Mies haluisi perustaa mun kanssa

Anonyymi

perheen ja ostaa talon. Haluisi että ryhdyn hänen lasten äitipuoleksi, itse olen epävarma. Kun mulla on niin iso tarve tehdä oman näköinen talo, jossa saan päättää kaikki sisutuksen itse, no melkein. Mies haluisi että hänenlapset saiivat huomeet ja saisivat itse päättää sisutuksen ym tiloihin lastenääni kuuluviin. inusta se ei ole hyvä idea, tenavat on täällä kuitenkin niin vähän toivon mukaan että minusta minun pitäisi siitä päättää. Mun lapset ausivat täällä ja heillä olisi oikeus päättää myös. Mies on sitä mieltä että hänen lapset saisivat omat huoneet vaifkke asu täällä ja mun lapset asuisivat samassa huoneessa. Järkyttävää.
Riita on iso mutta halusin tämän talon mutta en saa päättää sisustuksesta.
Onko äitipuolen asema aina näin huono, että muut päättää mutta minä en? Mulla on hieno kallis tyylitaju, enkä halua halpis market tuotteita.

7

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri niin!

Mietin tässä että ostaisinko tänään litran vai kaks. Mielipiteitä?

• Anonyymi

Litran vai kaks valkkaria, siis

• Anonyymi

Äitipuolen tehtävä on todella vaativa ja rankka. Pitää kasvattaa omat lapset,sitten miehen lapset ja vielä huolehtia miehen jaksamisesta ja hänen ex vaimonsa osaamisesta ja ymmärtämisestä. Harva siihen kykenee täysipainoisesti.
      Monesti ne ovat niin häiriintyneitä, ja kiva kun mies läytää lapsille äitipuolen ja siivoojan itselleen että kunnioittakaa äitipuolta ja kiittäkää häntä.

• Anonyymi

Blaaa, blaaaaaa

• Anonyymi

Ostan kaks litraa, mutta juon vaan yhen. Toinen huomenna.

• Anonyymi

Ei litroittain kannata ostaa, ostakaa tynnyri s samantien.

• Anonyymi

Blaaaa, blaaa , blaaa katkera lukihäirikkö, toiset ostaa taloja ja sinä viinaa buhaaaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7266
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      496
      5408
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3335
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2641
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      49
      2350
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1288
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1252
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1143
    Aihe