Hevari

Pekka7wee

Voiko olla hevari, vaikka ei palvoisi Saatanaa?

16

2236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyazinth

      Jos saatana (tai kukaan muukaan ) haluaisi ujuttaa ihmisten päähän ajatuksia musiikin mukana, miksi se valitsisi aina sen musiikkityylin jota eniten vastustetaan.

      Miksi niitä saatanallisia viestejä ei ikinä etsitä tai löydetä esim.Helmut Lotista, lastenlevyistä tai mainosmusiikista tai soittoäänistä.
      Niihin minä ne laittaisin jos se olisi mahdollista.

      Tässä on kuitenkin varmasti saatanallista sanomaa:

      http://music.download.com/barnyarddaisy

    • itse saatana

      Jos et usko saatanaan hiuksesi eivät kasva pitkiksi etkä jaksa kantaa painavaa niittejä täynnä olevaa nahkatakkia. Lisäksi et kestä raskaita kitara riffejä ja tupla basareita jos saatana ei siunaa korviasi.

      Toivottavasti tuo 7wee nimimerkissäsi on totta, muuten ammu ihtes.

      • Satanic Pitch!!! Lollollol ...

        Hei kiitti iltapäivänauruista, vai pitäskö kiittää tota yhtä älykköä? :):) *niinku kikaRÖHkikaRÖH*


    • Tonttu

      Ääliö. Varmaan yks miljoonasosa hevareista on saatananpalvojia. Saatananpalvonta musiikki on aivan erillaista ku joku hevi musiikki. Hanki elämä, kasva aikuseksi ja kuuntele heviä!

      • fdgg

        saatananpalvontamusiikki....


      • kzhael
        fdgg kirjoitti:

        saatananpalvontamusiikki....

        Mitä on saatananpalvontamusiikki? Palvojia on monenlaisia, ja niin on myös erilasia musiikkimakuja.


      • toxic.tears
        kzhael kirjoitti:

        Mitä on saatananpalvontamusiikki? Palvojia on monenlaisia, ja niin on myös erilasia musiikkimakuja.

        Luulisin, että saatananpalvonta musiikilla tarkoitetaan tässä yhteydessä musiikkia, joka "saarnaa" saatanasta. Niinkuin gospel kristinuskosta, niin saatananpalvontamusiikki saatananpalvonnasta.


    • xxxxxxxxxxxxxxx

      Vai että aina oot Pekka7wee

    • Smirge666

      jumalauta, eikö täältä löydy muuta kun idiootteja???

      • vitulla päähän strigoi täällä

        samaa mieltä kanssasi kiero ystäväni! >:P


    • blackwind

      Ota järki käteen.Ei musiikki yksin tee kenestäkään saatananpalvojaa, jos omaa terveen arvostelukyvyn.Suurelta osin tämä black metall genrekin on vain suurta showta joitakin vakavasti otettavia bändejä lukuunottamatta.Tuskin hyppäät kaivoonkaan jos joku niin laulussa sattuisi kehottamaan. Sama pätee näihin vanha vihtahousujuttuihinkin.Mutta edellisisistä kommenteista huolimatta black metall on ollut mulle se kova juttu jo vuosia vaikken ihan täysin ideologista sisältöä allekirjoitakkaan.Sen parempaa lääkettä ei olekkaan vitutukseen kuin että laittaa Mardukkia tai Barathrumia soimaan ja antaa raa`an soitannon ja vihaa tihkuvien sanoitusten huuhdella pääkoppaa.Toimii nyrkkeilysäkin hakkaamisen tavoin ainakin mulle.

    • Död

      Hölmö! No mitäpä luulisit?

    • vampyrella666

      onko tämä joku vitsi? jos ei niin hevarit on eri asia kuin saatananpalvoja..

    • Riippuu tietysti keneltä sitä kysyy.
      Jos kysyt sitä ev.lut. kirkon edessä niin voi, tai jos kysyt sitä paikallisen JT-seurakunnan ovella,niin ei voi.

    • Mikä kysymys. Voiko olla hevari jollei palvo saatanaa. Ei satana nyt menee jo vähän yli. Miksi ees haluut joku hevari olla. Tyhmä nimitys.

    • disasterpieces

      Vitun tyhmä kysymys. Hevarit ei liity saatananpalvontaan mitenkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe