Mies haluisi perustaa mun kanssa

Anonyymi

perheen ja ostaa talon. Haluisi että ryhdyn hänen lasten äitipuoleksi, itse olen epävarma. Kun mulla on niin iso tarve tehdä oman näköinen talo, jossa saan päättää kaikki sisutuksen itse, no melkein. Mies haluisi että hänenlapset saiivat huomeet ja saisivat itse päättää sisutuksen ym tiloihin lastenääni kuuluviin. inusta se ei ole hyvä idea, tenavat on täällä kuitenkin niin vähän toivon mukaan että minusta minun pitäisi siitä päättää. Mun lapset ausivat täällä ja heillä olisi oikeus päättää myös. Mies on sitä mieltä että hänen lapset saisivat omat huoneet vaifkke asu täällä ja mun lapset asuisivat samassa huoneessa. Järkyttävää.
Riita on iso mutta halusin tämän talon mutta en saa päättää sisustuksesta.
Onko äitipuolen asema aina näin huono, että muut päättää mutta minä en? Mulla on hieno kallis tyylitaju, enkä halua halpis market tuotteita.

7

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri niin!

Mietin tässä että ostaisinko tänään litran vai kaks. Mielipiteitä?

• Anonyymi

Litran vai kaks valkkaria, siis

• Anonyymi

Äitipuolen tehtävä on todella vaativa ja rankka. Pitää kasvattaa omat lapset,sitten miehen lapset ja vielä huolehtia miehen jaksamisesta ja hänen ex vaimonsa osaamisesta ja ymmärtämisestä. Harva siihen kykenee täysipainoisesti.
      Monesti ne ovat niin häiriintyneitä, ja kiva kun mies läytää lapsille äitipuolen ja siivoojan itselleen että kunnioittakaa äitipuolta ja kiittäkää häntä.

• Anonyymi

Blaaa, blaaaaaa

• Anonyymi

Ostan kaks litraa, mutta juon vaan yhen. Toinen huomenna.

• Anonyymi

Ei litroittain kannata ostaa, ostakaa tynnyri s samantien.

• Anonyymi

Blaaaa, blaaa , blaaa katkera lukihäirikkö, toiset ostaa taloja ja sinä viinaa buhaaaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      127
      5715
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      395
      2499
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      131
      2410
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      4
      2042
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      56
      976
    6. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      10
      972
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      8
      952
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      872
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      795
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      765
    Aihe