Tukipaketti valtiolta kun opettajankoulutuslaitos lähti

Anonyymi

Savonlinna sai Ylen mukaan tukipaketin valtiolta, kun opettajankoulutuslaitos lähti. Nyt perustetaan uutta raja-asemaa Venäjän rajalle mikä tietää valtion virkoja, rakentamista ja turismia.

Saiko Hämeenlinna valtiolta jotain, kun vastaava laitos lähti meiltä? Vai onko meidän johto keskittynyt ihan muuhun?
En muista uutisoidun mistään tukipaketeista, laitos lähti, hupsis.

9

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa ihmettelin. Hämeenlinnan johdon olisi tullut myöntää valtion tukipaketti Hämeenlinnalle. Persut sitä esitti.

    • Anonyymi

      Mitään ei pyydetty koska ollaan kasvukäytävällä! Ihan se ja sama kun lähtee kymmeniä työpaikkoja ja satoja opiskelijoita!
      Kohti uusia havainnekuvia!

    • Yliopistokaupungin status on se perusta, mistä muualla ollaan valmiita pitämään kiinni kaikin tavoin. Sen päälle voi rakentaa.

      Voidaan ajatella, että kaupunki ei tarvitse muuta kuin yliopiston.

      Kaikki muu hoituu sen jälkeen kuin itsestään.

      • Anonyymi

        Onneksi ollaan omalla täysin kuvitteellisella HHT-kasvukäytävällä merkittävä tekijä. Hattula ja Turenki käytävän päissä hiukan hangoittelevat vastaan mutta ehkä nekin siitä joskus tasoittuvat kun aikaisemmat huonot yhteistyömuistot Näivelinnan kanssa unohtuvat.


      • Anonyymi

        Ainaskin Kiemunki oli sitä mieltä että ympäryskunnat kaivavat omaa hautaansa elleivät liity suututti sen verran pahasti naapurit ettei varmaan vähään aikaan yhteistyö maistu. Joku yhteinen edes kehitysyhtiö vois toimia. Viitteitä yhteistyön paranemisesta onkin, aika parantaa haavat mutta on näitä riitoja aika vaikea koskaan unohtaa. Ja yksi kysymys on Kannattaako Hämeenlinnaan enää liittyä? Aika velkainen kunta ja melkoisessa alennustilassa en nyt suoraan syytä tästäkin esim edellä mainittua mutta eipä paljon puutukaan. On törsätty kuntalaisten rahat sirkushuveihin. Eikä houkuttele kenenkään maksella niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainaskin Kiemunki oli sitä mieltä että ympäryskunnat kaivavat omaa hautaansa elleivät liity suututti sen verran pahasti naapurit ettei varmaan vähään aikaan yhteistyö maistu. Joku yhteinen edes kehitysyhtiö vois toimia. Viitteitä yhteistyön paranemisesta onkin, aika parantaa haavat mutta on näitä riitoja aika vaikea koskaan unohtaa. Ja yksi kysymys on Kannattaako Hämeenlinnaan enää liittyä? Aika velkainen kunta ja melkoisessa alennustilassa en nyt suoraan syytä tästäkin esim edellä mainittua mutta eipä paljon puutukaan. On törsätty kuntalaisten rahat sirkushuveihin. Eikä houkuttele kenenkään maksella niitä.

        Hämeenlinna on syvältä. On aina ollut.


    • Anonyymi

      Siihen aikaan kun HML:sta OKL lähti, ei ollutkaan niin höveliä hallitusta kuin tämä nykyinen, joka lupailee miljoonia sinne ja tänne, mitä vaan kukaan kehtaa pyytää ja kaikki luvatut miljoonat ovat LAINARAHAA!!! Huom. Savonlinnasta lähti OKL viime vuonna. Lopettakaa urputus!!!

      • Anonyymi

        Savonlinnan rahat on päätetty edellisen hallituksen aikana, ei nykyisen.

        Tästä keskustelusta voi päätellä, ettei Hämeenlinna ole saanut mitään kompensaatiota kun OKL lähti.


    • Anonyymi

      Tukipaketti tännekin. Vanhuksille eikä rottien menoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe