Siksikö ujostelet? Et oo ikinä seurustellut etkä petipuuhissa ollu ?
Oletko neitsyt??
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäs arvasit.
- Anonyymi
Palsta tulkintako? On väärin alistaa toinen pakanalliseen kommunikointiin.
- Anonyymi
Seurustelin kerran pari vuotta, mutta se riitti. Ei ole kaikkia varten se homma.
- Anonyymi
Olen. Monta mahdollisuutta ollut, mutta on ollut helvetin huono onni.
Ja sitten vielä on tullut monta tapausta vastaan joiden kanssa en halua olla tekemisissä.
Liian harvoin on tullut mahdollisuuksia lähestyä aidolla kinnostuksella. - Anonyymi
Hän on neitsyt.
- Anonyymi
jos mies on tumpelo,ei naista jaksa kiinnostaa...
- Anonyymi
Suattaa se olla noinkin. Mutta en tunnusta.
- Anonyymi
Tottakai kun en ole naimisissa. Niin sen kuuluu olla. Kaikki muu myrkyttää sielua. En sen takia ujostele. Olen varovainen. Ei kiinnosta jos toisella on "historiaa". Synnistä on sitä vaikeampi päästä mitä enemmän sille antaa itsestään. Ylpeyskin sen jo estää. Ei kukaan ihminen halua katua syntejään ellei Jeesus anna sydäntä katua niitä.
- Anonyymi
Mulle siis ei ole mikään häpeä tämä. Olen siihen itsessäni tyytyväisempi kuin moneen muuhun asiaan. Jeesus oli neitsyt. Paavali piti hyvänä sitä myös. Jos uskoo että seksi on jokin menetys niin silloin se on häpeä ja menetys kun on neitsyt. Vähän perspektiiviä vain. Älkää ihmiset olko niin murheissanne siitä mitä ette ole kokeneet ja mitä teiltä puuttuu. Yksi maailmankatsomus vain voi olla tosi, koska esimerkiksi kaikki muut paitsi kristinusko kieltävät Jeesuksen jumaluuden. Ne kumoavat joko itsensä tai kristinuskon. Jos kristinusko on tosi, neitsyys ja viattomuus ovat hienoja asioita. Sellaisia joista kannattaa pitää kiinni jos ei ole pakko luopua (ei löydä kivaa kumppaniehdokasta).
- Anonyymi
Voisin sanoa että melkein, mutten ihan kuitenkaan ;)
- Anonyymi
Olen pikku neitsyt poika 😂
- Anonyymi
Kyllä se näin vähän tahtoo olla. Kyllä sitä 18-vuotiaana tuli yritettyä, mutta meni noloksi sähläykseksi. En osaa edes suudella.
- Anonyymi
Ei siinä ole mitään osaamista, tulee luonnostaan hiljalleen jos on kemiaa.
- Anonyymi
On se vaan ehkä metka asetelma, kun toinen on kokenut ja toinen jännittynyt kuin tikku. Mutta mä vähän luulen, että hän on sellainen mies joka osaisi myös arvostaa tätä "outouttani". 🤔
- Anonyymi
Eikä kun oon rapu.
en ole, olen horoskoopiltani leijona.
kyllä heitä löytyy, ketkä eivät vielä petipuuhissa ole olleet, mutta mitä ne peittojen heiluttamiset tai heiluttamatta jättämiset kellekään kuuluu edes. turhan uteliasta sakkia, heh- Anonyymi
Pitää olla kunnollinen ihminen kyseessä. Huithapeli ei tule kuuloonkaan!
- Anonyymi
Olen kyllä enkä koskaan seurustellut ja se on osa syy epävarmuuteni. En tiedä miten toimia tilanteessa. Näin on asianlaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363145Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712768Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641728Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2111712- 601618
- 481299
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831259Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781232Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3121107Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042