Korvatulpat korvissa omassa asunnossa eikä kehtaa yökylään tuoda ketään

Anonyymi

Koska jatkuvaa kolinaa ja töminää kuuluu yläkerrasta, ei oo kivaa että kaverit huomauttelee, itseäni hävettää. Tahtoisin vaan rauhaa, et ei tarvitsisi sietää varsinkin ilta ja yömyöhään mitään kolinoita, töminöitä yms

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootko ottanu selvää keitä yläkerrassasi asuu, voi nimittäin olla mahdollista että on vanhuksia joilla on huono kuulo eivätkä itse erota aiheuttamiaan ääniä edes omassa huoneistossaan.

      • Anonyymi

        Kysymyksessä nuori,alle 25 wee jätkä. Tiedän tämän koska olen nähnyt hänet monta kertaa parvekkeellaan, ei käy töissä,ei opiskele, ihme jos kaupassa käy, kun jatkuvasti jotain kolinaa,olen hakanut mopin varrella kattoa, ei auta kuin vähäksi aikaa...isännöitsijä sanonut kaiketi hänelle asiasta,mutta ei mene jakeluun...en ymmärrä mitä voisi tehdä enää...ja olen itsekin suht nuori joten en tajua niitä nuoria joiden elämänrytmi painottuu naapurin kiusaamiseen yöaikaan metelöiden


    • Anonyymi

      Haluaakohan aloittaja että Suomi24 sponsoroisi korvatulpat?

    • Anonyymi

      Vanhoja kurppia ja perseenpyykijöitä on jokapaikassa,eivät anna nukkumis ja asumisrauhaa.

      • Anonyymi

        Täällä länsimaassa on totuttu helppoon elämänmenoon, sitä mukaan itsekkyys ja vain minullaonoikeus asenne näkyy kerrostalo asumisessa. Täällä ei edes yritetä tutustua naapuriin, että yhteenotoilta voisi välttyä. Toisaalta,itse vaadin sen hiljaisuus ajan jälkeisen ajan jälkeen että ei kuuluisi mitään kolinaa,tömähtelyä, pauketta, ryskettä klo 22.00-07.00. Miksikö? koska se ei kuulu normaalin elämisen ääniin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä länsimaassa on totuttu helppoon elämänmenoon, sitä mukaan itsekkyys ja vain minullaonoikeus asenne näkyy kerrostalo asumisessa. Täällä ei edes yritetä tutustua naapuriin, että yhteenotoilta voisi välttyä. Toisaalta,itse vaadin sen hiljaisuus ajan jälkeisen ajan jälkeen että ei kuuluisi mitään kolinaa,tömähtelyä, pauketta, ryskettä klo 22.00-07.00. Miksikö? koska se ei kuulu normaalin elämisen ääniin

        Normaaliin elämiseen kuuluu äänet, vaikka järjestyssäännöissä kehoitetaankin suurempaa meluamista välttämään.


      • Anonyymi

        Tätä se on, kun kaikille elämäntapaintiaaneille, kaljasiepoille ja laiskamadon puremille pitää järjestää ilmaiset asunnot. Täytyyhän sitä oma asunto ja oma asumisrauha olla heilläkin. Pois se ajatus, että moisen eteen pitäisi vaivautua jotain tekemään. Ihmisarvo se on loisillakin ja tällainen ajattelu on ihmisarvon vastaista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä se on, kun kaikille elämäntapaintiaaneille, kaljasiepoille ja laiskamadon puremille pitää järjestää ilmaiset asunnot. Täytyyhän sitä oma asunto ja oma asumisrauha olla heilläkin. Pois se ajatus, että moisen eteen pitäisi vaivautua jotain tekemään. Ihmisarvo se on loisillakin ja tällainen ajattelu on ihmisarvon vastaista!

        Ihmisarvon vastaista myös se että yöllä ne ei nuku vaan kiusallaan naapureita härnää metakallaan, me veronmaksajat kustannetaan näiden yölliset karkelot kun itse väsyneenä joutuu heräämään klo 5 töihin. Vaan mitäpä suotta sitä ajattelemaan työssäkäyviä naapureita, pääasia tuntuu olevan et näille katto pään päälle ja saavat elää kuin siat pellolla:)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      452
      2275
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2046
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1582
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1561
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1331
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1325
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      151
      1316
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      51
      1198
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1085
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      100
      1058
    Aihe