Koittakaa rauhoittua

Anonyymi

On vireille useita kunnianloukkaus syytteitä, tällä palstalla kirjoitettuja ja twitterissä.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      onko siellä jakeluaseman hoitajan vanhemmat vetäny herneen nenään aikuiset saa tehdä mitä haluu vaikka ois tv ssäkin

      • Anonyymi

        Niinpä :0)


    • Anonyymi

      aloitukzeen.. EI OLE ! valetta.

    • Anonyymi

      On tainnut mennä tunteisiin, voi teitä lapsukaisia, lol

      • Anonyymi

        Porukka luulee että voi kirjoittaa ihan mitä tahansa, mulla on jo satoja kuvakaappauksia esim. Twitterissä. Rikosilmoituksen voi tehdä kuka vain, ihan vain piruuttaan kusipäitten kiusaksi. Hauskaa syksyä😘🤑👉👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porukka luulee että voi kirjoittaa ihan mitä tahansa, mulla on jo satoja kuvakaappauksia esim. Twitterissä. Rikosilmoituksen voi tehdä kuka vain, ihan vain piruuttaan kusipäitten kiusaksi. Hauskaa syksyä😘🤑👉👌

        Sinähän olet aivan selkeästi tyhmä ja yksinkertainen luuseri, eli täysin tyypillinen Big Brotherin kyttääjä. Olet myös keskenkasvuinen märkäkorva räkänokka. Sen näkee kirjoitustyylistäsi ja lisäksi tavastasi käyttää noita emojeita.

        Minäpä kerron sinulle muutamia faktoja kunnianloukkauksesta.
        Kunnianloukkaus on AINA asianomistajarikos. Se tarkoittaa sitä, että sinä et voi tehdä kunnianloukkaus rikosilmoitusta kenenkään toisen puolesta. Eli jos koet tuossa paska ohjelmassa olevan sukulaisesi kunniaa loukatun, niin et voi tehdä rikosilmoitusta hänen puolestaan.

        Toinen juttu on se, että nimimerkillä ei ole kunniaa jota voisi loukata. Niinpä minä voin kutsua sinua millä nimellä haluan, etkä sinä voi tehdä siitä rikosilmoitusta kunnianloukkaukseen liittyen. Asia olisi aivan eri, jos esiintyisit täällä omalla nimelläsi ja minä kutsuisin sinua mielenvikaiseksi idiootiksi.

        Kolmas juttu on se, että julkisuuden ihmisten kunnianloukkauksen kynnys on todella korkea. Tuossa ohjelmassa mukana olevat raukat eivät ole oikeita julkiksia. Korkeintaan heitä ehkä voi kutsua turhiksi julkiksiksi, mutta joka tapauksessa myös heidän kohdallaan kunnianloukkauksen kynnys on varsin korkea. Hehän ovat tuossa höpö höpö paskassa mukana omasta halustaan.

        Ja neljäs juttu on se, että esimerkiksi yrityksellä ei ole kunniaa jota voi loukata. Minä voin kutsua vaikkapa Nokiaa nimellä Mokia, eikä Nokia voi nostaa siitä rikosjuttua minua vastaan. Asia voisi olla erilainen, jos panettelisin jotain pientä toiminimellä toimivaa firmaa, jonka nimi olisi vaikkapa T:mi Matti Virtanen. Silloin panettelu kohdistuisi mahdollisesti myös Matti Virtaseen.

        Joten sinun keskenkasvuisen märkäkorvan on aivan turha kirjoittaa asioista, joista et ymmärrä tuon taivaallista.

        Kasva aikuiseksi ja hanki elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet aivan selkeästi tyhmä ja yksinkertainen luuseri, eli täysin tyypillinen Big Brotherin kyttääjä. Olet myös keskenkasvuinen märkäkorva räkänokka. Sen näkee kirjoitustyylistäsi ja lisäksi tavastasi käyttää noita emojeita.

        Minäpä kerron sinulle muutamia faktoja kunnianloukkauksesta.
        Kunnianloukkaus on AINA asianomistajarikos. Se tarkoittaa sitä, että sinä et voi tehdä kunnianloukkaus rikosilmoitusta kenenkään toisen puolesta. Eli jos koet tuossa paska ohjelmassa olevan sukulaisesi kunniaa loukatun, niin et voi tehdä rikosilmoitusta hänen puolestaan.

        Toinen juttu on se, että nimimerkillä ei ole kunniaa jota voisi loukata. Niinpä minä voin kutsua sinua millä nimellä haluan, etkä sinä voi tehdä siitä rikosilmoitusta kunnianloukkaukseen liittyen. Asia olisi aivan eri, jos esiintyisit täällä omalla nimelläsi ja minä kutsuisin sinua mielenvikaiseksi idiootiksi.

        Kolmas juttu on se, että julkisuuden ihmisten kunnianloukkauksen kynnys on todella korkea. Tuossa ohjelmassa mukana olevat raukat eivät ole oikeita julkiksia. Korkeintaan heitä ehkä voi kutsua turhiksi julkiksiksi, mutta joka tapauksessa myös heidän kohdallaan kunnianloukkauksen kynnys on varsin korkea. Hehän ovat tuossa höpö höpö paskassa mukana omasta halustaan.

        Ja neljäs juttu on se, että esimerkiksi yrityksellä ei ole kunniaa jota voi loukata. Minä voin kutsua vaikkapa Nokiaa nimellä Mokia, eikä Nokia voi nostaa siitä rikosjuttua minua vastaan. Asia voisi olla erilainen, jos panettelisin jotain pientä toiminimellä toimivaa firmaa, jonka nimi olisi vaikkapa T:mi Matti Virtanen. Silloin panettelu kohdistuisi mahdollisesti myös Matti Virtaseen.

        Joten sinun keskenkasvuisen märkäkorvan on aivan turha kirjoittaa asioista, joista et ymmärrä tuon taivaallista.

        Kasva aikuiseksi ja hanki elämä.

        valtakunnansyyttäjä voi antaa määräyksen syytteen nostamisesta, jos rikos on tapahtunut joukkotiedotusvälinettä käyttäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porukka luulee että voi kirjoittaa ihan mitä tahansa, mulla on jo satoja kuvakaappauksia esim. Twitterissä. Rikosilmoituksen voi tehdä kuka vain, ihan vain piruuttaan kusipäitten kiusaksi. Hauskaa syksyä😘🤑👉👌

        Syö paska sinä Eeva-Leenan hiivasieni! Buahahahaaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet aivan selkeästi tyhmä ja yksinkertainen luuseri, eli täysin tyypillinen Big Brotherin kyttääjä. Olet myös keskenkasvuinen märkäkorva räkänokka. Sen näkee kirjoitustyylistäsi ja lisäksi tavastasi käyttää noita emojeita.

        Minäpä kerron sinulle muutamia faktoja kunnianloukkauksesta.
        Kunnianloukkaus on AINA asianomistajarikos. Se tarkoittaa sitä, että sinä et voi tehdä kunnianloukkaus rikosilmoitusta kenenkään toisen puolesta. Eli jos koet tuossa paska ohjelmassa olevan sukulaisesi kunniaa loukatun, niin et voi tehdä rikosilmoitusta hänen puolestaan.

        Toinen juttu on se, että nimimerkillä ei ole kunniaa jota voisi loukata. Niinpä minä voin kutsua sinua millä nimellä haluan, etkä sinä voi tehdä siitä rikosilmoitusta kunnianloukkaukseen liittyen. Asia olisi aivan eri, jos esiintyisit täällä omalla nimelläsi ja minä kutsuisin sinua mielenvikaiseksi idiootiksi.

        Kolmas juttu on se, että julkisuuden ihmisten kunnianloukkauksen kynnys on todella korkea. Tuossa ohjelmassa mukana olevat raukat eivät ole oikeita julkiksia. Korkeintaan heitä ehkä voi kutsua turhiksi julkiksiksi, mutta joka tapauksessa myös heidän kohdallaan kunnianloukkauksen kynnys on varsin korkea. Hehän ovat tuossa höpö höpö paskassa mukana omasta halustaan.

        Ja neljäs juttu on se, että esimerkiksi yrityksellä ei ole kunniaa jota voi loukata. Minä voin kutsua vaikkapa Nokiaa nimellä Mokia, eikä Nokia voi nostaa siitä rikosjuttua minua vastaan. Asia voisi olla erilainen, jos panettelisin jotain pientä toiminimellä toimivaa firmaa, jonka nimi olisi vaikkapa T:mi Matti Virtanen. Silloin panettelu kohdistuisi mahdollisesti myös Matti Virtaseen.

        Joten sinun keskenkasvuisen märkäkorvan on aivan turha kirjoittaa asioista, joista et ymmärrä tuon taivaallista.

        Kasva aikuiseksi ja hanki elämä.

        Astuit miinaan buhaha buhaha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        valtakunnansyyttäjä voi antaa määräyksen syytteen nostamisesta, jos rikos on tapahtunut joukkotiedotusvälinettä käyttäen.

        Vai muka valtakunnansyyttäjä puuttuisi asiaan tuon huuhaa paska ohjelman takia, hahah haaaahhhaa.

        Sinä olet lopullisesti menettänyt sen alunperinkin vähäisen ärkesi.


    • Anonyymi

      Ihan vaan tuli mieleen, kuinkahan moni tänne skrivaa kirjaston masiinalla? Ei palijo syytteitä lähe yht mihkä ...luusers

    • Anonyymi

      Näitä ammatti loukkaantujia riittää, mutta koetetaan ymmärtää heitäkin.

    • Anonyymi

      Toivotaan että toinen lähtee noista akoista, Villessä on sentään potentiaalia ohjelman edetessä.

      • Anonyymi

        Kakkosmiehiä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe