Korvatulpat korvissa omassa asunnossa eikä kehtaa yökylään tuoda ketään

Anonyymi

Koska jatkuvaa kolinaa ja töminää kuuluu yläkerrasta, ei oo kivaa että kaverit huomauttelee, itseäni hävettää. Tahtoisin vaan rauhaa, et ei tarvitsisi sietää varsinkin ilta ja yömyöhään mitään kolinoita, töminöitä yms

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootko ottanu selvää keitä yläkerrassasi asuu, voi nimittäin olla mahdollista että on vanhuksia joilla on huono kuulo eivätkä itse erota aiheuttamiaan ääniä edes omassa huoneistossaan.

• Anonyymi

Kysymyksessä nuori,alle 25 wee jätkä. Tiedän tämän koska olen nähnyt hänet monta kertaa parvekkeellaan, ei käy töissä,ei opiskele, ihme jos kaupassa käy, kun jatkuvasti jotain kolinaa,olen hakanut mopin varrella kattoa, ei auta kuin vähäksi aikaa...isännöitsijä sanonut kaiketi hänelle asiasta,mutta ei mene jakeluun...en ymmärrä mitä voisi tehdä enää...ja olen itsekin suht nuori joten en tajua niitä nuoria joiden elämänrytmi painottuu naapurin kiusaamiseen yöaikaan metelöiden

• Anonyymi

Haluaakohan aloittaja että Suomi24 sponsoroisi korvatulpat?

• Anonyymi

Vanhoja kurppia ja perseenpyykijöitä on jokapaikassa,eivät anna nukkumis ja asumisrauhaa.

• Anonyymi

Täällä länsimaassa on totuttu helppoon elämänmenoon, sitä mukaan itsekkyys ja vain minullaonoikeus asenne näkyy kerrostalo asumisessa. Täällä ei edes yritetä tutustua naapuriin, että yhteenotoilta voisi välttyä. Toisaalta,itse vaadin sen hiljaisuus ajan jälkeisen ajan jälkeen että ei kuuluisi mitään kolinaa,tömähtelyä, pauketta, ryskettä klo 22.00-07.00. Miksikö? koska se ei kuulu normaalin elämisen ääniin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä länsimaassa on totuttu helppoon elämänmenoon, sitä mukaan itsekkyys ja vain minullaonoikeus asenne näkyy kerrostalo asumisessa. Täällä ei edes yritetä tutustua naapuriin, että yhteenotoilta voisi välttyä. Toisaalta,itse vaadin sen hiljaisuus ajan jälkeisen ajan jälkeen että ei kuuluisi mitään kolinaa,tömähtelyä, pauketta, ryskettä klo 22.00-07.00. Miksikö? koska se ei kuulu normaalin elämisen ääniin

Normaaliin elämiseen kuuluu äänet, vaikka järjestyssäännöissä kehoitetaankin suurempaa meluamista välttämään.

• Anonyymi

Tätä se on, kun kaikille elämäntapaintiaaneille, kaljasiepoille ja laiskamadon puremille pitää järjestää ilmaiset asunnot. Täytyyhän sitä oma asunto ja oma asumisrauha olla heilläkin. Pois se ajatus, että moisen eteen pitäisi vaivautua jotain tekemään. Ihmisarvo se on loisillakin ja tällainen ajattelu on ihmisarvon vastaista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä se on, kun kaikille elämäntapaintiaaneille, kaljasiepoille ja laiskamadon puremille pitää järjestää ilmaiset asunnot. Täytyyhän sitä oma asunto ja oma asumisrauha olla heilläkin. Pois se ajatus, että moisen eteen pitäisi vaivautua jotain tekemään. Ihmisarvo se on loisillakin ja tällainen ajattelu on ihmisarvon vastaista!

Ihmisarvon vastaista myös se että yöllä ne ei nuku vaan kiusallaan naapureita härnää metakallaan, me veronmaksajat kustannetaan näiden yölliset karkelot kun itse väsyneenä joutuu heräämään klo 5 töihin. Vaan mitäpä suotta sitä ajattelemaan työssäkäyviä naapureita, pääasia tuntuu olevan et näille katto pään päälle ja saavat elää kuin siat pellolla:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      330
      8014
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      0
      2490
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      67
      2230
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1896
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1462
    6. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1307
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1301
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      174
      1264
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1240
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1127
    Aihe