On jälleen Kodiaq todistetusti tykki.
"2019 Auto Trader New Car Awards
Best Seven Seater" palkinto Kodiaqille.
EI ihme,
tilaa on
TSI DSG teknologia huippua
tehokkaat lämmitysjärjestelmät
seitsenpaikkainen katumaasturi
tyylikäs eurooppalainen design
VW AUDI konsernin huippuosaamista
nyt koeajolle! heti
Englannissa Kodiaq valittu parhaaksi katumaasturiksi
13
90
Vastaukset
- Anonyymi
Bentleyllä mennään sitten maastoon ajelulle😭😭😭😭😭 Škoda Jorma on ylpeä!
- Anonyymi
Pahvi on herännyt.
- Anonyymi
- korkea sämpylä
- v**un ruma
- kaatuu
- hävettävä kippa
- kommariloota- Anonyymi
Kateus on noloa. Ravi on se kaatuja.
- Anonyymi
Tööttö taas palstalla. Hahhah, tööttö ja reps Missä oeräkamarissa tuo tööttö onkaan keksitty?
Nimeän tämän törpön trollin Töötöksi.
Tervetuloa takaisin palstalle Tööttö. - Anonyymi
Hyvin argumentoitu! Itse olen täysin samaa mieltä. V*tun ruma, kuin sika ilman otsatukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus on noloa. Ravi on se kaatuja.
RAV4 ja Land Cruiser oikeita länsiautoja, eivät kaadu kuten korkea sämpylä skeidanen, joka on ihka-aito itäpulkka vielä nykypäivänäkin. Häpeä, että ajat skeidalla. Skeida on skeidaa, muista se!
- Anonyymi
Tykin lavetilta se kyllä näyttää.
- Anonyymi
Voisin arvata, ettet koskaan ole nähnyt tykin lavettia saati päässyt sellaista sormeilemaan.
- Anonyymi
Onhan tuota kehuttu ympäri maailmaa ja sillä on monia avuja mitä kilpailijoilla ei ole.
Kova paikka jälleen kerran Toyotahörhölle kun muut vievät meluisaa ruostujaa kuin apinaa häkkiin. - Anonyymi
Tykki sopii huonosti skeida halppis kippanan vertauskuvaksi, kun tykistä lentää kuulia tai ammuksia. Skeidasta taas puolestaan lentää epämääräistä itäblokin rojua ja sekundaosaa maanteille.
- Anonyymi
Tuoko on parasta mitä kateuksissasi irtosi, nolo Toyotan omapoika.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487