Heikko sieni syksy

Anonyymi

Neljäänkymmeneen vuoteen heikoin sieni vuosi. Olen samaa mieltä kuivaa oli ja nyt tuli yö pakkaset.

15

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perhon parta martta on täällä sivuilla kehunut sieni satoa tälle syksylle. Tuskin se on edes käynyt metsässä kun kaiket päivät täällä tekojärviä kaivaa.

    • Anonyymi

      Hah hah hah haaa, vai perhon parta martta, tuo oli aika hyvä. Sieniä on todella vähän tänä syksynä. Näin kommentoi myös Luke eli entinen metla joka tutkii tätä asiaa työkseen. Reijonkin kannattaisi käydä metsässä eikä vain kirjoitella koneella päivittäin ja istua sisällä.

      • Anonyymi

        Meilläpäin on runsaasti sieniä. Vain "amatöörit" ei tiedä mistä poimia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläpäin on runsaasti sieniä. Vain "amatöörit" ei tiedä mistä poimia

        On takuuvarmasti siellä isännän ja emännän vatsapoimuissa, genitaaleissa ja varpaissa runsaasti. Ei epäilystäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On takuuvarmasti siellä isännän ja emännän vatsapoimuissa, genitaaleissa ja varpaissa runsaasti. Ei epäilystäkään.

        Ai sinun vai?


    • Anonyymi

      Tosi on, että heikko on sienisato tänä syksynä. Jonkun verran karvarouskuja löytyy. Herkkutatteja ei juurikaan ollut. Tänään löysin limanuljaskan. Mietin vielä uskaltaako maistaa!

      • Anonyymi

        Sieniä on aivan "tuhottomasti", siellä ja täällä ja kaikkialla...
        Ensi viikonloppuna käyn poimimassa kaksi korillista suppilovahveroita, lampaankääpiä, orakkaita, ym syksyn sieniä. Lupasin viedä Aunelle Vallitielle muutaman litran...
        Hah hah haaa!!!...


    • Anonyymi

      Kaikki oli paleltunu kun kävin tänään. Ei kannata mennä. Suippumadonlakkeja taitaa tämä Kivelä poimia kun naurattaa noin kamalasti niissä aineet pysyy vaikka vähän pakastuu.

    • Mielestäni hyvä sienivuosi. Kyllähä se halla jo turmel kaikki sienet mutta kyllä tuo yks kylän ukko oli kerännä puolitoista ämpärillistä karvarouskuja.

      • Anonyymi

        Hah, mikä saa..nan halla. Täällä ei ole ollut hallasta tietoakaan. Kaikki sienet kestävät pienen pakkasen, ja kun taas ilma lämpeni, ja jatkuu piiitkään, niin uusia työntyy rahikosta kuin "sieniä sateella", hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, mikä saa..nan halla. Täällä ei ole ollut hallasta tietoakaan. Kaikki sienet kestävät pienen pakkasen, ja kun taas ilma lämpeni, ja jatkuu piiitkään, niin uusia työntyy rahikosta kuin "sieniä sateella", hah hah haaa!!!...

        börjen tatista ripulisti onnekseen saa kunnon sieniaromin koska metsästä ei nyt ihan oikeasti löydy.


    • Anonyymi

      Luin otsikon väärin ja ihmettelin kuinka on mennyt läpi, klikkasin auki ja nauroin makeasti erehdykselleni, "heikko siemen syöksy".

    • Anonyymi

      Paska puhetta , sieniä vaikka kuinka . Vähän vaan joutuu tekemään

      enempi töitä niiden eteen .

      • Anonyymi

        Mutta kun tyhjästä nyt vaan on paha nyhjästä. Ensi vuonna sitten taas odotetavissa ihan aikuisten oikeasti kunnon sato. Tänä syksynä jäi vain muutama limanuljaska kumpparin potkittavaksi....


    • Anonyymi

      Älä puhu joutavia , sieniä vaikka kuinka paljon , naitattia ja ryypätkääpää

      poiminut tosi paljon tänä syksynä .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1631
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1102
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      817
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe