On vireille useita kunnianloukkaus syytteitä, tällä palstalla kirjoitettuja ja twitterissä.
Koittakaa rauhoittua
15
55
Vastaukset
- Anonyymi
onko siellä jakeluaseman hoitajan vanhemmat vetäny herneen nenään aikuiset saa tehdä mitä haluu vaikka ois tv ssäkin
- Anonyymi
Niinpä :0)
- Anonyymi
aloitukzeen.. EI OLE ! valetta.
- Anonyymi
On tainnut mennä tunteisiin, voi teitä lapsukaisia, lol
- Anonyymi
Porukka luulee että voi kirjoittaa ihan mitä tahansa, mulla on jo satoja kuvakaappauksia esim. Twitterissä. Rikosilmoituksen voi tehdä kuka vain, ihan vain piruuttaan kusipäitten kiusaksi. Hauskaa syksyä😘🤑👉👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porukka luulee että voi kirjoittaa ihan mitä tahansa, mulla on jo satoja kuvakaappauksia esim. Twitterissä. Rikosilmoituksen voi tehdä kuka vain, ihan vain piruuttaan kusipäitten kiusaksi. Hauskaa syksyä😘🤑👉👌
Sinähän olet aivan selkeästi tyhmä ja yksinkertainen luuseri, eli täysin tyypillinen Big Brotherin kyttääjä. Olet myös keskenkasvuinen märkäkorva räkänokka. Sen näkee kirjoitustyylistäsi ja lisäksi tavastasi käyttää noita emojeita.
Minäpä kerron sinulle muutamia faktoja kunnianloukkauksesta.
Kunnianloukkaus on AINA asianomistajarikos. Se tarkoittaa sitä, että sinä et voi tehdä kunnianloukkaus rikosilmoitusta kenenkään toisen puolesta. Eli jos koet tuossa paska ohjelmassa olevan sukulaisesi kunniaa loukatun, niin et voi tehdä rikosilmoitusta hänen puolestaan.
Toinen juttu on se, että nimimerkillä ei ole kunniaa jota voisi loukata. Niinpä minä voin kutsua sinua millä nimellä haluan, etkä sinä voi tehdä siitä rikosilmoitusta kunnianloukkaukseen liittyen. Asia olisi aivan eri, jos esiintyisit täällä omalla nimelläsi ja minä kutsuisin sinua mielenvikaiseksi idiootiksi.
Kolmas juttu on se, että julkisuuden ihmisten kunnianloukkauksen kynnys on todella korkea. Tuossa ohjelmassa mukana olevat raukat eivät ole oikeita julkiksia. Korkeintaan heitä ehkä voi kutsua turhiksi julkiksiksi, mutta joka tapauksessa myös heidän kohdallaan kunnianloukkauksen kynnys on varsin korkea. Hehän ovat tuossa höpö höpö paskassa mukana omasta halustaan.
Ja neljäs juttu on se, että esimerkiksi yrityksellä ei ole kunniaa jota voi loukata. Minä voin kutsua vaikkapa Nokiaa nimellä Mokia, eikä Nokia voi nostaa siitä rikosjuttua minua vastaan. Asia voisi olla erilainen, jos panettelisin jotain pientä toiminimellä toimivaa firmaa, jonka nimi olisi vaikkapa T:mi Matti Virtanen. Silloin panettelu kohdistuisi mahdollisesti myös Matti Virtaseen.
Joten sinun keskenkasvuisen märkäkorvan on aivan turha kirjoittaa asioista, joista et ymmärrä tuon taivaallista.
Kasva aikuiseksi ja hanki elämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet aivan selkeästi tyhmä ja yksinkertainen luuseri, eli täysin tyypillinen Big Brotherin kyttääjä. Olet myös keskenkasvuinen märkäkorva räkänokka. Sen näkee kirjoitustyylistäsi ja lisäksi tavastasi käyttää noita emojeita.
Kunnianloukkaus on AINA asianomistajarikos. Se tarkoittaa sitä, että sinä et voi tehdä kunnianloukkaus rikosilmoitusta kenenkään toisen puolesta. Eli jos koet tuossa paska ohjelmassa olevan sukulaisesi kunniaa loukatun, niin et voi tehdä rikosilmoitusta hänen puolestaan.
Toinen juttu on se, että nimimerkillä ei ole kunniaa jota voisi loukata. Niinpä minä voin kutsua sinua millä nimellä haluan, etkä sinä voi tehdä siitä rikosilmoitusta kunnianloukkaukseen liittyen. Asia olisi aivan eri, jos esiintyisit täällä omalla nimelläsi ja minä kutsuisin sinua mielenvikaiseksi idiootiksi.
Kolmas juttu on se, että julkisuuden ihmisten kunnianloukkauksen kynnys on todella korkea. Tuossa ohjelmassa mukana olevat raukat eivät ole oikeita julkiksia. Korkeintaan heitä ehkä voi kutsua turhiksi julkiksiksi, mutta joka tapauksessa myös heidän kohdallaan kunnianloukkauksen kynnys on varsin korkea. Hehän ovat tuossa höpö höpö paskassa mukana omasta halustaan.
Ja neljäs juttu on se, että esimerkiksi yrityksellä ei ole kunniaa jota voi loukata. Minä voin kutsua vaikkapa Nokiaa nimellä Mokia, eikä Nokia voi nostaa siitä rikosjuttua minua vastaan. Asia voisi olla erilainen, jos panettelisin jotain pientä toiminimellä toimivaa firmaa, jonka nimi olisi vaikkapa T:mi Matti Virtanen. Silloin panettelu kohdistuisi mahdollisesti myös Matti Virtaseen.
Joten sinun keskenkasvuisen märkäkorvan on aivan turha kirjoittaa asioista, joista et ymmärrä tuon taivaallista.
Kasva aikuiseksi ja hanki elämä.valtakunnansyyttäjä voi antaa määräyksen syytteen nostamisesta, jos rikos on tapahtunut joukkotiedotusvälinettä käyttäen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syö paska sinä Eeva-Leenan hiivasieni! Buahahahaaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasva aikuiseksi ja hanki elämä.Astuit miinaan buhaha buhaha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valtakunnansyyttäjä voi antaa määräyksen syytteen nostamisesta, jos rikos on tapahtunut joukkotiedotusvälinettä käyttäen.
Vai muka valtakunnansyyttäjä puuttuisi asiaan tuon huuhaa paska ohjelman takia, hahah haaaahhhaa.
Sinä olet lopullisesti menettänyt sen alunperinkin vähäisen ärkesi.
- Anonyymi
Ihan vaan tuli mieleen, kuinkahan moni tänne skrivaa kirjaston masiinalla? Ei palijo syytteitä lähe yht mihkä ...luusers
- Anonyymi
Näitä ammatti loukkaantujia riittää, mutta koetetaan ymmärtää heitäkin.
- Anonyymi
Toivotaan että toinen lähtee noista akoista, Villessä on sentään potentiaalia ohjelman edetessä.
- Anonyymi
Kakkosmiehiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335582
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2434072- 3002429
- 921870
- 91705
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,501592Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi421346Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"2921345Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako1771268- 1041194