Kokemuksia K-Market Gammelbackasta?
K-Market Gammelbacka
11
2134
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole ainakaan perinteisiä työpäivän jälkeisiä ruuhkia. Valikoima samaa kuin noissa slummimarketeissa yleensäkin.
Itse en osta sieltä mitään syötävää (tai juotavaa kuten valtaosa asiakkaista), mutta pakko siellä on käydä aina joskus, kun jollain ihme logiikalla postipaketit tulee sinne. - Anonyymi
Ihan hyvä kauppa, ei tartte mennä muualle. Kaikki löytyy mitä hakee ja kohtuuhintaan. Saa jopa määrättyjä tuotteita halvemmalla kun sittarista. Tää uusi kauppias teki siitä vielä paremman vaikka rosvosivat neliöitä pois.
- Anonyymi
Olen ymmärtänyt että asiakaspalvelu on huonoa, iäkästä väkeä joka ei hymyile. Valikoima ok, hinnat korkeat. Legenda kertoo ettei kauppiaalla oikein homma hanskassa, totuutta en tiedä.
- Anonyymi
Jos siellä on sama elämäänsä kyllästynyt keski-ikäinen nainen kuin valintatalon aikana, asiakaspalvelu on huonoa. Tämä nainen kun ei ainakaan hieman nuoremmille miehille sanonut koskaan hei tai mitään muutakaan. Summakin tuli siihen sävyyn että oliko sen pakko sanoa se eikä saanut olla vaan hiljaa.
Nykyään siellä on kyllä ainakin yksi todella mukava ja kaunis nuorempi nainen, joten on saattanut asiat mennä parempaan suuntaan.
- Anonyymi
Höpö höpö, ihan hyvää asiakaspalvelua saanut joka kerta siellä asioidessa. Valikoimakin ihan ok, pitää ottaa huomioon kokoluokka. Och samma på svenska.
- Anonyymi
Henkilökunta on todella asiallista.
- Anonyymi
Kauppaan mennään tekemään ostoksia eikä hankkimaan ihmissuhteita, ketä kiinnostaa ihan oikeasti että miten taitava kassamyyjä on teeskentelemään iloista ja kiinnostunutta?
- Anonyymi
Todella hyvää asiakaspalvelua olen saanut, kun olen käynyt kyseisessä kaupassa, olen huomannut, että työntekijöitä on liian vähän, kun pitää hoitaa posti muun työn ohessa.
- Anonyymi
Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, olen saanut hyvää palvelua. Taitaa kysyjä itse olla ikä rasisti, eikä itse tervehdi vanhempaa kassa henkilöä, vaan pitää olla nuorempi kassa, että pystyy asioimaan kaupassa.
- Anonyymi
Alunalkaen en ole innostunut tästä kaupasta, koiralta loppui Oululaisten hapankorppu, hinta reilusti yli 3€, Lidl taisi olla 1, 79...Olen käynyt vain siksi, että siellä on paljon tuotteita alehintaan tarjoushyllyssä.
Kun siinä selasin taas kerran niitä , itse kauppias tuli tylysti huomauttamaan, ettei niitä saa viskoa , ja alkoi järjestää.
Pakkohan niitä on selata, että näkee sieltä taaempaakin.
En pidä kauppiaasta lainkaan, teennäinen kohteliaisuus ei iske ja ilmeisesti ei arvosta asiakasta, joka käy vain aletuotteiden vuoksi, henkilökunta on oikein mukavaa.
Ei kiitos. - Anonyymi
Varmaan Porvoon kallein kauppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067