perheen ja ostaa talon. Haluisi että ryhdyn hänen lasten äitipuoleksi, itse olen epävarma. Kun mulla on niin iso tarve tehdä oman näköinen talo, jossa saan päättää kaikki sisutuksen itse, no melkein. Mies haluisi että hänenlapset saiivat huomeet ja saisivat itse päättää sisutuksen ym tiloihin lastenääni kuuluviin. inusta se ei ole hyvä idea, tenavat on täällä kuitenkin niin vähän toivon mukaan että minusta minun pitäisi siitä päättää. Mun lapset ausivat täällä ja heillä olisi oikeus päättää myös. Mies on sitä mieltä että hänen lapset saisivat omat huoneet vaifkke asu täällä ja mun lapset asuisivat samassa huoneessa. Järkyttävää.
Riita on iso mutta halusin tämän talon mutta en saa päättää sisustuksesta.
Onko äitipuolen asema aina näin huono, että muut päättää mutta minä en? Mulla on hieno kallis tyylitaju, enkä halua halpis market tuotteita.
Mies haluisi perustaa mun kanssa
7
91
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri niin!
Mietin tässä että ostaisinko tänään litran vai kaks. Mielipiteitä? - Anonyymi
Litran vai kaks valkkaria, siis
- Anonyymi
Äitipuolen tehtävä on todella vaativa ja rankka. Pitää kasvattaa omat lapset,sitten miehen lapset ja vielä huolehtia miehen jaksamisesta ja hänen ex vaimonsa osaamisesta ja ymmärtämisestä. Harva siihen kykenee täysipainoisesti.
Monesti ne ovat niin häiriintyneitä, ja kiva kun mies läytää lapsille äitipuolen ja siivoojan itselleen että kunnioittakaa äitipuolta ja kiittäkää häntä.- Anonyymi
Blaaa, blaaaaaa
- Anonyymi
Ostan kaks litraa, mutta juon vaan yhen. Toinen huomenna.
- Anonyymi
Ei litroittain kannata ostaa, ostakaa tynnyri s samantien.
- Anonyymi
Blaaaa, blaaa , blaaa katkera lukihäirikkö, toiset ostaa taloja ja sinä viinaa buhaaaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172453
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704