Lihava tyttö seitsemänteen kerrokseen.

Puhuin tuossa toisaalla kuinka satunnainen kulkija voi Pattayalla rakastua maksulliseen pika- oppaaseen silmien loisteen ja hymyn takia.

Mieltymykseni ovat pienikokoiset ja hoikat tyttöset. En ole erikoisemmin tissimiehiä mutta pyllyfani toki. Kotimaassa arvostan myös rotusääriä.

Istuskelinpa rantapäiväni päätteeksi jälleen tutussa kulmabaarissa jonka muutaman neliön lattiatilassa kymmenkunta neitokaista aherteli.
Yksi tukeva tyttönen sieltä ulos pulpahti ja viereeni istahti. Uusi likka hän oli ja kyseli ne tavanomaiset; mistä oot ja mikä on nimesi.

Likka oli 19- vee mutta ei se varsi eikä se puhe vaan ne silmät ja se elämänilo mikä niistä loisti hymyn lisäksi saivat minut aivan lääpälleen ja likistelimmekin jo kohta toisiamme ja syvä huokaus pääsi sisältäni käsin..... :-)
Olin löytänyt sen oikean!

Asustelin Maken mestan toisessa pikku hotlassa jonka kattoterassihuoneiston olin vuokrannut 3:ksi viikoksi. Muistan vielä vuokrankin joka oli 33 000 bahtia jonka maksoin käteisellä ekana arkipäivänä. Terassilta oli mahtava näköala yli kaupungin Siamin lahdelle.

Kattoterassissa oli yksi hämmentävä piirre jonka vuoksi se ei soveltunut kaikille. Se oli seitsemännessä kerroksessa eikä hissiä ollut.
En minä mikään kuntoihme ollut mutta ei tuo ollut minulle ongelma.
Tukevan tyttöseni iholle ilmestyi aina hikihelmiä jotka kiihottivat minut aina kamppaamaan hänet sängylle.

Minulla on siis todistetusti perversio. Pidän nuorista lihavan hikisistä Thai- tytöistä......

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tästähän Senssu jauhaa vähintään viikon, piliään venytellen.

• Anonyymi

Maken mestoissa vain runkataan haaveillen leidipojista.

Kirjoitti SenssuChiangMai.

• Anonyymi

SenssuSianNain viestissä tuoksahtaa Tummeli.

• Anonyymi kirjoitti:

SenssuSianNain viestissä tuoksahtaa Tummeli.

Muistelen lämpimästi kuinka tuon pienen pullean hikisen thai- tyttöni silmät loistivatkaan kun menimme Mäkkäriin. Kaunista oli katsoa sitä onnea ja poskilihojen värinää.

Panijana tuo oli hivenen laiskahko. Korvasin sen siirtymällä perätuuppariksi ja tämä toimikin oikein mainiosti.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Muistelen lämpimästi kuinka tuon pienen pullean hikisen thai- tyttöni silmät loistivatkaan kun menimme Mäkkäriin. Kaunista oli katsoa sitä onnea ja poskilihojen värinää.

Panijana tuo oli hivenen laiskahko. Korvasin sen siirtymällä perätuuppariksi ja tämä toimikin oikein mainiosti.

Ketjusta on poistettu vain 1 viesti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe