Neljäänkymmeneen vuoteen heikoin sieni vuosi. Olen samaa mieltä kuivaa oli ja nyt tuli yö pakkaset.
Heikko sieni syksy
15
170
Vastaukset
- Anonyymi
Perhon parta martta on täällä sivuilla kehunut sieni satoa tälle syksylle. Tuskin se on edes käynyt metsässä kun kaiket päivät täällä tekojärviä kaivaa.
- Anonyymi
Hah hah hah haaa, vai perhon parta martta, tuo oli aika hyvä. Sieniä on todella vähän tänä syksynä. Näin kommentoi myös Luke eli entinen metla joka tutkii tätä asiaa työkseen. Reijonkin kannattaisi käydä metsässä eikä vain kirjoitella koneella päivittäin ja istua sisällä.
- Anonyymi
Meilläpäin on runsaasti sieniä. Vain "amatöörit" ei tiedä mistä poimia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meilläpäin on runsaasti sieniä. Vain "amatöörit" ei tiedä mistä poimia
On takuuvarmasti siellä isännän ja emännän vatsapoimuissa, genitaaleissa ja varpaissa runsaasti. Ei epäilystäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On takuuvarmasti siellä isännän ja emännän vatsapoimuissa, genitaaleissa ja varpaissa runsaasti. Ei epäilystäkään.
Ai sinun vai?
- Anonyymi
Tosi on, että heikko on sienisato tänä syksynä. Jonkun verran karvarouskuja löytyy. Herkkutatteja ei juurikaan ollut. Tänään löysin limanuljaskan. Mietin vielä uskaltaako maistaa!
- Anonyymi
Sieniä on aivan "tuhottomasti", siellä ja täällä ja kaikkialla...
Ensi viikonloppuna käyn poimimassa kaksi korillista suppilovahveroita, lampaankääpiä, orakkaita, ym syksyn sieniä. Lupasin viedä Aunelle Vallitielle muutaman litran...
Hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Kaikki oli paleltunu kun kävin tänään. Ei kannata mennä. Suippumadonlakkeja taitaa tämä Kivelä poimia kun naurattaa noin kamalasti niissä aineet pysyy vaikka vähän pakastuu.
Mielestäni hyvä sienivuosi. Kyllähä se halla jo turmel kaikki sienet mutta kyllä tuo yks kylän ukko oli kerännä puolitoista ämpärillistä karvarouskuja.
- Anonyymi
Hah, mikä saa..nan halla. Täällä ei ole ollut hallasta tietoakaan. Kaikki sienet kestävät pienen pakkasen, ja kun taas ilma lämpeni, ja jatkuu piiitkään, niin uusia työntyy rahikosta kuin "sieniä sateella", hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah, mikä saa..nan halla. Täällä ei ole ollut hallasta tietoakaan. Kaikki sienet kestävät pienen pakkasen, ja kun taas ilma lämpeni, ja jatkuu piiitkään, niin uusia työntyy rahikosta kuin "sieniä sateella", hah hah haaa!!!...
börjen tatista ripulisti onnekseen saa kunnon sieniaromin koska metsästä ei nyt ihan oikeasti löydy.
- Anonyymi
Luin otsikon väärin ja ihmettelin kuinka on mennyt läpi, klikkasin auki ja nauroin makeasti erehdykselleni, "heikko siemen syöksy".
- Anonyymi
Paska puhetta , sieniä vaikka kuinka . Vähän vaan joutuu tekemään
enempi töitä niiden eteen .- Anonyymi
Mutta kun tyhjästä nyt vaan on paha nyhjästä. Ensi vuonna sitten taas odotetavissa ihan aikuisten oikeasti kunnon sato. Tänä syksynä jäi vain muutama limanuljaska kumpparin potkittavaksi....
- Anonyymi
Älä puhu joutavia , sieniä vaikka kuinka paljon , naitattia ja ryypätkääpää
poiminut tosi paljon tänä syksynä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731631
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 591102
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41817
- 49750
- 68747
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79610