Avataanpa keskustelu tulevsta Joutsa-rallista. Oisko kenelläkään tietoa reitistä jne??
Vastaukset 13
- Anonyymi
Vääräjärventie ajetaan ainakin. Suunnasta ei tietoa?
Onpa kummallista, ralliin enää 4 päivää, ja täällä näin hiljaista. Yleensä jo viikkoja ennen tääl vyöryy kiivas keskustelu?! Nyt keskustelu käyntiin! Missä kilpailu menee ja mihin kannattaa suunnistaa?
- Anonyymi
Paikkoja riittää, liinaa tarvitaan!
- Anonyymi
Keskustelu on siirretty "piiloon".... Löytyy todella hyvä paikka. Lätsä mies on kuulemma menossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelu on siirretty "piiloon".... Löytyy todella hyvä paikka. Lätsä mies on kuulemma menossa.
Eipä ole kummoisia paikkoja....
- Anonyymi
Karttaa kehiin
- Anonyymi
Nonii nyt on karttaki julkastu. Onko paikkoja että kannattaako edes lähteä?
- Anonyymi
Mahtaisko toimia Ek5:sen loppupään pudottava hakkuu vasen?
- Anonyymi
Ei näyttäny kummoiselta.
- Anonyymi
Sunisen paikka Ek5:sella vois pelata
- Anonyymi
Eka tiukka oikee ek5
- Anonyymi
ajosuunnat tulisi merkitä kuulutuksiin jo viranomaistenkin takia.
- Anonyymi
Ajosuunnat on ainakin merkitty reittikarttaan, joka löytyy facebookista autoagentit ralli 2019 sivulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta502468- 951116
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3001007Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii330965Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O56918Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77863- 69724
- 90695
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63688- 33643