Onko jollain jotain terveysniksiä että ei tulisi flunssaa??Tai onko joku havainnut että jos muuttuu sekasyöjästä vegaaniksi niin herkkyys flunssan saamiseen lisääntyis? Olen yrittänyt syödä terveellisesti ja olen lisännyt D ja C vitamiinien käyttöä talvisin ja nukkunut n.9 tuntia yöllä , mutta se ei silti auta.Olen myös harrastanut liikuntaa tunnin päivässä,mutta heti kun ulkolämpötila laskee alle kymmeneen niin minulle iskee flunssa. Viime vuonnakin olin yli kuukauden flunssassa ja edes sinkki ei auttanut parantumiseen.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Ulkona tulee liian lämmin, ei saa avata takkia, vasta sisällä.
Dekoltee suojattava muutoinkin.
Flunssa-aikaan vältettävä koskettamasta ovenkahvoja, kättely vihonviimeinen tapa.
Terveellinen ruokavalio. - Anonyymi
Ei varmaan vegaaniksi ryhtyminen lisää flunssa- alttiutta. Itse, kun aloin kasvissyöjäksi, niin flunssa ei iskenyt vuosikymmeniin. Tätä en pidä juurisyynä terveyteeni, vaan sitä, että en ollut enää koulussa, ihmismassojen keskellä.
Flunssa tarttuu taudin kantajasta, joko suoraan pisaratartuntana tai välillisesti, kun kosketetaan samaa pintaa kuin sairaihminen.
Pidä aina vaikkapa ohuita hanskoja, kun kosket valokatkaisimiin, kahvoihin, kaiteisiin ja liikennevalojen nappeihin. Tämä neuvo pätee yleisillä paikoilla ja jos omaan naamaan täytyy koskettaa, niin hanska aina pois.. Monet japanilaiset pitävät aina ulkona kirurgin maskia, mutta siihen sinulla tuskin pokka riittää. Aineista ei ole paljon apua, usko pois! Opettele myös uusi tervehdystapa, kun kohtaat ystäviäsi - älä halaa, äläkä kättele, vaan vedä käsi lippaan, kuten sotilaat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S671091- 381021
- 109879
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125866- 38753
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2711Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.77672- 51656
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.35651Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66641- 42639
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee29594Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev128590- 53544
- 49528
- 95511
- 60484
- 45456
Sastamalassa epäillään tappoa, kaksi otettu kiinni
Kuulemma Aarnontiellä tapahtunut Tietääkö joku enemmän?16446- 35437