Puhuin tuossa toisaalla kuinka satunnainen kulkija voi Pattayalla rakastua maksulliseen pika- oppaaseen silmien loisteen ja hymyn takia.
Mieltymykseni ovat pienikokoiset ja hoikat tyttöset. En ole erikoisemmin tissimiehiä mutta pyllyfani toki. Kotimaassa arvostan myös rotusääriä.
Istuskelinpa rantapäiväni päätteeksi jälleen tutussa kulmabaarissa jonka muutaman neliön lattiatilassa kymmenkunta neitokaista aherteli.
Yksi tukeva tyttönen sieltä ulos pulpahti ja viereeni istahti. Uusi likka hän oli ja kyseli ne tavanomaiset; mistä oot ja mikä on nimesi.
Likka oli 19- vee mutta ei se varsi eikä se puhe vaan ne silmät ja se elämänilo mikä niistä loisti hymyn lisäksi saivat minut aivan lääpälleen ja likistelimmekin jo kohta toisiamme ja syvä huokaus pääsi sisältäni käsin..... :-)
Olin löytänyt sen oikean!
Asustelin Maken mestan toisessa pikku hotlassa jonka kattoterassihuoneiston olin vuokrannut 3:ksi viikoksi. Muistan vielä vuokrankin joka oli 33 000 bahtia jonka maksoin käteisellä ekana arkipäivänä. Terassilta oli mahtava näköala yli kaupungin Siamin lahdelle.
Kattoterassissa oli yksi hämmentävä piirre jonka vuoksi se ei soveltunut kaikille. Se oli seitsemännessä kerroksessa eikä hissiä ollut.
En minä mikään kuntoihme ollut mutta ei tuo ollut minulle ongelma.
Tukevan tyttöseni iholle ilmestyi aina hikihelmiä jotka kiihottivat minut aina kamppaamaan hänet sängylle.
Minulla on siis todistetusti perversio. Pidän nuorista lihavan hikisistä Thai- tytöistä......
Lihava tyttö seitsemänteen kerrokseen.
5
61
Vastaukset 5
- Anonyymi
Tästähän Senssu jauhaa vähintään viikon, piliään venytellen.
- Anonyymi
Maken mestoissa vain runkataan haaveillen leidipojista.
Kirjoitti SenssuChiangMai.- Anonyymi
SenssuSianNain viestissä tuoksahtaa Tummeli.
Anonyymi kirjoitti:
SenssuSianNain viestissä tuoksahtaa Tummeli.
Muistelen lämpimästi kuinka tuon pienen pullean hikisen thai- tyttöni silmät loistivatkaan kun menimme Mäkkäriin. Kaunista oli katsoa sitä onnea ja poskilihojen värinää.
Panijana tuo oli hivenen laiskahko. Korvasin sen siirtymällä perätuuppariksi ja tämä toimikin oikein mainiosti.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Muistelen lämpimästi kuinka tuon pienen pullean hikisen thai- tyttöni silmät loistivatkaan kun menimme Mäkkäriin. Kaunista oli katsoa sitä onnea ja poskilihojen värinää.
Panijana tuo oli hivenen laiskahko. Korvasin sen siirtymällä perätuuppariksi ja tämä toimikin oikein mainiosti.Ketjusta on poistettu vain 1 viesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21726Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551