia ku normi ranskalaiset. Lisäks lautasella oli iso tomaattiviipale ja pari suolakurkkuviipaletta. Kyllä mä tuijotin sitä ruokaa silmät suurina ja mietin, että mikä hitto tässä maksaa??? :/

        Ikävä juttu! Mutta kyllä hyviä ruokapaikkoja on, ja eivät kaikki ole hintavia..

        Kittiechihu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä juttu! Mutta kyllä hyviä ruokapaikkoja on, ja eivät kaikki ole hintavia..

        Kittiechihu

        Nii, no grillit on ehkä sellasia. En kylläkää ees muista milloin oon viimeks käyny...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Sen mitä oon joskus ulkona käynyt syömässä, niin niiden huijausten jälkeen laitan kyllä itse ruoan.

        Eräässäkin paikassa hinta oli kpl n. 19.90€. Sisälsi kapealla lautasella pikkuruisen hampurilaisen. Vieressä lötkötti muutama perunatikku, nekin puoliraakoja. Olivat pikkasen paksumpia ku normi ranskalaiset. Lisäks lautasella oli iso tomaattiviipale ja pari suolakurkkuviipaletta. Kyllä mä tuijotin sitä ruokaa silmät suurina ja mietin, että mikä hitto tässä maksaa??? :/

        19,90€ on kyllä törkeän kallis hinta, jos ruoan määrä on vähäinen ja laatu luokkaa hampurilainen.
        Silloin, kun joskus käyn ulkona syömässä, niin käyn syömässä puffetissa, joka on yleensä lounas aikaan.
        Aika monessa paikkaa saa syödä lounaan buffetissa 8-10€ ja buffetissa saa syödä vatsansa täyteen.
        Mutta eipä puffetissakaan raaski käydä joka päivä syömässä, mutta välillä on ihan mukava syödä valmiissa pöydässä, vaikka perjantaina viikonlopun kunniaksi, ettei tarvitse tehdä aina ruokaa.

        Kirjaston kahvilassa kävin syömässä, kun siellä oli lounas tarjolla, mutta sekin suojettiin, kun ei käynyt riittävästi asiakkaita, vaikka ruoka oli kyllä hyvää ja suhteellisen edullista.

        t. Kokkolan yksinäinen

        t. Kokkolan yksinäinen


    • Anonyymi

      Ei tietenkään aina käydä ulkona syömässä, vaan välillä. On kiva joskus syödä hyvää ruokaa ravintolassa mukavien tuttujen kanssa.

      Kittiechihu

    • Anonyymi

      Lounaspaikkoja on tullut koluttua koska työni takia syön aina lounaan kulloinkin lähimpänä olevassa lounaspaikassa. Haralds, entinen matildas cafe 9/10. neste nukkumatti 8/10. Pata's 8/10. Racuna 7/10. Phrik thai 9/10. Vietnamilainen anttilan vieressä 9/10. Kulma 7/10. Cafe eden uimahallilla 6/10 (ahdas ja pienet lautaset, muuten hyvä) abc on ihan paskaa. Muita nyt yhtäkkiä ei tullut mieleen..

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta! Sinulla oli hyvä lista eri ruokapaikoista. 🙂

        Kittiechihu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta! Sinulla oli hyvä lista eri ruokapaikoista. 🙂

        Kittiechihu

        Kuka saa..na vielä viitsii kierrellä kapakoissa ja kaikenlaisissa räkälöissä - mäkkäreissä, syömässä roska(passka)ruokaa, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka saa..na vielä viitsii kierrellä kapakoissa ja kaikenlaisissa räkälöissä - mäkkäreissä, syömässä roska(passka)ruokaa, hah hah haaa!!!...

        Hohhoijaa.. Ketään ei kiinnosta mielipiteesi..

        Ja kuka tuollaisen öykkärin kanssa ulos menisi syömään? Ei kukaan. Eipä ne ukonkäppänän kotiruoatkaan ole kovin terveellisiä, kun on niin lihava.

        Kittiechihu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa.. Ketään ei kiinnosta mielipiteesi..

        Ja kuka tuollaisen öykkärin kanssa ulos menisi syömään? Ei kukaan. Eipä ne ukonkäppänän kotiruoatkaan ole kovin terveellisiä, kun on niin lihava.

        Kittiechihu

        Katsos kun hahhah-mies huutelee tuollaisia koska hänellä ei ole varaa syödä missään lounaspaikassa vaan vetää kaljaa ja euron mikroruokia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos kun hahhah-mies huutelee tuollaisia koska hänellä ei ole varaa syödä missään lounaspaikassa vaan vetää kaljaa ja euron mikroruokia.

        Ei hän ainakaan kovin terveellisesti syö, niin punakka ja lihava kun on..

        Kittiechihu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka saa..na vielä viitsii kierrellä kapakoissa ja kaikenlaisissa räkälöissä - mäkkäreissä, syömässä roska(passka)ruokaa, hah hah haaa!!!...

        Realistille sopiva ruokapaikka on realistin oma komposti ja maatunut biojäte.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1980
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1397
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1067
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      120
      968
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      787
    Aihe