Ettet flirttaillut tai ainakin yrittänyt osoittaa kiinnostusta?
Voitko väittää
75
622
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toivottavasti et, nimittäin se olisi ollut täysin sopimatonta kaiken huomioon ottaen. Tiedät kyllä itsekin. Jos edes välität mistään.... ap
- Anonyymi00032UUSI
Et taida oikeasti olla ap, mutta jos olet, niin en voi nyt kyllä muuta sanoa sulle kuin että "paraskin oot v..tu puhumaan" noin!
- Anonyymi00002
No onneksi joudut helwettiin, jos semmoinen on olemassa. Epsteinin kanssa saatte siellä irstailla. Ap
- Anonyymi00019UUSI
Oot gubbe ihan seko. Miks vaadit joltain naiselta kiinnostuksen osoitusta vaikka ei oo susta millään tavalla kiinnostunu? Mee hoitoon jo ennen ku sekoat kokonaan.
- Anonyymi00033UUSI
Lopeta -yp-
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Lopeta -yp-
Juuri näin admin juuri sanois palstaäijän puutaheinäämokellukseen kohta tulee jäähy soo soo
- Anonyymi00003
En ole varma tästä nyt mutta ajattelin ettet sinä minusta välitä
- Anonyymi00004
Missä? Miehelle?
- Anonyymi00005
Olen kai ottanut yhteyttä, siinäpä se, jos ei kiinnosta.
- Anonyymi00006
Monet sekoittaa ystävällisen käytöksen flirttailuun.
- Anonyymi00007
Aika ylimaallisen ystävällistä oli se tarjous tulla satojen kilometrien takaa kilpailuttamaan kodinkonetta paikan päälle liikkeeseen. Ja vielä kysytään, että onko asentajaa? Aidosti hyviäkin ihmisiä on mutta rajansa kaikella.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aika ylimaallisen ystävällistä oli se tarjous tulla satojen kilometrien takaa kilpailuttamaan kodinkonetta paikan päälle liikkeeseen. Ja vielä kysytään, että onko asentajaa? Aidosti hyviäkin ihmisiä on mutta rajansa kaikella.
Ja ihan virmastako on kyse, aloittajaäijä? Harmi jos pilaan lukukokemuksia tms
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ja ihan virmastako on kyse, aloittajaäijä? Harmi jos pilaan lukukokemuksia tms
Ihan satojen kilometrien takaa..? 😜 voi herran jestas näitä tolloja.
- Anonyymi00067UUSI
Mikä on sun mielestä pelkästään ystävällistä. Anna esimerkki ja mikä on flirttiä.
- Anonyymi00008
Eli luulit, että mies flirttaili sinulle ja oli sinusta kiinnostunut, mutta kävi ilmi, että ei ollutkaan. Ymmärrettävää, että tunnet nolostumista, mutta turha täällä palstalla on raivota. Ei se mies sinua täällä kaipaa. Teet vain itsellesi hallaa, jos alat kuvittelemaan, että palstan lemmenluritukset on siltä mieheltä sinulle.
Jos itse osoitit miehelle kiinnostusta ja sait pakit, niin ei se mikään nolostumisen aihe ole. Eikä maailman loppu. Tunteet ei aina kohtaa. Ainakin tiedät, mikä tilanne on ja voit mennä eteenpäin.- Anonyymi00009
Tuntuu että kiusasi ja harhaanjohti tahallaan.
- Anonyymi00010
Pidä sä nyt se vittus kiinni lun ei sulle kuulu millään lailla! älä sekoo tähän.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pidä sä nyt se vittus kiinni lun ei sulle kuulu millään lailla! älä sekoo tähän.
Ei tämä kyllä sullekaan kuulu. Ap
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ehkä hän oli niin ihastunut sinuun ettei voinut itselleen mitään, mutta oli vaikka suhteessa tai muuta, niin ei voinut alkaa sinun kanssa mitään.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se on sun tunne, ei tosiasia! Nämä on tärkeää erotella toisistaan!
Yt teropeutti - Anonyymi00020UUSI
Oho,sain pakit.
En ole saanut pakkeja keltään.
Kerta se olisi ensimmäinen ,sehän pitää kokea.
Enkä ole kokenut rakkauslurituksia itselleni.Eiköhän ne mennyt täysin päinvastaselle naiselle kuin minä.Nehän on yhdessä taas olleet, salaa. - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Oho,sain pakit.
En ole saanut pakkeja keltään.
Kerta se olisi ensimmäinen ,sehän pitää kokea.
Enkä ole kokenut rakkauslurituksia itselleni.Eiköhän ne mennyt täysin päinvastaselle naiselle kuin minä.Nehän on yhdessä taas olleet, salaa.Kyse on siitä ruskea silmäisestä naisesta kuka hakkeroi ja stalkkas miestä ja naisia ketkä oli ihastuneet sen etämieheen.Stalkkaa edelleen.
Yrittää ohjailla niitä naisia pois miehen lähettyviltä.Se kuuluu niiden uskonlahkoon tämmönen sekoilu. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyse on siitä ruskea silmäisestä naisesta kuka hakkeroi ja stalkkas miestä ja naisia ketkä oli ihastuneet sen etämieheen.Stalkkaa edelleen.
Yrittää ohjailla niitä naisia pois miehen lähettyviltä.Se kuuluu niiden uskonlahkoon tämmönen sekoilu.Ootko ihan terve? On melkosta skeidaa kyl.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyse on siitä ruskea silmäisestä naisesta kuka hakkeroi ja stalkkas miestä ja naisia ketkä oli ihastuneet sen etämieheen.Stalkkaa edelleen.
Yrittää ohjailla niitä naisia pois miehen lähettyviltä.Se kuuluu niiden uskonlahkoon tämmönen sekoilu.Ootko ihan terve? On melkosta skeidaa kyl.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Yrittää ohjailla niitä naisia pois miehen lähettyviltä.Se kuuluu niiden uskonlahkoon tämmönen sekoilu.Ootko ihan terve? On melkosta skeidaa kyllä.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ehkä hän oli niin ihastunut sinuun ettei voinut itselleen mitään, mutta oli vaikka suhteessa tai muuta, niin ei voinut alkaa sinun kanssa mitään.
Taas joku autisti joka ei voi itselleen mitään, pysykää siellä kotona poissa muiden läheisyydestä.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Näitäkin tyyppejä on :(
- Anonyymi00038UUSI
Jotenkin surettaa nämä naisoletetut tättähäärät jotka aina sortuu peukuttamaan tätä aloittajaäijän performanssia ikäänkuin erittäin selektiivisesti. T naiselta
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sillai kai aloittajaäijä, puhaltakoon vulvaansa vaikka juu. T
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ehkä sinun kannattaisi aloittajaäijä treenata vaikka äipän kanssa ensin tätä harhaanjohtamista
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ootko ihan terve? On melkosta skeidaa kyllä.
Olet näköjään vähemmän viisas tapaus käyttänyt taas aamuyön tunteja spinnataksesi naisena esiintyvän performaation oikein huolella maaliin. Tosi hyvin meni, taas.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sellaista se on välillä. So? Etkö koskaan itse ole ollut tilanteessa, että sinusta on joku kiinnostunut, mutta itse et ole? Olet siis käytökselläsi ”johtanut harhaan”.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kirjoitit keskustelupalstalle saadaksesi säälipisteitä asiaasi. Jos et halua kommentteja, niin kirjoita päiväkirjaasi. Sivusta.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Sellaista se on välillä. So? Etkö koskaan itse ole ollut tilanteessa, että sinusta on joku kiinnostunut, mutta itse et ole? Olet siis käytökselläsi ”johtanut harhaan”.
Guben tapauksessa epäilyttää ett olis koskaan ollu tollasessa tilanteessa 🙄🤭 on sen verran outo tapaus ett naiset pysyttelee kaukana. Tää trollailu netissä naisiin liittyen on siis guben elämänkaari.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Yrittää ohjailla niitä naisia pois miehen lähettyviltä.Se kuuluu niiden uskonlahkoon tämmönen sekoilu.Hakkeroi ja ETÄstalkkaili 🤨 jotain miestä?? Ja naisiakin vielä…ja joku uskonlahkokin? Ootko jotenkin sekasin onko sulla lääkitys ja psykiatrilla käynnit unohtunu?
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ootko ihan terve? On melkosta skeidaa kyl.
Sanoo syyllinen itse .
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Hakkeroi ja ETÄstalkkaili 🤨 jotain miestä?? Ja naisiakin vielä…ja joku uskonlahkokin? Ootko jotenkin sekasin onko sulla lääkitys ja psykiatrilla käynnit unohtunu?
Sinä kuulostat ykstoikkoselta.
- Anonyymi00012
Flirttailin ja teen niin jatkossakin
- Anonyymi00069UUSI
Kerro vielä, että siihenkö se jää, niin ymmärtävät nämä herkkikset, että toisille pelkkä flirtti riittää.
- Anonyymi00013
Teidän pitäisi päästä luoksenne. Kyllä pitäisi
- Anonyymi00015UUSI
Flirttailin ja osoitin kiinnostusta siihen asti, kun kuvioon tuli mukaan eräs.
- Anonyymi00017UUSI
Ei se "tullut kuvioon" missään vaiheessa. Itse voi tulkitsit niin.
Sivusta naiselta - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sivusta naiseltaVain*
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sivusta naiseltaMiten niin ei. Tuli meidän kuvioon.
- Anonyymi00022UUSI
Vahingossa vain. Ja yritin korjata tilannetta siten että nimitin häntä veljekseni.
- Anonyymi00028UUSI
Yritit valehdella, että hän on veli 😂 vttu mitä porukkaa.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Onpa aloittajaäijä riehakas dialogi, mutta niinpä -vohoi vee mitä väkee
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Älä muuta turise. Tää tietty porukka on kyllä niin vajakkia ett varmasti lääkitys koko porukalla.
- Anonyymi00027UUSI
Naisen kehonkielestä miehen lähellä voi päätellä kaksi asiaa. Jos nainen on hyvin lähellä ja koskettelee, nii. Hän on kiinnostunut tai he ovat jo panneet. Etenkin, jos mies ei koe myöskään läheisyyttä mitenkään tunkeilevana tai hakeudu kauemmaksi... Niin. Piste, punkt.
- Anonyymi00072UUSI
Vähän on vaikea leikata miehen tukkaa olla koskematta ja samalla jutella mukavia.Eikä se tarkoita mitään syvällistä.
Joidenkin kotikasvatus on ollut edellä muita On opetettu lapset omalla käytöksellään kevyemmäksi eli puhe on flirttailevaa vaikkei se tarkoita mitään vakavaa. - Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Vähän on vaikea leikata miehen tukkaa olla koskematta ja samalla jutella mukavia.Eikä se tarkoita mitään syvällistä.
Joidenkin kotikasvatus on ollut edellä muita On opetettu lapset omalla käytöksellään kevyemmäksi eli puhe on flirttailevaa vaikkei se tarkoita mitään vakavaa.Tässä ei nyt tarkoitettu tukanleikkuu tilannetta. Eikä flirttailevista puheistakaan sanottu sanallakaan, vaan kehonkielestä ja koskettelusta. joten hieman ihmettelen kommenttiasi.
- Anonyymi00030UUSI
Silitä muaki joskus noin 🫦...
- Anonyymi00045UUSI
Näinkö helppoa ajattelet emojien erikoissetä art of seductionin olevan emojihuulet törölleen ha teksti sinä seksi mies olet
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Näinkö helppoa ajattelet emojien erikoissetä art of seductionin olevan emojihuulet törölleen ha teksti sinä seksi mies olet
Tykkäät kumminkin, setämiestä bongailet kaikkialta.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Tykkäät kumminkin, setämiestä bongailet kaikkialta.
Mulle kelpais yks setämies 🫦...
- Anonyymi00031UUSI
No en voi väittää. Humalassa minusta tulee vähän flirtti moneen suuntaan... :/ Hävettää aina seuraavana aamuna :D Kun en yleensä ole sellainen
- Anonyymi00043UUSI
I might go rampant rage but with rude words only not van
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
I might go rampant rage but with rude words only not van
Yksikin kiiluva silmäpari saattaa riittää
- Anonyymi00035UUSI
Ainahan niin voi väittää.
- Anonyymi00048UUSI
Kuka kenelle mä en harrasta flirttailua miksi se ymmärretään yleensä väärin miksi on niin hyvin onnistunut puolison valinta että kotona on suurella todennäköisyydellä semmottin joka ei sano tai tee mitään ni pienikin huomion osoitus ni saattaa asiakastyössä työtä tekevällä olla se vainoaja kertaheitolla riesanaan naisilla ne rieskat taas usein on niittä jokka eivät kotonaan pääse kettua koloon laittamaan
- Anonyymi00060UUSI
No se on juurikin näin.
- Anonyymi00049UUSI
En voi.
- Anonyymi00052UUSI
Olen aina ajatellut, etten osaa flirttailla, mutta kaipa sinä pidit sitä turhan impulsiivista lähentymistä flirttinä. Ihan vakavissani minä niin tein, vaikkei se ollut harkittua ja yllätin itsenikin.
Naiselta kuin hänelle - Anonyymi00055UUSI
En väitä. Flirttailin ja tein selväksi kiinnostukseni, mutta se ei riittänyt. Hän ei ehkä ollutkaan kiinnostunut. Sit täytyy vaan hyväksyä asia ja mennä eteenpäin.
- Anonyymi00056UUSI
En kiistä mitään! Jatkuu kun nähdään kasvotusten...
- Anonyymi00063UUSI
Se on loppu ny! Sivusta
- Anonyymi00059UUSI
Olen yrittänyt flirtillä osoittaa kiinnostusta ihanuudelle, mutta en tiedä onkohan hän sitä edes huomannut?
- Anonyymi00061UUSI
Sanoin tai teoin kun sitä osoittaa, niin kyllä sen huomaa. Muista keinoista on vaikea sanoa. Itse olen melko sokea muulle.
naiselta
- Anonyymi00064UUSI
Varokaa se Melinda on röyhkeä tunteilla leikkijä.
- Anonyymi00065UUSI
Ei kiinnosta j mies. Pysy musta kaukana.
- Anonyymi00073UUSI
Ei minuakaan.Samoin toivon.
- Anonyymi00068UUSI
Olisin halunut sanoa sille, että näytät aivan roomalaiselta kuningattarelta.
- Anonyymi00077UUSI
voit sanoa sen sit seuraavalla kerralla
- Anonyymi00074UUSI
En voi. Kaikissa kuumissa ajatuksessa oot sinä mies.
- Anonyymi00075UUSI
Voin kyllä mä osaan sanoa suoraan jos olen kiinnostunut kyllästyin niihin kissa ja hiiri leikkeihin jo kauan kauan sitten
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20813648
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122118Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?371221Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes941166- 1141095
- 221060
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30842Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80668Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80663- 63643