Unihalvaus ja muusta

Anonyymi

Mitä kokemuksia on unihalvauksista tai jotain? Tosi paljon nyt Internetistä puhuttiin implanteista ja kaappauksesta että muisti mennyt yms. Sitten sairauksista mistä ei tiiä mikä aiheuttaa. Ainakin kaikki metalli ja säteilyt vaikuttaa elämän suuntaan.

No mua jäi mietityttää yksi mun kokemus nyt isompana ja on ollut paljon unihalvauksista,selkounia yms "kehosta irtaantuminen".

Mä asuin yksin yhteen aikaan mun asunnossa ja tosi aavalla ja korkealla paikalla. Ilma oli silloin tosi tasainen ja syksy. No mä nukahin ja sitten "irtaannuin ja leijailin" ulos ikkunasta pihalle. Siellä pihalla sitten kun pääsin maassa oli.. kolme isoa harmaan väristä, "Kuikeloa", kaikilla taisi pää olla eri mallisia mutta Muistan varsinki tämän yhden kun tuli ihan mun nenän eteen ja sillä harmaalla oli tosi iso nenä! Ja pää ja ehkä 2m tai vähän yli pitkä ja kumarassa niinku vanha mies. Ei muistaakseni puhunut enkä muista halusko kätellä yms. Ei tehnyt mulle mitään mutta aika uhkaavan olonen ja sen kaverit seiso taaempana. Synkkä tunnelma.

Ja aiheesta toiseen mikä mua alko nyt kiinnostamaan.. Venus. Koska.. Siellä olisi "rakennuksia"?
(Joku artikkeli netissä)
Aurinko nousee eripaikasta kuin maassa on totuttu, Niin kuuma Lyijysulaa.

Sitten jotku tietää varmaan enemmän näistä ihme implanteista ja mitä sairauksia/ongelmia ne aiheuttaa! Joo ja jostain syystä myös ihan täällä maan kamarallaki ihmiset laittaa käypähoidolla niitä! >:( Kieltäydyin!

1

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja lisäksi.. yks mitä mä päättelin.. että
      "Ufot" ei rynnäköi tänne nyt kun ei nekään maan olosuhteitten takia nyt kaikkeen pysty ja on vähän "neuvottomia".. jotaki silti tekee.

Niin yks miksei mahda "vallata maata" on tähdet..? Jotenkin tähdet liittyy että on "suoja". Ehkä valo..?
      Sitten yks mikä selvästi suojaa on positiivisuus. :D siis kaikki "korkeat taajuudet" niinku rukoukset ja hyvät teot ja siunatut jutut ja siksi täällä on hyvä olla.
      Sitten niitten tarkoitus.. tää on sitten aika jännä päätelmä..
      että on tehnyt pelastus suunnitelman ihmisille tuonne Venukseen? :D Ja niiden oma planeetta nyt on jossain muualla.. tietty ei inhimillinen planeetta kuin tää koska ne ei ole itsekkään inhimillisiä.

ja on tosi kiinnostuneita mitä täällä nyt tapahtuu.
      Ja jos ite ois niin muaki kiinnostaisi öö jäädä tutkimaan tällästä planeettaa ja mikä meininki :D
      Ja nyt huomannut että parasta sekaantua ihmisten asioihin nyt ku kattoo että "eihän nuo mitää osaa tehä" ja nuo ihmiset selvästi tarvii pian pelastusta.

Kaikki käy jotenkin niin järkeen. Ja sitten Tämä yks mies Stan romanik mies sano että "ei ole pahantahtosia" kuitenkaan. Mä uskon kans ettei olekkaan. Että haluaa "pelastaa".. mutta ku se ongelma.. ettei ole inhimillisiä.
      Ja niiden oma kohtalo on että joutuu olemaan avaruudessa ku ei ole paikkaa ja tarkoitus ei ole asuttaa maa planeettaa edes itselleen ku ei osaisi elellä täällä kun ei niillä ole tarvetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      93
      2194
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1945
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      51
      1523
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1476
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      152
      1450
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1364
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1284
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1146
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1074
    10. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      106
      1070
    Aihe