perheen ja ostaa talon. Haluisi että ryhdyn hänen lasten äitipuoleksi, itse olen epävarma. Kun mulla on niin iso tarve tehdä oman näköinen talo, jossa saan päättää kaikki sisutuksen itse, no melkein. Mies haluisi että hänenlapset saiivat huomeet ja saisivat itse päättää sisutuksen ym tiloihin lastenääni kuuluviin. inusta se ei ole hyvä idea, tenavat on täällä kuitenkin niin vähän toivon mukaan että minusta minun pitäisi siitä päättää. Mun lapset ausivat täällä ja heillä olisi oikeus päättää myös. Mies on sitä mieltä että hänen lapset saisivat omat huoneet vaifkke asu täällä ja mun lapset asuisivat samassa huoneessa. Järkyttävää.
Riita on iso mutta halusin tämän talon mutta en saa päättää sisustuksesta.
Onko äitipuolen asema aina näin huono, että muut päättää mutta minä en? Mulla on hieno kallis tyylitaju, enkä halua halpis market tuotteita.
Mies haluisi perustaa mun kanssa
7
78
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri niin!
Mietin tässä että ostaisinko tänään litran vai kaks. Mielipiteitä? - Anonyymi
Litran vai kaks valkkaria, siis
- Anonyymi
Äitipuolen tehtävä on todella vaativa ja rankka. Pitää kasvattaa omat lapset,sitten miehen lapset ja vielä huolehtia miehen jaksamisesta ja hänen ex vaimonsa osaamisesta ja ymmärtämisestä. Harva siihen kykenee täysipainoisesti.
Monesti ne ovat niin häiriintyneitä, ja kiva kun mies läytää lapsille äitipuolen ja siivoojan itselleen että kunnioittakaa äitipuolta ja kiittäkää häntä.- Anonyymi
Blaaa, blaaaaaa
- Anonyymi
Ostan kaks litraa, mutta juon vaan yhen. Toinen huomenna.
- Anonyymi
Ei litroittain kannata ostaa, ostakaa tynnyri s samantien.
- Anonyymi
Blaaaa, blaaa , blaaa katkera lukihäirikkö, toiset ostaa taloja ja sinä viinaa buhaaaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908