Korvatulpat korvissa omassa asunnossa eikä kehtaa yökylään tuoda ketään

Anonyymi

Koska jatkuvaa kolinaa ja töminää kuuluu yläkerrasta, ei oo kivaa että kaverit huomauttelee, itseäni hävettää. Tahtoisin vaan rauhaa, et ei tarvitsisi sietää varsinkin ilta ja yömyöhään mitään kolinoita, töminöitä yms

8

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootko ottanu selvää keitä yläkerrassasi asuu, voi nimittäin olla mahdollista että on vanhuksia joilla on huono kuulo eivätkä itse erota aiheuttamiaan ääniä edes omassa huoneistossaan.

• Anonyymi

Kysymyksessä nuori,alle 25 wee jätkä. Tiedän tämän koska olen nähnyt hänet monta kertaa parvekkeellaan, ei käy töissä,ei opiskele, ihme jos kaupassa käy, kun jatkuvasti jotain kolinaa,olen hakanut mopin varrella kattoa, ei auta kuin vähäksi aikaa...isännöitsijä sanonut kaiketi hänelle asiasta,mutta ei mene jakeluun...en ymmärrä mitä voisi tehdä enää...ja olen itsekin suht nuori joten en tajua niitä nuoria joiden elämänrytmi painottuu naapurin kiusaamiseen yöaikaan metelöiden

• Anonyymi

Haluaakohan aloittaja että Suomi24 sponsoroisi korvatulpat?

• Anonyymi

Vanhoja kurppia ja perseenpyykijöitä on jokapaikassa,eivät anna nukkumis ja asumisrauhaa.

• Anonyymi

Täällä länsimaassa on totuttu helppoon elämänmenoon, sitä mukaan itsekkyys ja vain minullaonoikeus asenne näkyy kerrostalo asumisessa. Täällä ei edes yritetä tutustua naapuriin, että yhteenotoilta voisi välttyä. Toisaalta,itse vaadin sen hiljaisuus ajan jälkeisen ajan jälkeen että ei kuuluisi mitään kolinaa,tömähtelyä, pauketta, ryskettä klo 22.00-07.00. Miksikö? koska se ei kuulu normaalin elämisen ääniin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä länsimaassa on totuttu helppoon elämänmenoon, sitä mukaan itsekkyys ja vain minullaonoikeus asenne näkyy kerrostalo asumisessa. Täällä ei edes yritetä tutustua naapuriin, että yhteenotoilta voisi välttyä. Toisaalta,itse vaadin sen hiljaisuus ajan jälkeisen ajan jälkeen että ei kuuluisi mitään kolinaa,tömähtelyä, pauketta, ryskettä klo 22.00-07.00. Miksikö? koska se ei kuulu normaalin elämisen ääniin

Normaaliin elämiseen kuuluu äänet, vaikka järjestyssäännöissä kehoitetaankin suurempaa meluamista välttämään.

• Anonyymi

Tätä se on, kun kaikille elämäntapaintiaaneille, kaljasiepoille ja laiskamadon puremille pitää järjestää ilmaiset asunnot. Täytyyhän sitä oma asunto ja oma asumisrauha olla heilläkin. Pois se ajatus, että moisen eteen pitäisi vaivautua jotain tekemään. Ihmisarvo se on loisillakin ja tällainen ajattelu on ihmisarvon vastaista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä se on, kun kaikille elämäntapaintiaaneille, kaljasiepoille ja laiskamadon puremille pitää järjestää ilmaiset asunnot. Täytyyhän sitä oma asunto ja oma asumisrauha olla heilläkin. Pois se ajatus, että moisen eteen pitäisi vaivautua jotain tekemään. Ihmisarvo se on loisillakin ja tällainen ajattelu on ihmisarvon vastaista!

Ihmisarvon vastaista myös se että yöllä ne ei nuku vaan kiusallaan naapureita härnää metakallaan, me veronmaksajat kustannetaan näiden yölliset karkelot kun itse väsyneenä joutuu heräämään klo 5 töihin. Vaan mitäpä suotta sitä ajattelemaan työssäkäyviä naapureita, pääasia tuntuu olevan et näille katto pään päälle ja saavat elää kuin siat pellolla:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      392
      2163
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      63
      1333
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1320
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1208
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      88
      1153
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      98
      1020
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      944
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      890
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      821
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      770
    Aihe