Lappeenrannan Energia 14 pvä maksuaikaa laskun päiväyksestä

Anonyymi

En tiedä, mitä tästä pitäisi ajatella, mutta laskun maksuehto muuttuu siten , että maksuaikaa on 14 päivää LASKUN PÄIVÄYKSESTÄ. Posti toi ilmoituksen tänään 16.9 iltapäivällä, mutta ilmoitus oli päivätty jo 11.9! Maksuajasta viisi päivää kului siis postissa ja aikaa maksamiseen jää reilu viikko! Paljon olikaan viivästyskorko?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän reilussa viikossa ehtii laskun oikein hyvin maksamaan. Vai eikö ole juuri nyt sellaista summaa päällä?

    • Anonyymi

      Tuli kuitenkin ennen eräpäivää eli ei mitään valittamista pitäisi olla.
      Sama kai tuo on vaikka olisi samana päivänä eräpäivä ku kolahtaa postiluukusta kun
      eihän tuon yhden laskun maksamiseen kovin montaa minuuttia tuhraannu.

    • Anonyymi

      Eräpäivän läheisyyttä enemmän minua harmittaa tieto siitä, että laskun loppusummasta iso osa menee kaupungin kassaan piiloverotuksen muodossa.

      • Anonyymi

        Ja teatterin järkyttäviin kuluihin.


    • Anonyymi

      ikävä uutinen sellaisille, ketkä eivät vietä kaikkea aikaansa kotisohvalla laskuja odottelemassa.

      • Anonyymi

        Mitäs, jospa muuttaisi laskutuksen e-laskuksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs, jospa muuttaisi laskutuksen e-laskuksi?

        En voi hyväksyä tarkastamattomia e-laskuja. Olen laskuni itse tarkistamalla tienannut jo sievoisen summan, ja suosittelen laskun tarkkaa tarkistamista ihan jokaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi hyväksyä tarkastamattomia e-laskuja. Olen laskuni itse tarkistamalla tienannut jo sievoisen summan, ja suosittelen laskun tarkkaa tarkistamista ihan jokaiselle.

        Onhan se e-lasku mahdollista tarkastaa. Minulla tulevat verkkopankkiin josta hyväksyn ne erikseen. Sähköpostiin tulee aina ilmoitus kun uusi lasku on tullut. Itse en enää haluaisi yhtään ainutta paperilaskua enää, ihan turha riesa.


    • Anonyymi

      Aivan sama yhteiskunta maksaa mulle kaikki etelänkin matkatkin...hehehehehhhehe

      painakaa köyhät duunii meikä porskuttaa muistakaa maksaa veronne jotta mä saan mun 3500€ käteen joka kuukausi

    • Anonyymi

      14 vuorokauden maksuaika olisi reilua laskea siitä, kun maksaja saa laskun postista. Varsinkin kun tuo kirjeen 'toimitusaika' on vain pidentymässä. Toinen vaihtoehto on pidentää maksuaika esim. 18 vuorokauteen laskun lähettämispäivästä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3470
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2810
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2698
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1981
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1743
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1632
    Aihe