Käteisestä yliasiamies

Anonyymi

Tämä oli viimeinen niitti. Aloin jo järjestelemään asioitani siihen malliin että ensi vuonna johonkin aikaan osoitteeni on Thaimaa. Suomen alasajo, väestönvaihto ja korruptitouhut eivät tunnu niin pahalta etäältä katseltuna. Pitäkää tunkkinne. Myyn kaiken. En jätä Eurooppaan mitään. Se on moro pojat ja tytöt. Laitan kuvia sitten palmun alta kyllä. Pitäkää hauskaa kun nyt teillä on komia yliasiamieskin oikein valittuna pätevyytensä perusteella. Pattaya, täältä tullaan!!

68

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkasti vaan yhteys Thaimaan Suomessa olevaan suurlähetystöön, ja pyytää heitä arvioimaan mitkä on mahdollisuutesi osallistua pitkäaikaiseen thaimaan matkailuun, yli 50 % matka tyssää jo alkumetreille, onhan Thaimaa, maailmassa yksi tarkemmin ulkomaalaisia tarkaileva maa..

      • Anonyymi

        Älä aloita taas numpaali. Thaimaahan pysyvään muuttoon ei tarvita muuta kuin rahaa ja kohtalaisen puhdas rikosrekisteri. Visan saa monella tapaa. Helpoin on tietenkin 50 vuoden ikä ja eläkeläisviisumi, mutta on monia muitakin tapoja. Suomesta on nykyään paljon nuoria töissä Bangkokissa. Työnantajat järjestävät kaiken. Tuo vain sivuhuomautuksena.


      • Anonyymi

        Viis KäteisJykästä. Jos on mahdollisuus asettua Paratiisiin, niin mikäs siinä, tänne vaan hauskoja päiviä viettämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viis KäteisJykästä. Jos on mahdollisuus asettua Paratiisiin, niin mikäs siinä, tänne vaan hauskoja päiviä viettämään.

        Fantastista!!!!! T:Jykä Katalainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä aloita taas numpaali. Thaimaahan pysyvään muuttoon ei tarvita muuta kuin rahaa ja kohtalaisen puhdas rikosrekisteri. Visan saa monella tapaa. Helpoin on tietenkin 50 vuoden ikä ja eläkeläisviisumi, mutta on monia muitakin tapoja. Suomesta on nykyään paljon nuoria töissä Bangkokissa. Työnantajat järjestävät kaiken. Tuo vain sivuhuomautuksena.

        Kiitos erityisen viisasta huomautuksesta.
        Kylläpä kesti kauan ennenkuin tuon sai sylkäistyä kohtalaisen puhtaan rikosrekisterin omaavalta Neiti Hulahulalta.

        T Pysyvästi muuttanut.


      • Anonyymi

        Että oikein tarksileva, maitojunalla tulit takaisin itsekin...


      • Anonyymi

        Laitoksessa asuessa nuo säännöt ja pykälät ovat hyvin tärkeitä, niitä noudatettava.
        Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia eläkevisan kanssa, ihan virallista kautta hankittuna. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa bumban mielestä.


      • Anonyymi

        Kerroppa Numball mikä siitä thaikussa asumisesta tekee niin vaikeaa.??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa Numball mikä siitä thaikussa asumisesta tekee niin vaikeaa.??

        Pittää olla milijonaari. Sitte pittaa olla miljoona vakkuutukset. Sitte pittää olla akalle hommattu kelarahat suomesta. Sitte pittää olla hirmune elake yli kakstonnia kuussa. sita ei oo kellaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa Numball mikä siitä thaikussa asumisesta tekee niin vaikeaa.??

        Lue Thaimaan suurlähetystön sivulta, mitä tarkoitettaan pitkäaikaisella maassaolon edellytyksillä... Jo sinulla on ne resurssit tervetuloa, jos ei ole pysy suomessa, Thaimaassa joudut vain pahoihin vaikeuksiin.



      • Numball kirjoitti:

        http://www.thaiembassy.org/helsinki/en/services/1937/26841-Non-Immigrant-Visa.html
        Etsit vain itsellesi sopivan tavan muuttaa thaimaahan, helppoa kuin heinänteko.

        Kerrot vaan sitten rohkeasti palstalla minkä noista vaihtoehdoista valitsit, jos ole yli 50 vuotias o-a tai o-x vaihtoehtoja... tuo ed ei enään oikein toimi, kun sinulla pitää olla alempi korkeakoulu tutkinto takana, että saat opettaa englantia keskiasteella, tai ylempi korkea koulututkinto että pääset opettamaan eng yliopistoon, se että itse opiskelet Thaita jossain yksityiskoulussa et ole oikeutettu maassaoloon kovinkaan pitkälti, kun sinun pitää todistaa että etenet opiskelussasi joka kolmen kuukauden välien, eikä mihinkään palstalla vaikuttavien hemmojen ammattitaito riitä työlupaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa Numball mikä siitä thaikussa asumisesta tekee niin vaikeaa.??

        Totta ei minullakaan ole ollut mitään ongelmia, ollut extension of stay from kindom, sen enempää kuin viisumin kanssa., tiedätkö olen vielä liikeellä vuonna 2008 myönnetyllä viisumilla, vaikka olen poistunut thaimaasta ainakin kuusi kertaa vuosien aikana, miten se on mahdollista, että minun ei ole tarvinnut anoa koskaan uutta viisumia, vaikka aikaa on mennyt yli 10 vuotta, ja huomaa että olen ollut vuonna 2008 alle 50 vuotias.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Kerrot vaan sitten rohkeasti palstalla minkä noista vaihtoehdoista valitsit, jos ole yli 50 vuotias o-a tai o-x vaihtoehtoja... tuo ed ei enään oikein toimi, kun sinulla pitää olla alempi korkeakoulu tutkinto takana, että saat opettaa englantia keskiasteella, tai ylempi korkea koulututkinto että pääset opettamaan eng yliopistoon, se että itse opiskelet Thaita jossain yksityiskoulussa et ole oikeutettu maassaoloon kovinkaan pitkälti, kun sinun pitää todistaa että etenet opiskelussasi joka kolmen kuukauden välien, eikä mihinkään palstalla vaikuttavien hemmojen ammattitaito riitä työlupaan.

        Sääntönikkari Dumba taas asialla kertomassa Thaimaassa asumisen vaikeudesta. Minä olin 43v kun muutin osoitteeni Thaimaahan. Aluksi asustelin vuokralla enkä ollut varma aionko jäädä asumaan ja minne, vai mitä teen.

        Se oli sellainen välivaihe elämässä. Otin iisisti ja katselin rauhassa mihin polku johtaa. Minulla oli alkuun kolmen kuukauden visa.

        Sen jälkeen käytin lakitoimistojen viisumipalveluita ja tein myös useita runeja. 13000 bahtia maksoi Bangkokissa leimattu vuoden viisumi. 3 kuukauden välein piti käydä naama näyttämässä niinkuin muidenkin. Ei ikinä mitään vaikeuksia.

        50 kun tuli ikää pari vuotta sitten niin hommasin ihan normi OA- visan. Ei mitään ongelmia. Vaimon kanssa käydään jossakin vaiheessa vielä Suomessa vihillä jahka skidi on syntynyt.

        Taloprojekti edistyy hyvin ja on edellä aikataulusta ja budjetti vaikuttaa tällä hetkellä ylimitoitetulta. Ei saada millään menemään suunniteltua summaa tuohon ellei lähdetä jotakin taidetta ostelemaan seinille.

        Oikein hävettää miten halvalla täällä tekevät käsityön ammattilaiset hienoa jälkeä. On teetetty jo valmiiksi ovia, keittiökalusteita, väliseinäelementtejä, portaita, kaiteita ja vaikka mitä. Ovien kahvatkin on käsityötä uppopuusta ja metallista.

        Buddhan talokin on jo hommattu. Sille pitää tehdä oma pikku perustus ettei nitkota sitten sateiden jälkeen.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue Thaimaan suurlähetystön sivulta, mitä tarkoitettaan pitkäaikaisella maassaolon edellytyksillä... Jo sinulla on ne resurssit tervetuloa, jos ei ole pysy suomessa, Thaimaassa joudut vain pahoihin vaikeuksiin.

        Asun thaimaassa 10 kuukautta vuodessa , mikään ei ole ollut vaikeaa. En ymmärrä kirjoituksiasi.Itse olet maitojunalla suomeen palannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun thaimaassa 10 kuukautta vuodessa , mikään ei ole ollut vaikeaa. En ymmärrä kirjoituksiasi.Itse olet maitojunalla suomeen palannut.

        Ja siis lisäys, eläkeläisviisumilla asun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sääntönikkari Dumba taas asialla kertomassa Thaimaassa asumisen vaikeudesta. Minä olin 43v kun muutin osoitteeni Thaimaahan. Aluksi asustelin vuokralla enkä ollut varma aionko jäädä asumaan ja minne, vai mitä teen.

        Se oli sellainen välivaihe elämässä. Otin iisisti ja katselin rauhassa mihin polku johtaa. Minulla oli alkuun kolmen kuukauden visa.

        Sen jälkeen käytin lakitoimistojen viisumipalveluita ja tein myös useita runeja. 13000 bahtia maksoi Bangkokissa leimattu vuoden viisumi. 3 kuukauden välein piti käydä naama näyttämässä niinkuin muidenkin. Ei ikinä mitään vaikeuksia.

        50 kun tuli ikää pari vuotta sitten niin hommasin ihan normi OA- visan. Ei mitään ongelmia. Vaimon kanssa käydään jossakin vaiheessa vielä Suomessa vihillä jahka skidi on syntynyt.

        Taloprojekti edistyy hyvin ja on edellä aikataulusta ja budjetti vaikuttaa tällä hetkellä ylimitoitetulta. Ei saada millään menemään suunniteltua summaa tuohon ellei lähdetä jotakin taidetta ostelemaan seinille.

        Oikein hävettää miten halvalla täällä tekevät käsityön ammattilaiset hienoa jälkeä. On teetetty jo valmiiksi ovia, keittiökalusteita, väliseinäelementtejä, portaita, kaiteita ja vaikka mitä. Ovien kahvatkin on käsityötä uppopuusta ja metallista.

        Buddhan talokin on jo hommattu. Sille pitää tehdä oma pikku perustus ettei nitkota sitten sateiden jälkeen.

        T 2010

        Hienoa kuulla että olet pärjännyt Thaimaassa, itse muutin 11 -12 vuotta sitten minulla on passissa joka on jo kolmas edelleenkin ensimmäinen viisumi joka on avioliitto, sellainen...

        Ennenkuin olin 50 hain avioliittojatkoa, kun täytin 50 muutin sen eläkeviisumiin, jos pitää käydä thaimaan ulkopuolella hain immigrationista, paluuluvan, 1000 paateroa...

        extension on stay maksaa haettuna 1900 paateroa... en ole koskaan joutunut juoksemaan visarunneja mihinkään...

        Eli siis alle 50 vuotiaana, ano avioliiton pohjalta extension of stay, kun yli eläke.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitten taida bumballin elite status olla voimassa.??
        Kuuluisat massit loppu ja paluu suomeen !!

        Viisumiasiat on taas saatu käsiteltyä tällä kertaa, seuraavaksi alkaa jauhanta kelan etuuksista.
        Numballin mieliaiheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisumiasiat on taas saatu käsiteltyä tällä kertaa, seuraavaksi alkaa jauhanta kelan etuuksista.
        Numballin mieliaiheet.

        Niin mutta kun kaikkien maailman ihmisten pitää päästä Suomeen kansaneläkelaitoksen piiriin! Ajattele jos jäät auton alle tai tulee bakteeri, umpisuoli puhkeaa tai patjan jousi pistää munuaiseen? Mitäs sitten? Et ole Suomessa ja jäät makaamaan siihen ja kukaan ei hoida. Mitäs sitten? Entä jos tulee koseritauti ja biadepes? Mitä teet jos ei ole seitsemän miljoonan vakuutusta?
        BySensei


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitten taida bumballin elite status olla voimassa.??
        Kuuluisat massit loppu ja paluu suomeen !!

        En tiedä mikä on elitestatus voitko kertoa.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        En tiedä mikä on elitestatus voitko kertoa.

        Aiemmin kehuit että sinulla on elite status, taisi olla kun numerorimpsuna kirjoittelit.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kun kaikkien maailman ihmisten pitää päästä Suomeen kansaneläkelaitoksen piiriin! Ajattele jos jäät auton alle tai tulee bakteeri, umpisuoli puhkeaa tai patjan jousi pistää munuaiseen? Mitäs sitten? Et ole Suomessa ja jäät makaamaan siihen ja kukaan ei hoida. Mitäs sitten? Entä jos tulee koseritauti ja biadepes? Mitä teet jos ei ole seitsemän miljoonan vakuutusta?
        BySensei

        Vastataanpa tähän vähän keskitetymmin Neiti 2010 Hulahulalle ja Peppuselle.

        Hulahulalle tiedoksi, että koska olet väittänyt avioituneesi Thaimaassa, niin taidat olla ensimmäinen joka joka toistamiseen saman henkilön kanssa menee vihille Suomessa, mutta sun juttus.
        Minä ja vaimoni mentiin naimisiin Thaimaassa Bangkokissa ja seuraavana päivänä hän sai paperit lähetystöstä, joka oikeutti Suomeen matkustamisen sitä seuraavana päivänä.
        Thaimaalaiset avioliittopaperit sitten Hesan maistraattiin rekisteröitäväksi ja se oli sillä selvä.
        Olin järjestänyt hänelle työpaikan alaisuudessani ja oleskelulupapaperit anottavaksi silloin poliisille, joka tuolloin toimi Malmilla.
        Hän siis kulki kanssani duunissa ilman työlupaa ekasta suomipäivästään lukien ja lopulta kun aikaa kului, älähdin jepelle, että paperia vihdoin pöytään, koska tyttö turhautuu kun ei saa tehdä työtä, vaan ainostaan oleskella työmaalla.
        Jeppe tuumas, että anna työtä, mutta älä kovin näkyvää, näin tehtiin.
        Sitten tuli oleskelu- ja työlupa vaimoni alkaen julkisesti ahkeroimaan.
        Siis ei käyttänyt mitään yhteiskunnan palveluita joita oli tarjolla, vaan alkasi työtuloistaan maksamaan veroja, kuten kansalaisetkin.

        Mitä tulee visoihisi, niin tiedoksi että et ole ainoa, joka osaa noita juttuja.

        Talonrakennusjuttusi on pelkkää haavetta, mutta jatka kun siitä illuusiosta nautit.

        Tälle Peppuselle jonka bablaan tämän kommentini laitan niin muutama sananen.
        Koska sun täytyy esiintyä noin, niin sorry ..... sanonko ....... en viitsi, mutta jotain.

        Kaikki maailman ihmiset ? Olen kirjoittanut Suomen kansalaisista, joita on minä ja poikani, sekä vaimostani, jolle Kela Suomen sääntöjen mukaan on myöntänyt Kelaoikeudet.
        Täällähän bablaa ihmisten oikeuksista Thaimaan oikeuksiin, mutta sulle ongelma ihmisten oikeudet Suomessa.
        Miksi vaikenet siitä että itse olet syntymästäsi lukien käyttänyt Kelaoikeuksiasi ja mikäli puheena ollut umpisuolesi puhkeaisi, niin et sinä sen hoitoa omasta varallisuudestasi kustanna. Siis juttus on pelkkää riidanhaastantaa.

        En viitsi muuta koska olet häiriintynyt ja tarvitsisit siihen hoitoa yhteiskunnan rahoittamana.

        Ps.
        Vene talviteloilla lämpöisessä hallissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääntönikkari Dumba taas asialla kertomassa Thaimaassa asumisen vaikeudesta. Minä olin 43v kun muutin osoitteeni Thaimaahan. Aluksi asustelin vuokralla enkä ollut varma aionko jäädä asumaan ja minne, vai mitä teen.

        Se oli sellainen välivaihe elämässä. Otin iisisti ja katselin rauhassa mihin polku johtaa. Minulla oli alkuun kolmen kuukauden visa.

        Sen jälkeen käytin lakitoimistojen viisumipalveluita ja tein myös useita runeja. 13000 bahtia maksoi Bangkokissa leimattu vuoden viisumi. 3 kuukauden välein piti käydä naama näyttämässä niinkuin muidenkin. Ei ikinä mitään vaikeuksia.

        50 kun tuli ikää pari vuotta sitten niin hommasin ihan normi OA- visan. Ei mitään ongelmia. Vaimon kanssa käydään jossakin vaiheessa vielä Suomessa vihillä jahka skidi on syntynyt.

        Taloprojekti edistyy hyvin ja on edellä aikataulusta ja budjetti vaikuttaa tällä hetkellä ylimitoitetulta. Ei saada millään menemään suunniteltua summaa tuohon ellei lähdetä jotakin taidetta ostelemaan seinille.

        Oikein hävettää miten halvalla täällä tekevät käsityön ammattilaiset hienoa jälkeä. On teetetty jo valmiiksi ovia, keittiökalusteita, väliseinäelementtejä, portaita, kaiteita ja vaikka mitä. Ovien kahvatkin on käsityötä uppopuusta ja metallista.

        Buddhan talokin on jo hommattu. Sille pitää tehdä oma pikku perustus ettei nitkota sitten sateiden jälkeen.

        T 2010

        Jaahas että Mikroyrittäjä Neiti Hulahula on 43 vuotiaasta asti hoidellut Suomen rakennusjalostusta ym. ym. ja vaikka mitä Thaimaasta käsin elämänsä välivaiheessa.

        Montaako persoonaa elät samanaikaisesti ????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmin kehuit että sinulla on elite status, taisi olla kun numerorimpsuna kirjoittelit.

        Voitko kertoa missä olen niin kertonut, toki elitestatus on tuttu asia koska sitä täällä vuosia sitten markkinoitiin, en tiedä yhtään suomalaista joka olisi en hommannut, enkä tiedä edes tuo o-x järkevyydestä, se on liian kallis miljoonien kiinniolevien paateroiden takia.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Voitko kertoa missä olen niin kertonut, toki elitestatus on tuttu asia koska sitä täällä vuosia sitten markkinoitiin, en tiedä yhtään suomalaista joka olisi en hommannut, enkä tiedä edes tuo o-x järkevyydestä, se on liian kallis miljoonien kiinniolevien paateroiden takia.

        Herra Paatero. Sitä ei olla koskaan markkinoitu vaan siihen on ollut mahdollisuus erittäin varakkailla ja siihen halukkailla henkilöillä. Sinulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista statusta ei Suomessa eikä Thaimaassa, jos ei mielenterveysjärjestöjä lasketa mukaan.
        Sinullahan piti olla miljardin teknologiayrityksestäkin 8% osuus, rojalteja patenteista ja neljän tonnin eläke, liki 900 neliön talo, miljoonien sijoitusasuntoja, huvijahteja ja vaikka mitä. Älä ole turhan vaatimaton nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas että Mikroyrittäjä Neiti Hulahula on 43 vuotiaasta asti hoidellut Suomen rakennusjalostusta ym. ym. ja vaikka mitä Thaimaasta käsin elämänsä välivaiheessa.

        Montaako persoonaa elät samanaikaisesti ????

        Itseasiassa en ole hoidellut silloin näitä hommia. Suhteet oli kyllä jo olemassa. Pikku lahjus appiukolle tontin vuokraamisesta on paikallaan.
        https://aijaa.com/1DLGwh


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herra Paatero. Sitä ei olla koskaan markkinoitu vaan siihen on ollut mahdollisuus erittäin varakkailla ja siihen halukkailla henkilöillä. Sinulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista statusta ei Suomessa eikä Thaimaassa, jos ei mielenterveysjärjestöjä lasketa mukaan.
        Sinullahan piti olla miljardin teknologiayrityksestäkin 8% osuus, rojalteja patenteista ja neljän tonnin eläke, liki 900 neliön talo, miljoonien sijoitusasuntoja, huvijahteja ja vaikka mitä. Älä ole turhan vaatimaton nyt.

        Ota nyt selville mitä eliteclub edes tarkoittaa, ei sinulla ole asiasta mitään käsitystä... ei se ole mikään maahantulo järjestelmä, eikä siinä tarvitse olla mitenkään ihmeen varakas...


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Ota nyt selville mitä eliteclub edes tarkoittaa, ei sinulla ole asiasta mitään käsitystä... ei se ole mikään maahantulo järjestelmä, eikä siinä tarvitse olla mitenkään ihmeen varakas...

        Ei tarvi ei ja se hinta riippuu kuinka pitkäksi aikaa haluat statuksen. Sinullahan sitä statusta ei ole humalapuheista huolimatta eikä siinä ole muutenkaan mitään pointtia ellei ole liikemies jolla tai perheellään on reilusti liiketoimintaa Thaimaassa.
        https://www.thai-elite.com/
        Lerssånin liiketoiminta on Jorvin sairaalan ja Hiekkaharjun palvelutalon välissä. Maksuliikenteen hoitaa kansaneläkelaitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi ei ja se hinta riippuu kuinka pitkäksi aikaa haluat statuksen. Sinullahan sitä statusta ei ole humalapuheista huolimatta eikä siinä ole muutenkaan mitään pointtia ellei ole liikemies jolla tai perheellään on reilusti liiketoimintaa Thaimaassa.
        https://www.thai-elite.com/
        Lerssånin liiketoiminta on Jorvin sairaalan ja Hiekkaharjun palvelutalon välissä. Maksuliikenteen hoitaa kansaneläkelaitos.

        Sensitiivillä ei ole oleskelulupaa laisinkaan "henkilökohtaisista syistä". Kovasti silti on Suomen thaimaalaisin "mies" jolla on miljoonaomaisuus Thaimaassa ja Suomessa ja reilusti kaikenlaista liiketoimintaa "hammaslääkärivaimon" nimissä joka myöskin on miljonääri ja kykenee souturetkelläkin katiskaa tarkastaessaan ostelemaan Suomesta miljoonasaaria joutessaan ohimennen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi ei ja se hinta riippuu kuinka pitkäksi aikaa haluat statuksen. Sinullahan sitä statusta ei ole humalapuheista huolimatta eikä siinä ole muutenkaan mitään pointtia ellei ole liikemies jolla tai perheellään on reilusti liiketoimintaa Thaimaassa.
        https://www.thai-elite.com/
        Lerssånin liiketoiminta on Jorvin sairaalan ja Hiekkaharjun palvelutalon välissä. Maksuliikenteen hoitaa kansaneläkelaitos.

        pattayan poju liikemies ei helvetti.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        pattayan poju liikemies ei helvetti.

        Missäs niin luki? Sinähän se itse sanoit että sinulla on elite status ja esität satojen miljoonien miestä jolla on luxembourgin jahdit ja kaikki. Muista myös että sinä olet kaikkein kovin pattajan poju kuudella vuosittaisella käynnilläsi ja kahden vuoden asumisellakin.
        Sinulla on myös universumin kallein umpisuolen leikkaus. 500.000 miljoonaa paateroa kerroit sen maksaneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa en ole hoidellut silloin näitä hommia. Suhteet oli kyllä jo olemassa. Pikku lahjus appiukolle tontin vuokraamisesta on paikallaan.
        https://aijaa.com/1DLGwh

        Nyt illuusiotontti on vuokrattu appiukolta.

        Juntti käynyt kuolaamassa internetin syövereistä traktoreita ja ostanutkin, saas nähdä koska tiliotetta pukkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missäs niin luki? Sinähän se itse sanoit että sinulla on elite status ja esität satojen miljoonien miestä jolla on luxembourgin jahdit ja kaikki. Muista myös että sinä olet kaikkein kovin pattajan poju kuudella vuosittaisella käynnilläsi ja kahden vuoden asumisellakin.
        Sinulla on myös universumin kallein umpisuolen leikkaus. 500.000 miljoonaa paateroa kerroit sen maksaneen.

        resupetteri sinä olet kaikkien mielenterveyskuntoutujien äiti, ei isoäiti, en ole esittänyt yhtään mitään ei ole jahteja, elitestatuksia, en käy kuutta kertaa vuodessa pattayalla, en ole maksanut mitään umpisuolileikkauksista, meni vakuutukseen taisi olla 500.000 miljoonan paateron välillä, onko viimeisestä pattayanmatkastasi aikaa jo viisi vuotta, reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa en ole hoidellut silloin näitä hommia. Suhteet oli kyllä jo olemassa. Pikku lahjus appiukolle tontin vuokraamisesta on paikallaan.
        https://aijaa.com/1DLGwh

        Kiitos 2010 hienosta Raktoorin kuvasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos 2010 hienosta Raktoorin kuvasta.

        Laita Googleen

        Traktori Thaimaa

        Niin saat lisää Kubotaa, kun kerran niistä Juntti tykkäät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita Googleen

        Traktori Thaimaa

        Niin saat lisää Kubotaa, kun kerran niistä Juntti tykkäät.

        Yritin jo vastailla lisää tähän aiheeseen, mutta Senssu tai ystävänsä T Mode viestini poisti ennen kuin ehdin sitä lähettää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa en ole hoidellut silloin näitä hommia. Suhteet oli kyllä jo olemassa. Pikku lahjus appiukolle tontin vuokraamisesta on paikallaan.
        https://aijaa.com/1DLGwh

        Kiitelin jo hienosta Raktoorin kuvasta.
        Kysellä yritin lisää hienosta Ratoorista.
        Eipä tämä sopinut Senseille / T Modelle.
        Vittu sentään mitä puskarunkkareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kun kaikkien maailman ihmisten pitää päästä Suomeen kansaneläkelaitoksen piiriin! Ajattele jos jäät auton alle tai tulee bakteeri, umpisuoli puhkeaa tai patjan jousi pistää munuaiseen? Mitäs sitten? Et ole Suomessa ja jäät makaamaan siihen ja kukaan ei hoida. Mitäs sitten? Entä jos tulee koseritauti ja biadepes? Mitä teet jos ei ole seitsemän miljoonan vakuutusta?
        BySensei

        Jep ja noniin bakteeri poju iskikö karman laki koronana omaan nilkkaan?
        Me pohjoisenmiehen kanssa vietämme täällä perhepiirissä aitoa thaimaalaista satokauden alkamis juhlaa sinun haaveillessa junttilassa Pattayn vesi juhlien vuokra vosuista, muista ostaa vessapaperia resuperse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kun kaikkien maailman ihmisten pitää päästä Suomeen kansaneläkelaitoksen piiriin! Ajattele jos jäät auton alle tai tulee bakteeri, umpisuoli puhkeaa tai patjan jousi pistää munuaiseen? Mitäs sitten? Et ole Suomessa ja jäät makaamaan siihen ja kukaan ei hoida. Mitäs sitten? Entä jos tulee koseritauti ja biadepes? Mitä teet jos ei ole seitsemän miljoonan vakuutusta?
        BySensei

        Jep ja noniin bakteeri poju iskikö karman laki koronana omaan nilkkaan?
        Me pohjoisenmiehen kanssa vietämme täällä perhepiirissä aitoa thaimaalaista satokauden alkamis juhlaa sinun haaveillessa junttilassa Pattayn vesi juhlien vuokra vosuista, muista ostaa vessapaperia resuperse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep ja noniin bakteeri poju iskikö karman laki koronana omaan nilkkaan?
        Me pohjoisenmiehen kanssa vietämme täällä perhepiirissä aitoa thaimaalaista satokauden alkamis juhlaa sinun haaveillessa junttilassa Pattayn vesi juhlien vuokra vosuista, muista ostaa vessapaperia resuperse.

        Ja taasko se bumbasenssu viettää aikaa siellä "thaimaassa"


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Voitko kertoa missä olen niin kertonut, toki elitestatus on tuttu asia koska sitä täällä vuosia sitten markkinoitiin, en tiedä yhtään suomalaista joka olisi en hommannut, enkä tiedä edes tuo o-x järkevyydestä, se on liian kallis miljoonien kiinniolevien paateroiden takia.

        Tässä olet kertonut.:

        "Taidat olla aika huonosti perillä suomalaisen eläkkeen maksusysteemistä, resuperse... Suomalaisten keskieläke on 1588 euroa kk, bruttona... joten ei tässä huonosti mene, omaisuutta minulle on kanssa jonkin verran... yli oman tarpeen...
        Tulen täällä varsin hyvin toimeen, en tarvitse työlupaa... minulla on elite status"


    • 57467634
      12.07.2016 14:04
      "Taidat olla aika huonosti perillä suomalaisen eläkkeen maksusysteemistä, resuperse... Suomalaisten keskieläke on 1588 euroa kk, bruttona... joten ei tässä huonosti mene, omaisuutta minulle on kanssa jonkin verran... yli oman tarpeen...
      Tulen täällä varsin hyvin toimeen, en tarvitse työlupaa... minulla on elite status"

      • Anonyymi

        Tämmönen päivä sitten tuli Neiti Hulahulalle Hellänä.

        Nyt työlupaa ei tarvita ja statustakin pukkaa.

        Osti appiukolle traktorin vaan juntti ei kuvaa traktorista pellolla ota, koska kamera rikki.
        Renkaanpotkijoiksi kutsutaan yleisimmin, kun vain valokuvaavat liikkeen rivissä.

        Miten ufoilut viimeaikoina Dille, entä onko jo työpäällikkös golffaamassa?


      • Anonyymi

        Kappas vaan.... siinähän tuota on mustaa valkoisella, että KUKA(!) on kännipäissään(?) uhonnut ja oksennelut vaikka mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas vaan.... siinähän tuota on mustaa valkoisella, että KUKA(!) on kännipäissään(?) uhonnut ja oksennelut vaikka mitä.

        Mustaa valkoisella.
        Tinderkuvia ja popkornia.............................Hellästi ..............

        Kännykkäkysymys on esitetty jo 15 vuotta sitten ja sen jälkeen ainakin sata kertaa ja se keskustelu on päättynyt umpikujaan "teikäläisten" jäädessä ihmettelemään miksi.

        Minä olen sitä mieltä että kännykät ja muu media / informaatio vie huomion ulkomaailmasta. Kaikki tarjoillaan valmiiksi pureksittuna.

        On muitakin syitä kuten sää. Suomessa esimerkiksi aurinkoisia päiviä on kohtuullisen vähän ja tähtikirkkaita öitä vielä vähemmän.

        Vietämme suurimman osan ajastamme sisätiloissa. Kuinka moni meistä tähyää päivällä taivaalle ja kuinka kauan? Kuinka moni menee kirkkaana yönä ulos tähyämään ufoja taivaalta?

        Maapallo on tähän tarkoitukseen kohtuullisen suuri ja harvaan asuttu. 70% on meren peitossa ja en nyt jaksa alkaa googlaamaan tarkkoja tietoja mutta siitä 30 prosentista on vain pieni osa asutettu.

        Kuten joku sanoi niin ei niistä valopilkkujen kuvaamisista ole mitään iloa kenellekään. Saat vain vinoja hymyjä osaksesi.

        Esimerkiksi nuo Elizondon tiedot materiaaleineen ovat ihan toista luokkaa. Ihmettelen että saivat tulla noin voimallisesti esille ettei Pentagon estänyt heitä.

        Tähtikirkkaana kuulaana syysyönä kun menet valosaasteettomaan paikkaan selällesi makoilemaan muutamaksi tunniksi niin tulet suurella todennäköisyydellä näkemään muutakin kuin satelliitteja, tähdenlentoja ja lentokoneita.

        Ei ne tule olohuoneeseen sanomaan moi kun katsot Netflixiä ja selaat tinderkuvia kännykälläsi popcorn- kulho edessäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas vaan.... siinähän tuota on mustaa valkoisella, että KUKA(!) on kännipäissään(?) uhonnut ja oksennelut vaikka mitä.

        On se vaan muuten jännää... että tälle palstalle on pesiytynyt kirjoittelemaan jopa kaksi erittäin erikoista VIP-persoonaa.

        Toisella ei "henkilökohtaisista syistä" ole olekelulupaa.
        Toinen ei tarvitse työlupaa hänellä elite status ollen.

        Paljon löytyy yhtäläisyyksiä näiltä VIP-persoonilta. Miljoona omaisuudet huvijahteineen, yritys- ja sijoitustoimintansa, jne.
        Ehkäpä mielenkiintoisin näitä "herrasmiehiä" yhdistävä ja aktivoiva tekijä on kuitenkin vihansa kohteet: Pattaya ja vuokravosut, sekä Pattayn rakkaat.
        Mistähän moinen vihansa ja katkeruutensa oikein juontaakaan?

        Kaikki kunnia sikäli näille kahdelle(?) VIP-persoonalle myönnettäköön, että ovat tehneet tämän Pattayan palstan ylivoimaisesti suosituimmaksi Thaimaa aiheiSEKSI palstaksi täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se vaan muuten jännää... että tälle palstalle on pesiytynyt kirjoittelemaan jopa kaksi erittäin erikoista VIP-persoonaa.

        Toisella ei "henkilökohtaisista syistä" ole olekelulupaa.
        Toinen ei tarvitse työlupaa hänellä elite status ollen.

        Paljon löytyy yhtäläisyyksiä näiltä VIP-persoonilta. Miljoona omaisuudet huvijahteineen, yritys- ja sijoitustoimintansa, jne.
        Ehkäpä mielenkiintoisin näitä "herrasmiehiä" yhdistävä ja aktivoiva tekijä on kuitenkin vihansa kohteet: Pattaya ja vuokravosut, sekä Pattayn rakkaat.
        Mistähän moinen vihansa ja katkeruutensa oikein juontaakaan?

        Kaikki kunnia sikäli näille kahdelle(?) VIP-persoonalle myönnettäköön, että ovat tehneet tämän Pattayan palstan ylivoimaisesti suosituimmaksi Thaimaa aiheiSEKSI palstaksi täällä.

        On se jännää, todella jännää, aivan jännittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämmönen päivä sitten tuli Neiti Hulahulalle Hellänä.

        Nyt työlupaa ei tarvita ja statustakin pukkaa.

        Osti appiukolle traktorin vaan juntti ei kuvaa traktorista pellolla ota, koska kamera rikki.
        Renkaanpotkijoiksi kutsutaan yleisimmin, kun vain valokuvaavat liikkeen rivissä.

        Miten ufoilut viimeaikoina Dille, entä onko jo työpäällikkös golffaamassa?

        Olen Pattayalla nyt ainakin kaksi kuukautta vielä, kiitos kysymästä. Minä en golfaa. Kortti on mutta teen vähän rankempia liikunnallisia juttuja pääasiassa. Golf on hieno laji mutta vaatii niin paljon aikaa.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Olen Pattayalla nyt ainakin kaksi kuukautta vielä, kiitos kysymästä. Minä en golfaa. Kortti on mutta teen vähän rankempia liikunnallisia juttuja pääasiassa. Golf on hieno laji mutta vaatii niin paljon aikaa.

        No mutta nomutta voi voi, kun armeijakaverukset Neiti 2010 ja Neiti Hellä molemmat tuota rankempaa liikunnallista harrastaa ja samalla kylälläkin Neiti 2010 tuossa muutamia päiviä sitten tuumasi, että ei tiedä Hellän nykyistä elämänvaihetta.
        Kun nyt paskaa jauhatte samalla palstalla ja saman aloutuksenkin alla samasta aiheesta jopa, niin eikös olisi paikallaan tavata metropolissa ja muistella kultaisia aikoja.
        Työpäällikkökin voisi osallistua.
        Jännää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se vaan muuten jännää... että tälle palstalle on pesiytynyt kirjoittelemaan jopa kaksi erittäin erikoista VIP-persoonaa.

        Toisella ei "henkilökohtaisista syistä" ole olekelulupaa.
        Toinen ei tarvitse työlupaa hänellä elite status ollen.

        Paljon löytyy yhtäläisyyksiä näiltä VIP-persoonilta. Miljoona omaisuudet huvijahteineen, yritys- ja sijoitustoimintansa, jne.
        Ehkäpä mielenkiintoisin näitä "herrasmiehiä" yhdistävä ja aktivoiva tekijä on kuitenkin vihansa kohteet: Pattaya ja vuokravosut, sekä Pattayn rakkaat.
        Mistähän moinen vihansa ja katkeruutensa oikein juontaakaan?

        Kaikki kunnia sikäli näille kahdelle(?) VIP-persoonalle myönnettäköön, että ovat tehneet tämän Pattayan palstan ylivoimaisesti suosituimmaksi Thaimaa aiheiSEKSI palstaksi täällä.

        Maahantulon vaatimukset löytyvät Thaimaan Helsingin suurlähetystön sivulta, muita vaihtoehtoja ei ole, ainoastaan ne, jokainen kertokoon miten on itse maahan mennyt ja milloin on huomannut että homma on munillaan, ja matka kotiin alkaa karkoituskeskuksen kautta, jos tämä olisi vaikka se kuuluisa maitojuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustaa valkoisella.
        Tinderkuvia ja popkornia.............................Hellästi ..............

        Kännykkäkysymys on esitetty jo 15 vuotta sitten ja sen jälkeen ainakin sata kertaa ja se keskustelu on päättynyt umpikujaan "teikäläisten" jäädessä ihmettelemään miksi.

        Minä olen sitä mieltä että kännykät ja muu media / informaatio vie huomion ulkomaailmasta. Kaikki tarjoillaan valmiiksi pureksittuna.

        On muitakin syitä kuten sää. Suomessa esimerkiksi aurinkoisia päiviä on kohtuullisen vähän ja tähtikirkkaita öitä vielä vähemmän.

        Vietämme suurimman osan ajastamme sisätiloissa. Kuinka moni meistä tähyää päivällä taivaalle ja kuinka kauan? Kuinka moni menee kirkkaana yönä ulos tähyämään ufoja taivaalta?

        Maapallo on tähän tarkoitukseen kohtuullisen suuri ja harvaan asuttu. 70% on meren peitossa ja en nyt jaksa alkaa googlaamaan tarkkoja tietoja mutta siitä 30 prosentista on vain pieni osa asutettu.

        Kuten joku sanoi niin ei niistä valopilkkujen kuvaamisista ole mitään iloa kenellekään. Saat vain vinoja hymyjä osaksesi.

        Esimerkiksi nuo Elizondon tiedot materiaaleineen ovat ihan toista luokkaa. Ihmettelen että saivat tulla noin voimallisesti esille ettei Pentagon estänyt heitä.

        Tähtikirkkaana kuulaana syysyönä kun menet valosaasteettomaan paikkaan selällesi makoilemaan muutamaksi tunniksi niin tulet suurella todennäköisyydellä näkemään muutakin kuin satelliitteja, tähdenlentoja ja lentokoneita.

        Ei ne tule olohuoneeseen sanomaan moi kun katsot Netflixiä ja selaat tinderkuvia kännykälläsi popcorn- kulho edessäsi.

        Joku viisas joskus joissain on sanonut, että silloin on turha rypistellä, kun paskat on jo päässyt housuihin.


      • Anonyymi

        Tuossahan bumball elite statustaan mainostaa...
        Resuperse..!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se vaan muuten jännää... että tälle palstalle on pesiytynyt kirjoittelemaan jopa kaksi erittäin erikoista VIP-persoonaa.

        Toisella ei "henkilökohtaisista syistä" ole olekelulupaa.
        Toinen ei tarvitse työlupaa hänellä elite status ollen.

        Paljon löytyy yhtäläisyyksiä näiltä VIP-persoonilta. Miljoona omaisuudet huvijahteineen, yritys- ja sijoitustoimintansa, jne.
        Ehkäpä mielenkiintoisin näitä "herrasmiehiä" yhdistävä ja aktivoiva tekijä on kuitenkin vihansa kohteet: Pattaya ja vuokravosut, sekä Pattayn rakkaat.
        Mistähän moinen vihansa ja katkeruutensa oikein juontaakaan?

        Kaikki kunnia sikäli näille kahdelle(?) VIP-persoonalle myönnettäköön, että ovat tehneet tämän Pattayan palstan ylivoimaisesti suosituimmaksi Thaimaa aiheiSEKSI palstaksi täällä.

        Maitojuna suomeen yhdistää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustaa valkoisella.
        Tinderkuvia ja popkornia.............................Hellästi ..............

        Kännykkäkysymys on esitetty jo 15 vuotta sitten ja sen jälkeen ainakin sata kertaa ja se keskustelu on päättynyt umpikujaan "teikäläisten" jäädessä ihmettelemään miksi.

        Minä olen sitä mieltä että kännykät ja muu media / informaatio vie huomion ulkomaailmasta. Kaikki tarjoillaan valmiiksi pureksittuna.

        On muitakin syitä kuten sää. Suomessa esimerkiksi aurinkoisia päiviä on kohtuullisen vähän ja tähtikirkkaita öitä vielä vähemmän.

        Vietämme suurimman osan ajastamme sisätiloissa. Kuinka moni meistä tähyää päivällä taivaalle ja kuinka kauan? Kuinka moni menee kirkkaana yönä ulos tähyämään ufoja taivaalta?

        Maapallo on tähän tarkoitukseen kohtuullisen suuri ja harvaan asuttu. 70% on meren peitossa ja en nyt jaksa alkaa googlaamaan tarkkoja tietoja mutta siitä 30 prosentista on vain pieni osa asutettu.

        Kuten joku sanoi niin ei niistä valopilkkujen kuvaamisista ole mitään iloa kenellekään. Saat vain vinoja hymyjä osaksesi.

        Esimerkiksi nuo Elizondon tiedot materiaaleineen ovat ihan toista luokkaa. Ihmettelen että saivat tulla noin voimallisesti esille ettei Pentagon estänyt heitä.

        Tähtikirkkaana kuulaana syysyönä kun menet valosaasteettomaan paikkaan selällesi makoilemaan muutamaksi tunniksi niin tulet suurella todennäköisyydellä näkemään muutakin kuin satelliitteja, tähdenlentoja ja lentokoneita.

        Ei ne tule olohuoneeseen sanomaan moi kun katsot Netflixiä ja selaat tinderkuvia kännykälläsi popcorn- kulho edessäsi.

        Juu juu ja KHIIJAIIII !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se jännää, todella jännää, aivan jännittää.

        Kiaise vielä.......etkö uskalla.....kiekaisi..."......


      • Anonyymi

        Omaisuuttakin yli oman tarpeen...
        Näinhän se menee..
        Paatunut valehtelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahantulon vaatimukset löytyvät Thaimaan Helsingin suurlähetystön sivulta, muita vaihtoehtoja ei ole, ainoastaan ne, jokainen kertokoon miten on itse maahan mennyt ja milloin on huomannut että homma on munillaan, ja matka kotiin alkaa karkoituskeskuksen kautta, jos tämä olisi vaikka se kuuluisa maitojuna.

        Menin avioliittoviisumilla kun olin alle 50 vuotias, hain lisäaikaa immigrationista ensin avioliiton perustella sitten kun olin täyttänyt 50v. muutin hakuperusteeksi eläkkeen en ole joutunut kertaakaan ostamaan yhtään mitään, mistään toimistosta, enkä ole koskaan tehnyt ensimmäistäkään visarunia, jos haluan käydä thaimaan ulkopuolella haen immigrationista ennen matkaa passiin paluuleiman, maksaa 30 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se jännää, todella jännää, aivan jännittää.

        Apinoiden Amaliaa koijataan, koijataan, koijataan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se jännää, todella jännää, aivan jännittää.

        Potato, potato, potato, ja onhan se vaan jännää venytellä piliään.
        Vai mitä "Sensei"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahantulon vaatimukset löytyvät Thaimaan Helsingin suurlähetystön sivulta, muita vaihtoehtoja ei ole, ainoastaan ne, jokainen kertokoon miten on itse maahan mennyt ja milloin on huomannut että homma on munillaan, ja matka kotiin alkaa karkoituskeskuksen kautta, jos tämä olisi vaikka se kuuluisa maitojuna.

        missä kela jutut viipyy.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se jännää, todella jännää, aivan jännittää.

        Kel on kylän suurin kuksa tai letku letkeä
        hän nyt kuksansa kuvilla pihtailee.


    • Anonyymi

      Harmi että seuraaviin eduskuntavaaleihin on liki neljä vuotta aikaa. Nykyinen hallitus ehtii tuhota Suomen komeasti ennen sitä ja lienee myöhäistä persujen astua ruoriin. Siksipä en jää sitä turhaan odottelemaan että Suomessa asiat aletaan hoitaa suomalaisten eduksi. Perussuomalaisilla on ylivoimaisesti suurin kannatus nyt, mutta siitä ei ole mitään iloa oppositiossa. Rinne on jo kiihdyttänyt Suomen myyntiä siitä mitä edelliset hallitukset jo teki. Tuottavat toiminnot myydään ulkolaisille jäteille pilkkahintaan. Hehkutetaan jotakin Googlen "investointia" Suomeen tuulivoimaan. Mitä hehkuttamista siinä on että sähkölasku tulee tulevaisuudessa Googlelta ja verot ja tuotot katoaa ulkomaille. Mauri lupasi 10% tuotot kaikille jotka sijoittaa tuulivoimaan. Kyllä se tuotto olisi kelvannut Suomellekin, mutta piti vaan lahjoittaa nekin tuotot pois. Nyt kun vielä paukauttavat satatuhatta uutta suomalaista tänne niin konkurssissa ollaan kaikki alle kahdessa vuodessa. Työvoimaksi täysin kelvotonta sakkia. Vasemmistomamma kysyi että "ketkä meitä hoitaa sitten kun ollaan vanhuksia kun väestö ei lisäänny" niin Halla-Aho vastasi että ei ainakaan työttömät sosiaaliturvan varassa elävät maahanmuuttajat. Meni mamma hiljaiseksi.
      Laitan kummatkin asunto-osakkeeni myyntiin. Huono aika myydä mutta todennäköistä on että ajat menee vaan huonommaksi koko ajan. Sitä en jää odottelemaan. Olin toiveikas vielä ennen vaaleja että Suomi tulee järkiinsä. Ei tullut.
      Condokämpän vuokraan alkuun jostakin Pattayan laitamilta ja katson sitten miten siitä eteenpäin.

      • Anonyymi

        Suomileijonanöösit valittaa ja pakenee, kuin miehet jotka omiaan jättää myös yksin menehtymään ilman apuaan.
        Eikö sun persusystävät tienneet että äänestää kannattaa vaaleissa, eikä seuraavissa?

        Hyvä vollotuskanava tämä Pattayan matkailupalsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomileijonanöösit valittaa ja pakenee, kuin miehet jotka omiaan jättää myös yksin menehtymään ilman apuaan.
        Eikö sun persusystävät tienneet että äänestää kannattaa vaaleissa, eikä seuraavissa?

        Hyvä vollotuskanava tämä Pattayan matkailupalsta.

        Sekoboltsi luuserilerppa odottanut koko päivän että pääsee huutelemaan herjojaan. Mitkä helvetin "persuystävät" ja kuka on "jättänyt omiaan menehtymään" ja minne?
        Se että toivoo Suomen ja suomalaisten tulevaisuudelle parasta ei tarkoita mitään puoluesidonnaisuutta eikä järjestäytymistä, ei rasismia eikä natsismia. Sinulla on politiikasta samanlainen käsitys kuin hysteerisellä eläkeläismammalla, joka on toivottoman ihastunut johonkin mustaan mieheen ja pelkää tämän joutuvan lähtemään Suomesta ja syyttelee kaikkia valkoisia suomalaisia miehiä vaikka mistä kiimoissaan.
        Mies sinä et ole, se on varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekoboltsi luuserilerppa odottanut koko päivän että pääsee huutelemaan herjojaan. Mitkä helvetin "persuystävät" ja kuka on "jättänyt omiaan menehtymään" ja minne?
        Se että toivoo Suomen ja suomalaisten tulevaisuudelle parasta ei tarkoita mitään puoluesidonnaisuutta eikä järjestäytymistä, ei rasismia eikä natsismia. Sinulla on politiikasta samanlainen käsitys kuin hysteerisellä eläkeläismammalla, joka on toivottoman ihastunut johonkin mustaan mieheen ja pelkää tämän joutuvan lähtemään Suomesta ja syyttelee kaikkia valkoisia suomalaisia miehiä vaikka mistä kiimoissaan.
        Mies sinä et ole, se on varma.

        Vuoktaa condo ja rauhoitu.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3660
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2890
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2683
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2159
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1907
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1888
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1847
    Aihe