Moi. Mitä mieltä ootte siitä että jokanen saa olla semmonen kun on. Tätä en ymmärrä kun ala-astelaiset tytöt eivät ajattele omaa parastaan vaan pitävät kylmällä takkia auki ja valittavat kylmää. Eikö 12 vuotiaitten pitäs vaan pukeutua kunnon vaatteisiin. Ja ovat monessa koulussa nuo6 mukamas kypsempiä ja poikkiksetkin löytyy. Itsekin olen 6lk ja käytän ihan normaaleita vaatteita eikä ole mitään väliä sopiiko ne yhteen. Sitten jätetään ulkulkopuolelle kun osaa olla oman ikäsensä. Kertokaa omia mielipiteitä ja kokemuksia tästä että jokanen saa olla oma ittensä. Fiksuja vastauksia kiitos!
Oma itsensä
4
163
Vastaukset
- Anonyymi
Julkisesti pitää puhua kaikille että juu kunnioitetaan ihmisarvoja ja saa olla oma itsensä, mutta sitten porukoissa ja kahvipöydissä tätä ei tarvi noudattaa kunhan ei ole ketään vasikoimassa jollekkin ja jos on nii se joku pitää olla mukana syrjimässä sitä tyyppiä.
- Anonyymi
No ei tuokaan fiksua ole!
12-vuotias on oikeasti vielä aivan lapsi. Arvostan sitä, että kuulostat itse ymmärtävän sen. Ne arvostelemasi takki auki - porukat eivät sitä varmaan myönnä, mutta toisaalta se on aivan luonnollinen asia. Nuorilla on varmaan kautta aikojen ollut tarve näytellä kovaa tyyppiä.
Olen äärimmäisen pahoillani siitä, että joudut kärsimään järkevän käytöksesi takia. Koeta tsempata, koska sinä toimit oikein.- Anonyymi
No jotkut on 6 luokalla just semmosia ollaan nyt niitä isoja ja voidaan olla niinku halutaan mutta en kyllä puutu tähän 12v tyttöjen hommaan sen enempää. Bye
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261288
- 98963
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581