Makuukielto!!!

Anonyymi

Eikö nuoret ihmiset jaksa istua?
Ei jaksa katsoa tuota alituista filtin alla loikoilua..
Eniten siihen syylistyy tuo homssuinen Eeva-Leena!
Onneksi hän on äänestyksessä ja toivottavasti Suomen kansa ymmärtää äänestää hänet kotiinsa makaamaan!

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Istuminen on epäterveellistä.

      • Anonyymi

        Nuo peitot saisi viedä kokonaan pois. Jatkuvasti niitä raahataan mukana ja niihin on upotettu itsensä!

        En pysty tän uudistuksen takia vastaamaan suoraan aloittajalle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo peitot saisi viedä kokonaan pois. Jatkuvasti niitä raahataan mukana ja niihin on upotettu itsensä!

        En pysty tän uudistuksen takia vastaamaan suoraan aloittajalle..

        Pitäiskö asukkaiden palella sun mielestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö asukkaiden palella sun mielestä?

        Palella?? Pistää vaatetta päällä, jos kylmä on. Ankean näköstä, kun kaikki melkeen roikottaa peittoja. Noi ei ole kotona nyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palella?? Pistää vaatetta päällä, jos kylmä on. Ankean näköstä, kun kaikki melkeen roikottaa peittoja. Noi ei ole kotona nyt!

        Miehet päivät pitkät kylpytakeissaan ja Eevis öiden jälkeen pesemättömänä käärii itsensä filttiin, taitaa tyynyissä ja filteissäkin olla aromit.
        Ja yksi klikki makaa ja kkoustaa pesuhuoneen lattialla. Itse olisin hyvinkin tarkka kun pienissä tiloissa asuu ihmisiä moneen lähtöön, tämä porukka on sottapyttyporukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet päivät pitkät kylpytakeissaan ja Eevis öiden jälkeen pesemättömänä käärii itsensä filttiin, taitaa tyynyissä ja filteissäkin olla aromit.
        Ja yksi klikki makaa ja kkoustaa pesuhuoneen lattialla. Itse olisin hyvinkin tarkka kun pienissä tiloissa asuu ihmisiä moneen lähtöön, tämä porukka on sottapyttyporukkaa.

        BB voisi komentaa ihmiset pukeutumaan. Törkeän näköistä, kun kaksi asukasta oli kylpytakissa jopa viime sunnuntain suorassa lähetyksessä! Ennen muilla kausilla asukkaat laittoivat itsensä esiintymiskuntoon, kun oli suora lähetys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BB voisi komentaa ihmiset pukeutumaan. Törkeän näköistä, kun kaksi asukasta oli kylpytakissa jopa viime sunnuntain suorassa lähetyksessä! Ennen muilla kausilla asukkaat laittoivat itsensä esiintymiskuntoon, kun oli suora lähetys.

        Viime lähetyksessä olivat kaikki pukeutuneet hienosti!


    • Anonyymi

      Tuo "heti mulle kaikki nyt" ja "minä minä minä minä minä" keskenkasvuinen märkäkorva nuoriso on todella velttoa, huonokuntoista ja saamatonta.

      Armeijastakin on tullut useasti viestiä siitä, kuinka nykyisen varusmies aineksen fyysinen kunto on surkean huono verrattuna vaikka -80 luvun alussa palvelukseen astuneeseen ikäluokkaan, eli näiden nykyisten vätysten isiin.

      Itsellänikin tulos armeijan aloitus Cooperin testissä oli kiitettävä, eli 3000 metriä. Armeijassa kunto vielä kohosi siten, että parhaimmillani juoksin 3400 metriä.

      Nämä nykyiset märkäkorvat "juoksevat" aloitus Cooperisssa keskimäärin 2100 metriä.
      Itse vielä nykyäänkin lähes kuusikymppisenä juoksen paremman tuloksen.

      • Anonyymi

        Kannattais nyt vaan mennä muualle leuhkimaan armeijasaavutuksias. Ei ketään kiinnosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattais nyt vaan mennä muualle leuhkimaan armeijasaavutuksias. Ei ketään kiinnosta!

        Ei minuakaan kiinnostaisi jos häviäisin kuntotesteissä yli 50-vuotiaille. Minulla on vieläkin erinomainen kunto intin testeissä, enkä ole tuo jolle vastasit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minuakaan kiinnostaisi jos häviäisin kuntotesteissä yli 50-vuotiaille. Minulla on vieläkin erinomainen kunto intin testeissä, enkä ole tuo jolle vastasit.

        Tämä ei ole mikään armeijapalsta, joten voitte mennä muualle pullistelemaan.


    • Anonyymi

      Kiinostaapa!! Nykynuoret ovat ihan oikeasti ällöttävän velttoja ja laiskoja,
      tämä ohjelma on juuri hyvä esimerkki tästä ajasta - minä, minä, minä!!!!!

      • Anonyymi

        Täytyy muistaa millainen aines hakeutuu BB-taloon. Ei sinne uraa luova, älykäs, siisti ja itsestään huolta pitävä ihminen koskaan hakeudu.
        Ilmainen ylöpitoko houkuttelee ja nollatuloilla seilaava saa voittopotin puhtaana käteen.
        Jos taas maksaa veroja voittopotti on mitätön, kannattaako mennä moiseen pesään.
        Kun pilli soi nousevat seisomaan ja hokevat kiltteysmantraa, sekin kertoo jo paljon.
        Yksi itkee kuinka kadulla tuijotetaan ja kuvataan kun hän kulkee mekossa, tämän keikan jälkeen kukaan ei varmasti huomaa Keviniä.


    • Anonyymi

      Minulle taas on ihan sama missä asennossa siellä ollaan, kunhan on keskustelua.

      • Anonyymi

        Keskustelua alapäästä ja panemisesta. Siinä mielenkiintoiset keskustelut. Yksi kiroilee ja valittaa kun ei ole kaljaa ja toinen hakee huomiota itseensä kaikesta mahdollisesta ja haluaa tulla kuulluksi. Jos ei tule, loukkaantuu. Täytyy muistaa millainen aines hakee ylipäätään BB-taloon. Julkisuuteen väkisin pyrkiviä ja suurin osa näistä asukeista tulee elättämään itsensä jatkossa Seiska-lehden jutuilla. Yksi ilmeisesti jopa irtisanoutui työstään tämän BB-talon asukkaaksi valinnan jälkeen. Voittopotista ilmeisesti menee jonkin verran veroja. Ei voittopotti kovin houkutteleva tavalliselle ihmiselle olisi. Jos voittopotti olisi esim. miljoona euroa puhtaana käteen, asukasvalinta olisi aivan muunlainen ja taloon hakeutuisi muitakin kuin työttömiä, itsekkäitä idiootteja, mulle ensin-persoonia, homoja ja toisinajattelijoita. Silloin kun asukaskirjo olisi mahdollisimman elävä ja laaja, tulisi ohjelmastakin mielenkiintoisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelua alapäästä ja panemisesta. Siinä mielenkiintoiset keskustelut. Yksi kiroilee ja valittaa kun ei ole kaljaa ja toinen hakee huomiota itseensä kaikesta mahdollisesta ja haluaa tulla kuulluksi. Jos ei tule, loukkaantuu. Täytyy muistaa millainen aines hakee ylipäätään BB-taloon. Julkisuuteen väkisin pyrkiviä ja suurin osa näistä asukeista tulee elättämään itsensä jatkossa Seiska-lehden jutuilla. Yksi ilmeisesti jopa irtisanoutui työstään tämän BB-talon asukkaaksi valinnan jälkeen. Voittopotista ilmeisesti menee jonkin verran veroja. Ei voittopotti kovin houkutteleva tavalliselle ihmiselle olisi. Jos voittopotti olisi esim. miljoona euroa puhtaana käteen, asukasvalinta olisi aivan muunlainen ja taloon hakeutuisi muitakin kuin työttömiä, itsekkäitä idiootteja, mulle ensin-persoonia, homoja ja toisinajattelijoita. Silloin kun asukaskirjo olisi mahdollisimman elävä ja laaja, tulisi ohjelmastakin mielenkiintoisempi.

        Olet kyllä aivan oikeassa tuohon täysin turhaan paska ohjelmaan hakeutuvan osanottaja-aineksen suhteen. Ei tuollainen kiinnosta ketään normaalia työssä käyvää järkevää aikuista ihmistä.

        Tuohon ohjelmaan hakeutuneet ovat yleensä olleet moniongelmaisia, työttömiä, syrjäytyneitä luusereita, keskenkasvuisia märkäkorvia, heikosti koulutetuja, linssiluteita, sukupuolisesti poikkeavia kummajaisia tai kaikkea tuota äsken mainittua.

        Sama koskee selkeästi tuon huuhaa ohjelman katsojia. Ei tuollainen turhanpäiväinen paska kiinnosta normaalisti ajattelevia järkeviä aikuisia.

        Noita niin sanottuja järkeviä keskusteluja (joissa ei ole järjen hiventäkään) yksikään normaali aikuinen ei jaksa seurata hetkeäkään.

        Eikä tuon olemattoman ohjelman lapsellinen sisältökään jaksa kiinnostaa työssä käyviä aikuisia. Kuka esimerkiksi jaksaa seurata jotakin kuviteltua risteilyä, tai jonkin typerän isokokoisen pehmolelun vierailua tuossa "talossa", joka todellisuudessa ei edes ole talo.

        Asumme itse keskiluokkaisella alueella sijaitsevassa 5 vuotta sitten rakennetussa omakotitalossamme ja 1700 neliön tonttimmekin on oma, joten tiedän kyllä mikä on talo.
        Tuon ohjelman osallistujista valtaosa on sellaisia luusereita, jotka vieläkin asuvat joko vanhempiensa nurkissa, tai sitten sosiaalitoimiston järjestämässä halvassa vuokrakasarmissa. Siinäkin asiassa katsojat ovat samaa laatua, eli meitä paremmille oksille yltäneitä ihmisiä noiden luusereiden vätystelyn katsominen ei kiinnosta.

        Mutta eipä tästä tämän enempää tällä kertaa. Palaan aiheeseen kun/jos aihetta ilmenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä aivan oikeassa tuohon täysin turhaan paska ohjelmaan hakeutuvan osanottaja-aineksen suhteen. Ei tuollainen kiinnosta ketään normaalia työssä käyvää järkevää aikuista ihmistä.

        Tuohon ohjelmaan hakeutuneet ovat yleensä olleet moniongelmaisia, työttömiä, syrjäytyneitä luusereita, keskenkasvuisia märkäkorvia, heikosti koulutetuja, linssiluteita, sukupuolisesti poikkeavia kummajaisia tai kaikkea tuota äsken mainittua.

        Sama koskee selkeästi tuon huuhaa ohjelman katsojia. Ei tuollainen turhanpäiväinen paska kiinnosta normaalisti ajattelevia järkeviä aikuisia.

        Noita niin sanottuja järkeviä keskusteluja (joissa ei ole järjen hiventäkään) yksikään normaali aikuinen ei jaksa seurata hetkeäkään.

        Eikä tuon olemattoman ohjelman lapsellinen sisältökään jaksa kiinnostaa työssä käyviä aikuisia. Kuka esimerkiksi jaksaa seurata jotakin kuviteltua risteilyä, tai jonkin typerän isokokoisen pehmolelun vierailua tuossa "talossa", joka todellisuudessa ei edes ole talo.

        Asumme itse keskiluokkaisella alueella sijaitsevassa 5 vuotta sitten rakennetussa omakotitalossamme ja 1700 neliön tonttimmekin on oma, joten tiedän kyllä mikä on talo.
        Tuon ohjelman osallistujista valtaosa on sellaisia luusereita, jotka vieläkin asuvat joko vanhempiensa nurkissa, tai sitten sosiaalitoimiston järjestämässä halvassa vuokrakasarmissa. Siinäkin asiassa katsojat ovat samaa laatua, eli meitä paremmille oksille yltäneitä ihmisiä noiden luusereiden vätystelyn katsominen ei kiinnosta.

        Mutta eipä tästä tämän enempää tällä kertaa. Palaan aiheeseen kun/jos aihetta ilmenee.

        Hyvin olet ainakin perillä sarjan sisällöstä. Olet siis tämän ohjelman ahkera kuluttaja. Ja mitä tuohon jatkuvaan kehumiseen tulee keskiluokkaisuudesta, statuksesta yhteiskunnassa ja niin edelleen, kertoo sen kaiken olevan vain harhaa ja illuusiota. Eli olet perusduunari, tai työtön asumassa lähiössä kaupungin vuokra-asunnossa ja nostamassa sosiaaliavustuksia yrittäen pitää yllä tuota fantasiaa johon joskus olisit halunnut päästä osallistumaan ja kuulumaan.

        Lauseen "joten tiedän kyllä mikä on talo" paljasti kaiken.


    • Anonyymi

      Onko toi joku silmäsairaala, vai miksi makoilevat koko ajan ???

    • Anonyymi

      Suomen nuorisosta ei ole koskaan ollut mihinkään makoillaan vain koko aijan

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, sanoihan Eevis että hän haluaakin päivisin nukkua ja lojua mitään tekemättä ja yöllä taas valvoa ja vain.... kunnolla jyystää......
        Tällaista porukkaahan nykynuoret pitkälti ovat, niin amikset kuin akateemiset, etenkin akateemiset, eihän heidän tarvii tehdä töitä, heidän mielestä riittää kun osaa keskustella, eli päiväkaupalla jauhaa paskaa asioista joilla ei ole mitään merkitystä normi-ihmisen elämässä. Plää plää ja plää..... Siinä meillä tulevaisuuden toivot!


      • Anonyymi

        Itse olit ihan sitä samaa nuorisoa. Vanhemmat varoitti radion vaaroista ja laiskistumisesta ja mitä sinustakin tuli, pelkkä duunari jolla ei ole minkäänlaisia haluja kehittyä ja todella laittaa lahjoja hyödylliseen käyttöön. Jos tuolla nyt onkin homoja, niin sinä olet homogeeninen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, sanoihan Eevis että hän haluaakin päivisin nukkua ja lojua mitään tekemättä ja yöllä taas valvoa ja vain.... kunnolla jyystää......
        Tällaista porukkaahan nykynuoret pitkälti ovat, niin amikset kuin akateemiset, etenkin akateemiset, eihän heidän tarvii tehdä töitä, heidän mielestä riittää kun osaa keskustella, eli päiväkaupalla jauhaa paskaa asioista joilla ei ole mitään merkitystä normi-ihmisen elämässä. Plää plää ja plää..... Siinä meillä tulevaisuuden toivot!

        Horot tekee yötöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Horot tekee yötöitä.

        Ai sekö oli se homma kun sanoi tehneensä seitsemää eri työtä jossain vaiheessa.
        Eli siis seitsemän yössä, vaiko seitsemän kertaa seitsemän.
        Hyvä että selvis tämäkin asia.


    • Anonyymi

      Varokaa noita jengiläisiä mokomatkin lättähatut!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe