Valinnanvaraa on riennoissa.

Anonyymi

T änään olisi ollut iltapäivätanssit, elokuvat, yhteislaulutilaisuus ja kuntosuunnistus mm. Valitsin jälkimmäisen, koska havahduin siihen, että liikkumiseni on pikkuhiljaa vähentynyt. Kunto tietenkin tullut huonommaksi. Vielä ensi viikolla voi täällä suunnistaa. Menen omaa tahtiani ja olen iloinen esim. siitä, että osaan paikantaa itseni, jos olen mennyt harhaan.

8

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä oisin ottanut yhteislaulutilaisuuden, meikän kulmilla ei ole enää missään. Joskus kävin suunnistuskurssin, ei olisi hassumpaa sitäkin päivittää.

• Anonyymi

Täälläpäin yhteislaulu on lisääntynyt varsinkin kesällä. Pidän siitäkin esim. enemmän kuin suosiossa olevasta karaokesta.

• Anonyymi

Tanssaaminen on myös liikuntaa. - Nm. Hyvää sellaista

• Pidän tanssimisesta, mutta vähemmän kuin ennen tulee tanssahdeltua

• Olipa suorastaan runsaudenpulaa päiväsi aktiviteeteissa . Kaikki vaihtoehdot olisivat minullekin käyneet, varsinkin kesällä vehmaassa puistossa yhteislaulu on ihanaa. Elokuvat olen melkein unohtanut, vaikka onhan se elämyksellistä mennä oikeaan elokuvateatteriin. Tanssitilaisuuksista pyrin ottamaan vaarin, kun kohdalle sattuu, lähistöllä ei päivätansseja kuitenkaan järjestetä. Oma vaari lähtee parketille mielellään perhejuhlissa ja risteilyllä, mutta käyn tyttöporukalla laviksessa, joka on lavatanssista kehitetty hauska kuntoilumuoto. Metsässä samoilun voisikin nostaa uudelle tasolle suunnistuksen merkeissä, mutta varmaan ottaisin kännykän varmuudeksi mukaan.

• Anonyymi

Meillä eläkeläisyhdistys on ottanut ohjelmaansa yhteisiä retkiä elokuviin noin 25 km:n päähän keskustaan. Suosio yllätti. On aikaa, kun olin ystävättären kanssa lavatansseissa. Sama oli meno kuin nuorena eli tyrkyllä oltiin, me kyllä taka-alalla. Bonustyttäreni kertoi, että kesällä naiset olivat tulleet oikein informoimaan, miten pitää pitää puolensa. Ei ole meidän juttumme. Meilläkin riittää perhejuhlia ja risteilyjä.

• Anonyymi

Ilman muuta iltapäivätansseihin. Saa mennä humppaa, valssia, polkkaa ja jenkkaa.

• Anonyymi

Kaikkia noita mentiin - ja vielä masurkkaakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3169
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1632
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1545
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1543
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1350
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1274
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1252
    Aihe