olimme tuuli rannassa 3 yötä 1 yönä heräsin kolahduksiin 2 päivänä sain oudon viestin se oli tuntematon numero viestissä luki "täältä pääse pois vain 3 ei kaikki yksi jää" mutta emme välittänyt siitä 3 yö joku tumma hahmo oli terassilla ja tuli sisälle mutta en ollu itse hereillä lähdin juoksemaan tosi lujaa mutta aleksi jäi mökkiin ja aleksista ei kuultu sen jälkeen mutta kävimme mökillä vielä ja löysimme spiritismi laudan ja aleksin ruumiin ja 3 palanutta kyntilää ÄLÄ MENE TUULIRANTAAN KOSKAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tuuliranta
5
700
Vastaukset
- Anonyymi
Pako sanoa Tuulirantasta tapahtuu paikkaa siellä on tapaut luule niin että on käy joleki kanalla ei kannata mennä sinne mä kävin kaverien kanssa katsomaan
- Anonyymi
Olti koko yön selä mitä ei tapahtunut se jälkeen yksi kaveri oli tutut Eveliina se husi niin paljon että mä ja muut kaverit juoksee pois tämän jälkeen menee taas Tuuliranta Eveliina ruumiin näky kun avatin ovi oli paljon verta omijsta se asen kasa se saain mun kaverit se yrtit saat mut tapaamaan puhoklla muuta ei käyn Emilia saai puhkosta haavat Set mä pakeen onkse mä en tullut enää koskaan kasinin pelotti niin paljon että en uskalla mennä sinne Tuuliranta ikinä Set pysy kotona kenkä poistu se Tuuliranta
- Anonyymi
Tuuliranta sijaitsee oikeesti Sysmässä =)
- Anonyymi
Kannattaa ehdottomasti vuokrata mökki.
- Anonyymi
Ei siel oo mitää pahaa tapahtunu ihan oikeesti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061