Voinko laittaa kaksi sidettä yöksi peräkkäin koska viime yönä tuli yhdellä läpi??
Kaksi sidettä peräkkäin yöllä???
9
1575
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai niitä voi laittaa ihan niin monta kuin tarvitsee. Kaupoista saa myös yösiteitä erikseen. Aika paljon erikokoisia ja erilaisia löytyy. Itsekin aikoinaan jouduin käyttämään kahta päällekkäin jopa päivälläkin.
- Anonyymi
Kaupasta saa yösiteitä ja muita tehokkaamman imukyvyn suojia. Jos side ei yöllä riitä, on se merkki runsaasta vuodosta. Luin jostai niin. Eli kannattaa seurata veren rauta-arvoja, ettei tule anemiaa. Itselläni yöllä ei yleensä vuoda, vaan hulahtaa hieman vasta, kun nousen jalkeille. Nuorena saattoi vuotaa joskus lakanalle.
- Anonyymi
Jos yhdellä tulee läpi niin on aivan normaalia laittaa toinen. Ei siis mitään hätää :)
t:MatiasOskari - Anonyymi
Et tietenkään voi laittaa kahta sidettä!!! Sehän on laissa kielletty.
- Anonyymi
Entäs, jos se laitta toisen salassa?
t:MatiasOskari
- Anonyymi
Darkside putiikista saa lepakon siivillä. Jollei tuotekehitys ihan keskenkasvuista ole, niin jopa kynsillä.
- Anonyymi
Moi! Voit hankkia erikseen öitä varten oikein kunnon yösiteitä. Itsellä on runsaat menkat vuodan ekoina päivinä (menkkani its3llä kestää sen n. 6-7pvä, ja ekat n.3 päivää ovat todella runsaat!), ja kannattaa käydä lääkärillä jos se yksi side ei tosiaan riitä öisin, tai jos tarvitsee useasti tunnin sisällä tai tunnin välein vaihtaa. Ja jos sinulla ovat kivuliaat, jne se voi keryoa endometrioosista ellet ole tutkiuttanut jo. Itsellä on kovat ja runsaat menkat, ja tutkittu että endometrioosia ei ole, mutta suosittelen vaikka sulla ei ois kivuliaat tms niin mene käymään sen varalta kuitenkin lääkärissä.
- Anonyymi
Itse käytän myös vanhasta pyyhkeestä leikattua suikaletta 2 yösiteen kanssa. Silti aamulla läpi kaikki. Mulla myoomat aiheuttaa runsaita vuotoja.
- Anonyymi
No siis itse käytin päivällä kahta koska en olisi kerinnyt vaihtamaan koulupäivän aikana ja olisi tullut läpi jos olisi ollut vain yksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1126945KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3916621Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653337Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282889Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092484Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään382039- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257