onko kellään omakohtaisia kokemuksia satamassa sijaitsevasta sadamarket kauppakeskuksesta? kannattaako tuonne ylipäätään mennä vai kannattaako suunnistaa ihan suosilla keskustan alueelle?
sadamarket
7
3287
Vastaukset
on monipuolinen ostari. mutta riippuu paljon siitä mitä etsit,normaalit alkoholit yms. tuotteet ja piraattikrääsän löydät sieltä. mutta jos tarvit jotain muuta niin sitten ei kannata poiketa.
- J_K
Sadassa myynnissä lähinnä puolalaista yms. ns. halpavaatetta, tosin hinnat eivät ole halpoja. Piraattilevyjä, hinta -20 prossaa aidon hinnasta Suomessa. Viinaa ja olutta, tosin lähellä cittarissa parempi valikoima.
Kannattaa suunnata keskustaan, tosin huomioitavaa, ettei mitään aitoja merkkituotteita saa juurikaan Suomea halvemmalla, osa jopa kalliimpaa...- markku-erik
Me haemme tavarat liettuasta eikä puolasta.Moni muu myös ja sadama marketissa myymme.Kauppa käy,kauppa käy.
- Käyn usein
Vältä ja kierrä.
- mari
Sadamarketissa monien tavaroiden hinnat kalliimpia,kuin muualla.Samaa krääsää kuin toreillakin,mutta hinnat kovempia.Kyllähän siellä katsomassa kannattaa käydä,jos on aikaa satamassa.
- Pera
Ensinnäkin meitä on moneen ja jos minulta kysytään, niin mitään en ostaisi "sadasta" mitään.
Olen monta kertaa käynyt Tallinnassa ja kaikki tarvittavani olen ostanut muualta kuin sadamarketista. Tavaraahan siellä sadassa on laidasta laitaan, mutta huomattavasti halvemmalla saat, jos sinulla on aikaa käydä kauempana satamasta.
Jos kuitenkin aikasi on rajoitettu, niin mene ennemmin entiseen Citymarkettiin, eli Rimiin, joka on aivan sataman läheisyydessä
Siellä on paljon halvempaa ja saat katsoa tavaroita aivan rauhassa. - hyvääkin
Jos satut olemaan kutojaihmisiä, niin yläkerrassa on ainoa kauppa, mistä saa värillistä pellavalankaa. Vai tietääkö joku jon kun muun paikan? Ihan kaikki ei kyllä ole pellavaa jota siksi väitetään. Hajusta jo tunnistaa.
Muuten kammoan koko rakennusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2221935Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541206Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801045Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17988TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89834- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784