Voiko Madeiralla käyttää lähimaksu systeemiä? Jos käy, niin mihinkä summaan asti?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Mitä väliä.
- Anonyymi
Voi käyttää!
- Anonyymi
Pankin tiedotteen mukaan jokainen näillä korteilla suoritettu transaktio on yleensä rajoitettu 20 euroon, enintään kolmen peräkkäisen tapahtuman kanssa. Tämän rajan jälkeen kuluttajan on suoritettava vähintään yksi maksu syöttämällä PIN-koodi suorittaaksesi tapahtumia ilman koodia uudelleen.
- Anonyymi
OP-kortin lähimaksu toimi, mutta S-Pankin ei. 20€ maksimi ja joka toinen kerta piti PIN kuitenkin OP-kortillakin lyödä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2951205Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3061123Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 87904
- 106899
- 101869
- 109725
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh12559