Onko siitä ihmisele haittaa jos herään herätyskelloon 02:30 mutta olen silti nukkunut noin 7 tuntia eli saman mitä jos heräisin mihin aikaan tahansa?
Tuli vääntöä tästä ja itse sanon että ei ole haittaa mutta ei haittaa vaikka olisinkin väärässä.
Töihin on vain hienompi mennä neljäksi kuin kuudeksi kun saan tärkeän työrauhan ja työt tulee tehtyä.
Herääminen kahdelta yöllä
2
78
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän pääasia ole, että unta saa tarpeeksi ja että se on laadukasta eli REM- ja NREM-jaksot toteutuvat ja uniaika on riittävä. Yleensä terveellä aikuisella 7-9 tuntia vuorokaudessa ja herää levänneenä. Eräs sukulaiseni oli leipuri ja omisti oman leipomon. Nousi joka aamuyö leipomoon ja palasi kotiin aamupäivällä jolloin kävi nukkumaan. Nyt eläkkeellä ollut jo kauan, vanha mies, eikä mitään ongelmaa koskaan.
Eri ihmisillä on erilaisia päivärytmejä, jotkut ovat hyvinkin iltaunisia ja heräävät aikaisin, toiset taas kukkuvat yli puolen yön.
Jos tunnet tämän rytmin sopivan itsellesi parhaiten, en kyllä näkisi siinä mitään probleemaa. Sinuna en yrittäisi väkisin muuttaa päivärytmiäsi jos tuosta ei mitään haittaakaan ole, ja tunnet voivasi hyvin ja olet terve. - Anonyymi
Ei ole jos muuten pystyy nukkumaan n. 7-9h / vrk, suunnilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984