Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia.
Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään toimistoon juomaan kahvia ja täyttelemään papereihin rastia ruutuun ja juoruamaan toisten asioita kahvipöytäkeskusteluissa.
Niin me miehet saadaan jotain hyödyllistä aikaiseksi, että sulla olis se kallis suojatyöpaikka, kahvia ja lämmin toimisto ja saisit klikkailla rastia ruutuun, että tuntisit itsesi tarpeelliseksi ja tärkeäksi.
:/
Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
82
884
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aika raskas viesti. Eihän meidän yhteiskunnassa, saati maailmassa, olla töitä ja rikkauksia jaettu kovinkaan tasapuolisesti… mutta kai jokainen haluaa pohjimmiltaan kantaa kortensa kekoon (toki maailma on monimutkainen ja on joskus vaikea nähdä syyseurausyhteyksiä tai löytää sopivat toimet … emme ole älyltämme tai muilta kyvyiltämme kuin enemmän tai vähemmän vajavaisia … jos toinen on heikompi, voisitko auttaa ja opastaa kauniisti…).
- Anonyymi00004
Joo, mut se on tarkotettu enimmäkseen niille, joille se virka nousee nuppiin.
Mä sanon kyllä kauniisti, mutta jos ei mene perille eikä vuosiin tapahdu mitään ja mä olen kaiken jälkeen pahemmassa tilanteessa kuin ennen sitä "apua".
Niin mulla on oikeus kiehahtaa ja antaa lopulta tuntuvia rangaistuksia.
Asiat pitää hoitua eikä pahentua.
:/ - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joo, mut se on tarkotettu enimmäkseen niille, joille se virka nousee nuppiin.
Mä sanon kyllä kauniisti, mutta jos ei mene perille eikä vuosiin tapahdu mitään ja mä olen kaiken jälkeen pahemmassa tilanteessa kuin ennen sitä "apua".
Niin mulla on oikeus kiehahtaa ja antaa lopulta tuntuvia rangaistuksia.
Asiat pitää hoitua eikä pahentua.
:/Eikö sekin ole ymmärtämättömyyttä, jota on meissä kaikissa? Toki tarvitaan oikeudenmukaista lakia, mutta aletaanko me rankaisemaan kaikkia kaikesta tyhmyydestä, ymmärtämättömyydestä ja saamattomuudesta?
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö sekin ole ymmärtämättömyyttä, jota on meissä kaikissa? Toki tarvitaan oikeudenmukaista lakia, mutta aletaanko me rankaisemaan kaikkia kaikesta tyhmyydestä, ymmärtämättömyydestä ja saamattomuudesta?
Mutta sitä ei saa olla virassa.
Se on sama jos se pakkaaja tai tarranliimaaja olisi ymmärtämätön ja menisi hintalappu väärin päin pakettiin tms. ihan sama, vahinkoa ei aiheudu.
Mutta jos esim kirurgi ei osaa hommaansa ja poistaa maksan sappikivien sijasta, niin ansaitsee rangaistuksensa kun aiheuttaa vahinkoa ja kuoleman.
Tästä on kyse.
Ja jos nyt vaan hyssytellään ja ymmärretään tappajaa uhrin sijasta, niin se kirurgi tappaa joka ikisen asiakkaansa ennen kuin asiaan puututaan.
:/ - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mutta sitä ei saa olla virassa.
Se on sama jos se pakkaaja tai tarranliimaaja olisi ymmärtämätön ja menisi hintalappu väärin päin pakettiin tms. ihan sama, vahinkoa ei aiheudu.
Mutta jos esim kirurgi ei osaa hommaansa ja poistaa maksan sappikivien sijasta, niin ansaitsee rangaistuksensa kun aiheuttaa vahinkoa ja kuoleman.
Tästä on kyse.
Ja jos nyt vaan hyssytellään ja ymmärretään tappajaa uhrin sijasta, niin se kirurgi tappaa joka ikisen asiakkaansa ennen kuin asiaan puututaan.
:/Tappajat ja muu sellainen erikseen. Eli sinäkö et tekisi virheitä? Osaat luoda maksimaalista hyvinvointia, aina, erehtymättömästi? Et ikinä voisi olla töissäsi vaikkapa väsynyt ja liimata tarraa väärinpäin?
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tappajat ja muu sellainen erikseen. Eli sinäkö et tekisi virheitä? Osaat luoda maksimaalista hyvinvointia, aina, erehtymättömästi? Et ikinä voisi olla töissäsi vaikkapa väsynyt ja liimata tarraa väärinpäin?
Eli sinun mielestä meillä olisi mahdollista olla vain täydellisiä virkaihmisiä?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja miten tuostakin tuli mues-nais-kysymys sinulle? Eli kaikki miesvirkailijat ovat täydellisiä toimissaan?
- Anonyymi00029
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tappajat ja muu sellainen erikseen. Eli sinäkö et tekisi virheitä? Osaat luoda maksimaalista hyvinvointia, aina, erehtymättömästi? Et ikinä voisi olla töissäsi vaikkapa väsynyt ja liimata tarraa väärinpäin?
Osaan osaan.
Mut mä olenkin luoja.
:/ - Anonyymi00031
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei välttämättä noin.
Ensinnäkin turhia virkoja tulee karsia, kuten sen tarrankin voi laittaa kone.
Vain tarvittavat ja vaadittavat virat ja niissä osaavat virkailijat.
Se on mahdollista.
:/ - Anonyymi00033
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ja miten tuostakin tuli mues-nais-kysymys sinulle? Eli kaikki miesvirkailijat ovat täydellisiä toimissaan?
No ei, mutta niillä ei ole noussut päähän niinku naisilla tuppaa nousemaan jos ne on "valtion virassa" tai niillä on jotain "päätösvaltaa".
Päätöksentekovaltakin on edeltä määrätty ja ohjeistettu, joten se ei ole valtaa mutta valtana he sen tulkitsevat ja käyttävät väärin.
Siitä rankaistaan.
He eivät tiedä, että he ovat vastuussa päätöksistään ja mikäli ylittävät toimivaltuutensa taikka laiminlyövät velvollisuutensa, he itse joutuvat vastaamaan siitä.
He toimivat omin päin, vastoin lakeja ja ohjeistuksia ja ovat siksi täydessä vastuussa aiheuttamistaan vahingoista.
Mies oppii armeijassa että käskyjä ja sääntöjä noudatetaan tai tulee rangaistus.
Nainen tarvitsee saman koulutuksen.
:/ - Anonyymi00059
” emme ole älyltämme tai muilta kyvyiltämme kuin enemmän tai vähemmän vajavaisia … jos toinen on heikompi, voisitko auttaa ja opastaa kauniisti…).” Tällä aloittajajäbällä on silmiinpistävän huono itsetunto siellä peräkammarissa. Sama koskee niitä, jotka pitää tällaista soopaa uskottavana naisen kirjoituksena. Ihan sukupuolesta riippumatta. TT
- Anonyymi00060
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö sekin ole ymmärtämättömyyttä, jota on meissä kaikissa? Toki tarvitaan oikeudenmukaista lakia, mutta aletaanko me rankaisemaan kaikkia kaikesta tyhmyydestä, ymmärtämättömyydestä ja saamattomuudesta?
Palstaäijän monologi ja siitä eteenpäin muut- se ehkä menee niin, että tyhmä rankaisee itse itseään ns joissain tapauksissa
- Anonyymi00061
Anonyymi00023 kirjoitti:
Once some had a dream
- Anonyymi00002
Sitten ku sulla nousee päähän ja sä alat vittumaiseksi kun sulle on kerran annettu tollanen rasti ruutuun tärkeä työ ja alat sillä leuhkimaan, niin me miehet pidetään sulle kurinpalautus.
Joo, me laitetaan sut hetkeksi viralta.
Me ei tarvita sun palveluksia, kukaan ei tarvii.
Me osataan ne rastit sinne itsekin rastittaa tarvittaessa ja niitä ei edes tarvitse rastittaa muuta kuin sun työs takia.
Me miehet pistetään sut nyt armeijaan.
Joo, sunkin täytyy oppia se mitä miehet joutuvat tekemään sen eteen, että sä saat istua jossain lämpimässä toimistossa ilman huivia ja tuntea ittes tärkeeksi ja motkottaa naisen eurosta ja tasa-arvosta.
Tasa-arvon vuoksi alkaa naisten kutsunnat.
:/- Anonyymi00003
Onkohan tuo jotain AI:n tuottamaa tekstiä? Kaikki tuohon loppuvat?
- Anonyymi00017
täytyy naisten mennä näyttämään sekin mistä se kana pisssii kun on ensin lapset ponnistettu ja kannettu 9kk annettu imeä ja venyttää kehoa että TE PERKELEET SAATTE MEITÄ HAUKKUA! HÄPEÄ SAATANA JOKAISTA SANAASI
VIELÄ SENKIN JÄLKEEN KUN SINUN KURASET KALSARIT PESTY LAITETTU RUOKAA PÖYTÄÄN KÄYDÄÄN TÖISSÄ. . SÄ ET NAISTA TARVITSE. - Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
täytyy naisten mennä näyttämään sekin mistä se kana pisssii kun on ensin lapset ponnistettu ja kannettu 9kk annettu imeä ja venyttää kehoa että TE PERKELEET SAATTE MEITÄ HAUKKUA! HÄPEÄ SAATANA JOKAISTA SANAASI
VIELÄ SENKIN JÄLKEEN KUN SINUN KURASET KALSARIT PESTY LAITETTU RUOKAA PÖYTÄÄN KÄYDÄÄN TÖISSÄ. . SÄ ET NAISTA TARVITSE.No ku sä taas teet siitä luonnollisesta asiasta, josta yksikään muu maailmassa ei valita jonkun suurtyön ja saavutuksen.
Me tehtiin teille tuttipullot ja äidinmaitokorvikkeet ym.
Päiväkodit ja koulut, ettei teidän tarvii imettää eikä olla sille lapselle roolimallina ja äitinä.
Ja sulle veronmaksajien rahoista ylikallista ja turhaa toimistotyötä, että pääset jotain turhia papereita rastittelemaan ja tunnet itsesi tärkeäksi.
Tehtiin pesukone, astianpesukone ja robotti imuri.
Ja kyllä me niitäkin osataan käyttää, ei me tarvita naisia niihinkään.
:/ - Anonyymi00062
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onkohan tuo jotain AI:n tuottamaa tekstiä? Kaikki tuohon loppuvat?
Kyllä minä kuule luulen, että tämä aloittaja on luonut fantasian jossa ränttää jollekkin kuvitteelliselle viranhaltijanaiselle. Tuskinpa vaan tarvitsee tekoälyä tähän solkkaamiseen, tätä outoa tajunnanvirtaa tulee selvästi ilmankin. Oliko sinulla jokin spesifimpi teoria tästä tms? Ei ole ansa, kerro
- Anonyymi00063
Anonyymi00017 kirjoitti:
VIELÄ SENKIN JÄLKEEN KUN SINUN KURASET KALSARIT PESTY LAITETTU RUOKAA PÖYTÄÄN KÄYDÄÄN TÖISSÄ. . SÄ ET NAISTA TARVITSE.Olet itsesi kanssa ”syvällistä” keskustelua käyvä äijä netistä jäänyt kovin junnaamaan tähän jälleensyntymän kysymykseen tai sen sellaiseen, mistä tämä johtuu- onko issueita äidin kanssa ja se heijastuu koko nais-sukupuoleen?
- Anonyymi00064
Anonyymi00025 kirjoitti:
No ku sä taas teet siitä luonnollisesta asiasta, josta yksikään muu maailmassa ei valita jonkun suurtyön ja saavutuksen.
Me tehtiin teille tuttipullot ja äidinmaitokorvikkeet ym.
Päiväkodit ja koulut, ettei teidän tarvii imettää eikä olla sille lapselle roolimallina ja äitinä.
Ja sulle veronmaksajien rahoista ylikallista ja turhaa toimistotyötä, että pääset jotain turhia papereita rastittelemaan ja tunnet itsesi tärkeäksi.
Tehtiin pesukone, astianpesukone ja robotti imuri.
Ja kyllä me niitäkin osataan käyttää, ei me tarvita naisia niihinkään.
:/” Päiväkodit ja koulut, ettei teidän tarvii imettää eikä olla sille lapselle roolimallina ja äitinä.” Jaha, liian pitkään jatkettu rintaruokinta- äidin vika, arvasin. On sarkasmia sitten eräät
- Anonyymi00076
Anonyymi00017 kirjoitti:
VIELÄ SENKIN JÄLKEEN KUN SINUN KURASET KALSARIT PESTY LAITETTU RUOKAA PÖYTÄÄN KÄYDÄÄN TÖISSÄ. . SÄ ET NAISTA TARVITSE.Kerran vielä- se oli synkkä ja myrskyinen yö minä huusin ladossa vetäkää se ulos ja antakaa minun juasta metsään kuin hirvi
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Kerran vielä- se oli synkkä ja myrskyinen yö minä huusin ladossa vetäkää se ulos ja antakaa minun juasta metsään kuin hirvi
Aika punk, eipä vissiin
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Aika punk, eipä vissiin
Pun intented ehkä kun
- Anonyymi00005
Oletko sinä itse täydellinen? Et koskaan osta vaikkapa orjatyövoimalla tuotettuja tuotteita tai ruokia? Oletko itse aina käyttänyt maksimaalisesti ja virheittä sinulle annetun potentiaalin, ja luonut asenteellasi ja toimillasi hyvinvoivaa yhteisöä?
- Anonyymi00009
Et koskaan osta vaikkapa ulkomailta tuotujs hedelmiä (et voi tietää niiden alkuperää)? Et myöskään erehdy ostamaan kaupasta suomalaisia marjoja (joista poimija on voinut saada liian alhaisen palkan)? Entä maitotuotteita -saavatko maanviljelijät mielestäsi riittävän korvauksen -jos olet perehtynyt asiaan, tiedät miten pienet heidän palkkionsa ovat suoritettuun työhön nähden…)
- Anonyymi00012
Mihin vastaus häipyi? Vaikutti koneen antamalta.
- Anonyymi00065
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mihin vastaus häipyi? Vaikutti koneen antamalta.
Dude, you are not in a good place.
- Anonyymi00008
Tiesitkö että sulla on silti asiat paljon paremmin kuin sillä joka susta välittää?
- Anonyymi00013
Anteeksi, mutta miten tämä liittyy tähän keskusteluun?
- Anonyymi00066
Anonyymi00013 kirjoitti:
Anteeksi, mutta miten tämä liittyy tähän keskusteluun?
Mikä tahansa tämän aloittajaäijän itselleen kirjoittamista huuhaavastauksista voi katsoa liittyvän ”keskusteluun” jos tätä monologia voi sellaiseksi kutsua. Ei mun mielestä kyllä
- Anonyymi00010
Pertti hei, sinä itte tulit kännissä töihin ja aiheutit ittelles ne potkut ja nyt minä joudun tehä sunkin hommat. Nautinto on tästä jutusta kaukana! Ps. Asemalla ihmisille raakkuminen ei ole merkittävää yhteiskuntavaikuttamista, sanompahan vaan!
- Anonyymi00011
No ei, mutta jos noin olisi käynyt, niin olisin ollut huumattuna.
Se raakkuja pitäisi hakea asemalta pois ja hoitoon, se on niitten toimistotätien homma ja työ josta niille maksetaan mutta jota ne ei tee .
:/ - Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
No ei, mutta jos noin olisi käynyt, niin olisin ollut huumattuna.
Se raakkuja pitäisi hakea asemalta pois ja hoitoon, se on niitten toimistotätien homma ja työ josta niille maksetaan mutta jota ne ei tee .
:/EI SE OLE MEIDÄN VIKA! ÄLÄ ANNA TÖITÄ NIILLE
- Anonyymi00014
Käytkö sä töissä? Luulin jutuista päätellen ihan jotain muuta.
- Anonyymi00067
No mutta eikö jokainen jäbä, tämä aapeekin voi olla vaikka oman elämänsä CEO? Näen mitä haet, mutta njet
- Anonyymi00015
Oletko siis itse täydellinen? Täydellisen viisas ja kyvykäs, tilanteessa kuin tilanteessa? Aina hyvinvointia osaat luoda?
- Anonyymi00020
Mä olen riittävän täydellinen siinä missä toimin.
Mä olen jo luonut hyvinvointia ja mikäli ei olisi näitä murhaajia tässä ympärillä pyörimässä, niin monilla olisi asiat jo paremmin.
Usko pois, mä olen sellainen kansainvälinen vaikuttaja, että musta on kirjoitettu jopa siinä isossa kirjassa.
:/ - Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mä olen jo luonut hyvinvointia ja mikäli ei olisi näitä murhaajia tässä ympärillä pyörimässä, niin monilla olisi asiat jo paremmin.
Usko pois, mä olen sellainen kansainvälinen vaikuttaja, että musta on kirjoitettu jopa siinä isossa kirjassa.
:/Juu jumala siis
teitä alkaa olla aika monta tuomitsijaa täällä
se joka itsensä ylentää se alennetaan.
Älä unohda - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Juu jumala siis
teitä alkaa olla aika monta tuomitsijaa täällä
se joka itsensä ylentää se alennetaan.
Älä unohdaKyllä mä noi tiedän paremmin ku sä.
:/ - Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
:/Äsken kirjoitit, että olet täydellinen -se vastaus poistettiin.
Kyllä, yritetään pitää lait oikeudenmukaisina. Mutta kyllä jotain kykyä armahtaa ihmisiä, jopa naisia, virheistäkin tarvitaan. Montako virkailijaa jäisi, jos jokainen virheen tehnyt pistettäisiin viralta? Ja, sinäkö osaisit hoidella kaikki tämän maan tehtävät takuuvarmasti tekemättä emämokaa? - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Äsken kirjoitit, että olet täydellinen -se vastaus poistettiin.
Kyllä, yritetään pitää lait oikeudenmukaisina. Mutta kyllä jotain kykyä armahtaa ihmisiä, jopa naisia, virheistäkin tarvitaan. Montako virkailijaa jäisi, jos jokainen virheen tehnyt pistettäisiin viralta? Ja, sinäkö osaisit hoidella kaikki tämän maan tehtävät takuuvarmasti tekemättä emämokaa?Eli osaisit kaikki tehtävät aina, tehokkaasti ja virheittä? Ja aina osaisit olla kohtelias ja saada asiakkaat voimaan energiallasi hyvin?
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Eli osaisit kaikki tehtävät aina, tehokkaasti ja virheittä? Ja aina osaisit olla kohtelias ja saada asiakkaat voimaan energiallasi hyvin?
Tiesitkö, että maamme väestö vanhenee ja meillä ei esimerkiksi ole tarpeeksi täydellisellä kielitaidolla varustettuja hoitajia? Eli mitä teemme -sinäkö testaat, että kaikki ovat täydellisiä hoitajia? Entäs sitten kun se työmäärä valahtaa niiden täydellisten syliin -hekö aivan liian pienenä porukkana työmäärään nähden pystyvät suorittamaan kaiken täydellisesti?
- Anonyymi00036
Anonyymi00027 kirjoitti:
Äsken kirjoitit, että olet täydellinen -se vastaus poistettiin.
Kyllä, yritetään pitää lait oikeudenmukaisina. Mutta kyllä jotain kykyä armahtaa ihmisiä, jopa naisia, virheistäkin tarvitaan. Montako virkailijaa jäisi, jos jokainen virheen tehnyt pistettäisiin viralta? Ja, sinäkö osaisit hoidella kaikki tämän maan tehtävät takuuvarmasti tekemättä emämokaa?Osaan osaan.
Kaikki tarvittava on hallussa.
Vielä tarvittaisiin vain ne osaavat virkailijat toteuttamaan tarvittavat muutokset.
:/ - Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Osaan osaan.
Kaikki tarvittava on hallussa.
Vielä tarvittaisiin vain ne osaavat virkailijat toteuttamaan tarvittavat muutokset.
:/Etkö ymmärrä, että maassamme ei ole kaikkiin tehtäviin täydellisiä ja virheettömiä työntekijöitä saatavilla?
- Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Etkö ymmärrä, että maassamme ei ole kaikkiin tehtäviin täydellisiä ja virheettömiä työntekijöitä saatavilla?
On on, mutta rakenne on väärä.
:/ - Anonyymi00048
Anonyymi00043 kirjoitti:
On on, mutta rakenne on väärä.
:/Niinpä onkin. Mutta ei se oikeaksi muutu silmäniskulla. Tarvitsemme epätäydellisiäkin työpanoksia, jottei tämä t o d e l l i n e n tilanne romahda. Ja kuten sanoin, tulevaisuudessa yhteisömme saattaa tarvita aivan muita kykyjä ensisijaisesti…
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Niinpä onkin. Mutta ei se oikeaksi muutu silmäniskulla. Tarvitsemme epätäydellisiäkin työpanoksia, jottei tämä t o d e l l i n e n tilanne romahda. Ja kuten sanoin, tulevaisuudessa yhteisömme saattaa tarvita aivan muita kykyjä ensisijaisesti…
En tiedä onko nuo koneen kirjoituksia vai mitä…
- Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Niinpä onkin. Mutta ei se oikeaksi muutu silmäniskulla. Tarvitsemme epätäydellisiäkin työpanoksia, jottei tämä t o d e l l i n e n tilanne romahda. Ja kuten sanoin, tulevaisuudessa yhteisömme saattaa tarvita aivan muita kykyjä ensisijaisesti…
Ennenmmin kuin rastia ruutuun, niin samalla palkalla mittaamaan verenpainetta ja painamaan nappia ja kirjaamalla tulos.
Jostain kelasta vapautuisi heti 5000 työntekijää hoitajamitoitukseen.
Ei maksaisi mitään, se siirtyy nyt turhasta johonkin hyödylliseen.
Kelasta saa melkein kaikki korvattua yhdellä rivillä koodia.
Kaikki turha hidas kallis haitallinen byrokratia pois.
Keinoja on ja mä muuttaisin koko järjestelmän toimivaksi.
Turha paperin hiplaaminen ei ole työtä.
:/ - Anonyymi00068
Anonyymi00048 kirjoitti:
Juu, hoitakaa nämä ticit vaikka silmänliiketerapialla. Just saying.
- Anonyymi00069
Anonyymi00049 kirjoitti:
En tiedä onko nuo koneen kirjoituksia vai mitä…
Mikä sinun mieltä sitten niin kovasti vaivaa tämän äijän HÖPÖTYSTEN suhteen? Se voi olla tapa purkaa tämä vyyhti
- Anonyymi00032
Oletko oikea ihminen, sinä, joka kirjoitat nuo merkit viestin perässä aloituksia ja vastauksia?
- Anonyymi00034
Nuo merkit :/ … vaikuttavat jotenkin tekoälyn tuotoksilta. Kuten moni muukin viesti täällä. Mutta voin olla väärässä.
- Anonyymi00035
Entä oletko miettinyt sitä, jos maailman tilanne ja yhteiskuntamme tila muuttuu ja ainoa mikä on oikeasti haluttua taitoa, on vaikkapa ruumiillinen maanviljelystyö. Olisiko sinusta siihen täydellisesti ja virheettömästi?
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Entä oletko miettinyt sitä, jos maailman tilanne ja yhteiskuntamme tila muuttuu ja ainoa mikä on oikeasti haluttua taitoa, on vaikkapa ruumiillinen maanviljelystyö. Olisiko sinusta siihen täydellisesti ja virheettömästi?
Tai entä jos yhteisösi tila muuttuu niin, että tarvitaan lähinnä toisten haavojen hoitajia ja pesijöitä? Sinäkö olisit siinäkin täydellisen tehokas ja virheetön?
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Se ei ole noin, siksi siitä on turha keskustella.
:/ - Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tai entä jos yhteisösi tila muuttuu niin, että tarvitaan lähinnä toisten haavojen hoitajia ja pesijöitä? Sinäkö olisit siinäkin täydellisen tehokas ja virheetön?
No nyt menee liiallisuuksiin.
Mä arvostan ehkä sitä sussa, että ajattelusi on yhteiskunnassa ja sen toiminnassa.
Mutta tässä maailmassa mennään eteenpäin eikä taaksepäin.
:/ - Anonyymi00045
Anonyymi00038 kirjoitti:
Se ei ole noin, siksi siitä on turha keskustella.
:/Mutta se on, että maassamme ei ole saatavilla täydellisiä työntekijöitä kaikkiin toimiin.
Ja voi nuokin tilanteet kuvitella. Miksikö? Siksi, että tajuaa, että joskus toiselaiset kyvyt ja ominaisuudet ovat se, mitä yhteisö tarvitsee. Se vaihtelee tilanteen mukaan. On vaihdellut ja tulee vaihtelemaan. - Anonyymi00046
Anonyymi00041 kirjoitti:
No nyt menee liiallisuuksiin.
Mä arvostan ehkä sitä sussa, että ajattelusi on yhteiskunnassa ja sen toiminnassa.
Mutta tässä maailmassa mennään eteenpäin eikä taaksepäin.
:/Niin. Mutta tulevaisuudessa voidaan tarvita taas hyvinkin erilaisia kykyjä. Ja joku yhteisö saattaa selvitä vain siksi, koska se hyväksyy myös toimissaan epätäydellisten panoksen.
Kuten nytkin jo. Maamme romahtaisi, jos kaikki enempi vähempi epätäydelliset osaajat joutuisivat, tai lähtisivät pois duuneistaan. - Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Niin. Mutta tulevaisuudessa voidaan tarvita taas hyvinkin erilaisia kykyjä. Ja joku yhteisö saattaa selvitä vain siksi, koska se hyväksyy myös toimissaan epätäydellisten panoksen.
Kuten nytkin jo. Maamme romahtaisi, jos kaikki enempi vähempi epätäydelliset osaajat joutuisivat, tai lähtisivät pois duuneistaan.Mut toi on sellanen että kaikki toimimaton romahtaakin.
Jos puhutaan epätäydellisyydestä ja siitä panoksesta, niin epätäydellinen vaatii epätäydellisyyttä.
Esim jos puhutaan mistä tahansa ongelmasta, niin ne on aiheutettu ihan tahallaan.
Ja me otamme takapakkia silloin kun pitäisi juuri kasvattaa.
Meidän johtajat on ongelma, ei ne osaa.
Mä osaan.
:/ - Anonyymi00051
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mut toi on sellanen että kaikki toimimaton romahtaakin.
Jos puhutaan epätäydellisyydestä ja siitä panoksesta, niin epätäydellinen vaatii epätäydellisyyttä.
Esim jos puhutaan mistä tahansa ongelmasta, niin ne on aiheutettu ihan tahallaan.
Mä osaan.
:/Kaikki epätaydellinen ei todellakaan romahda. Ääripäät on se, mikä usein vie käytännössä turmioon.
- Anonyymi00053
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mut toi on sellanen että kaikki toimimaton romahtaakin.
Mä osaan.
:/Joo, pitäisi osata priorisoida paremmin, kuulla ihmisiä paremmin. Ehkä opitaan. Vääryydet satuttaa. Mutta ei silti varmaan tartte täällä kaikkia epätäydellisiä, ja vaikka naisia ryhmänä, haukkua.
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Joo, pitäisi osata priorisoida paremmin, kuulla ihmisiä paremmin. Ehkä opitaan. Vääryydet satuttaa. Mutta ei silti varmaan tartte täällä kaikkia epätäydellisiä, ja vaikka naisia ryhmänä, haukkua.
Se on niin että väärä johtajuus aiheuttaa ongelmia.
Eikä ne kuuntele, ne on tehnyt päätökset jo ennen kuin teitä kuullaan ja saatte osoittaa mieltänne tms.
Mut siihen se johtaa, että kaikki romahtaa.
Ja se ei ole johtajuutta, että johtajat "lobbaa".
Ei ne voi palvella kahta herraa.
:/ - Anonyymi00074
Anonyymi00053 kirjoitti:
Joo, pitäisi osata priorisoida paremmin, kuulla ihmisiä paremmin. Ehkä opitaan. Vääryydet satuttaa. Mutta ei silti varmaan tartte täällä kaikkia epätäydellisiä, ja vaikka naisia ryhmänä, haukkua.
Sekö on sitten tämän surrealistisen yksinkeskustelusi primääri tavoite, aloittajaäijä - haukkua naisia ryhmänä? Kyselen itsestäänselvyyksiä toki, mutta asia ei ehkä vieläkään ole sitä kaikille
- Anonyymi00040
Näin on. Verorahoilla muka työtä.
- Anonyymi00073
Kyllä kansa tietää ei
- Anonyymi00042
Jonkun ne on tehtävä kun töihin vääntyvät.
- Anonyymi00044
Sä oot kyllä kans sellanen tapaus, jonka lääkityksessä olis aika paljon fiksaamista!
- Anonyymi00070
Yritätkö sinä erittäin eheän oloinen yksilö edelleen dramaturgioida tämän aloittajaäijän ylikarismaattista fantasiaa naisen niskaan?
- Anonyymi00072
Anonyymi00070 kirjoitti:
Yritätkö sinä erittäin eheän oloinen yksilö edelleen dramaturgioida tämän aloittajaäijän ylikarismaattista fantasiaa naisen niskaan?
Ja älä suotta btw ujostele emojitunnisteesi kanssa, niin näemme entistä paremmin. Lisäys? Todellakin
- Anonyymi00052
Todellakin toivoisi muutoksia johtajuuteen. Varojen käytön erilaiseen priorisointiin, julkisen vallan läpinäkyvyyteen, eri ihmisten kuulemiseen jne.
Silti ei ehkä tarvitsisi haukkua ja tuomita kaikkia töissään epätaydellisiä täällä, tai muuallakaan. Kyllä ihan opastamalla voi saada saman ja paremman aikaan monissa tapauksissa. Joskus sitten on hyvä ajaa räikeitä tapauksia lain kautta. Hermostuminen on inhimillistä sekin, mutta ei hyvästä.- Anonyymi00055
Mutta ilman tätä sä olisit ollut hiljaa.
Mä osaan johtaa ja mun tapa toimii, että saadaan se pikku piipittäjänkin ääni kuulumaan.
:/ - Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Mutta ilman tätä sä olisit ollut hiljaa.
Mä osaan johtaa ja mun tapa toimii, että saadaan se pikku piipittäjänkin ääni kuulumaan.
:/Kyllä olen keskustellut noista asioista irl paljonkin, ihan ilman sinua. Ja niin ovat monet muutkin.
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Kyllä olen keskustellut noista asioista irl paljonkin, ihan ilman sinua. Ja niin ovat monet muutkin.
Mut ne ei oo johtanut mihinkään.
Nyt vasta alkaa tapahtua.
:/
- Anonyymi00058
Breaking news- kenohymiömies onkin mies😏
- Anonyymi00071
Mutta mulla onkin pätevyyspaperit millä ymmärtää tunnetaan myös nimellä maalaisjärki. Voi mennä yli hilseen mm ylihöpistös
- Anonyymi00075
Anonyymi00071 kirjoitti:
Mutta mulla onkin pätevyyspaperit millä ymmärtää tunnetaan myös nimellä maalaisjärki. Voi mennä yli hilseen mm ylihöpistös
Tuli typo- tarkoitin ylipöpistöä. Eiku äh
- Anonyymi00079
Minulla ei ole ikinä ollut suojatyöpaikkaa. Olen työskennellyt yrityksissä ja pörssiyhtiössä. Tulos tai ulos.
- Anonyymi00080
Tuollaisia työpaikkoja on ihan liikaa. Esm. Marttaliitossa. Kaikki suojatyöpaikkoja. Aika monella muulla järjestöllä myös.
- Anonyymi00081
Kenelle olet katkera ja mistä syystä
- Anonyymi00082
Natoa kannattava ammatti Tiltu (koiras), totesi erään kerran, kun taas oli ansiosta joutunut ryöpytyksen kohteeksi ja todettu tyhmäksi, että "MULLAKIN ON AIVOT!". Johon totesin, että sitä ei vaan mitenkään päällepäin huomaa. 🤣🤣🤣
- Anonyymi00083
Kyllä se taitaa enemmän olla niin, että miestenhommissa yksi tekee ja vierellä on vähintäänkin neljä miestä henkisesti tukemassa, sillä aikaa kun nainen tekee yksin ne viiden miehen työt.
Ikävää, että ollaan alistuttu naisina tähän. - Anonyymi00084UUSI
Elämä on tietyllä epäreilu ja väärin jauttu vaikka jotkut tietyt tittelit ovat ansainneet mutta moni taas ei
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1743047- 522401
- 2372250
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2572046Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva301743Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve531637Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä841490- 1331294
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3181098Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro141061