Kirjoittelin edellä huolellisen selvityksen vastauksena erääseen keskusteluun.
Kun yritin lähettää sen, tuli näkymään esille vaatimus kirjautua nappia painamalla.
Painoin nappia. Se vei kirjautumiseen, mutta ei palauttamisen kirjautumisen jälkeen luonnokseeni, vaan etusivulle. ELI SE HÄVITTI SAMALLA SANOMALUONNOKSENI.
Voi teitä tohelon tohelot tyypit siellä. Kirjoitustyö meni hukkaan.
Aina ei osaa varoa toheloita ja tallettaa luonnosta.
Te olette möhlineet totaalisesti uudistuksessa
9
122
Vastaukset
Jotenkin ei ole mikään yllätys.
Yllätys olisi ollut, jos toimisi.- Anonyymi
Mitään vanhaa virhettä ei näy korjatus. Muutama uusi on tullut.
- Anonyymi
Aloituksen teksti hirveen pientä. Asetuksista ei isone kuin vastanneiden teksti.
Aivan surkea tämä uudistus nyt on.
Täytyy nyt harkita S24 käytön lopettamista.- Anonyymi
Puhelimella ainakin inhottava käyttää. Kaipaan sinistä väriä takaisin ja niin, että tekstit ja kaikki muu näkyy hyvin.
Aloituksen teksti minun silmilleni liian pientä. Ei sitä saa mistään isonnettua:( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelimella ainakin inhottava käyttää. Kaipaan sinistä väriä takaisin ja niin, että tekstit ja kaikki muu näkyy hyvin.
Aloituksen teksti minun silmilleni liian pientä. Ei sitä saa mistään isonnettua:(Hyvänen aika!!!! Miten tämän aloituksen teksti on pientä, mutta kahdessa muussa aloituksessa isompaa?? Tuo isompi teksti on kyllä mahtava! Näkee kunnolla:))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvänen aika!!!! Miten tämän aloituksen teksti on pientä, mutta kahdessa muussa aloituksessa isompaa?? Tuo isompi teksti on kyllä mahtava! Näkee kunnolla:))
Onko muita, joilla on samoin?? Eli joissain aloituksissa teksti pientä ja toisissa taas isompaa?
Miten näin voi edes olla ja mikä siihen vaikuttaa???
Hei suoraanjaselkeästi, kiitos palautteesta! Ikävää, että törmäsit tähän ongelmaan: kyseinen tilanne syntyy, kun selain kirjaa sinut automaattisesti ulos palvelusta juuri, kun olet vastaamassa viestiin.
Viestin lähettämisen yhteydessä avautuu tässä tilanteessa Kirjaudu palveluun -ikkuna. Ikkuna kannattaa sulkea ja kopioida sen jälkeen kirjoittamansa teksti ja kirjautua palveluun uudestaan. Tämä on harmillinen ominaisuus, ja olemme parantamassa viestin välimuistitallennusta, jotta näin ei kävisi. Tutkimme myös, miksi palvelu kirjaa käyttäjän liian nopeasti ulos. Siihen asti toivomme kärsivällisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275334Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123905Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101