MORO!
Teen galluppia siitä, mikä on
1) kaikkien aikojen paras sisu-malli
2) legendaarisin sisu
3) yleinen mielipiteesi sisuista (asteikko 4-10)
sana on myös vapaa.
suosikkisisusi???
29
6811
Vastaukset
- taavi
On tietty iso paha hukka.
- T.Kesseli
SL210 oli parasta mitä ruotuväessä koin. Väristyksiä saan siitä vieläkin.
Ammatti uralla olen tykästynyt sm372 vm-95 oli aikoinaan ajokkina sora hommissa, ja sanokaa mitä sanotte niin oli se väkevä peli, teli nousi ja kuormat kulki... - Ajuri
1. Sm 320 -82 Fullerin vaihteisto ja maastolaatikko.Sillä ajettiin melkeen 10 vuotta.
2.M-Sisu Rolssin koneella.
3.Puunajossa ja soravehkeenä 10,rahtiautona 8 - Susico
Intissä ajelin suht paljon kolmesatasella sika makeella... Siinä oli sitä jotain.. Rutina kun loppu fullerista niin ties että nyt on vaihe päällä... Ehkä paras sisu ohjaamon hallinta-laitteisiin katsoen on vanhempi e-malli(ei se hemmetin karjaan eemeli eli se mihin on sm-än koppiin ruuvattu niitä ihme muovileppakkeita mitkä on aina irti). Esim. uudessa telikatkaisijat on omasta mielestä hiukka huonossa paikassa ikäänkuin ratin takana piilossa.
Karhussa on sitä jotain...
Sisulle kokonais avosanaks vois antaa jonkuu 8. Ei sekään oo täydellinen auto... Sitä ei oo vielä tehty.- Ajuri
Inttiin sun muuhun ei oikeen Fulleria kannattaisi laittaa kun harva siellä kävijä osaa sitä oikein käyttää.Se kun pitää opetella erikseen kun ei oo synkronointia
- pönttö
Ajuri kirjoitti:
Inttiin sun muuhun ei oikeen Fulleria kannattaisi laittaa kun harva siellä kävijä osaa sitä oikein käyttää.Se kun pitää opetella erikseen kun ei oo synkronointia
Jos niillä vanhemmilla pommiautoilla (SK250 6x6) oppi vaihtamaan Fullerilla ilman rutinoita, niin melkein menee missä vaan... Aika vinkeitä vekottimia. Tahtoi olla niin, että jos ei kerrasta osunut lokoset kohdalleen, oli parempi aloittaa koko arvonta alusta. Voimansiirto jarrutti niin rajusti, että tavan jarruja tuskin tarvi ollenkaan.
- Susico
Ajuri kirjoitti:
Inttiin sun muuhun ei oikeen Fulleria kannattaisi laittaa kun harva siellä kävijä osaa sitä oikein käyttää.Se kun pitää opetella erikseen kun ei oo synkronointia
Aika harvassa varuskunnassa taitaa fullerin laatikolla olevia autoja ollakkaan... Ainakaan varusmiesten ajossa. Se on vähän semmonen oma taiteen lajinsa...
- Junior-Trucker
Susico kirjoitti:
Aika harvassa varuskunnassa taitaa fullerin laatikolla olevia autoja ollakkaan... Ainakaan varusmiesten ajossa. Se on vähän semmonen oma taiteen lajinsa...
Ainakin parolassa on SK250-Sisuja Fullerilla...Ja ihan varusmiesten ajokkeina. Ja taitaa siellä olla yks maastomallikin, eli SK6x6 Fullerin laatikolla... Mutta eipä niihin laatikkoremontteja ole tietääkseni tarvinnut tehdä... Ja kuormana on välillä kaksi panssarivaunua yhtäaikaa, toinen siis täysperävaunu-lavetilla ja toinen auton päällä...(n. 15 tonnia/kpl...BMP tai MTLB jne. kevytvaunuja...) Mutta onhan se Fulleri hyvä ja kestävä laatikko...kestää sorvaustakin... Mutta kyllähän niitä Fulleri-Sisuja annetaan lähinnä sellaisille varusmiehille, joilla on esim. kuljetus-alan koulutus, tai muuten kokemusta kuorma-autoista...yllättäen sellaiset ukot hakeutuvatkin autokomppaniaan...:)
- Tepa
Ainakaan kun osaaja on asialla!!!!
- SA-kuski
Oma suosikkini on Masi, siinä on vielä sentään oikea militaariohjaamokin, eikä mitään siviilikoppia. Myöskin erittäin maastokykyinen.
- arvuuttaja3
Sisun terminaalitraktori(vetomestari)volvon
koneella td7 - Tepa
pesi kyllä Masin lohnun puskassa mennen tullen!!!!
- sisufani84
Tepa kirjoitti:
pesi kyllä Masin lohnun puskassa mennen tullen!!!!
eihän proto metsässä masia paremmin jaksa. leylandin ahtamaton kone on aika tehoton. normaaliolosuhteissa metsässä proto on ihan jees. vasrsinki lohtajalla hyvä koska kevyempi ja ketterämpi ku masi ---> ei jää hiekkaan niin helposti. protot on ihan jees loppujen lopuksi kuitenkin.
- Inttikuski
Itse tykkäsin intissä GM:n V8:lla ja automaatilla varustetusta Protosta, eihän se mikään tehokas ollut eikä oiken lujaa viitsinyt ajaakkaan, mutta olihan se hauska ja erikoinen peli, ei varmaan montaa maailmassa!?
Huonoin kuva jäi pienistä SK-sisuista joissa Valmetin kone koska olivat tosi huonoja lähtemään käyntiin ja savuakin tuli aika tavalla, Fullerilla varustettua Sisua en ole päässyt koittamaan. - volvomies2
Inttikuski kirjoitti:
Itse tykkäsin intissä GM:n V8:lla ja automaatilla varustetusta Protosta, eihän se mikään tehokas ollut eikä oiken lujaa viitsinyt ajaakkaan, mutta olihan se hauska ja erikoinen peli, ei varmaan montaa maailmassa!?
Huonoin kuva jäi pienistä SK-sisuista joissa Valmetin kone koska olivat tosi huonoja lähtemään käyntiin ja savuakin tuli aika tavalla, Fullerilla varustettua Sisua en ole päässyt koittamaan.Se on kyllä totta että 181 sk-sisut oli ihan perseestä, oli vähän aina pientä tehonpuutetta kun kuskattiin tekoja kärrin kanssa. Masi oli ihan asia peli ajella mutta protossa oli parempi nukkua. Armeijan renaultit on kyllä ihan oma lukunsa sinänsä. Ihme homma että armeijan melkein joka vehkeessä on valmetin 611.
- sooda
Inttikuski kirjoitti:
Itse tykkäsin intissä GM:n V8:lla ja automaatilla varustetusta Protosta, eihän se mikään tehokas ollut eikä oiken lujaa viitsinyt ajaakkaan, mutta olihan se hauska ja erikoinen peli, ei varmaan montaa maailmassa!?
Huonoin kuva jäi pienistä SK-sisuista joissa Valmetin kone koska olivat tosi huonoja lähtemään käyntiin ja savuakin tuli aika tavalla, Fullerilla varustettua Sisua en ole päässyt koittamaan.Noista sk181:stä sanottiin leikillään että jos kesällä erehtyy varjoon parkeeraamaan niin ei enää käyntiin lähde. Eikä tuo ihan väärinkään ole. Jo alle 5 selssiusta oli aika kova paikka Sisulle, aika usein sai nollakeleilläkin antaa apuvirtaa ja sahata starttia säälimättä. Starttipilottihan oli aina loppu eikä sitä toisaalta olisi kuulemma saanut edes käyttää.
- ookkaan
sisua kehuminen. Jotkut jyyrät on ilenneet väittää jot fulleria ei saa muka rikki mut sekin on nähty jot moinen on myös päreinä.
- Ajuri
Unen oot nähny.Firman isäntä on ajanu 40 vuotta eikä ikään ole fulleria nähny sisältä kun ei sitä ole tarvinnu aukasta.Tietenki se rikki saa jos rusauttelee...
- julli
Ajuri kirjoitti:
Unen oot nähny.Firman isäntä on ajanu 40 vuotta eikä ikään ole fulleria nähny sisältä kun ei sitä ole tarvinnu aukasta.Tietenki se rikki saa jos rusauttelee...
sisu airportiin,hallissa oli fullerin loota
palasina,autot hallissa melko uusia,että näin! - Ajuri
julli kirjoitti:
sisu airportiin,hallissa oli fullerin loota
palasina,autot hallissa melko uusia,että näin!Jo sanoin niin Fuller on ehdottomasti kaikista kestävin loota jos osataan vaihtaminen eikä runnota väkisin.Meillä ei ainakaan 30 vuoteen ollut Fullerin kanssa mitään ongelmia
- nakkikopilla
varustettu ja vuosi 1978 .
- sisukas
Ainakin rumin taitaa olla tuo "nakkikoppi",
varsinki se "globerotter" korotus.Valtion
virkamiehet puuhasteli jotaki,hyvälläpalkalla. - sisukas
sisukas kirjoitti:
Ainakin rumin taitaa olla tuo "nakkikoppi",
varsinki se "globerotter" korotus.Valtion
virkamiehet puuhasteli jotaki,hyvälläpalkalla.Kerroppa "sisukas", missä sisukas-nimeä on käytetty sisulla??? Oletko todellakin sisukas???
- Nimimerkki
Joo, Sisu SK 181, koska ajoin kortin tuommoisella. Legendaarisin vois olla joko Jyry tai Kontio-Sisu. Mielipiteeni Sisusta on 8.
- ASPE 84
Kyllä nokka kolomisatanen on paras,siinä on
riski vääntävä kone ja hyvä kyyti,ja siinä on hyvä suuntavakavuus,ja se on hiljanen..,mutta
legendaarisin Sisu millä oon ajanu,on Jyry 306hv
Rolssilla.. Sisu on kymppi käyttöön ku käyttöön - 72:nen Jyry
Fullerin roadrangerin laatikolla ja 2nopeuksisella perällä.
- SISU SM300
1.SISU SM 300
2.SISU M162
3.HIENOJA VEHKEITÄ
UPEITA AUTOJA JOITA OIS UPEETA AJAA KUN OIS C CE AJOKORTTI.. MYÖS SISU SK 262 ON UPEA VEHJE - meikämanne
1.sm300.m162.sk262.sr300.e14
2.M162
3.OLISI UPEAA AJAA JOSKUS ABCDE C CE AJOKORTILLA MM SISUJA < SISU SM300 JA SR300 JA SITTE VIELÄ E14 SISUA..JA SITTEN VIELÄ SM 300SATASTA DIESSELILLÄ VARUSTETTUNA top3
1. sisu sk171. sisu sm340
2. sisu sm340
3. sisu sm340
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412508Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse741816Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651238
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913