Olen lopettanut naimisen

Anonyymi

Meni liikaa aikaa ja energiaa kaikenlaisiin eksoottisiin taivutuksiin ja kieriskelyihin.
Parempaakin tekemistä löytyy.
Lopetin samalla lavatansseissa käynnin, sillä sekin on vain turhaa pyörimistä hyvän tavaran ympärillä.

Ja tapahtui ihme!
Tunsin välittömästi sanomattoman rauhan ja tyyneyden tunteen.
Ihan kuin koko raihnainen tomumajani olisi saanut uutta voimaa, loppumaton energiavirta tulvi yli äyräittensä ja tunsin itseni täysin uudeksi ihmiseksi.
Ihhahhaa! Ihhahhaa!
Hepo hirnahtaa!

Olenko siis aikaisemmin pannut koko elämäni pilalle?
Vai onko viinalla ja tupakalla siihen oma osuutensa?

Seuraavaksi lopetan kiroilemisen, kahvinjuonnin, päivätorkut, huviajelut, radion kuuntelun, telkkarin katselun, kalastuksen, nuolenheiton, pontikankeiton, estejuoksut, perunan kasvatuksen, kukkien kastelun ja lopuksi varmasti myös itseni.
On se vaan kivaa, kun löytyy tarpeeksi päättäväisyyttä ja itsehillintää.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Runkkarin lapset ei maailmalla kulje !

      • Anonyymi

        Mukavaa kun on vielä terveet käret :)


    • Anonyymi

      Tyhjän saa pyytämättäkin, ihme hinkkausta.

    • Anonyymi

      Juokse porosein

    • Anonyymi

      just, se oli sitten siinä,,, elämä nimittäin,,, hyvästi elämä,,,,

      vituttaa,,,

    • Anonyymi

      Ehdottomasti kannattaa puuhastella kaikki tuo ajan kuluksi. Mutta muista ottaa välillä ryyppy murheeseen. Se helpottaa tavoitteen saavuttamisessa eikä ne hermosavutkaan ole pöllömpi juttu. Sitä ennen kerro helevetissä mitä "eksoottiset taivutukset" pitää sisällään.

    • Anonyymi

      Hauska kirjoitus !
      Mitä jää sitten loppujen lopuksi jäljelle . . .?
      Kannattaako loppujen lopuks mitään kokonaan lopettaa
      ennenkuin on pakko ?
      Ripaus eksotiikka harvemmin nautittuna voi olla mukavaakin.
      Samoin viina ja rööki.
      Röökistä vois luopua, jos pystyis, en enää itse yritäkään.
      Olla päättäväinen.
      Heti kun yritän
      alkaa niin pirusti tekee mieli
      röökiä.

    • Anonyymi

      Kyllä se tekee nannaa, kun paukuttaa takaapäin menemään, mukava läiskytys kuuluu.

      • Anonyymi

        Käy tuolla mature sex videoita katsomassa. Siellä 3-kymppiset läiskyttää mummoja . Ykskin mummo on 85 v ja nuori mies vetelee kun mummo makaa nurmella. Mistähän ne hakee nuo mummot? Varmaan jostain dementiakodista eksynyt sekin mummo kun makaa vaan kyljellään ja nuorukainen tekee hommat:( En yleensä katsele tuollaista mutta eksyin sinne ja ihmettelin....


      • Anonyymi

        Onpa kummallista touhua. Ei kyllä itseä kiinnosta minkäälainen "rynkyttäminen".
        Ei ole moneen vuoteen ollut mitään tarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy tuolla mature sex videoita katsomassa. Siellä 3-kymppiset läiskyttää mummoja . Ykskin mummo on 85 v ja nuori mies vetelee kun mummo makaa nurmella. Mistähän ne hakee nuo mummot? Varmaan jostain dementiakodista eksynyt sekin mummo kun makaa vaan kyljellään ja nuorukainen tekee hommat:( En yleensä katsele tuollaista mutta eksyin sinne ja ihmettelin....

        x-hamster on tosi suosittu.


    • Anonyymi

      Muttaaa otsake on vetävä, pojot siitä.

    • Anonyymi

      Moi. olen naimisissa, mutta minun vaimo ei halua lapsia minusta tule ja Olemme ollut melkein 4 vuotta yhdessä.

      • Anonyymi

        4 vuotta hupi kuteja!
        Lopeta se irstaus ja etsi yh äiti jolla lapset valmiina.


    • Anonyymi

      Jos on aina juovuksissa, ei tiedä pahasta maailmasta mitään.

    • Anonyymi

      Lopetin ennen auringon nousua, ei sitä enää näin päivänvalolla jaksakaan,
      yö viellä riittää

    • Anonyymi

      Luin aluksi huvittuneena aloitusta, mutta tämä kohta nappasi:
      "Ja tapahtui ihme!
      Tunsin välittömästi sanomattoman rauhan ja tyyneyden tunteen...."
      Itse en ole rauhaa löytänyt, mikähän mättää.

      Oppaiden mukaan seksuaalisuutta pitäisi harrastaa jossain muodossa. Orgasmit pitävät yllä sukuelimien kimmoisuutta estävät veltostumista. Siis noudatan.
      Tansseissa käyn silloin tällöin, kun jalat vielä toimivat.
      Tupakan olen jättänyt.
      Kahvinjuonnin, päivätorkut, radio, tv, kukkien kastelu, kiroilu ja alkoholi; en pysty lopettamaan, aloituksen luetelluista muita en ole harrastanutkaan.
      Jos näistä lopettaisin vaikka vain kukkien kastelun, kun se ehkä juuri ja juuri onnistuisi, niin saisinkohan muutaman prosentin tyyneyden.

      Ikäiseni tuttava on päättänyt olla menemättä päiväunille, lähtee vaikka kävelemään jos nukuttaa. Nukkuu säännöllisesti klo 23-06. Tavoite sinänsä, hän näyttää kyllä tasapainoiselta ja päättäväiseltä.

    • Anonyymi

      "Lopulta varmasti myös itseni" sekin kannattaa tehdä ajan hengen mukaisesti. Autolla miljoonaa rekan eteen.

      • Anonyymi

        Jo Hässisen Kone niminen yhtye lähes 40 vuotta sitten lauleli:
        "Reippaina käymme rekkain alle kun se tuntuu niin ihanalle."
        Eli sehän on vain iloinen tapahtuma. Tuskin ehtii edes kirpaista.
        Sen jälkeen yhtye meni "rappiolle" kun siinäkin oli hyvä olla.
        Ilmastonmuutoksesta he lauloivat "muoviruusuja omenapuissa".
        Todella todella todella aikaansa edellä.
        Panemisesta eivät tainneet hiiskua sanaakaan? Olivat nuoria ja ujoja hujoppeja.


      • Anonyymi

        Rekan eteen älä, aiheutat rekkakuskille ikuiset traumat, Harva pystyy jatkamaan työtään täyspäisenä, kun näkee silmissään eteenajajan koko ajan. Miten ois unilääketömäys.


    • Anonyymi

      Välillä on hyvä hieroa kellejä.

    • Ajattelitko jäädä paikoillesi makaamaan ja kuolemaa odottelemaan?

      Ehkä hetken lepäilyn aikana ja jälkeen mieleesi tulee uusia ajatuksia ja monenlaisia kiinnostavia toimintakuvioita.
      Mitä kaikkea sinä voisit saada aikaan?
      Omaksi, lähiympäristön, suomalaisten tai minkä tahansa maailmassa elävän ryhmän hyväksi? Onko sydäntäsi lähellä luonto, eläimet, ihmiset vai...

      Maailma on varmaankin melko avoin sinulle. Jospa avaisit silmäsi ja mielesi, ja ...

      Ehkä kerrot meillekin ja mekin saamme uusia ideoita. Rhhdytäänkö parantamaan omaa elämää ja samalla vähän muidenkin. ;)

      • Anonyymi

        Kyllä hänen pitää saada piparia ensin, että saa uusia voimia, elämyksiä ja ideoita kehittää maailmaa. Ilman piparia mies on kuin joulupukki ilman nuttua yläosattomissa.


    • Anonyymi

      Sulla on mun luonto. Älä tee sitä tänään minkä ehdit huomennakin tehdä, on minun periaatteeni. Voi tuo olla kyllä valkoinen valhekin, mutta mistäpä te sitä voisitte tarkistaa.

      • Anonyymi

        Tuota samaa on minun vaimokultani harrastanut aina - "ehdotuksiini"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota samaa on minun vaimokultani harrastanut aina - "ehdotuksiini"

        Vaimo vaihtoon, heti huomenna.


    • Anonyymi

      Onko se syömistä vai juomista?

      • Anonyymi

        Molempia, on sen verran kosteaa, että hörppiäkin voi.
        Haukkailla hikistä suolaista ihoa vaatisi kyllä ketsuppia ja sinappia seuraksi, ehkä kanelia ja sokeria ja luraus maitoa ja sitten vatkata kuin taikinaa alustaisi.


    • Anonyymi

      60 vuotiaana enää mitään naida...silloin kuuluu kellua naama alaspäin rantavedessä jotta me perijät saadaan pätäkkää jotta päästään veloistamme ja päästään ulkomaille matkustelemaan ryyppäämisen merkeissä ja huoraamaan kunnolla.

    • Anonyymi

      alottajalle :

      kai olet tietonen,
      seksuaalisuus hiipuu ijänmyötä,
      aktiivisuus ei ole enään yhtä innokasta kuin nuorena,
      vanhememinen on n o r m a a l i ilmiö,

      seksi halujen hiipuminen on ihan normaali ilmiö yli kuusikympisillä,

      tietenkin jos käyttää hormooni-lääkeitä seksuaalisuus pysyy pitempään aktiivisena,
      mutta kuka haluaa elää ikuisesti nuoruutta, en minä ainakaan,
      meikä lopetti tasan kuusikympisenä hormooni hoidot,
      päätin vanheta luonnon lakien mukaan
      enkä kadu ollenkaan,

      puolisoltani loppui seisonta hiema aiemin
      joten oli luonnollista lopettaa sekuaali haluja ylläpitävää hoidot,

      vanhuus on ihan mukavaa ilman seksi sessioitakin,
      olen vanhan ihmisen siis omaan elämään hyvin tyytväinen,

      seksi ei kiinosta enään, lapsilukuki on riittävä, eikä jumala varmastikkaa halua mua enään sinattuun tilaan, heh, hymyä huuleen,,
      vaikka raamatussa aikoinaan Saara sai lapsen 90 vuotiaana,
      jumalan siunaamana,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe