Sari Rautio uhka terveydelle !!!

Anonyymi

Sari Rautio on jo vuosia yrittänyt estää koulujen rakentamista ja remontointia kaikin tavoin ja samaan aikaan muunmuassa lyseon lisärakennuksessa oppilaat yrittävät tulla toimeen terveydelle haitallisissa tiloissa. Lähes jokainen keskustan koulurakennus kärsii samaan aikaan samoista ongelmista, mutta Rautiota se ei näytä milläänlailla haittaavaan.

Kun sitten asfalttiasema haki uutta sijoitusta Siirissä, asukkaat vastustivat asiaa yhtenä miehenä, mutta Rautio ei kuunnellut taaskaan kaupunkilaisia. Nyt Siirin asukkaat kärsivät erilaisista terveyshaitoista aseman vuoksi, mutta Rautiota se ei näytä taaskaan häiritsevän lainkaan. Sari Rautio on selvästi suuri uhka kaupunkilaisten terveydelle.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raution täytyy olla huippu kun yksin päättää kaupungin asioista ja valtuuston ohi. Todella harvinaisen taitava poliitikko. Saa jatkaa.

      • Anonyymi

        kyllä opettaja tietää mikä on kaupunkilaisille parasta, vaikka valeopettajakin


    • Anonyymi

      Avaaja on niitä heikkolahjaisia jotka on äänessä kaikissa kaupungeissa. Suomen missään kaupungissa ei yksi ihminen tee poliittisia päätöksiä. Tuo kirjoitus kannattaa nollata. Nämä hesselit ovat taakka vain läheisille.

    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa yhteyttä minunsairaudet.fi. #ihanlähellä. Onko sinulla hämeenlinnataudin oireita. Jos vastaat myöntävästi pääset valehoitajalle.
      Oireita:suuruudenhulluus ja vakava päähänpinttymä, mikä ei helpota edes vapaa-ajalla

      • Anonyymi

        Oikein hyvä neuvo kaikille Persuille ja pian uusi sairaala suuruudenhulluille


    • Anonyymi

      Joukkokanne Rautiota vastaan olisi hyvä työkalu tässä kohtaa, koska tiedän että lapsia ja opettajiakin on sairastunut astmaan homekouluissa. Kanteeseen osallistuisivat varmasti siirin asukaat

      • Anonyymi

        Uhoo jo tarpeeksi elikkä tee kanne valittaja äläkä ole kun lapsi.


    • Anonyymi

      Olisi mannaa Hämeenlinnalaisille, jos Rautio joutuisi kerrankin vastuuseen päätöksestään.

      • Anonyymi

        Tee rikosilmoitus äläkä itke kuin lapsi.


    • Anonyymi

      Mutta mennään veljet ilon kautta erilaisiin hengitystie-elin sairauksiin ja kuollaan vähän nuorempana haistellen bitumin suloista tuoksua. Lapsemme sairastuvat kyllä sitten myöskin aikanaan astmaan, haisteltuaan homeisia luokkahuoneita vuosikaudet, mutta muistutetaan heillekin että toriparkki on tärkein niinkuin sari meille tumpeloille on opettanut. Uhrattakoon terveytemme siis aidoin ja avoimin mielin saria nöyrästi palvellen ja syvästi kiitollisin mielin

    • Anonyymi

      Maksamme myös iloisina korkeaa kunnanveroa ja kallista kaukolämpöä. Hulevesimaksukin tuli meidän lompakollemme uutena ilona. Kun vielä saamme maksaa ykköskorttelin autopaikoista 50 prosenttia, niin veroäyrin korotus ei tunnu missään!

      • Anonyymi

        Ei varmasti tunnu sillä 50%:a tuloistasi on pyöreä nolla. Olisit siis iloinen!


      • Anonyymi

        Olen tavallinen veronmaksaja ja syystä huolestunut kaupungin päättäjien touhusta.


    • Anonyymi

      Rautiosta olisi tehtävä hallintokantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle

      • Anonyymi

        Sinusta ei ole tekijäksi mutta itkemisessä olet kaupungin paras ja kelan luukulla asioinnissa.


    • Anonyymi

      Kyllä keskustaa pitää kehittää. Viime lauantaina kävelin hesalaisen ystäväni kanssa torin yli. Yksi muu ihminen oli siellä. Ei satanut jos ei paistanutkaan, mutta niin monet kerrat varsinkin sunnuntaisin olen siellä kävellyt, eikä ole tullut vastaan edes kymmentä ihmistä. Surullinen totuus Hämeenlinnasta. Kaupungin vanhukset vastustavat kaikkia muutoksia ja kivijalkaliikkeet ovat jo harvinainen näky. Missä muussa kaupungissa näin on? Itse olen sitä mieltä, että hämeenlinnalaisen kokoisen kaupungin ongelma on se, ettei ole ilmaisia parkkeja. On paljon liikuntarajoitteisia ja ikä-ihmisiä, joilla ei ole yksinkertaiseti rahaa maksaa kalliista paikoituksesta, koska myös auton ylläpito kaikkine veroineen on Suomessa liian kallista. Toiseksi ikäihmiset eivät kaikki jaksa kävellä ja kahlata pitkin keskustaa kävellen. Lisäksi monelle pienituloiselle on silkka mahdottomuus ajaa Rautatieaseman maksulliseen parikkiin tulevaisuudessa tai linja-autoliikenteen maksullisiin parkkeihin. Ei se kannata. Palkan jälkeen jää vain nälkä. Näin Hämeenlinna syö työssäkäyvien vero odotukset ja tekee itselleen ihan pelkkää hallaa. Uskon että täälä on myös järkeviä päättäjiä, käyttäkää sitä järkeä! Jokaisen inahdukseen ei vain voi vastata. Hyviä esimerkkejä kaupunkisuunnittelusta ei tarvitse etsiä kaukaa!

    • Anonyymi

      Tämä on Suomen lain mukaan kyllä ihan selvä poliisiasia. Joka uhkaa toisen henkeä tai terveyttä, tulee tuomita siihen kuuluviin rangaistuksiin.

      • Anonyymi

        Tee sitten rikosilmoitus älä leiki tuomaria. Leikki on lasten ja lapsiksi jääneen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee sitten rikosilmoitus älä leiki tuomaria. Leikki on lasten ja lapsiksi jääneen asia.

        Lopeta tuo jatkuva itkeminen rikosilmoituksen perään ja tee joskus itse jotain konkreettista.


      • Anonyymi

        Olen tehnyt ja vaatinut tekemään rikosilmoituksen ja lopettamaan itkemisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnyt ja vaatinut tekemään rikosilmoituksen ja lopettamaan itkemisen.

        Näin siis teemme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin siis teemme

        Taas vale. Ette tee rikosilmoitusta koska teillä ei ole henkistä kestokykyä kuin itkemiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe