Mies haluisi perustaa mun kanssa

Anonyymi

perheen ja ostaa talon. Haluisi että ryhdyn hänen lasten äitipuoleksi, itse olen epävarma. Kun mulla on niin iso tarve tehdä oman näköinen talo, jossa saan päättää kaikki sisutuksen itse, no melkein. Mies haluisi että hänenlapset saiivat huomeet ja saisivat itse päättää sisutuksen ym tiloihin lastenääni kuuluviin. inusta se ei ole hyvä idea, tenavat on täällä kuitenkin niin vähän toivon mukaan että minusta minun pitäisi siitä päättää. Mun lapset ausivat täällä ja heillä olisi oikeus päättää myös. Mies on sitä mieltä että hänen lapset saisivat omat huoneet vaifkke asu täällä ja mun lapset asuisivat samassa huoneessa. Järkyttävää.
Riita on iso mutta halusin tämän talon mutta en saa päättää sisustuksesta.
Onko äitipuolen asema aina näin huono, että muut päättää mutta minä en? Mulla on hieno kallis tyylitaju, enkä halua halpis market tuotteita.

7

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri niin!

Mietin tässä että ostaisinko tänään litran vai kaks. Mielipiteitä?

• Anonyymi

Litran vai kaks valkkaria, siis

• Anonyymi

Äitipuolen tehtävä on todella vaativa ja rankka. Pitää kasvattaa omat lapset,sitten miehen lapset ja vielä huolehtia miehen jaksamisesta ja hänen ex vaimonsa osaamisesta ja ymmärtämisestä. Harva siihen kykenee täysipainoisesti.
      Monesti ne ovat niin häiriintyneitä, ja kiva kun mies läytää lapsille äitipuolen ja siivoojan itselleen että kunnioittakaa äitipuolta ja kiittäkää häntä.

• Anonyymi

Blaaa, blaaaaaa

• Anonyymi

Ostan kaks litraa, mutta juon vaan yhen. Toinen huomenna.

• Anonyymi

Ei litroittain kannata ostaa, ostakaa tynnyri s samantien.

• Anonyymi

Blaaaa, blaaa , blaaa katkera lukihäirikkö, toiset ostaa taloja ja sinä viinaa buhaaaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vesa-Matti Loirin some hiljeni pahaenteisesti - Nyt tuhansilla suomalaisilla vain tämä yksi viesti

Mikä on sinun suosikkimuistosi Vesa-Matti "Vesku" Loirista? Meneekö se Uuno Turhapuro osastolle, Eino Leinon tulkintaan vai onko se aivan jotain muuta
      Maailman menoa
      122
      5320
    2. Jorma Uotisen ex, julkkis-povipommi, Suomen tunnetuin kauppias... Farmi Suomi -kisaajat julki!

No nyt on aikamoista jengiä! Mitä mieltä olet kisaajista, ovatko mieleesi? Katso tästä, ketkä kaikki julkkikset ovat mukana Farmi Suomi -realityssä:
      Suomalaiset julkkikset
      24
      2198
    3. Ei mutta nallukkani

Mähän rakastan sut. Älä sitä unohda :)
      Ikävä
      202
      1105
    4. Suutuitko mulle mies

Nyt lopullisesti?
      Ikävä
      82
      1099
    5. Mikä johti siihen että

Välinne katkesivat? Kertokaa. Se kertoo onko menneeseen enää mahdollista palata
      Ikävä
      65
      989
    6. Maisa Torppa julkaisee kuvia lapsesta

Onko oikein että tämä henkilö julkaisee 100000 fanillensa kuvia vieraasta lapsesta? Eikö kuvien julkaisu ole äidin ja isän tehtävä jos yleensä haluava
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      938
    7. En ole ottanut enkä aio ottaa koronarokotteita

vaan koetan selvitä luontaisella immuniteetilla eteenpäinkin.
      Maailman menoa
      366
      922
    8. Ikuinen hiljaisuus

On aina parempi kuin kaikki turha draama. Joten kuuntele nainen nyt enää sitä, sillä hiljaisuus vastaa jokaiseen kysymykseesi minusta.
      Tunteet
      165
      860
    9. En ole varma siitä, nainen

Mietittyäni tarkemmin, en olekaan varma, että jaksan kantaa sinut kynnykseltä sänkyyn. Rakastan kyllä jokaista kiloasi, ei siitä ole kyse, mutta kanta
      Ikävä
      64
      811
    Aihe