T änään olisi ollut iltapäivätanssit, elokuvat, yhteislaulutilaisuus ja kuntosuunnistus mm. Valitsin jälkimmäisen, koska havahduin siihen, että liikkumiseni on pikkuhiljaa vähentynyt. Kunto tietenkin tullut huonommaksi. Vielä ensi viikolla voi täällä suunnistaa. Menen omaa tahtiani ja olen iloinen esim. siitä, että osaan paikantaa itseni, jos olen mennyt harhaan.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Mä oisin ottanut yhteislaulutilaisuuden, meikän kulmilla ei ole enää missään. Joskus kävin suunnistuskurssin, ei olisi hassumpaa sitäkin päivittää.
- Anonyymi
Täälläpäin yhteislaulu on lisääntynyt varsinkin kesällä. Pidän siitäkin esim. enemmän kuin suosiossa olevasta karaokesta.
- Anonyymi
Tanssaaminen on myös liikuntaa. - Nm. Hyvää sellaista
Olipa suorastaan runsaudenpulaa päiväsi aktiviteeteissa . Kaikki vaihtoehdot olisivat minullekin käyneet, varsinkin kesällä vehmaassa puistossa yhteislaulu on ihanaa. Elokuvat olen melkein unohtanut, vaikka onhan se elämyksellistä mennä oikeaan elokuvateatteriin. Tanssitilaisuuksista pyrin ottamaan vaarin, kun kohdalle sattuu, lähistöllä ei päivätansseja kuitenkaan järjestetä. Oma vaari lähtee parketille mielellään perhejuhlissa ja risteilyllä, mutta käyn tyttöporukalla laviksessa, joka on lavatanssista kehitetty hauska kuntoilumuoto. Metsässä samoilun voisikin nostaa uudelle tasolle suunnistuksen merkeissä, mutta varmaan ottaisin kännykän varmuudeksi mukaan.
- Anonyymi
Meillä eläkeläisyhdistys on ottanut ohjelmaansa yhteisiä retkiä elokuviin noin 25 km:n päähän keskustaan. Suosio yllätti. On aikaa, kun olin ystävättären kanssa lavatansseissa. Sama oli meno kuin nuorena eli tyrkyllä oltiin, me kyllä taka-alalla. Bonustyttäreni kertoi, että kesällä naiset olivat tulleet oikein informoimaan, miten pitää pitää puolensa. Ei ole meidän juttumme. Meilläkin riittää perhejuhlia ja risteilyjä.
- Anonyymi
Ilman muuta iltapäivätansseihin. Saa mennä humppaa, valssia, polkkaa ja jenkkaa.
- Anonyymi
Kaikkia noita mentiin - ja vielä masurkkaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991368
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111124Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k48929Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi56922- 61917
- 4909
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130841- 66715
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant55679Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa34590