K-Market Gammelbacka

Anonyymi

Kokemuksia K-Market Gammelbackasta?

11

2134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä ole ainakaan perinteisiä työpäivän jälkeisiä ruuhkia. Valikoima samaa kuin noissa slummimarketeissa yleensäkin.

Itse en osta sieltä mitään syötävää (tai juotavaa kuten valtaosa asiakkaista), mutta pakko siellä on käydä aina joskus, kun jollain ihme logiikalla postipaketit tulee sinne.

• Anonyymi

Ihan hyvä kauppa, ei tartte mennä muualle. Kaikki löytyy mitä hakee ja kohtuuhintaan. Saa jopa määrättyjä tuotteita halvemmalla kun sittarista. Tää uusi kauppias teki siitä vielä paremman vaikka rosvosivat neliöitä pois.

• Anonyymi

Olen ymmärtänyt että asiakaspalvelu on huonoa, iäkästä väkeä joka ei hymyile. Valikoima ok, hinnat korkeat. Legenda kertoo ettei kauppiaalla oikein homma hanskassa, totuutta en tiedä.

• Anonyymi

Jos siellä on sama elämäänsä kyllästynyt keski-ikäinen nainen kuin valintatalon aikana, asiakaspalvelu on huonoa. Tämä nainen kun ei ainakaan hieman nuoremmille miehille sanonut koskaan hei tai mitään muutakaan. Summakin tuli siihen sävyyn että oliko sen pakko sanoa se eikä saanut olla vaan hiljaa.

Nykyään siellä on kyllä ainakin yksi todella mukava ja kaunis nuorempi nainen, joten on saattanut asiat mennä parempaan suuntaan.

• Anonyymi

Höpö höpö, ihan hyvää asiakaspalvelua saanut joka kerta siellä asioidessa. Valikoimakin ihan ok, pitää ottaa huomioon kokoluokka. Och samma på svenska.

• Anonyymi

Henkilökunta on todella asiallista.

• Anonyymi

Kauppaan mennään tekemään ostoksia eikä hankkimaan ihmissuhteita, ketä kiinnostaa ihan oikeasti että miten taitava kassamyyjä on teeskentelemään iloista ja kiinnostunutta?

• Anonyymi

Todella hyvää asiakaspalvelua olen saanut, kun olen käynyt kyseisessä kaupassa, olen huomannut, että työntekijöitä on liian vähän, kun pitää hoitaa posti muun työn ohessa.

• Anonyymi

Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, olen saanut hyvää palvelua. Taitaa kysyjä itse olla ikä rasisti, eikä itse tervehdi vanhempaa kassa henkilöä, vaan pitää olla nuorempi kassa, että pystyy asioimaan kaupassa.

• Anonyymi

Alunalkaen en ole innostunut tästä kaupasta, koiralta loppui Oululaisten hapankorppu, hinta reilusti yli 3€, Lidl taisi olla 1, 79...Olen käynyt vain siksi, että siellä on paljon tuotteita alehintaan tarjoushyllyssä.
      Kun siinä selasin taas kerran niitä , itse kauppias tuli tylysti huomauttamaan, ettei niitä saa viskoa , ja alkoi järjestää.
      Pakkohan niitä on selata, että näkee sieltä taaempaakin.
      En pidä kauppiaasta lainkaan, teennäinen kohteliaisuus ei iske ja ilmeisesti ei arvosta asiakasta, joka käy vain aletuotteiden vuoksi, henkilökunta on oikein mukavaa.
      Ei kiitos.

• Anonyymi

Varmaan Porvoon kallein kauppa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe