Millaisia kokemuksia kyseiseltä alueelta? Onko siisti ja vierailemisen arvoinen?
Kalajärvi Sfc
9
457
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en ole tykännyt kyseistä alueesta kun isännät tulevan heti portilla jo ottamaan hihasta kiinni. Ei ole ollenkaan omaa rauhaa. Siisti alue kyllä on kuten lähes kaikki caravan alueet.
- Anonyymi
Alue on siisti ja kaunis sekä arkisin rauhallinen. Viikonloppuina rannassa olevassa kapakassa on karaokea ja elävää musiikkia joten viikonloppu vierailuja kannattaa välttää jos tykkää rauhallisesta alueesta.
- Anonyymi
Kaljajärven alue on eräs huonoimmista Sfc alueista. Rannalla oleva pubi tuo häiriötä varsinkin viikonloppuisin ja isännät tunkevat jopa matkailuautoon sisälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaljajärven alue on eräs huonoimmista Sfc alueista. Rannalla oleva pubi tuo häiriötä varsinkin viikonloppuisin ja isännät tunkevat jopa matkailuautoon sisälle.
Mä olen juuri Kaljajärvellä, isäntä istuu mun matkailuautossa, ja rantapubista kantautuu tänne melkoinen meteli!
- Anonyymi
Me ollaan pari kertaa käyty siellä ja ei olla myöskään tykätty alueesta. Arkisin siellä voi olla ehkä ihan rauhallistakin, mutta me ollaan oltu viikonloppu niin ravintosta kantautui häiriöitä kunnolla.
- Anonyymi
Alue on erittäin laaja ja jos se kapakan meteli häiritsee niin sitten valitsee paikan mahdollisimman kaukanta kapakasta. Ei kukaan pakota menemään siihen ihan kapakan viereen.
- Anonyymi
Joskus jotain aivopieruja treffien järjestämisessä esim samalle viikolle erikoisauto vaunu ja huvilakauden päätös. Alue oli täysin tukossa ja kaikki eivät mahtuneet alueelle.
- Anonyymi
Alue on muuten siisti ja kauniilla paikalla, mutta isännät ovat liian tyrkkyjä siellä.
- Anonyymi
Viime syksyllä pari viikon loppua. Tykkäsimme, kun karaokeilta päättyi viimeiseen loppuvalssiin kello 23 ja alkoi hiljaisuus kuten siihen aikoihin hiljaisuus sääntöjen mukaan alkaakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703303
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541869Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411520Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581142
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251125