Hämeensaari tyhjenee - uutta tulee tilalle

Toisin kuin joskus kuulee väitettävän, jokin tietty taho - vaikka vartiointiliike - ei ole syypää liikkeiden lopettamiseen Hämeensaaressa.

Syy on uuden suurhankkeen valmistelu, jossa vuosia kestävä areenan plus muun rakentamisen hanke käynnistyisi näillä näkymin jo vuonna 2021. Hämeensaaren rakennustyömaa on suurikokoinen, ja työ kestää 3 - 5 vuotta. Aivan kuten Goodmanin rakennustyö aikoinaan.

Tällä välin vuosikausien ajan on mukavampi olla jossakin muualla kuin rakennustyömaan keskellä. Uusia liikkeitähän tulee vaikka kuinka monta kun kaikki on valmista.

Ei siis turhaan etsitä muita syntipukkeja Hämeensaaressa vaan ymmärretään suurhankkeen aiheuttama vuosikausien epämukavuus ennen valmistumistaan.

12

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On hullu ajatus, että vartioliike tai joku muu taustalla vartioikin asiakkaiden häätämistä alueen kaupoista. Jotta hullujussit varmuudella saataisiin jylläämään parin vuoden sisällä.

Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Ajattelin aivan samaa. Missä helvetissä on kuultu sanottavan että joku vartiointiliike olisi syypää Hämeensaaren tyhjenemiselle? Entä mitä liikkeitä Hämeensaaresta on lähtenyt? Jonkun sekopään suoltama avaus jälleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin aivan samaa. Missä helvetissä on kuultu sanottavan että joku vartiointiliike olisi syypää Hämeensaaren tyhjenemiselle? Entä mitä liikkeitä Hämeensaaresta on lähtenyt? Jonkun sekopään suoltama avaus jälleen

Hei...onko sisälukutaito tai luetun ymmärtäminen kateissa?

En ole viestiketjun avaaja enkä aiheen alustaja mutta itse näen tuossa vain otetun esimerkin nyt vain tuossa mainitun vartiointiliikkeen muodossa, yhtä hyvin avaaja olisi voinut ottaa esimerkin vaikka....kenkäkaupasta!

Lainaan osan avausta, lukekaa itse oma tulkintanne:

->Toisin kuin joskus kuulee väitettävän, jokin tietty taho - vaikka vartiointiliike - ei ole syypää...............<-

• Anonyymi

Vartijoilla ei ole tekemistä asian kanssa.

• Anonyymi

Suurhanke tuo kivasti uusia työpaikkoja ja uusia asukkaita. Pistäkää jo töpinäksi hankkeen kanssa!

• Anonyymi

Neste ainakin lopetti...

• Anonyymi

> Suurhanke tuo kivasti uusia työpaikkoja ja uusia asukkaita. Pistäkää jo
      > töpinäksi hankkeen kanssa!

Senhän se varmasti tekee mutta on hyvä ymmärtää, että alueen tyhjeneminen johtuu suurhankkeesta ja vuosikausien kuormurirallista, pölypilvistä ja junttaamisesta.

Kukaan yksittäinen taho ei aiheuta nykyisten liikkeiden sulkemista Hämeensaaressa. Kaikki nykyiset alueella toimivat liikkeet lopettavat toimintojaan pikkuhiljaa ja tekevät kuormureille ja junttaajille tilaa.

Hämeensaari on för-bi seuraavaksi viideksi vuodeksi ainakin. Eikä muuten ollut kauhean kivaa taituroida Guudmanin raksan lävitse viittä vuotta.

Samaa emme jää toistamaan.

• Anonyymi

Pahoitin ja muutan taas tänäänkin Poriin.

• Anonyymi

Ei haittaa kuule yhtään. Vanhaa nurin ja uutta tilalle. Vaikka tänään aloittaisi.

Kuitenkin tuntien Kaupungintalon tavat on syytä tehdä selväksi se, että kukaan yksittäinen taho ei ole sulkemassa Hämeensaaren nykyisiä liikkeitä.

Tällaisessa tilanteessa yleensä Kaupungintalo yrittää kerätä irtopisteitä ja vierittää syyn liikkeiden sulkemisiin jonkun kontolle.

• Anonyymi

> Vartijoilla ei ole tekemistä asian kanssa.

Olisi parempi, jos Securitas painuisi sieltä muualle. Se nyt on nähty mitä se homma on.

• Anonyymi

Niin mitä? Ei ongelmia rehelliselle asiakkaalle.

• Anonyymi

Emme me kaupan asiakkaat semmoisesta halua maksaa. Siellä pyörii sitä porukkaa liikkeissä enemmän kuin asiakkaita toisinaan.

Asiakkaiden tehtävä ei ole hyysätä vartioitsijoita.

Pois vaan ja jotakin muuta tilalle, jos todella tarvitaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe