Kertokaapa mistä löytyy lankavyyhtejä?
Lankavyyhti
6
347
Vastaukset
- Anonyymi
Aika moni pientuottajan ja pienvärjääjän lanka tulee vyyhdillä. Pitäisi tietää tarkemmin, mitä etsit. Villaa näyttäisi olevan parhaiten tarjolla, jonkin verran myös silkkiä. Puuvilla taitaa perinteisesti olla kerällä, vaikka jotain oikein ohutta olen kyllä ostanut vyyhdilläkin (ja sen keriminen kesti sata vuotta...).
Onko jokin erityinen syy siihen, että etsit nimenomaan vyyhtejä? - Anonyymi
Titityy -niminen kauppa.
Skein queen antigue map crush DK hintava mutta kiva lanka - yhdestä 100 gr saa pipon. - Anonyymi
Wetterhoffilla Hämeenlinnassa on näkynyt monelta eri valmistajalta.
- Anonyymi
Minkä vain langan saa vyyhdille perinteisellä laitteella nimeltä vyyhdinpuut.
Päinvastainen tarkoitus, eli vyyhdiltä kerälle, taas hoituu toisella laitteella nimeltä kerinlehdet.- Anonyymi
Nyt annat hiukan väärää tietoo, kerinlehdet on nimenomaan vyyhdinpuut eikä sillä lankaa kerälle saa....siihen tarkoitukseen on sitten langan kerijä
käteväkäsi
- Anonyymi
Pirtin kehräämöstä ainakin jotakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984