Niin, eli sovitaanko, että ainakin hetkeen,
kun tämä on vielä etusivulla näkyvillä, laitettaisiin kaikki Yliopistoon liittyvät
asiat/kysymykset/vinkit/mitätahansa tänne?
On jotenkin ahdistavaa lukea tätä keskustelua,
kun jokainen topicci littyy jotenkin siihen.
Vnhempiin simsseihin on ehkä joka kolmas?
Se on tietysti ymmärrettävää, koska lisäosa
on niin uusi.
Pyydän myös, että ne, joilla jo Yliopisto/
University jo on, vastailisivat täällä kysymyk-
siin. Itse en oikein pysty auttamaan, koska en
omista tuota Yliopistoa vielä.
Ja tästähän ei kukaan suutu, eihän? (:
(tuo "ahdistavuus" on muuten osa syy, miksen ole
hetkeen vastannut kysymyksiin..)
THE SIMS 2: YLIOPISTO
14
1312
Vastaukset
- sattumasimi
Tarkoitan, että siis tämän aiheen alle.
Mutta sen varmaan ymmärrättekin.- *venLa*
mutta et siis vieläkään ole ymmärtänyt tämän sivun tarkoitusta.. Tämä on tarkoitettu kaikille sims peleille!!! The Sims 2 Yliopisto kuuluu myös valitettavasti niihin!
Itselläni ei ole tätä kyseistä peliä, mutta aijon hankkia sen ja on kiinnostavaa lukea, että mitä muut kirjoittavat siitä, joten jatkakaa samaan tahtiin!! Ei Yliopistoa tarvitse syjiä se on myös sims!!! - sattumasimi
*venLa* kirjoitti:
mutta et siis vieläkään ole ymmärtänyt tämän sivun tarkoitusta.. Tämä on tarkoitettu kaikille sims peleille!!! The Sims 2 Yliopisto kuuluu myös valitettavasti niihin!
Itselläni ei ole tätä kyseistä peliä, mutta aijon hankkia sen ja on kiinnostavaa lukea, että mitä muut kirjoittavat siitä, joten jatkakaa samaan tahtiin!! Ei Yliopistoa tarvitse syjiä se on myös sims!!!Ja aion itsekin hommata sen pelin.
Tiedän vallan hyvin, että tämä palsta
on tarkoitettu kaikille, ja uskon, etä olen
täällä paljon pitempään kirjoitellut
kuin sinä.
Laitoin tämän lähinnä, koska samoja kysymyksiä
on jatkuvasti.
Kyllä silloinkin, kun tämä sims 2 julkaistiin,
tehtiin tälläinen topicci vähän rauhoitamaan tilannetta.
Sitäpaitsi, eikö olisi paljon kätevämpää kaikkien
kirjoittaa tänne samat asiat nyt edes hetken
aikaa? En siis syrji, rauhoittelen lähinnä. - vilppu_89
sattumasimi kirjoitti:
Ja aion itsekin hommata sen pelin.
Tiedän vallan hyvin, että tämä palsta
on tarkoitettu kaikille, ja uskon, etä olen
täällä paljon pitempään kirjoitellut
kuin sinä.
Laitoin tämän lähinnä, koska samoja kysymyksiä
on jatkuvasti.
Kyllä silloinkin, kun tämä sims 2 julkaistiin,
tehtiin tälläinen topicci vähän rauhoitamaan tilannetta.
Sitäpaitsi, eikö olisi paljon kätevämpää kaikkien
kirjoittaa tänne samat asiat nyt edes hetken
aikaa? En siis syrji, rauhoittelen lähinnä.kirjotin äsken tolla nickillä *venLa*, koska en jaksa aina kirjautua..
mutta siis, olet väärässä siinä että olet ollut täällä kauemmin kuin minä!! :P - tawatyttä
vilppu_89 kirjoitti:
kirjotin äsken tolla nickillä *venLa*, koska en jaksa aina kirjautua..
mutta siis, olet väärässä siinä että olet ollut täällä kauemmin kuin minä!! :Psaako täällä vastauksia????
ja ei siitä tarvii alkaa mäkättää että kuka täällä on ollu kauemmi!!
sehän on ihan turhan päivästä!
ehkä oot ollu täällä *venla* kauemmin kun sattumasim mutta sattumasimistä on ollu PAAALJOOON enemmän hyötyy kun susta!!! - sattumasimi
tawatyttä kirjoitti:
saako täällä vastauksia????
ja ei siitä tarvii alkaa mäkättää että kuka täällä on ollu kauemmi!!
sehän on ihan turhan päivästä!
ehkä oot ollu täällä *venla* kauemmin kun sattumasim mutta sattumasimistä on ollu PAAALJOOON enemmän hyötyy kun susta!!!Nyt minä en enään osallistu tähän
asiaan enempää, ennen kuin saan oman Yliopistoni.
Ja vilppu? Eikö sitten voisi laittaa vaan,
että: Vilppu89? Ei kai sitä tytöksi tarvitse
heittäytyä.. - Elephantti
sattumasimi kirjoitti:
Nyt minä en enään osallistu tähän
asiaan enempää, ennen kuin saan oman Yliopistoni.
Ja vilppu? Eikö sitten voisi laittaa vaan,
että: Vilppu89? Ei kai sitä tytöksi tarvitse
heittäytyä..Sanon vaan et Vilppu89 on tyttö...
- vilppu_89
Elephantti kirjoitti:
Sanon vaan et Vilppu89 on tyttö...
siis niin mäkin oon aina luullu et oon tyttö!! xD xD
mutta ehkä sattumasim tietää parhaiten..
Laitoin siihen siksi *venLa*, koska oikea nimeni on venla.. ;P
Ja sattumasim alkoi mahtailla että on ollut täällä kauemmin kuin minä, niin selvensin hänelle vain asiaa... - leobarbi
vilppu_89 kirjoitti:
Ja sattumasim alkoi mahtailla että on ollut täällä kauemmin kuin minä, niin selvensin hänelle vain asiaa...määkin oon aina luullut sua tytöksi!!! XD
Mut toihan ei pidä yhtään paikkaansa, että susta olis ollut vähän apaua!!! :O
Et ole nyt viime aikoina käynyt täällä paljoakaan..? mutta joskus autoit aina kaikkia tosi paljon!!!
Sitten kun hankit vaikka ton Yliopiston, niin voit taas tulla auttamaan !! ;D - sattumasimi.
vilppu_89 kirjoitti:
Ja sattumasim alkoi mahtailla että on ollut täällä kauemmin kuin minä, niin selvensin hänelle vain asiaa...Joo ^^
Mie vaan, kun mun serkku on Vilppu,
ja 100 % poika.. :o Sorisorisori. - vilppu_89
leobarbi kirjoitti:
määkin oon aina luullut sua tytöksi!!! XD
Mut toihan ei pidä yhtään paikkaansa, että susta olis ollut vähän apaua!!! :O
Et ole nyt viime aikoina käynyt täällä paljoakaan..? mutta joskus autoit aina kaikkia tosi paljon!!!
Sitten kun hankit vaikka ton Yliopiston, niin voit taas tulla auttamaan !! ;D..onhan se hyvä että joku pitää puoliani että olen naispuolinen!! ;D
ja kiitos muutenkin, totta etten ole käynyt täällä pitkiin aikoihin, koska musta täällä jutellaaan aina näitä samoja... :) mutta tulen varmaankin taas mukaan juttuihin kun saan sen Yliopiston..
- tawatyttä
elikkä miten sims 2 ylipoistossa pääsee chidelideriksi??
- TukaaniKOKÖ
Siis niin se kirjoitetaan, älkää loukkaantuko... =D
Mutta eikö siinä tarvi vaan ilmottautua mukaan? - ~Liz
TukaaniKOKÖ kirjoitti:
Siis niin se kirjoitetaan, älkää loukkaantuko... =D
Mutta eikö siinä tarvi vaan ilmottautua mukaan?Hmm..mitähän nappia äsken oikein painoin..tein jotain väärin,kun yritin lähettää keskustelua,sillä koko viesti katosi jonnekin.
Kokeillaan uudestaan. :)
Mielestäni on hyvä idea tehdä tälläinen "oma" keskustelu yliopistolle.
On todellakin tylsä lukea samankaltaisia viestejä kymmenittäin.
Otetaan esimerkiksi nuo Cheerleader/bändi/salaseura (tms.) kysymykset. Näihin liittyviä kysymyksiä on lähes kokoajan,nopeasti katsottuna tälläkin hetkellä tuolla "etusivulla" komeilee kaksi täsmälleen samanlaista kysymystä. Ja varmasti niitä on monta lisää,kun selataan pari sivua taaksepäin.
Yliopiston asennuksesta kysellään myös hirveästi. Samoin monia kiinnostaa se,mitä yliopistossa oikein tehdään.
Omasta mielestäni olisi hyvä,jos näihin kaikkiin ongelmiin löytyisi vastaus yhdestä keskustelusta.
On ikävä saada "En tiedä", "Ei kiinnosta", "En muista,etsi itse", "Katso edellisiä keskusteluja" vastauksia,kun oikeasti on kova hätä ja kiire saada vastauksia ongelmaan.
Niinpä nämä hieman laiskemmatkin henkilöt,jotka eivät jaksa/viitsi kirjoittaa kunnollisia vastauksia,voisivat vain liittää tämän keskustelun vastaukseksi. :)
Minä itse voin vastata muutamiin tähän lisäosaan liittyviin kysymyksiin. Ostin Yliopisto-osan viikko sitten,enkä vielä ole ehtinyt kaikkia asioita sisäistämään,mutta kyllä minä perusasiat jo hallitsen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734456- 332531
- 402364
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211825Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401712Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 821563
- 1511387
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231257Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155