Savonlinna sai Ylen mukaan tukipaketin valtiolta, kun opettajankoulutuslaitos lähti. Nyt perustetaan uutta raja-asemaa Venäjän rajalle mikä tietää valtion virkoja, rakentamista ja turismia.
Saiko Hämeenlinna valtiolta jotain, kun vastaava laitos lähti meiltä? Vai onko meidän johto keskittynyt ihan muuhun?
En muista uutisoidun mistään tukipaketeista, laitos lähti, hupsis.
Tukipaketti valtiolta kun opettajankoulutuslaitos lähti
9
68
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa ihmettelin. Hämeenlinnan johdon olisi tullut myöntää valtion tukipaketti Hämeenlinnalle. Persut sitä esitti.
- Anonyymi
Mitään ei pyydetty koska ollaan kasvukäytävällä! Ihan se ja sama kun lähtee kymmeniä työpaikkoja ja satoja opiskelijoita!
Kohti uusia havainnekuvia! Yliopistokaupungin status on se perusta, mistä muualla ollaan valmiita pitämään kiinni kaikin tavoin. Sen päälle voi rakentaa.
Voidaan ajatella, että kaupunki ei tarvitse muuta kuin yliopiston.
Kaikki muu hoituu sen jälkeen kuin itsestään.- Anonyymi
Onneksi ollaan omalla täysin kuvitteellisella HHT-kasvukäytävällä merkittävä tekijä. Hattula ja Turenki käytävän päissä hiukan hangoittelevat vastaan mutta ehkä nekin siitä joskus tasoittuvat kun aikaisemmat huonot yhteistyömuistot Näivelinnan kanssa unohtuvat.
- Anonyymi
Ainaskin Kiemunki oli sitä mieltä että ympäryskunnat kaivavat omaa hautaansa elleivät liity suututti sen verran pahasti naapurit ettei varmaan vähään aikaan yhteistyö maistu. Joku yhteinen edes kehitysyhtiö vois toimia. Viitteitä yhteistyön paranemisesta onkin, aika parantaa haavat mutta on näitä riitoja aika vaikea koskaan unohtaa. Ja yksi kysymys on Kannattaako Hämeenlinnaan enää liittyä? Aika velkainen kunta ja melkoisessa alennustilassa en nyt suoraan syytä tästäkin esim edellä mainittua mutta eipä paljon puutukaan. On törsätty kuntalaisten rahat sirkushuveihin. Eikä houkuttele kenenkään maksella niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainaskin Kiemunki oli sitä mieltä että ympäryskunnat kaivavat omaa hautaansa elleivät liity suututti sen verran pahasti naapurit ettei varmaan vähään aikaan yhteistyö maistu. Joku yhteinen edes kehitysyhtiö vois toimia. Viitteitä yhteistyön paranemisesta onkin, aika parantaa haavat mutta on näitä riitoja aika vaikea koskaan unohtaa. Ja yksi kysymys on Kannattaako Hämeenlinnaan enää liittyä? Aika velkainen kunta ja melkoisessa alennustilassa en nyt suoraan syytä tästäkin esim edellä mainittua mutta eipä paljon puutukaan. On törsätty kuntalaisten rahat sirkushuveihin. Eikä houkuttele kenenkään maksella niitä.
Hämeenlinna on syvältä. On aina ollut.
- Anonyymi
Siihen aikaan kun HML:sta OKL lähti, ei ollutkaan niin höveliä hallitusta kuin tämä nykyinen, joka lupailee miljoonia sinne ja tänne, mitä vaan kukaan kehtaa pyytää ja kaikki luvatut miljoonat ovat LAINARAHAA!!! Huom. Savonlinnasta lähti OKL viime vuonna. Lopettakaa urputus!!!
- Anonyymi
Savonlinnan rahat on päätetty edellisen hallituksen aikana, ei nykyisen.
Tästä keskustelusta voi päätellä, ettei Hämeenlinna ole saanut mitään kompensaatiota kun OKL lähti.
- Anonyymi
Tukipaketti tännekin. Vanhuksille eikä rottien menoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673