I can't breath - uhrin sanat

Anonyymi

Kuka joutui pampun alle, tietää, miltä tuntuu kyttien kuristaminen.
Maassa makaava tukehtuu ja kytät tietävät sen, mutta jatkavat.

Kyse on eliminoimisesta. Kaikki vastarinta on poistettava.
Siinä ei ole kompromissia.

"Seis tai ammun" - on valikoima.
Kansan on parempi antautua ja heti.
Välissä kuuluu pompotusta, että henkilökohtainen viha tulee ilmi, kenties kemioiden epäsopivuus, tai huono työpäivä, tai ihon väri ym.

Valitettavasti luonnon logiikka ei ole yksiselitteinen. Mitä kommandot opettavat kouluissa, että NYT ANTAUDU! Luonto ei toimi niin. Luonnossa on voimia ja vastavoimia. Kaikki palautuu tavalla ja toisella.

Lauseeseen Seis tai ammun, palautuu siten, että pakenija kerkiä ampua ensin.
Lauseeseen ei mahdu sellainen asia kuin Pysähdy ja keskustellaan miksi olet paha.
Seis tai ammun - lauseessa on suora toiminta.
Niin myös poliisi leikkaa itseltään vaihtoehdon ja saavat samalla mitalla.
Usa esimerkki.


Poliisi ei kuuntele I can't breath stooria. Poliisi tukehduttaa myös Suomessa.
Käsiraudoista syntyy jälkiä. Putkan lämpö alennetaan ja ihmisiä tukahdutetaan istumalla heidän päälleen, jolloin on aina kuoleman vaara. On erittäin erilaisia ihmisiä ja toiset eivät kestä hengen salpaamista. On erilaisia sairauksia, mutta huudot eivät kuulu, niitä ei oteta huomioon.

Minulla on pelkoa tukehtumisesta kun jos tulee poliisi tapaaminen.

Ja kuinka monta kertaa on syyttömänä väännetty sormia!!
Väkivalta tuntuu olevan hyväksytty.

7

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pippuri sumute kurkussa, silmissä ja lisäksi pamppu istuu sun päälle ja kuristaa. Muutenkin henki ei kulje koska ruoka ja henkitorvi erittävät limaa, joka tukkeuttaa, mutta sen lisäksi kyttä antaa kostoa. Kyttä pelkää häviävänsä ja kuristaa ylimääräistä. Mieluummin enemmän kuin vähemmän. Kyttä pyrkii aina päälle. Siellä armo on vuoren takana. Siinä mennään loukkaantumisiin. Se on heidän miesten maailmaa.

    • Anonyymi

      Konstit on suunniteltu vahvoille miehille.

      Ihmettelen miksi Latinolaisessa Amerikassa jengeillä on ylipainoa ja näyttivät usein hinteliltä. Myös Venäjän mafiassa ei ole bodareita usein. Mutta kyseiset jengit ovat väkivaltaisimmasta päästä. Miten sellainen hintelä mies voi olla kuva kundi?

      Mikä on hintelän rikollisen filosofia?
      Tarkoittaako se sen, että ei niin lihakset kuin jotakin muuta?


      ITSE EN KOSKAAN TAHTONUT, OLLUT TEKEMISISSÄ TAI SUUNNITELLUT POLIISIEN KANSSA ASIOIMISTA.
      HE ITSE ALOITTIVAT, HE ITSE TULEVAT, HEITÄ ITSE KIINNOSTAA JA HE ITSE HAASTAVAT IHMISIÄ, YLLYTTÄVÄT.

      Mies on mies kun ymmärtää, että siellä on laitos, ryhmä valtiossa, jonka tehtävänä on käyttää väkivaltaa kansalaisiin.
      Kun ei ole tottunut sellaiseen nykyaikana, jossa Kolmatta Maailman sotaa ei olla luvattu, poliisien kohtelu on yhtä kuin sotahuuto.
      Kasvaa aikuiseksi tarkoittaa siten suomalaisittainkin, että OPI VASTUSTAMAAN POLIISIEN HYVÄKSYTYN VÄKIVALLAN JA PAINOSTUKSEN.

      Kasvattaako se hyviäkin ihmisiä?

      Toisin sanoen, unohda kaikki sun vanha toimi ja ala vastustaa poliisia. Kun ei olisi mitään muuta tekemistä maailmassa kuin vastustaa heitä.
      Common, mulla on elämä täs, arki...mutta te kutsutte mua jostakin syystä tappeluun!!

    • Anonyymi

      Kyllä, saan turpaan, kerran, toisen, kolmannen ja ikuisesti. Mutta te itse poliisi, koulutatte minua väkivaltaan. Ja tule hetki kun tekee mieli täräyttää takaisin kaiken koetun jälkeen. Silloin aion voittaa.

      En ole veren himoinen. Minulle riittää......

    • Anonyymi

      Kuka keksii yhteiskunnassa uuden organisaation, joka kontrolloi poliisia, joka näyttää ainoalta instituutiolta, jolle on annettu siviiliväkivalta oikeudet.

      Luonnossa pitää olla kiertoa, että kuka kattaa ketä. Niin kuka kattaa poliisa kun he kerran kattavat kaikki muut.

      Poliisi ja armeija, mikä on niiden välinen suhde.
      Uutiset kertovat kuinka merijalkaväen veteraanit ampuvat poliiseja.
      Siinä on yksi ryhmä.
      Poliisia suurempi on FBI esimerkiksi ja muut.
      FBI seuraa poliisia, mutta kuka seuraa FBI.ta?

      Mikä on sitten suhde FBI:n ja Oikeuslaitoksen välillä?

      Muutenkaan usko oikeudenmukaisuuteen elämässä ja vielä sellainen turhamaisuus kuin FBI ja Oikeussali.

      Onko paljonkin järkeä?
      Osaahan elämä olla väärässä!!

      • Anonyymi

        Silloin kyse ei ole laitoksista, eikä valtion agentuurista, tietoisesta securitystä. Kyse on silloin luonnon ilmiöstä.

        Henkinen esimerkki: suuremmat panokset ja suuremmat riskit. USA on johtava maa maailmassa, niin mikä on sen hinta? USAta riivavat luonnon katastsroofit.

        Toinen väittämä on se, että no pystyihän pystyssä Rooma tuhat vuotta ja Egypti tuhansia vuosia. Voihan sellainen sivilisaatio jäädä henkiin.
        Silloin ajattelen, että tähdet olivat suosiollisia.
        Siinä aikana naapureilla kasaantuu paljon vihaa.
        Pääpuoluen vastapäätä on oppositio.
        Pelottavia ajatuksia.

        Yksi vapauttava tekijä on IKÄ.
        Kukaan ole ikuinen ja jokainen vanhenee ja hänestä tulee heikko.
        Heikko on sopiva tähtäin. Luonnossakin.

        Kun kova naama elää yli 90 vuotiaaksi, niin alkaa usko luontoon horjua, että miksi sellainen eli niin pitkään. Esim. jotkut natzirikolliset.
        Luonnossa on monta selitystä, vastaan.

        Muu keventävä asia voi olla Sukupuoli, Rotu ja Yhteiskunta asema.

        Tuntuu hyvältä kun naiset antavat palautetta oikeudenmukaisuudesta.
        Tuntuu hienolta kun vahvat afrot osavat vastustaa.
        Tuntuu hienolta, että toisinaan köyhä ja toisinaan rikkaat käyttävät asemansa oikeudenmukaisuuden eteen. Joku sanoo hyvän sanan.

        Mitä oikeudenmukaisuus sitten on?
        Sitä on vaikeata hallita, mutta se elää sosiaalisesti meissä, koska kukaan tahdo kärsiä.
        Miksi sitten kuitenkin niin paljon kärsimystä?


        Kärsinkö minä paljon?
        Elin tietyn iän jo nyt, niin pitääkö sanoa kiitos siitä.


      • Anonyymi

        Sitten ihmisten ketju.
        Että ei voi loukata yhtä ilman että vieressä oleva tulee osalliseksi.
        Tämä on ihmisen ketju.
        Yhden aktivoituaan, heti aktivoituu toinen ja niin edelleen.
        Ja se reaktio jatkuu ja se tuottaa tulosta, että se kohde, joka alkoi aktivoitumaan, niin huomio kiinnittyy siihen.

        Silti ihmettelen, miksi nykyaikana poliisien voima on kasvanut.
        Tai onko?
        Kuka ylläpitää sen?

        Ja toisaalta, ihmettelemme, että miksi taposta istuu 10 vuotta tai vähemmän.
        Mitä ovat USAn kolme elinikä tuomiot? Ovatko ne 3 vuotta vankeutta.
        Mikä sekin määrää vuosien määrän.


    • Anonyymi

      Taju pois siinä vain kuristetaan. Hengen viemiseksi pitäisi kuristaa tolkuttoman pitkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2334
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      355
      2052
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe