Oletteko aivan varmoja ettei Ville ole sekoamassa, sillä nyt hän on jo pitkään höpöttänyt itsekseen siansaksaa, Ainakin minä olen kovin huolissani hänen mielenterveydestään.
Hyvä tuotanto herätys!
13
59
Vastaukset
- Anonyymi
Ville on porukan tasapainoisin.
- Anonyymi
Huvittavaa tämä ihmisten sopeutumattomuus uskoviin henkilöihin. Mikähän näissä uskonasioissa koskettaa ja suututtaakin näin kovasti, niitä joille uskovaisuus on vierasta? Toimittaja Hätösellekin asia on ollut ällistelyn aihe. Villen elämäntapa ja aate. Kyllä uskossa ja uskovaisuudessa on jotain mystistä. Koska se herättää näin voimakkaita ja negatiivisia reaktioita muissa.
- Anonyymi
Anteeksi, en ymmärtänyt arvostelleeni uskovaisia, vaan olleeni huolissaan Villen mielenterveydestä. Se että mies höpöttää yksin ollessaan pitkän aikaa ihmeellistä siansaksaa, on minusta huolestuttavaa. Jos se höpötys olisi jotain ymmärrettävää kieltä, olisin vähemmän huolestunut. Itselläni on lähisukulaisia,jotka ovat syvästi uskovaisia, eivätkä he koskaan ole höpöttäneet omituisia, eikä minulla ole ennakkokäsityksiä mistään uskonnoista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, en ymmärtänyt arvostelleeni uskovaisia, vaan olleeni huolissaan Villen mielenterveydestä. Se että mies höpöttää yksin ollessaan pitkän aikaa ihmeellistä siansaksaa, on minusta huolestuttavaa. Jos se höpötys olisi jotain ymmärrettävää kieltä, olisin vähemmän huolestunut. Itselläni on lähisukulaisia,jotka ovat syvästi uskovaisia, eivätkä he koskaan ole höpöttäneet omituisia, eikä minulla ole ennakkokäsityksiä mistään uskonnoista?
Rukoilee ns. kielillä salassa. Vain Jumala ymmärtää. Raamatussa sanotaan, että profetointi kielillä ainakin pitäisi jonkun aina tulkata. Muuten sillä mölinällä ei ole mitään merkitystä.
Mutta, jos haluaa rukoilla salassa ja vain Jumalan kuulevan. Miksi ei voisi tehdä sitä ääneti?
Miksi pitää käyttää tätä, käsittämätöntä kielilläpuhumista rukoillessa julkisesti?
Vaikuttaa tarkoitushakuiselta.
- Anonyymi
Jos uskovaisuus on sitä, miten Ville toimii haluan kiertää asian kaukaa.
- Anonyymi
Taas Ville höpöttää pihalla?
- Anonyymi
Tuo pariskunta sekoo ennen kuin Ville, onneksi Sunnuntai helpottaa heidän tilanteen, kiitos siitä Herralle.
- Anonyymi
Jos Villellä on salakieli jonka tietää vain Villen läheiset, jos onkin viestien lähettämistä ulkomaailmaan.
- Anonyymi
Ei ole tainnut ilmaisissa näyttää. Sehän pitäisi ollakin kiellettyä jos voisi olla salakieltä ja lähettäisi viestejä. Onneksi ei ole 24/7, ei jaksaisi tuollaisia katsoa.
- Anonyymi
Pyhän Hengen lahja, puhuu kielillä. Raamatusta saat tietoa kielillä puhumisesta.
- Anonyymi
Niin, mistäs me tiedetään vaikka oliskin salakieltä kommunikointiin ja naamioitu tuollaseksi.
- Anonyymi
Iskäänkin saa paremman yhteyden englanniksi mongerrus. Miksi?
- Anonyymi
Aika pelle kun pitää englanniksi höpöttää, vaikuttaa aivan tekouskovaiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup292798Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1212662Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua362231Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592053Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4141624- 601133
- 541057
- 2591049
- 151966
- 45938