sadamarket

keppi

onko kellään omakohtaisia kokemuksia satamassa sijaitsevasta sadamarket kauppakeskuksesta? kannattaako tuonne ylipäätään mennä vai kannattaako suunnistaa ihan suosilla keskustan alueelle?

7

4097

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on monipuolinen ostari. mutta riippuu paljon siitä mitä etsit,normaalit alkoholit yms. tuotteet ja piraattikrääsän löydät sieltä. mutta jos tarvit jotain muuta niin sitten ei kannata poiketa.

• J_K

Sadassa myynnissä lähinnä puolalaista yms. ns. halpavaatetta, tosin hinnat eivät ole halpoja. Piraattilevyjä, hinta -20 prossaa aidon hinnasta Suomessa. Viinaa ja olutta, tosin lähellä cittarissa parempi valikoima.

Kannattaa suunnata keskustaan, tosin huomioitavaa, ettei mitään aitoja merkkituotteita saa juurikaan Suomea halvemmalla, osa jopa kalliimpaa...

• markku-erik

Me haemme tavarat liettuasta eikä puolasta.Moni muu myös ja sadama marketissa myymme.Kauppa käy,kauppa käy.

• Käyn usein

Vältä ja kierrä.

• mari

Sadamarketissa monien tavaroiden hinnat kalliimpia,kuin muualla.Samaa krääsää kuin toreillakin,mutta hinnat kovempia.Kyllähän siellä katsomassa kannattaa käydä,jos on aikaa satamassa.

• Pera

Ensinnäkin meitä on moneen ja jos minulta kysytään, niin mitään en ostaisi "sadasta" mitään.
      Olen monta kertaa käynyt Tallinnassa ja kaikki tarvittavani olen ostanut muualta kuin sadamarketista. Tavaraahan siellä sadassa on laidasta laitaan, mutta huomattavasti halvemmalla saat, jos sinulla on aikaa käydä kauempana satamasta.
      Jos kuitenkin aikasi on rajoitettu, niin mene ennemmin entiseen Citymarkettiin, eli Rimiin, joka on aivan sataman läheisyydessä
      Siellä on paljon halvempaa ja saat katsoa tavaroita aivan rauhassa.

• hyvääkin

Jos satut olemaan kutojaihmisiä, niin yläkerrassa on ainoa kauppa, mistä saa värillistä pellavalankaa. Vai tietääkö joku jon kun muun paikan? Ihan kaikki ei kyllä ole pellavaa jota siksi väitetään. Hajusta jo tunnistaa.

Muuten kammoan koko rakennusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      65
      1762
    2. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      63
      1155
    3. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1058
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      45
      844
    5. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      41
      810
    6. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      284
      799
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      260
      723
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      55
      687
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      101
      667
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      114
      610
    Aihe