olimme tuuli rannassa 3 yötä 1 yönä heräsin kolahduksiin 2 päivänä sain oudon viestin se oli tuntematon numero viestissä luki "täältä pääse pois vain 3 ei kaikki yksi jää" mutta emme välittänyt siitä 3 yö joku tumma hahmo oli terassilla ja tuli sisälle mutta en ollu itse hereillä lähdin juoksemaan tosi lujaa mutta aleksi jäi mökkiin ja aleksista ei kuultu sen jälkeen mutta kävimme mökillä vielä ja löysimme spiritismi laudan ja aleksin ruumiin ja 3 palanutta kyntilää ÄLÄ MENE TUULIRANTAAN KOSKAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vastaukset 5
- Anonyymi
Pako sanoa Tuulirantasta tapahtuu paikkaa siellä on tapaut luule niin että on käy joleki kanalla ei kannata mennä sinne mä kävin kaverien kanssa katsomaan
- Anonyymi
Olti koko yön selä mitä ei tapahtunut se jälkeen yksi kaveri oli tutut Eveliina se husi niin paljon että mä ja muut kaverit juoksee pois tämän jälkeen menee taas Tuuliranta Eveliina ruumiin näky kun avatin ovi oli paljon verta omijsta se asen kasa se saain mun kaverit se yrtit saat mut tapaamaan puhoklla muuta ei käyn Emilia saai puhkosta haavat Set mä pakeen onkse mä en tullut enää koskaan kasinin pelotti niin paljon että en uskalla mennä sinne Tuuliranta ikinä Set pysy kotona kenkä poistu se Tuuliranta
- Anonyymi
Tuuliranta sijaitsee oikeesti Sysmässä =)
- Anonyymi
Kannattaa ehdottomasti vuokrata mökki.
- Anonyymi
Ei siel oo mitää pahaa tapahtunu ihan oikeesti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681236
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381044Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i111680S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22605Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16591Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61531Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀32531Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52509Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22476Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62475