Kyttääminen

Anonyymi

Hyvä kun ei tarvitse tutustua keneenkään kun tunnetaan muka niin hyvin vaikka ei oltais koskaan vaihdettu. Miten 120 000 ihmistä voi tuntea toisensa niin hyvin?

83

1460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaihdettu sanaakaan*

      • Anonyymi

        Se on kun puututaan asioihin mitkä ei itselle kuulu ja ärsyynnytään asioista mitä ei olisi pitänyt ensisijassakaan tietää... Parhaimmassa tapauksessa vedetään johtopäätöksiä perättömän juorun perusteella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kun puututaan asioihin mitkä ei itselle kuulu ja ärsyynnytään asioista mitä ei olisi pitänyt ensisijassakaan tietää... Parhaimmassa tapauksessa vedetään johtopäätöksiä perättömän juorun perusteella...

        Minä en ainakaan ole niin tyhmä, että juorujen tai muitten "mielipiteitten" perusteella muodostaisin kuvan ihmisestä. Kyllä ihmisen kanssa pitää jutella ensin. Jotkut leimaavat ihmisiä pelkän olemuksen perusteella. Minä muodostan itse omat mielipiteeni. Idiootti on ihminen joka ei anna toiselle mitään mahdollisuutta vaan muodostaa jo heti kättelyssä mielipiteensä. Kaikkein pahimpia leimaajia onkin yleensä ihmiset jotka eivät ole puhuneet silmätikkunsa kanssa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan ole niin tyhmä, että juorujen tai muitten "mielipiteitten" perusteella muodostaisin kuvan ihmisestä. Kyllä ihmisen kanssa pitää jutella ensin. Jotkut leimaavat ihmisiä pelkän olemuksen perusteella. Minä muodostan itse omat mielipiteeni. Idiootti on ihminen joka ei anna toiselle mitään mahdollisuutta vaan muodostaa jo heti kättelyssä mielipiteensä. Kaikkein pahimpia leimaajia onkin yleensä ihmiset jotka eivät ole puhuneet silmätikkunsa kanssa mitään.

        Minullekkin on joskus yritetty puhua todella negatiiviseen sävyyn joistain, suorastaan lynkkaavaan sävyyn. Olen äärimmäisen vaikeasti manipuloitavissa oleva ihminen. On ollut joskus että kun olen itse puhunut ja jutellut uhrin kanssa niin olen oikeasti HÄMMÄSTYNYT, miten täysin erilainen ihminen on ollut mitä hänestä on puhuttu. On ihan suoraan valehdeltu esim. koulunkäynneistä, opiskelusta ja kaikesta. Olen joskus sanonut jollekkin haukkujalle ni on ollut kyllä pettyneen näkönen kun ei saanutkaan minua mukaan kampanjointiin silmätikkua vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekkin on joskus yritetty puhua todella negatiiviseen sävyyn joistain, suorastaan lynkkaavaan sävyyn. Olen äärimmäisen vaikeasti manipuloitavissa oleva ihminen. On ollut joskus että kun olen itse puhunut ja jutellut uhrin kanssa niin olen oikeasti HÄMMÄSTYNYT, miten täysin erilainen ihminen on ollut mitä hänestä on puhuttu. On ihan suoraan valehdeltu esim. koulunkäynneistä, opiskelusta ja kaikesta. Olen joskus sanonut jollekkin haukkujalle ni on ollut kyllä pettyneen näkönen kun ei saanutkaan minua mukaan kampanjointiin silmätikkua vastaan.

        Pahantahtoiset ihmiset leimaa muita takanapäin. Ne ei haluakkaan mitään hyvää uhreilleen. Itse en luota takanapäinpuhujiin, en oikein missään asiassa. Toki kaikki ei miellytä kaikkia, kemiat ei käy yhteen tai ulkonäkö ei miellytä ja jotkuthan jo sen takia puhuvat takanapäin. En minä sen takia rupea ketään vastaan kampanjoimaan vaikka kemiat ei sovikkaan yhteen tai olemus ei miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahantahtoiset ihmiset leimaa muita takanapäin. Ne ei haluakkaan mitään hyvää uhreilleen. Itse en luota takanapäinpuhujiin, en oikein missään asiassa. Toki kaikki ei miellytä kaikkia, kemiat ei käy yhteen tai ulkonäkö ei miellytä ja jotkuthan jo sen takia puhuvat takanapäin. En minä sen takia rupea ketään vastaan kampanjoimaan vaikka kemiat ei sovikkaan yhteen tai olemus ei miellytä.

        Piiloagressiiviset ihmiset puhuu muista takanapäin. Ne on luonteeltaan henkisesti agressiivisiä, huomaa heti. Uhrit on usein enemmänkin mukavia. Jostain syystä ne mukavimmat ihmiset joutuu helpoiten silmätikuiksi. Kun taas perustöykeät saa olla rauhassa.Usein jos on vaikka 7 ihmistä, ja jos niistä 2 on kovaäänistä dominoivaa, 2 perustöykeää, 2 kyynisivallista ja 1 mukava ehkä arka, niin mikä siinä on että mukavin joutuu simputtavan naljailevan käytöksen kohteeksi. Kun taas töykeät jätetään rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piiloagressiiviset ihmiset puhuu muista takanapäin. Ne on luonteeltaan henkisesti agressiivisiä, huomaa heti. Uhrit on usein enemmänkin mukavia. Jostain syystä ne mukavimmat ihmiset joutuu helpoiten silmätikuiksi. Kun taas perustöykeät saa olla rauhassa.Usein jos on vaikka 7 ihmistä, ja jos niistä 2 on kovaäänistä dominoivaa, 2 perustöykeää, 2 kyynisivallista ja 1 mukava ehkä arka, niin mikä siinä on että mukavin joutuu simputtavan naljailevan käytöksen kohteeksi. Kun taas töykeät jätetään rauhaan.

        Takanapäin puhuminen on kiusaamisen muoto. Mielikuvat, luulot ja tarinat, jotka syntyvät omassa mielessä ohjaavat takanapäin puhujan puheita. Usein uhriin liitetään mielikuvia, että on erilainen, erikoinen jne. Uhrista luodaan kuva tai luodaan maine levittämällä takanapäin näitä mielikuvia. Takanapäinpuhumiseen ei tarvitse mitään syytä, puhuja haluaa ruveta puhumaan jostain takanapäin ja leimaamaan ja luomaan uhrilleen leiman erilaisena jne. Usein kateuden yms. siivittämää puhetta. Tarkoitus on tehdä uhrista ei yleisessä suosiossa oleva ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takanapäin puhuminen on kiusaamisen muoto. Mielikuvat, luulot ja tarinat, jotka syntyvät omassa mielessä ohjaavat takanapäin puhujan puheita. Usein uhriin liitetään mielikuvia, että on erilainen, erikoinen jne. Uhrista luodaan kuva tai luodaan maine levittämällä takanapäin näitä mielikuvia. Takanapäinpuhumiseen ei tarvitse mitään syytä, puhuja haluaa ruveta puhumaan jostain takanapäin ja leimaamaan ja luomaan uhrilleen leiman erilaisena jne. Usein kateuden yms. siivittämää puhetta. Tarkoitus on tehdä uhrista ei yleisessä suosiossa oleva ihminen.

        Hullun piirre jos on töykee vieraille ihmiselle. Hullu semmonen on joka huutaa vieraalle ihmiselle tai toisten perheitten ihmisille. Jos minulle tai minun perheelleni äyskittäis ni tekisin varmasti rikosilmoituksen. Ne on jotkut ku ne ottaa jonkun kohteekseen ni huutavat ku idiootit. Mitäs jos niille huudettais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullun piirre jos on töykee vieraille ihmiselle. Hullu semmonen on joka huutaa vieraalle ihmiselle tai toisten perheitten ihmisille. Jos minulle tai minun perheelleni äyskittäis ni tekisin varmasti rikosilmoituksen. Ne on jotkut ku ne ottaa jonkun kohteekseen ni huutavat ku idiootit. Mitäs jos niille huudettais.

        Tyhmä on ihminen joka nokittelee toisten perheitten ihmisiä tai rupeaa savustamaan muitten perheitten jotain tiettyä ihmistä pois. Pidän semmoista suorastaan rääkkäämisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä on ihminen joka nokittelee toisten perheitten ihmisiä tai rupeaa savustamaan muitten perheitten jotain tiettyä ihmistä pois. Pidän semmoista suorastaan rääkkäämisenä.

        Yksi suurimpia ongelmia maailmassa on, että ihmiset eivät kunnioita toisiaan. Kunnioittaminen ei ole sama asia kuin nöyristeleminen. Jotkut sanovat. että kunnioitus pitää ansaita. Näin ei ole. Pitäminen tai arvostus ovat asioita jotka enemmänkin ansaitaan. Kunnioitus tarkoittaa sitä, että näkee ihmiset samanarvoisina. Ihminen joka ei kunnioita muita alkaa jotenkin henkisesti repimään ihmistä, ei anna tilaa toiselle olla. Toivoisin että ihmiset puhuisivat kunnioittavammin toisilleen. Kaikki eivät pidä kaikista, kuitenkin ihmisiä nekin ovat joista ei pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi suurimpia ongelmia maailmassa on, että ihmiset eivät kunnioita toisiaan. Kunnioittaminen ei ole sama asia kuin nöyristeleminen. Jotkut sanovat. että kunnioitus pitää ansaita. Näin ei ole. Pitäminen tai arvostus ovat asioita jotka enemmänkin ansaitaan. Kunnioitus tarkoittaa sitä, että näkee ihmiset samanarvoisina. Ihminen joka ei kunnioita muita alkaa jotenkin henkisesti repimään ihmistä, ei anna tilaa toiselle olla. Toivoisin että ihmiset puhuisivat kunnioittavammin toisilleen. Kaikki eivät pidä kaikista, kuitenkin ihmisiä nekin ovat joista ei pidä.

        Jotkut vaan haluaa ruveta puhumaan jostain takanapäin, leimaavaan sävyyn. Uhri on yleensä näyttävän näköinen. Ja joutuu sen takia leimaamisen kohteeksi. Jos se ois toisennäkönen mutta muuten ihan samanlainen ni sille oltais ihan erilaisia. Ulkonäöstä puhuminen saa alkunsa ja sit vaan keksitään kaikenlaista miten mollia uhria. Jos uhri ois toisennäkönen ni sille oltais ihan erilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi suurimpia ongelmia maailmassa on, että ihmiset eivät kunnioita toisiaan. Kunnioittaminen ei ole sama asia kuin nöyristeleminen. Jotkut sanovat. että kunnioitus pitää ansaita. Näin ei ole. Pitäminen tai arvostus ovat asioita jotka enemmänkin ansaitaan. Kunnioitus tarkoittaa sitä, että näkee ihmiset samanarvoisina. Ihminen joka ei kunnioita muita alkaa jotenkin henkisesti repimään ihmistä, ei anna tilaa toiselle olla. Toivoisin että ihmiset puhuisivat kunnioittavammin toisilleen. Kaikki eivät pidä kaikista, kuitenkin ihmisiä nekin ovat joista ei pidä.

        On melko vaikeaa kunnioittaa ihmistä joka näkee unia, siis enneunia ja pitää niitä tosiasioihin viittaavina ja niiden perusteella syyttää kahta naapuria mitä mielikuvituksellisimmista asioista. Häiriköi sitten meluamalla ja ääntelemälä kun sai lähestymiskiellon toiselta. Mitäpä sellaiselle voi tehdä. Uskon, että hänestä ei enää tule normaalia ja asiallisesti ihmisiin suhtautuvaa kansalaista. Pitääkö häntäkin kunnioittaa, minä en pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takanapäin puhuminen on kiusaamisen muoto. Mielikuvat, luulot ja tarinat, jotka syntyvät omassa mielessä ohjaavat takanapäin puhujan puheita. Usein uhriin liitetään mielikuvia, että on erilainen, erikoinen jne. Uhrista luodaan kuva tai luodaan maine levittämällä takanapäin näitä mielikuvia. Takanapäinpuhumiseen ei tarvitse mitään syytä, puhuja haluaa ruveta puhumaan jostain takanapäin ja leimaamaan ja luomaan uhrilleen leiman erilaisena jne. Usein kateuden yms. siivittämää puhetta. Tarkoitus on tehdä uhrista ei yleisessä suosiossa oleva ihminen.

        Se on kai 90-luvun alun lamakauden aikasia peruja, että pärjättiin lynkkaamisella ja keksityillä puheilla elämässä, kun ei töitä ollut muuten tarpeeksi. Kateutta ja kun ei omat taidot tai geenit riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekkin on joskus yritetty puhua todella negatiiviseen sävyyn joistain, suorastaan lynkkaavaan sävyyn. Olen äärimmäisen vaikeasti manipuloitavissa oleva ihminen. On ollut joskus että kun olen itse puhunut ja jutellut uhrin kanssa niin olen oikeasti HÄMMÄSTYNYT, miten täysin erilainen ihminen on ollut mitä hänestä on puhuttu. On ihan suoraan valehdeltu esim. koulunkäynneistä, opiskelusta ja kaikesta. Olen joskus sanonut jollekkin haukkujalle ni on ollut kyllä pettyneen näkönen kun ei saanutkaan minua mukaan kampanjointiin silmätikkua vastaan.

        Täällä on manipuloivia ihmisiä jotka yrittää mustamaalta joidenkin heitä uhkaavien ihmisten maineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan ole niin tyhmä, että juorujen tai muitten "mielipiteitten" perusteella muodostaisin kuvan ihmisestä. Kyllä ihmisen kanssa pitää jutella ensin. Jotkut leimaavat ihmisiä pelkän olemuksen perusteella. Minä muodostan itse omat mielipiteeni. Idiootti on ihminen joka ei anna toiselle mitään mahdollisuutta vaan muodostaa jo heti kättelyssä mielipiteensä. Kaikkein pahimpia leimaajia onkin yleensä ihmiset jotka eivät ole puhuneet silmätikkunsa kanssa mitään.

        En minäkään. Katkaise välit juoruajiin. On helpompi elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piiloagressiiviset ihmiset puhuu muista takanapäin. Ne on luonteeltaan henkisesti agressiivisiä, huomaa heti. Uhrit on usein enemmänkin mukavia. Jostain syystä ne mukavimmat ihmiset joutuu helpoiten silmätikuiksi. Kun taas perustöykeät saa olla rauhassa.Usein jos on vaikka 7 ihmistä, ja jos niistä 2 on kovaäänistä dominoivaa, 2 perustöykeää, 2 kyynisivallista ja 1 mukava ehkä arka, niin mikä siinä on että mukavin joutuu simputtavan naljailevan käytöksen kohteeksi. Kun taas töykeät jätetään rauhaan.

        Juurikin näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takanapäin puhuminen on kiusaamisen muoto. Mielikuvat, luulot ja tarinat, jotka syntyvät omassa mielessä ohjaavat takanapäin puhujan puheita. Usein uhriin liitetään mielikuvia, että on erilainen, erikoinen jne. Uhrista luodaan kuva tai luodaan maine levittämällä takanapäin näitä mielikuvia. Takanapäinpuhumiseen ei tarvitse mitään syytä, puhuja haluaa ruveta puhumaan jostain takanapäin ja leimaamaan ja luomaan uhrilleen leiman erilaisena jne. Usein kateuden yms. siivittämää puhetta. Tarkoitus on tehdä uhrista ei yleisessä suosiossa oleva ihminen.

        Kannattaa tutustua ja luoda oma kuva siitä millainen se juoruttu on .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on manipuloivia ihmisiä jotka yrittää mustamaalta joidenkin heitä uhkaavien ihmisten maineen.

        Muutin pois ja en tutustu täälä ihmisiin. Asutaan ok talossa.


    • Anonyymi

      Lahdessa on paljon sellasia jotka levittävät vääriä juoruja joistakin ja koittavat siten nostaa omaa statustaan.

      Minustakin kyseli kassatäti toiselta kassatätiltä miksen ole töissä. Kumpaakaan en tunne tai ole nähnyt.

      Lahti on erilainen kaupunki, siihen pitää sopeutua. Jokainen ihminen pitää jotenkin tietää.

      • Anonyymi

        Itse kyllä juoruan välillä naapurista tai työkaverista. Yhden kerran käräytin naapurin kun keittipontikkaa. Kyllä sitä kaikki juoruilee


    • Anonyymi

      Tuntemattomia kytätään on se paikka sitten työpaikka, kauppa tai mikä tahansa. Mikä idea siinä on? Etsiä varastettavia kohteita?

    • Anonyymi

      Kytätä ne osaa, mitään muuta ne ei sitten osaakaan.

    • Anonyymi

      Uusia naapureita uskalletaan tervehtiä vasta muutaman vuoden päästä. Kun on ekaksi kytätty ovatko tulokkaat samanlaisia kuin hämäläiset itse. Selän takana puukotus, juoruilu, kyttäys ja muu p..a on Hämeestä kotoisin. Rehtiä, reipasta, iloista, avointa (=normaalia) keskustelua joutuu täällä käymään yksin tai muiden muualta muuttaneiden kanssa. Ovatkohan sisämaassa liian sisäsiittoisia kun ei ole tullut meren tai rajan takaa sukuun uutta verta?

    • Anonyymi

      Kyttääjä elää kritiikistä ja toisten arvostelemisesta. Kyttääjä uskoo kytättävästään pahaa, eikä voi antaa tälle ohjaavaa tai kannustavaa palautetta. Hän on kuin noita-akka tai -ukko, joka herkeämättä vahtaa ja vainoaa uhriaan aina hänen uniinsa asti.

      • Anonyymi

        Ei välttämättä usko, vaan haluaa uskoa. Kyllähän niitä kautta historian on ollut "uhrilampaita" yhteisöissä, johon kaikki halukkaat kohdistavat ja projisoivat kaiken huonon olonsa. Pahimpia takanapäin puhujia ovat ihmiset jotka eivät ole ikinä puhuneet sanaakaan koko ihmisen kanssa. Puhetyyli uhrista on luokkaa " se on sitä ja tätä, sen jälkeen kun se, kaikki sanoo( muka, näin ei todellisuudessa ole), ulkonäön haukkuminen, muille asennekasvatuksen antaminen tyyliin että Sille ei saa puhua, sitä ei saa puolustaa jne. jne. loputtomiin. Uhrit ovat useimmiten sieltä kaikkein mukavimmasta päästä olevia ihmisiä. Tällainen tyyli puhua kääntyy puhujaa vastaan, se kertoo eniten puhujan omasta luonteesta, joka ei ole reilu vaan ennen kaikkea inhottava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä usko, vaan haluaa uskoa. Kyllähän niitä kautta historian on ollut "uhrilampaita" yhteisöissä, johon kaikki halukkaat kohdistavat ja projisoivat kaiken huonon olonsa. Pahimpia takanapäin puhujia ovat ihmiset jotka eivät ole ikinä puhuneet sanaakaan koko ihmisen kanssa. Puhetyyli uhrista on luokkaa " se on sitä ja tätä, sen jälkeen kun se, kaikki sanoo( muka, näin ei todellisuudessa ole), ulkonäön haukkuminen, muille asennekasvatuksen antaminen tyyliin että Sille ei saa puhua, sitä ei saa puolustaa jne. jne. loputtomiin. Uhrit ovat useimmiten sieltä kaikkein mukavimmasta päästä olevia ihmisiä. Tällainen tyyli puhua kääntyy puhujaa vastaan, se kertoo eniten puhujan omasta luonteesta, joka ei ole reilu vaan ennen kaikkea inhottava.

        Tuollasesta tulee mieleen Tuhkimo-satu. Nykyaikaan sijoitettuna ilkeät sisarpuolet haukkuu ja syrjii uhriaan. Kyllä niitä nykyäänkin Tuhkimoita, joita porukalla ilkeet nokkavat naiset arvostelee ja haukkuu takanapäin muille.


    • Anonyymi

      Nyt se on täällä voi hitto. Tunnenko sitä mistään? En mutta vihaan silti. Lahti meininki vihataan kaikkea ei syntyperäistä jea.

    • Anonyymi

      Nuoret elää jo nuoruudesta mummon elämää. Kyttäystä vaan.

    • Anonyymi

      Roskia ei jaksa viedä roskikseen tai liikkua edes välttävästi, mutta toisia ihmisiä jaksetaan kytätä.

    • Anonyymi

      Muissa asioissa vanhat hyvät menestyksen ajat on ehkä jäänyt taakse, mutta kyttäämisessä olemme vielä maailman kärkeä!

      • Anonyymi

        Jotkut haluaa levittää ympärilleen negatiivisuutta. Jos jotkut yrittää järjestää jotain kivaa, niin siinä on ympärillä joitakin näyttämässä tympeätä tai pahannäköistä ilmettä ja niskat kyrmyssä kulkemassa. Jos joku on hväntuulisen näköinen niin jotkut katsovat srn töykeämmin tai vihamielisemmin. Tyhmää käytöstä. En haluais ikinä mitään juttuseuraa semmosten ihmisten kanssa joilla on semmonen käytös. Kertoo kaiken luonteesta. Haluavat pilata toisten olemisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut haluaa levittää ympärilleen negatiivisuutta. Jos jotkut yrittää järjestää jotain kivaa, niin siinä on ympärillä joitakin näyttämässä tympeätä tai pahannäköistä ilmettä ja niskat kyrmyssä kulkemassa. Jos joku on hväntuulisen näköinen niin jotkut katsovat srn töykeämmin tai vihamielisemmin. Tyhmää käytöstä. En haluais ikinä mitään juttuseuraa semmosten ihmisten kanssa joilla on semmonen käytös. Kertoo kaiken luonteesta. Haluavat pilata toisten olemisen.

        Sentyyliset ihmiset, jotka näyttävät pahannäköistä tai tympeää ilmettä ja kulkevat naamat nurinpäin, niin ne yrittävät ajaa uhrinsa pois käytöksellään. Ne on tyytyväisiä kun ympärillä hiirimäisiä tai muita tympeitä ihmisiä. Hyväntuuliset ja positiiviset ihmiset yritetään ajaa pois.


    • Anonyymi

      Porukka on yleensä hiljaa mutta jos joku uskaltautuu puhumaan, sen jokaista sanaa arvostellaan ja sanomiset levitellään kaikille. Toisien kuuntelu ja sen näyttäminen avoimesti ei ole täällä mikään tabu. Huono käytöstapa on normaalia käytöstä.

    • Anonyymi

      Tietäisittepä kaupoissa. Kun myyjät eivät ole kassalla tai myymällä he seuraavat porukalla asiakkaita ja nauravat näille. Oikean elämän bb. Ammattimaista!

    • Anonyymi

      Lihavat ihmiset eivät voi laihuttaa tai tehdä rumalle ulkomuodolleen mitään. Mutta kyttäämisen takia jaksavat juosta vaikka maratonin?

    • Anonyymi

      Jopa kytätään tuotteita mirä katselee (!) kaupassa. Uskomatonta. Kombinaatio laiskuutta, tyhmyyttä ja järkevän tekemisen puutetta.

    • Anonyymi

      Mistä te tiedätte että jotakin kiinnostaa kytätä teitä, jos ette itsekin kyttää?

      • Anonyymi

        Puhuvat kovaan ääneen asioista mitä teet/olet tehnyt vaikka et tunne heitä ja tarkkailevat hyvin avoimesti.


    • Anonyymi

      Olipa taas, kun joku itselle tuntematon vanhempi nainen valitti ääneen minkä tuotteen ostin kaupasta. Eikö tuo ole vähän sairasta huolehtia tuntemattomien ostoksista? Vai joku täkäläinen tapa?

      Itse sentään suht normipainoinen ja kyseinen nainen lihava. Pitäisi omat linjansa kurissa vaan.

      • Anonyymi

        Itsellä samanlainen kokemus pienestä kaupungista, paitsi 38 km Helsingistä pohjoiseen, marketissa oli nuori nainen joka alkoi kovaan ääneen kommentoida ostoksiani! Mitäs noista välittämään.


    • Anonyymi

      Nyt se sitä nyt se tätä. Mistä tunnemme? Emme mistään. Miksi kyttään
      ? Mulla ei oo elämää.

    • Anonyymi

      Uusi ilmiö on että seuraillaan kohdetta ja puhelimella puhuen raportoidaan mitä ihminen tekee ja missä. Onhan tuokin toki harrastus.

    • Anonyymi

      Vainoajilla ei ole yleensä läheistä suhdettä keneenkään (ei ystäviin ei perheeseen). Siksi he stalkkaavat, koska kaikki vihaavat heitä. Narsistit kärsivät yleensä vainoharhoista varsinkin 30-40 vuotiaat.

    • Anonyymi

      yks pussihousu ukko kyttää mitä hyllyä katsookin kaupassa.

    • Anonyymi

      En ymmärrä miten voi ihmisen jokainen tekeminen kiinnostaa niin paljon joka on 1) eri ikäluokkaa 2) et oo puhunut sille koskaan 3) ei ole edes julkkis 4) samaa sukupuolta

    • Anonyymi

      Asuin lahessa joskus80 luvun tienoilla näyttää olevan sama potaskan jauhanta toisesta ja saatanan mollaaminen totuus on yksin kertainen ei oo raukkoilla muuta elämää kun kyttättä muiten elämää jotka osaa nauttia siittä haistattin pitkät paskat ja lähin pois enkä oo katunut päivääkään.

    • Anonyymi

      Lahti on yksi suuri perhe ja jotka ei siihen kuulu niitä kytätään seuraillaan.

    • Anonyymi

      tonttilassa vanha valittaja mummo kyttää.käy ovien takana kuuntelee.

      • Anonyymi

        Ootapa et saat narkkarit naapuriin kavereineen niin tuut kaipaamaa valittajamummoa.


    • Anonyymi

      Metsäpellossa perusjuntti keisari päivystää naapureiden tekemisiä aamusta iltaan.

      • Anonyymi

        Hollolassa salpatiellä samanlainen. Liikkuu narkkareiden kanssa.


    • Anonyymi

      Uus tapa on et whatsapissa perustetaa ryhmiä missä ihmisiä tarkkaillaa. Näpytellään liikkeen nimi ja aika milloin kytättävä siellä käy.

    • Anonyymi

      Miksi Lahdessa norkoillaan kaupassa pitkiä aikoja jotta päästään jonkun tyypin perään kassajonossa? Raportoidaan ostokset?

    • Anonyymi

      Okeroisten lähikaupassa on just sellanen vanhempi nainen joka puhuu toisten asioista kaikki päivät ja suuttuu jos sanoo hänelle ettei ne sulle kuulu.

    • Anonyymi

      Vanha ukko tuli perässä tänään liikkeeseen, tuijotti pitkään, kiersi kaupan läpi ja lähti pois. Ei ostanut mitään. Seurataan jos on kaupassa? Mikä tossa on ideana?

    • Anonyymi

      Nyt se on täällä. Nyt se lähtee vasta pois. Olen nuori mutta elän kyttääjämummon elämää.

    • Anonyymi

      Hämäläisyyttä

    • Anonyymi

      Meilläkin on töissä sellainen 170-180cm porsaan näköinen mies joka huutelee haukkumasanoja, kyttää, eikä tee mitään. Johdolta hiljainen hyväksyntä, eikä kukaan puutu siihen. Myrkyttää koko osaston ilmapiirin.

      • Anonyymi

        Porsaan ääniki


      • Anonyymi

        Joka työpaikalla on se yksi porsas, sen takia hainkin eläkepaperit itselle 30 vuotiaana.


    • Anonyymi

      Nyt se tulee nyt se lähtee nyt se menee tolla menipä sillä kauan pukkarissa mitä se tekee. Sen huomaa kuka ei kuulu porukkaan, lahti-perheeseen jossa kaikki tietää toisensa.

    • Anonyymi

      Kaksi jätkää pysäköi autollaann autoni viereen kun olin kaverin kanssa tupakalla marketin pihalla. Ikkunan avasivat jai he istuivat hiljaa autossaan kunnes lopetin kaverini kanssa juttelun. Kuuntelivat puheita? Oli arkiset assiat niin jännittäviä kuunnella?

    • Anonyymi

      Koosta huolimatta kylämeininki jossa kaikki on tuntevinaan toisensa. Toisen asiat tärkeämmät kuin omat.

      • Anonyymi

        To-to-toi on se.


    • Anonyymi

      Lähetään perään ja kytätään missä menee jos ei oo serkku ees.

    • Anonyymi

      Kyttäämme kaikkea mitä teet ja puhut.

      • Anonyymi

        Yleensä silmätikkujen ottajat on semmoisia. että kun ne näkee uhrinsa, niin ne menee puhumaan vaikka heti muille ihmisille uhrista, kyselevät muilta uhrista. Miksi ne ei kysy suoraan ja reilusti uhrilta itseltään. Se ettei puhuta tai kysytä reilusti uhrilta itseltään niin se viittaa siihen, että kyseessä on jonkinlainen ilkeys, tahallisuus tai jopa kateus uhria kohtaan. Halu luoda negatiivista asennetta uhria kohtaan. Suurin osa takanapäin puhumisesta johtuu pelkästä kateudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä silmätikkujen ottajat on semmoisia. että kun ne näkee uhrinsa, niin ne menee puhumaan vaikka heti muille ihmisille uhrista, kyselevät muilta uhrista. Miksi ne ei kysy suoraan ja reilusti uhrilta itseltään. Se ettei puhuta tai kysytä reilusti uhrilta itseltään niin se viittaa siihen, että kyseessä on jonkinlainen ilkeys, tahallisuus tai jopa kateus uhria kohtaan. Halu luoda negatiivista asennetta uhria kohtaan. Suurin osa takanapäin puhumisesta johtuu pelkästä kateudesta.

        Tänään huus ohimennen pari muijaa jota en ollut koskaan edes nähnyt. Vihasivat ja tunsivat vaikken minä tunne heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä silmätikkujen ottajat on semmoisia. että kun ne näkee uhrinsa, niin ne menee puhumaan vaikka heti muille ihmisille uhrista, kyselevät muilta uhrista. Miksi ne ei kysy suoraan ja reilusti uhrilta itseltään. Se ettei puhuta tai kysytä reilusti uhrilta itseltään niin se viittaa siihen, että kyseessä on jonkinlainen ilkeys, tahallisuus tai jopa kateus uhria kohtaan. Halu luoda negatiivista asennetta uhria kohtaan. Suurin osa takanapäin puhumisesta johtuu pelkästä kateudesta.

        Keksivät yleensä valheita ihmisistä jota joukkovihaavat ja alkavat uskoa omiin valheisiinsa.


    • Anonyymi

      Muukalainen tuli tonne. Lähdetään perään....

    • Anonyymi

      Kyttäävät mutta eivät puhu mitään.

    • Anonyymi

      Ei saa puhua rauhassa puhelimessa, taukohuoneessa tai olla omassa kodissa. Kaikki raportoidaan eteenpäin. Mopopojasta eläkeläiseen kaikki tietää toisensa.

      • Anonyymi

        Juu kommentoidaan toisten puheita ääneen. Käytöstavat kun junteilla.


    • Anonyymi

      Ei saa hengittää tai kävellä omassa kodissa tai naapurit saa raivokohtauksen. Ryypätä kovaan ääneen taas saa aamuun.

      • Anonyymi

        Ooksä siel salpakankaantiellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooksä siel salpakankaantiellä?

        Kuinkas niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas niin?

        Me tarkkailemme sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me tarkkailemme sua

        Tuliko nyt hyvä fiilis?


    • Anonyymi

      "ei sil oo elämää niin jää varmaan tänne asumaan". Sekö on sitten elämää että seurataan tunteja mitä toiset tekee ja seurataan liikkeissäkin mitä tekee ja kenen kanssa? Ootetaan salilla tunteja että lähtee ja sitten perään.

    • Anonyymi

      Eikö nuorilla ole mitään muuta tekemistä kuin seurailla viikonloppuna, mitä toiset ostaa ja kattelee kaupassa? Toisten ostoksista pitää valittaa.

    • Anonyymi

      Se on hämäläisyyttä ennakkoluuloisuutta. Jos vieraampi tulee paikkakunnalle sitä seurataan ikkunoista ja puskan takaa hyvin tarkkaan mitä tekee missä käy. Kuunnellaan puheita ja kommentoidaan niitä ääneen. Lopulta ne ehkä saattaa hyväksyä joukkoon, jos eivät pääse savustamaan ulos.

      Puhumalla ei voi ottaa selvää. Ja jos otetaan niin niitä asioita levitetään kaikille ja vääristellään matkalla tai vedetään omia johtopäätöksiä.

      Kuukauden Lahteen muuton jälkeen mut oli tunnistettu ja ihmeteltiin kuin ufoa kun en ollut viikonloppuna ryyppäämässä.

    • Anonyymi

      Kyttäävät ihmisiä kaiket päivät ja aukovat päätään.
      Onhan tuokin elämää vähäosaisilla ihmisillä.

      • Anonyymi

        Kun on lusikalla annettu lapsena niin ei sitä järkeä ole.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe