Kalajärvi Sfc

Anonyymi

Millaisia kokemuksia kyseiseltä alueelta? Onko siisti ja vierailemisen arvoinen?

11

1074

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en ole tykännyt kyseistä alueesta kun isännät tulevan heti portilla jo ottamaan hihasta kiinni. Ei ole ollenkaan omaa rauhaa. Siisti alue kyllä on kuten lähes kaikki caravan alueet.

• Anonyymi

Alue on siisti ja kaunis sekä arkisin rauhallinen. Viikonloppuina rannassa olevassa kapakassa on karaokea ja elävää musiikkia joten viikonloppu vierailuja kannattaa välttää jos tykkää rauhallisesta alueesta.

• Anonyymi

Kaljajärven alue on eräs huonoimmista Sfc alueista. Rannalla oleva pubi tuo häiriötä varsinkin viikonloppuisin ja isännät tunkevat jopa matkailuautoon sisälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaljajärven alue on eräs huonoimmista Sfc alueista. Rannalla oleva pubi tuo häiriötä varsinkin viikonloppuisin ja isännät tunkevat jopa matkailuautoon sisälle.

Mä olen juuri Kaljajärvellä, isäntä istuu mun matkailuautossa, ja rantapubista kantautuu tänne melkoinen meteli!

• Anonyymi

Me ollaan pari kertaa käyty siellä ja ei olla myöskään tykätty alueesta. Arkisin siellä voi olla ehkä ihan rauhallistakin, mutta me ollaan oltu viikonloppu niin ravintosta kantautui häiriöitä kunnolla.

• Anonyymi

Alue on erittäin laaja ja jos se kapakan meteli häiritsee niin sitten valitsee paikan mahdollisimman kaukanta kapakasta. Ei kukaan pakota menemään siihen ihan kapakan viereen.

• Anonyymi

Joskus jotain aivopieruja treffien järjestämisessä esim samalle viikolle erikoisauto vaunu ja huvilakauden päätös. Alue oli täysin tukossa ja kaikki eivät mahtuneet alueelle.

• Anonyymi

Alue on muuten siisti ja kauniilla paikalla, mutta isännät ovat liian tyrkkyjä siellä.

• Anonyymi

Viime syksyllä pari viikon loppua. Tykkäsimme, kun karaokeilta päättyi viimeiseen loppuvalssiin kello 23 ja alkoi hiljaisuus kuten siihen aikoihin hiljaisuus sääntöjen mukaan alkaakin

• Anonyymi

Me ollaan nyt perheenä oltu kolme yötä, meille ensimmäinen kerta alueella ja viimeinen.. Taukoamatonta meteliä klo 22-05,kalajärvi kuppilasta kantautuva meteli on pientä siihen verrattuna mitä nuoriso saa aikaiseksi parkkipaikalla. Pyöritetään renkaat vinkuen tehottomilla autoilla.siihen kylkeen se bassonjytke. Ei enää kiitos, kalliiksi kävi nämä yöt kun 84€+tilaussaunan maksaa. Halvemmallakin mielipahaa saaneena tää menee jo yli.

• Anonyymi

Kolmena vuonna asiakkaat ovat äänestäneet Suomen parhammaksi alueeksi.
      Jos edelleen sama linja jatkuu, se voi aiheuttaa "ongelmia".....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3338
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2777
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2316
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2288
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2221
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2206
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2007
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      1993
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      96
      1790
    Aihe