Aikuinen nainen ja nuorempi mies?

Anonyymi

Moniko nainen on toiminut nuoremman miehen opettajattarena? Mitä sivusta seuranneena oon huomannu niin moni treffipalstan nainen on vain vanhempiin päin. Mua kiehtois kuitenkin "suhde" kokeneemman naisen kans, itse oon kakskymppinen. Tiedä onko nää kaikki nettipuheet vaa fantasiointia vai onko tuollainen suhde oikeasti mahdollinen ja mistä ootte kumppaninne löytäny:)

25

759

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pari vuosikymmentä sitten oli eräällä deittipalstalla eräs nainen joka ilmoitteli muutaman kerran ja etsi nuorempaa seuraa. Nainen oli nelikymppinen ja haki 16 - 20 vuotiasta nuorta miestä.

      Muutama vuosi sitten Iskurissa oli myös yksittäinen nainen joka etsi nuorta jätkää.

      Toinen joukko joka etsii nuorempaa, on osa kolmatta pyörää etsivistä pareista.

      Muita ilmoituksia en ole nähnyt. Suurin osa naisista etsii joko samanikäistä tai vanhempaa, miestä, naista, paria ja joskus harvemmin miesryhmää.

    • Olen 38v nainen ja mökkinaapurin poika on ollut kesän minun opissa. Käy meillä päivittäin ja on saanut harjoitella ja naida kanssani.
      Olen liikneellä mìeheni tieten.
      Poika on ujostellut miestäni mutta on nyt jo sinut koska oli viikko sitten ensikertaa yötä meillä samassa sängyssä. Oltiin illalla kimpassa ja yöllä oli halut kovat useita kertoja.

      • Anonyymi

        Varmasti saatte tästä pojasta hyvän kimppakaverin kun kerran olet saanut opettaa poikaa itselle mieleiseksi.
        Kiinnostaisi tietää että miten saitte tämän pojan sinun oppiisi?😀


    • Anonyymi

      Tää olis munkin fantasia :)

    • Anonyymi

      Löytyiskö täältä foorumilta naista joka haluaisi tutustua nuorempaan mieheen?

    • Anonyymi

      Helpoiten tuollaista opeseuraa löytyy aviopareilta ja ehkä rouvilta salaa. Mulla on n. 45v. aviopari, jonka rouvaa olen käynyt naimassa. Asuvat tuossa lähellä. Kesällä tavattiin laivalla.

      • Anonyymi

        Onks ukko mukana kans ?


    • Anonyymi

      Joskus oli tuollaisessa miestenlehdessä lehden ylläpitämä palsta, jossa etsittiin nuoria kokemattomia poikia ja vastaavasti vanhempia naisia. Olisko ollut -80-90 lukujen vaihteessa.

      • Anonyymi

        Niin oli, ja -80 luvulla. Piti lähettää toimitukseen passikuva " asiaan orjentoitumiseksi " ja paluupostissa tuli sitten useampi ehdotus.


    • Anonyymi

      Jos joku nuori kaveri osaisi tanssia, niin laivalta saisi ihan varmasti kypsän naisen opettamaan

    • Anonyymi

      Täällä olis nelikymmpinen mies ja voisin vastaavasti ottaa oppiini nuoren naisen.
      Yhteystietoja vain tähän alle.

    • Anonyymi

      onko netissä mitään hyvää palstaa jossa nuorempi kohtaisi aikuisempaa naisseuraa?

      • Anonyymi

        iskuri.net on ainakin


    • Tää on jännä juttu...! Kun vanhempi nainen kaipailee nuorempaa miestä, niin se on täysin OK! Mut auta armias, jos miehenä tykkäät nuoremmista naisista, niin sua katotaan vähintään kieroon! =D Mulle ikä on numeroita, ja tuun aina tykkäämään pykälää nuoremmista naisista sanoo kuka mitä sanoo! =D

    • Anonyymi

      Olen itse lähes seitsemänkymppinen nainen. Melkein puolet nuorempi mies on onnellisen sattuman kautta ollut " yhteistyökumppanini" pitkään. Olen oppinut, vapautunut, iloinnut, saanut ja antanut paljon. Eli nuorempi mies on opettanut vanhempaa naista.

    • Anonyymi

      Anonyymi joka haluat tutustua vahempaan naiseen , mistä päin olet ja minkä ikäinen?

      • Joskus nuotena miehenä, about 24 vuitiaana minulla oli toista kymmentä vuotta vanhempi nainen vuoden ajan. Se kyllä opetti sellaisen määrän niksejä ja temppuja, että tänäkään päivänä, einkaikkia ole ehtinyt vielä käyttämään uudelleen. Häntä voi "syyttää " eismerkiksi peppuseksin pariin opastamisesta. Hän oli siinä todells taitava ja halukas. Ennen sitä en ollut kiinnostunut koko asiasta, mutta sen jälkeen olen ollut vankkumaton fani. Otti suihin ja imutti, ja myls vastaavasti nuoletti pillua. Ei ollut turhan tarkka mitä miten missä ja milloon ja missä järjestyksessä. Jos vaan maistui, niin liukkaria munan päähän ja perseeseen suoraan. Siinä oli nuori poika ihmeissään, kun oli ikäistensä kanssa vaan pelannut

        Koko tuo aika on kyllä leimannut viimeiset 20 vuotta koko seksielämää.


      • Anonyymi

        Itse olen Helsingistä. Olen 56 v, mutta näytän n 40-ltä. Minkä ikäinen itse olet?


      • Anonyymi

        Vieläkö seuraat keskustelua?


    • Anonyymi

      23v M olen päijät-hämeestä.. oma auto löytyy pihamaalta joten mahdollisuus liikkua jos nainen jonka kans kemiat kohtaa osuis kohdalleni:)

    • Anonyymi

      Sama täällä 17v mies etsii vähän kypsempää nais seuraa. Ottakaa yhteyttä.

    • Anonyymi

      Oon 30-vuotias mies Treen suunnalta ja taas tekee mieli vanhaa naista, viime kerrasta on aikaa jo yli puoli vuotta.

    • Olen 5-kymppinen mies ja "palauttanut kiertoon" pari leskirouvaa, jotka eivät olleet kokeneet juurikaan mitään. Kiva jelppailla ja kouluttaa 60 naisista osaavia ja nauttivia sänkykumppaneita. Toimii siis näinkin päin...

      • Anonyymi

        Tuo on totta helsingin herra. Meidän, yli kuuskymppisten ikäluokan naiset ovat eläneet aika paitsiossa nuoruudessaan seksin nautinnoista. Jos on jotakuinkin ulkoisesti kuosissa, niin mikä sen ihanampaa kuin opiskella uusia nautintoja tässä iässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta helsingin herra. Meidän, yli kuuskymppisten ikäluokan naiset ovat eläneet aika paitsiossa nuoruudessaan seksin nautinnoista. Jos on jotakuinkin ulkoisesti kuosissa, niin mikä sen ihanampaa kuin opiskella uusia nautintoja tässä iässä.

        Kannattaa ottaa vahinko takaisin hyvät rouvat.
        Itse päädyin paitsioon vasta perhettä perustaessa, halut meni niin että ryhdyin katselemaan ympärilleni uudestaan vasta tässä viidenkympin kieppeillä.
        Ja, anteeksi vain, oman ikäluokan miehet näyttävät enimmäkseen melko lailla elämän väsyttämiltä ( kun taas minä olen elämäni kunnossa...) , joten kääntyyhän se katse sitten vähän nuorempiin.
        Ihan parikymppisen kanssa en kuitenkaan lähtisi leikkimään, enkä taida olla opettaja-ainesta, vaan arvostan kokemusta ja taitoa, miestä joka tietää mtä tekee.
        Ei se ole ikä joka ratkaisee, pitäisi kemioiden ja mieltymystenkin kohdata.
        Tuskin kiinnostuisin miehestä joka haluaa mua vain siksi että olen "vanha".


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2013
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1712
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1650
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1608
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1448
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1403
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1207
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1203
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      43
      1123
    Aihe