milloin milloin

Anonyymi

mahdollisuus vapautua
aiemmista synneistä ja aloittaa
uusi elämä

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin tuntenut erään älykkään kaunokaisen Suomesta vain vähän aikaa. Kovasti hän olisi halunnut suhdetta. Sanoin etten ole vielä valmis uusiin juttuihin ja mieltä painaa menneet. Oli asioita tehtävänä ja käsiteltävänä ennenkuin halusin risalla itselläni alkaa ketään kiusaamaan. Ei oltu sitten pitkään aikaan tekemisissä eikä kuulolla. Soitteli sitten minulle taas ja kyseli kuulumisia. Sanoin että sitä samaa. Hän sanoi minulle että anna jo lopultakin itsellesi anteeksi. Ne sanat jäi mieleen ja myöhemmin ymmärsin että elämä on liian lyhyt märehtiä menneitä loputtomiin. Ne ei märehtimällä muutu. Uusi elämä alkaa kun luopuu vanhasta etenkin henkisesti ja on reippaasti vaan sellainen kuin on. Se on vain elämää.

      • Anonyymi

        Tässä oli paljon tärkeää asiaa.
        Pitää osata antaa anteeksi, myös itselleen.


      • Anonyymi

        Elämä on vain elämää.


    • Anonyymi

      muuta paraisille, käy verkoilla ja osta saari.. ymym
      Hoitoihin jorviin...
      Siitä se uusi elämä alkaa.

      • Anonyymi

        Vaimo osti espanjan samalla kun souti porttukaaliin plaanissa. Makso aika paljon mutta sattu olemaan ylimäärästä. Nyt meillä on tilukset chiangmaissa, chonburissa, phuketissa, hesassa, paraisissa, sundomin saaristossa, saimaalla, ruotsissa ja espanjassa. Chiangmaissa, chonburissa, phuketissa, hesassa, paraisissa, sundomin saaristossa ja saimaalla on kussakin omat jahtinsa ja hesassa niitä on kaksi. Iloitsin tänään umpisuolen paranemisesta ja hommasin pullon viinaa. Kaaduin humalassa ja leikkausarpi aukesi. Ei muuta kuin takaisin Jorviin.
        SenssuCMai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo osti espanjan samalla kun souti porttukaaliin plaanissa. Makso aika paljon mutta sattu olemaan ylimäärästä. Nyt meillä on tilukset chiangmaissa, chonburissa, phuketissa, hesassa, paraisissa, sundomin saaristossa, saimaalla, ruotsissa ja espanjassa. Chiangmaissa, chonburissa, phuketissa, hesassa, paraisissa, sundomin saaristossa ja saimaalla on kussakin omat jahtinsa ja hesassa niitä on kaksi. Iloitsin tänään umpisuolen paranemisesta ja hommasin pullon viinaa. Kaaduin humalassa ja leikkausarpi aukesi. Ei muuta kuin takaisin Jorviin.
        SenssuCMai

        Olen valmis antamaan sinulle anteeksi.
        Oletko sinä valmis antamaan minulle anteeksi?


    • Anonyymi

      Jurpo kysyi kaveriltaan mikä on omatunto?
      Kaveri vastasi että se on eräänlainen tunne vatsanpohjassa, ikäänkuin ääni sisältä.
      Jurpo mietti hetken aikaa ja sanoi että tuohan on pieru.

      • Anonyymi

        Heh heh heh....
        T Turpo


    • Anonyymi

      Loy Krathong on tänä vuonna keskiviikkona 13.11

      • Anonyymi

        Uskaltaiskohan tänne kohta kirjoittaa jotakin matkajutskaa kun näyttää siltä että senssunumba on sairaalassa tai potkaissut viimeisen kerran alumiiniämpäriä rintamamiesmökin liiterin takana?


    • Anonyymi

      Jospa LerppaLärppä onkin alkanut rännittämään isoäiteen yskänlääkettä

      • Anonyymi

        sensukkanumba ei ole viiteen vuoteen ollut näin kauaa palstalta pois. nyt on hällä asiat huonosti. sairaalassa tai kuollut. lepäilehän rauhassa kun eläissäsi et rauhaa saanut. ihmiselo on rajallinen. sitä ei pidä haaskata pelkästään netissä.


      • Anonyymi

        Piru on ottanut omansa. Syntyy uudelleen Hua Hinin rottana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sensukkanumba ei ole viiteen vuoteen ollut näin kauaa palstalta pois. nyt on hällä asiat huonosti. sairaalassa tai kuollut. lepäilehän rauhassa kun eläissäsi et rauhaa saanut. ihmiselo on rajallinen. sitä ei pidä haaskata pelkästään netissä.

        Voin vakuuttaa että kaikki on kunnossa, mutta palsta ei enää juurikaan kiinnosta... Joten ei viitsi edes lukea tätä tunkiota.


    • Anonyymi

      Loy Krathong Celebrations in Pattaya - From 12 November to 14 November 2019

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Pattayalla, jos juhlaan tahtoo osallistua, tai edes nähdä oikeaa Thaimaata ja Thaimaalaista juhlaa?

        https://expertworldtravel.com/best-places-celebrate-loy-krathong-festival/

        Chiang mai on ihan ok mutta valon juhlan aikaan niin ruuhkainen ettei mitään järkeä. Kanavan kupeessa ollaan kuin sillit suolassa ainoana "juhlana" lähettää ja katsella taivaalle lähetettäviä lyhtyjä taskumatti taskussa. Kapakat on niin onnettomia, pieniä ja merenrantaa ei ole. Ne pari lavaa jossa jotkut soittaa musaa ja puhuu on niin pieniä ettet pääse 50 metriä lähemmäs kuin väkisin. Ei ole minun käsitys juhlimisesta tuo sulloutuminen.

        Oikeaa Thaimaata ei ole olemassakaan. Kulttuurierot on suuria kaikissa ilmansuunnissa. Maaseutu on sitä "oikeinta" Thaimaata ja siellä juhlat on samaa kuin kaikki muutkin juhlat. Viinaa, ruokaa, laulua ja yhdessäoloa. Jos on kuivaa niin lyhdyissä on oma riskinsä. Siksi niiden käyttöä rajoitetaan alueittain. Olen ollut kolmasti valon juhlan aikaan Chiang maissa ja saman verran Pattayalla. Kerran jossakin päin Isania, en enää muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Chiang mai on ihan ok mutta valon juhlan aikaan niin ruuhkainen ettei mitään järkeä. Kanavan kupeessa ollaan kuin sillit suolassa ainoana "juhlana" lähettää ja katsella taivaalle lähetettäviä lyhtyjä taskumatti taskussa. Kapakat on niin onnettomia, pieniä ja merenrantaa ei ole. Ne pari lavaa jossa jotkut soittaa musaa ja puhuu on niin pieniä ettet pääse 50 metriä lähemmäs kuin väkisin. Ei ole minun käsitys juhlimisesta tuo sulloutuminen.

        Oikeaa Thaimaata ei ole olemassakaan. Kulttuurierot on suuria kaikissa ilmansuunnissa. Maaseutu on sitä "oikeinta" Thaimaata ja siellä juhlat on samaa kuin kaikki muutkin juhlat. Viinaa, ruokaa, laulua ja yhdessäoloa. Jos on kuivaa niin lyhdyissä on oma riskinsä. Siksi niiden käyttöä rajoitetaan alueittain. Olen ollut kolmasti valon juhlan aikaan Chiang maissa ja saman verran Pattayalla. Kerran jossakin päin Isania, en enää muista.

        Kolme kertaa Hulaneiti ollut, ruuhkaisessa eikä löytänyt viinaa, ruokaa, laulua ja yhdessäoloa Pattayan metropoli-ihannoijana.
        Chiang Mai ei olekaan kaltaisillesi, kun kapakatkin on onnettomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Chiang mai on ihan ok mutta valon juhlan aikaan niin ruuhkainen ettei mitään järkeä. Kanavan kupeessa ollaan kuin sillit suolassa ainoana "juhlana" lähettää ja katsella taivaalle lähetettäviä lyhtyjä taskumatti taskussa. Kapakat on niin onnettomia, pieniä ja merenrantaa ei ole. Ne pari lavaa jossa jotkut soittaa musaa ja puhuu on niin pieniä ettet pääse 50 metriä lähemmäs kuin väkisin. Ei ole minun käsitys juhlimisesta tuo sulloutuminen.

        Oikeaa Thaimaata ei ole olemassakaan. Kulttuurierot on suuria kaikissa ilmansuunnissa. Maaseutu on sitä "oikeinta" Thaimaata ja siellä juhlat on samaa kuin kaikki muutkin juhlat. Viinaa, ruokaa, laulua ja yhdessäoloa. Jos on kuivaa niin lyhdyissä on oma riskinsä. Siksi niiden käyttöä rajoitetaan alueittain. Olen ollut kolmasti valon juhlan aikaan Chiang maissa ja saman verran Pattayalla. Kerran jossakin päin Isania, en enää muista.

        Kanavan kupeessa ?

        Joen rantaa on jokunen kilometri ja ravintoita löytyy joen varresta enemmän kuin rantakaistaleelta.

        Mene poju kaarnalaivaas uittamaan Pattayalle, hyvin lähtee.

        Oikeaa Thaimaata ei ole olemassakaan, vuoden viisain lausahdusko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanavan kupeessa ?

        Joen rantaa on jokunen kilometri ja ravintoita löytyy joen varresta enemmän kuin rantakaistaleelta.

        Mene poju kaarnalaivaas uittamaan Pattayalle, hyvin lähtee.

        Oikeaa Thaimaata ei ole olemassakaan, vuoden viisain lausahdusko?

        Toistan olematta mikään hulaneiti että ne on onnettoman kokoisia ne baarit kanavan ympäristössä ja väkeä on ihan liikaa. Se väkijoukko ei mahdu mihinkään. Ei mitään järkeä eikä mitään tekemistä oikean Thaimaan kanssa. Nuoret reppureissaajat jaksaa sellaiseen poppooseen tunkea sekaan. Ei aikuiset ihmiset. Hyvät juhlat on ihan muualla kuin sillipurkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan olematta mikään hulaneiti että ne on onnettoman kokoisia ne baarit kanavan ympäristössä ja väkeä on ihan liikaa. Se väkijoukko ei mahdu mihinkään. Ei mitään järkeä eikä mitään tekemistä oikean Thaimaan kanssa. Nuoret reppureissaajat jaksaa sellaiseen poppooseen tunkea sekaan. Ei aikuiset ihmiset. Hyvät juhlat on ihan muualla kuin sillipurkissa.

        Juhlan pääpaikka keskustassa on joella, ei kanavalla.
        Oma asiansa jos ihmistungokseen täytyy hakeutua.
        Jos Loi-juhla Thaimaan parhaaksi rankatussa Loi-juhlapaikassa ei ole oikeaa Thaimaata, niin voivoi.
        Ei mitään tekemistä, no mitä tekemistä jäit kaipaamaan?

        Kertoisitko mitä pitää sisällään hyvä Loi-juhla Pattayalla, jota ei voi olla Chiang Maissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juhlan pääpaikka keskustassa on joella, ei kanavalla.
        Oma asiansa jos ihmistungokseen täytyy hakeutua.
        Jos Loi-juhla Thaimaan parhaaksi rankatussa Loi-juhlapaikassa ei ole oikeaa Thaimaata, niin voivoi.
        Ei mitään tekemistä, no mitä tekemistä jäit kaipaamaan?

        Kertoisitko mitä pitää sisällään hyvä Loi-juhla Pattayalla, jota ei voi olla Chiang Maissa?

        Oman suvun tai kaveriporukan kesken rauhaisassa paikassa veden läheisyydessä, johon juhlaan osallistuu kaikki lapsesta vaariin. Ruokaa, juomaa ja musiikkia.
        Sullotut massajuhlat on festareita. Festarit ei sovi lapsille, perheille, vanhuksille eikä muille rauhaa rakastaville jotka haluaa olla omiensa kanssa. Nuorison ja nuorten parien juttuja nuo tuollaiset. Makunsa kullakin. Saathan sinä käydä lyhtysi käydä lähettämässä ja huutamassa jee jos haluat. Milloin olet viimeksi tehnyt sen Chiang maissa, kun vain toisten juhlimistapa sinua kiinnostaa? Oletko ikinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman suvun tai kaveriporukan kesken rauhaisassa paikassa veden läheisyydessä, johon juhlaan osallistuu kaikki lapsesta vaariin. Ruokaa, juomaa ja musiikkia.
        Sullotut massajuhlat on festareita. Festarit ei sovi lapsille, perheille, vanhuksille eikä muille rauhaa rakastaville jotka haluaa olla omiensa kanssa. Nuorison ja nuorten parien juttuja nuo tuollaiset. Makunsa kullakin. Saathan sinä käydä lyhtysi käydä lähettämässä ja huutamassa jee jos haluat. Milloin olet viimeksi tehnyt sen Chiang maissa, kun vain toisten juhlimistapa sinua kiinnostaa? Oletko ikinä?

        Tarkennan, eikö siis Chiang Maissa ole mahdollista joen varrella juhlistaa iltaa?

        Ymmärrän jos tarkoituksesi on mollata Loin suosiota ja sen aiheuttamaa väenpaljoutta.

        Asun Chiang Maissa ja tapanani on uutena vuotena lyhty lähettää.

        Huuda sinä jees missä lystäät, Loi on Thaimaalaisten juttu ja kunnioitan heidän näkemystään, en arvostele.

        Kysyt miksi toisten juhlimistapa kiinnostaa, no kiinnostaapa saada sut neganegaan kun se on maailman helpoin juttu.

        Hehhee oman suvun ja kaveriporukan.....meneppäs nyt sukus luo poju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennan, eikö siis Chiang Maissa ole mahdollista joen varrella juhlistaa iltaa?

        Ymmärrän jos tarkoituksesi on mollata Loin suosiota ja sen aiheuttamaa väenpaljoutta.

        Asun Chiang Maissa ja tapanani on uutena vuotena lyhty lähettää.

        Huuda sinä jees missä lystäät, Loi on Thaimaalaisten juttu ja kunnioitan heidän näkemystään, en arvostele.

        Kysyt miksi toisten juhlimistapa kiinnostaa, no kiinnostaapa saada sut neganegaan kun se on maailman helpoin juttu.

        Hehhee oman suvun ja kaveriporukan.....meneppäs nyt sukus luo poju.

        Unohditko jo olevasi Suomessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohditko jo olevasi Suomessa?

        Olen Paraisilla kyllä tällä hetkellä, mutta asun Chiang Maissa ja tasan tarkkaan tiedän kotikaupunkini juhlat.

        Mene sinä Poju kanavan varteen huutamaan jees.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Paraisilla kyllä tällä hetkellä, mutta asun Chiang Maissa ja tasan tarkkaan tiedän kotikaupunkini juhlat.

        Mene sinä Poju kanavan varteen huutamaan jees.

        Muistatko sensei kun olin Chiang Maissa Loi Krathong juhlan aikaan? Kerroin hotellini, laitoin siitä kuvan, kyselin missä olet, lupasit tulla tekemään minusta pandan, et tullut, arvostelit minun tapaani viettää Loi Krathong juhlaa mutta et kertonut sanaakaan miten sinä sitä vietit, et tiennyt mitä Chiang Maissa tapahtui, et tiennyt miltä kaupunki näytti, et tiennyt paikallista säätä, et tiennyt mitään ja silti olit olevinasi kovasti paikanpäällä.

        Mitenhän se oli mahdollista?

        44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko sensei kun olin Chiang Maissa Loi Krathong juhlan aikaan? Kerroin hotellini, laitoin siitä kuvan, kyselin missä olet, lupasit tulla tekemään minusta pandan, et tullut, arvostelit minun tapaani viettää Loi Krathong juhlaa mutta et kertonut sanaakaan miten sinä sitä vietit, et tiennyt mitä Chiang Maissa tapahtui, et tiennyt miltä kaupunki näytti, et tiennyt paikallista säätä, et tiennyt mitään ja silti olit olevinasi kovasti paikanpäällä.

        Mitenhän se oli mahdollista?

        44

        Kyllä muistan, muistan erittäin tarkkaan sinun olleen tuohon aikaan Neiti 2010 nimimerkillä.
        Laitoit valokuvaa taivaalta ja hampurilaisesta kysyen mistä suunnasta tuulee kun katselee taivaalle palavia.

        En ole koskaan luvannut tavata vedonlyöjiä ilman vedonlyöntiä.

        Muu höpöä, en tiennyt, aha, en siis tiennyt miltä kotikaupunkini näytti, voi voi.

        Kyllä sinä Pandaksi pääset vaikka samaan aikaan samalla tatamilla rakkaasi Neidin kanssa, kun alat olemaan vetosi takana.

        Jatka pojunen bablaas ja terkkui Neidille sinne kun ruiskubetonoi kamera rikki.

        Olen antanut mahdollisuuden sulle pyytää anteeksi vaiimoltani, vaan sun juttus on pelkkää internetuhoo pupunen NOLLA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Paraisilla kyllä tällä hetkellä, mutta asun Chiang Maissa ja tasan tarkkaan tiedän kotikaupunkini juhlat.

        Mene sinä Poju kanavan varteen huutamaan jees.

        Tokihan asut....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan olematta mikään hulaneiti että ne on onnettoman kokoisia ne baarit kanavan ympäristössä ja väkeä on ihan liikaa. Se väkijoukko ei mahdu mihinkään. Ei mitään järkeä eikä mitään tekemistä oikean Thaimaan kanssa. Nuoret reppureissaajat jaksaa sellaiseen poppooseen tunkea sekaan. Ei aikuiset ihmiset. Hyvät juhlat on ihan muualla kuin sillipurkissa.

        Kertoisitko vielä että missä ne oikeat juhlat on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muistan, muistan erittäin tarkkaan sinun olleen tuohon aikaan Neiti 2010 nimimerkillä.
        Laitoit valokuvaa taivaalta ja hampurilaisesta kysyen mistä suunnasta tuulee kun katselee taivaalle palavia.

        En ole koskaan luvannut tavata vedonlyöjiä ilman vedonlyöntiä.

        Muu höpöä, en tiennyt, aha, en siis tiennyt miltä kotikaupunkini näytti, voi voi.

        Kyllä sinä Pandaksi pääset vaikka samaan aikaan samalla tatamilla rakkaasi Neidin kanssa, kun alat olemaan vetosi takana.

        Jatka pojunen bablaas ja terkkui Neidille sinne kun ruiskubetonoi kamera rikki.

        Olen antanut mahdollisuuden sulle pyytää anteeksi vaiimoltani, vaan sun juttus on pelkkää internetuhoo pupunen NOLLA.

        Jopas nyt ripuloit(kin) "Sensei".

        Enemmin ja vähemmin kirjoitteluasi tänne seuranneena minulle on muodostunut sinusta kuva ihmisestä josta en pidä.

        Missä ja koska voisimme keskustella kasvotusten?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jopas nyt ripuloit(kin) "Sensei".

        Enemmin ja vähemmin kirjoitteluasi tänne seuranneena minulle on muodostunut sinusta kuva ihmisestä josta en pidä.

        Missä ja koska voisimme keskustella kasvotusten?

        Hei Neiti anonyymi.

        Älä ole huuli lerpallasi, ei tällä palstalla pidä toisistaan muuta kuin rakkaat.

        Ota mukaasi Neiti Hulahula, työpäällikkö 44, Jari Lahdesta, Nakluan VM ja Soi, niin voimme tavata kasvotusten aivan missä tahansa ja minä tarjoan, koska rakkaasi luovuttaa minulle suuren summan fyffeä ja juhliemme jälkeen jäljelle jäävän rahan Neiti Hulahula voi luovuttaa lehdistön läsnä Chiang Main orpokodille saaden abloodeja ja hänen haavevaimonsa saa samalla papukaijamerkin kun hänkin on aktiivi auttamaan Thaimaalaisia lapsia.


      • Anonyymi
        SenssuChiangMai kirjoitti:

        Hei Neiti anonyymi.

        Älä ole huuli lerpallasi, ei tällä palstalla pidä toisistaan muuta kuin rakkaat.

        Ota mukaasi Neiti Hulahula, työpäällikkö 44, Jari Lahdesta, Nakluan VM ja Soi, niin voimme tavata kasvotusten aivan missä tahansa ja minä tarjoan, koska rakkaasi luovuttaa minulle suuren summan fyffeä ja juhliemme jälkeen jäljelle jäävän rahan Neiti Hulahula voi luovuttaa lehdistön läsnä Chiang Main orpokodille saaden abloodeja ja hänen haavevaimonsa saa samalla papukaijamerkin kun hänkin on aktiivi auttamaan Thaimaalaisia lapsia.

        Lerpalla tällainen päivä. Poistatteluja, piileskelyä, paskapuheita, kiertelykaarteluita ja outoja vaatimuksia. Kuvaa nyt ees kuksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerpalla tällainen päivä. Poistatteluja, piileskelyä, paskapuheita, kiertelykaarteluita ja outoja vaatimuksia. Kuvaa nyt ees kuksa.

        Aina oppii jotain rakkaan aivokäyrästä. Piileskelyä anonyymiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Paraisilla kyllä tällä hetkellä, mutta asun Chiang Maissa ja tasan tarkkaan tiedän kotikaupunkini juhlat.

        Mene sinä Poju kanavan varteen huutamaan jees.

        Minkäslaista juhlia siellä Espanjassa on pidellyt?


      • Anonyymi
        SenssuChiangMai kirjoitti:

        Hei Neiti anonyymi.

        Älä ole huuli lerpallasi, ei tällä palstalla pidä toisistaan muuta kuin rakkaat.

        Ota mukaasi Neiti Hulahula, työpäällikkö 44, Jari Lahdesta, Nakluan VM ja Soi, niin voimme tavata kasvotusten aivan missä tahansa ja minä tarjoan, koska rakkaasi luovuttaa minulle suuren summan fyffeä ja juhliemme jälkeen jäljelle jäävän rahan Neiti Hulahula voi luovuttaa lehdistön läsnä Chiang Main orpokodille saaden abloodeja ja hänen haavevaimonsa saa samalla papukaijamerkin kun hänkin on aktiivi auttamaan Thaimaalaisia lapsia.

        Mikä on tämän Sensein sponsoroiman Chiang Main orpokodin nimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tämän Sensein sponsoroiman Chiang Main orpokodin nimi?

        Mikä se 2010:n hoitokodin nimi pohjanmaalla on?


    • Anonyymi

      Kandee ne pesasta eri alustoilla, jos onnistuisit. Meinaan tienestit ja ansainnit, mut kyl se ehkä siit.

    • Anonyymi

      Miten Niuvan Loy Krathong, uitetaanko hullut kylmävesiletkulla

    • Anonyymi

      Oli eilen oikein antoisa keskustelu Allerin päättävissä elimissä olevan kanssa...
      Mielenkiintoista.

      • Anonyymi

        Leprsun päättävissä elimissä ei ole ollut virtaa enää vuosiin.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe