Aloitetaan ketju ,johon kirjoitetaan vain kirjatulla nimimerkillä ja kerrotaan kanarian matkailusta laajemmin.Eikä oteta kantaa yksityiskohtiin valheellisin tiedoin.
Onko täällä yhtään rehellistä kanarian ystävää,vai karkaako asiat taas käsistä,minä vain kysyn?Uskallusta peliin !!
Tevehdyttäminen.
8
152
Vastaukset
- Anonyymi
Inglesin nakuranta on paras paikka ikinä
- Anonyymi
Samaa mieltä. Silmäruokaa miehelle riittää.
- Anonyymi
"Silmäruokaa miehelle riittää. "
Siellähän on vain vanhoja harppuja! 😁 - Anonyymi
Tarkotin silmänruokaa mieheltä miehelle. Lstinokomistuksia on kiva tiirailla. Tulee ihan syntisiä ajatuksia
- Anonyymi
Tevehdytä sinä vaan jos pystyt. Mutta milläs estät meitä nimimerkittömiä rehellisiä Kanarian ystäviä kirjoittamasta?
- Anonyymi
Juurikin näin. Karhu ravintolaa et meiltä hyvän ruoan ystäviltä vie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Karhu ravintolaa et meiltä hyvän ruoan ystäviltä vie.
Juurikin oli huono ja latvakin laho. Porkkanan juurikin oli hyvä.
- Anonyymi
Ensi talvena aion taas herkutella Karhun herkkujen ääressä. Ilkeistä puheista huolimatta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531625- 1741356
- 101335
- 761274
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2901238- 171170
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98935Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61928Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913- 347815