Te olette möhlineet totaalisesti uudistuksessa

Kirjoittelin edellä huolellisen selvityksen vastauksena erääseen keskusteluun.
Kun yritin lähettää sen, tuli näkymään esille vaatimus kirjautua nappia painamalla.

Painoin nappia. Se vei kirjautumiseen, mutta ei palauttamisen kirjautumisen jälkeen luonnokseeni, vaan etusivulle. ELI SE HÄVITTI SAMALLA SANOMALUONNOKSENI.
Voi teitä tohelon tohelot tyypit siellä. Kirjoitustyö meni hukkaan.

Aina ei osaa varoa toheloita ja tallettaa luonnosta.

9

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotenkin ei ole mikään yllätys.

      Yllätys olisi ollut, jos toimisi.

    • Anonyymi

      Mitään vanhaa virhettä ei näy korjatus. Muutama uusi on tullut.

      • Anonyymi

        Aloituksen teksti hirveen pientä. Asetuksista ei isone kuin vastanneiden teksti.


    • Aivan surkea tämä uudistus nyt on.
      Täytyy nyt harkita S24 käytön lopettamista.

      • Anonyymi

        Puhelimella ainakin inhottava käyttää. Kaipaan sinistä väriä takaisin ja niin, että tekstit ja kaikki muu näkyy hyvin.
        Aloituksen teksti minun silmilleni liian pientä. Ei sitä saa mistään isonnettua:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelimella ainakin inhottava käyttää. Kaipaan sinistä väriä takaisin ja niin, että tekstit ja kaikki muu näkyy hyvin.
        Aloituksen teksti minun silmilleni liian pientä. Ei sitä saa mistään isonnettua:(

        Hyvänen aika!!!! Miten tämän aloituksen teksti on pientä, mutta kahdessa muussa aloituksessa isompaa?? Tuo isompi teksti on kyllä mahtava! Näkee kunnolla:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvänen aika!!!! Miten tämän aloituksen teksti on pientä, mutta kahdessa muussa aloituksessa isompaa?? Tuo isompi teksti on kyllä mahtava! Näkee kunnolla:))

        Onko muita, joilla on samoin?? Eli joissain aloituksissa teksti pientä ja toisissa taas isompaa?
        Miten näin voi edes olla ja mikä siihen vaikuttaa???


    • Hei suoraanjaselkeästi, kiitos palautteesta! Ikävää, että törmäsit tähän ongelmaan: kyseinen tilanne syntyy, kun selain kirjaa sinut automaattisesti ulos palvelusta juuri, kun olet vastaamassa viestiin.

      Viestin lähettämisen yhteydessä avautuu tässä tilanteessa Kirjaudu palveluun -ikkuna. Ikkuna kannattaa sulkea ja kopioida sen jälkeen kirjoittamansa teksti ja kirjautua palveluun uudestaan. Tämä on harmillinen ominaisuus, ja olemme parantamassa viestin välimuistitallennusta, jotta näin ei kävisi. Tutkimme myös, miksi palvelu kirjaa käyttäjän liian nopeasti ulos. Siihen asti toivomme kärsivällisyyttä.

      • Miksi se ominaisuus ei ollut edellisessä sovelluksessa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe