suosikkisisusi???

sisufani84

MORO!

Teen galluppia siitä, mikä on
1) kaikkien aikojen paras sisu-malli
2) legendaarisin sisu
3) yleinen mielipiteesi sisuista (asteikko 4-10)

sana on myös vapaa.

29

6691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taavi

      On tietty iso paha hukka.

    • T.Kesseli

      SL210 oli parasta mitä ruotuväessä koin. Väristyksiä saan siitä vieläkin.

      Ammatti uralla olen tykästynyt sm372 vm-95 oli aikoinaan ajokkina sora hommissa, ja sanokaa mitä sanotte niin oli se väkevä peli, teli nousi ja kuormat kulki...

    • Ajuri

      1. Sm 320 -82 Fullerin vaihteisto ja maastolaatikko.Sillä ajettiin melkeen 10 vuotta.
      2.M-Sisu Rolssin koneella.
      3.Puunajossa ja soravehkeenä 10,rahtiautona 8

    • Susico

      Intissä ajelin suht paljon kolmesatasella sika makeella... Siinä oli sitä jotain.. Rutina kun loppu fullerista niin ties että nyt on vaihe päällä... Ehkä paras sisu ohjaamon hallinta-laitteisiin katsoen on vanhempi e-malli(ei se hemmetin karjaan eemeli eli se mihin on sm-än koppiin ruuvattu niitä ihme muovileppakkeita mitkä on aina irti). Esim. uudessa telikatkaisijat on omasta mielestä hiukka huonossa paikassa ikäänkuin ratin takana piilossa.

      Karhussa on sitä jotain...

      Sisulle kokonais avosanaks vois antaa jonkuu 8. Ei sekään oo täydellinen auto... Sitä ei oo vielä tehty.

      • Ajuri

        Inttiin sun muuhun ei oikeen Fulleria kannattaisi laittaa kun harva siellä kävijä osaa sitä oikein käyttää.Se kun pitää opetella erikseen kun ei oo synkronointia


      • pönttö
        Ajuri kirjoitti:

        Inttiin sun muuhun ei oikeen Fulleria kannattaisi laittaa kun harva siellä kävijä osaa sitä oikein käyttää.Se kun pitää opetella erikseen kun ei oo synkronointia

        Jos niillä vanhemmilla pommiautoilla (SK250 6x6) oppi vaihtamaan Fullerilla ilman rutinoita, niin melkein menee missä vaan... Aika vinkeitä vekottimia. Tahtoi olla niin, että jos ei kerrasta osunut lokoset kohdalleen, oli parempi aloittaa koko arvonta alusta. Voimansiirto jarrutti niin rajusti, että tavan jarruja tuskin tarvi ollenkaan.


      • Susico
        Ajuri kirjoitti:

        Inttiin sun muuhun ei oikeen Fulleria kannattaisi laittaa kun harva siellä kävijä osaa sitä oikein käyttää.Se kun pitää opetella erikseen kun ei oo synkronointia

        Aika harvassa varuskunnassa taitaa fullerin laatikolla olevia autoja ollakkaan... Ainakaan varusmiesten ajossa. Se on vähän semmonen oma taiteen lajinsa...


      • Junior-Trucker
        Susico kirjoitti:

        Aika harvassa varuskunnassa taitaa fullerin laatikolla olevia autoja ollakkaan... Ainakaan varusmiesten ajossa. Se on vähän semmonen oma taiteen lajinsa...

        Ainakin parolassa on SK250-Sisuja Fullerilla...Ja ihan varusmiesten ajokkeina. Ja taitaa siellä olla yks maastomallikin, eli SK6x6 Fullerin laatikolla... Mutta eipä niihin laatikkoremontteja ole tietääkseni tarvinnut tehdä... Ja kuormana on välillä kaksi panssarivaunua yhtäaikaa, toinen siis täysperävaunu-lavetilla ja toinen auton päällä...(n. 15 tonnia/kpl...BMP tai MTLB jne. kevytvaunuja...) Mutta onhan se Fulleri hyvä ja kestävä laatikko...kestää sorvaustakin... Mutta kyllähän niitä Fulleri-Sisuja annetaan lähinnä sellaisille varusmiehille, joilla on esim. kuljetus-alan koulutus, tai muuten kokemusta kuorma-autoista...yllättäen sellaiset ukot hakeutuvatkin autokomppaniaan...:)


      • Tepa

        Ainakaan kun osaaja on asialla!!!!


    • SA-kuski

      Oma suosikkini on Masi, siinä on vielä sentään oikea militaariohjaamokin, eikä mitään siviilikoppia. Myöskin erittäin maastokykyinen.

      • arvuuttaja3

        Sisun terminaalitraktori(vetomestari)volvon
        koneella td7


      • Tepa

        pesi kyllä Masin lohnun puskassa mennen tullen!!!!


      • sisufani84
        Tepa kirjoitti:

        pesi kyllä Masin lohnun puskassa mennen tullen!!!!

        eihän proto metsässä masia paremmin jaksa. leylandin ahtamaton kone on aika tehoton. normaaliolosuhteissa metsässä proto on ihan jees. vasrsinki lohtajalla hyvä koska kevyempi ja ketterämpi ku masi ---> ei jää hiekkaan niin helposti. protot on ihan jees loppujen lopuksi kuitenkin.


      • Inttikuski

        Itse tykkäsin intissä GM:n V8:lla ja automaatilla varustetusta Protosta, eihän se mikään tehokas ollut eikä oiken lujaa viitsinyt ajaakkaan, mutta olihan se hauska ja erikoinen peli, ei varmaan montaa maailmassa!?
        Huonoin kuva jäi pienistä SK-sisuista joissa Valmetin kone koska olivat tosi huonoja lähtemään käyntiin ja savuakin tuli aika tavalla, Fullerilla varustettua Sisua en ole päässyt koittamaan.


      • volvomies2
        Inttikuski kirjoitti:

        Itse tykkäsin intissä GM:n V8:lla ja automaatilla varustetusta Protosta, eihän se mikään tehokas ollut eikä oiken lujaa viitsinyt ajaakkaan, mutta olihan se hauska ja erikoinen peli, ei varmaan montaa maailmassa!?
        Huonoin kuva jäi pienistä SK-sisuista joissa Valmetin kone koska olivat tosi huonoja lähtemään käyntiin ja savuakin tuli aika tavalla, Fullerilla varustettua Sisua en ole päässyt koittamaan.

        Se on kyllä totta että 181 sk-sisut oli ihan perseestä, oli vähän aina pientä tehonpuutetta kun kuskattiin tekoja kärrin kanssa. Masi oli ihan asia peli ajella mutta protossa oli parempi nukkua. Armeijan renaultit on kyllä ihan oma lukunsa sinänsä. Ihme homma että armeijan melkein joka vehkeessä on valmetin 611.


      • sooda
        Inttikuski kirjoitti:

        Itse tykkäsin intissä GM:n V8:lla ja automaatilla varustetusta Protosta, eihän se mikään tehokas ollut eikä oiken lujaa viitsinyt ajaakkaan, mutta olihan se hauska ja erikoinen peli, ei varmaan montaa maailmassa!?
        Huonoin kuva jäi pienistä SK-sisuista joissa Valmetin kone koska olivat tosi huonoja lähtemään käyntiin ja savuakin tuli aika tavalla, Fullerilla varustettua Sisua en ole päässyt koittamaan.

        Noista sk181:stä sanottiin leikillään että jos kesällä erehtyy varjoon parkeeraamaan niin ei enää käyntiin lähde. Eikä tuo ihan väärinkään ole. Jo alle 5 selssiusta oli aika kova paikka Sisulle, aika usein sai nollakeleilläkin antaa apuvirtaa ja sahata starttia säälimättä. Starttipilottihan oli aina loppu eikä sitä toisaalta olisi kuulemma saanut edes käyttää.


    • ookkaan

      sisua kehuminen. Jotkut jyyrät on ilenneet väittää jot fulleria ei saa muka rikki mut sekin on nähty jot moinen on myös päreinä.

      • Ajuri

        Unen oot nähny.Firman isäntä on ajanu 40 vuotta eikä ikään ole fulleria nähny sisältä kun ei sitä ole tarvinnu aukasta.Tietenki se rikki saa jos rusauttelee...


      • julli
        Ajuri kirjoitti:

        Unen oot nähny.Firman isäntä on ajanu 40 vuotta eikä ikään ole fulleria nähny sisältä kun ei sitä ole tarvinnu aukasta.Tietenki se rikki saa jos rusauttelee...

        sisu airportiin,hallissa oli fullerin loota
        palasina,autot hallissa melko uusia,että näin!


      • Ajuri
        julli kirjoitti:

        sisu airportiin,hallissa oli fullerin loota
        palasina,autot hallissa melko uusia,että näin!

        Jo sanoin niin Fuller on ehdottomasti kaikista kestävin loota jos osataan vaihtaminen eikä runnota väkisin.Meillä ei ainakaan 30 vuoteen ollut Fullerin kanssa mitään ongelmia


    • nakkikopilla

      varustettu ja vuosi 1978 .

      • sisukas

        Ainakin rumin taitaa olla tuo "nakkikoppi",
        varsinki se "globerotter" korotus.Valtion
        virkamiehet puuhasteli jotaki,hyvälläpalkalla.


      • sisukas
        sisukas kirjoitti:

        Ainakin rumin taitaa olla tuo "nakkikoppi",
        varsinki se "globerotter" korotus.Valtion
        virkamiehet puuhasteli jotaki,hyvälläpalkalla.

        Kerroppa "sisukas", missä sisukas-nimeä on käytetty sisulla??? Oletko todellakin sisukas???


    • Nimimerkki

      Joo, Sisu SK 181, koska ajoin kortin tuommoisella. Legendaarisin vois olla joko Jyry tai Kontio-Sisu. Mielipiteeni Sisusta on 8.

    • ASPE 84

      Kyllä nokka kolomisatanen on paras,siinä on
      riski vääntävä kone ja hyvä kyyti,ja siinä on hyvä suuntavakavuus,ja se on hiljanen..,mutta
      legendaarisin Sisu millä oon ajanu,on Jyry 306hv
      Rolssilla.. Sisu on kymppi käyttöön ku käyttöön

    • 72:nen Jyry

      Fullerin roadrangerin laatikolla ja 2nopeuksisella perällä.

    • SISU SM300

      1.SISU SM 300
      2.SISU M162
      3.HIENOJA VEHKEITÄ
      UPEITA AUTOJA JOITA OIS UPEETA AJAA KUN OIS C CE AJOKORTTI.. MYÖS SISU SK 262 ON UPEA VEHJE

    • meikämanne

      1.sm300.m162.sk262.sr300.e14
      2.M162
      3.OLISI UPEAA AJAA JOSKUS ABCDE C CE AJOKORTILLA MM SISUJA < SISU SM300 JA SR300 JA SITTE VIELÄ E14 SISUA..JA SITTEN VIELÄ SM 300SATASTA DIESSELILLÄ VARUSTETTUNA

    • top3
      1. sisu sk171. sisu sm340
      2. sisu sm340
      3. sisu sm340

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe