Mielipiteet seksin maksusta

Anonyymi

Paljonko olette valmis maksamaan jos nainen pyytää teiltä seksistä maksua vastaan? Onko ihoväri/kokemuksien perusteella vaikuttaa tähän?

25

185

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmankin saa joskus ,ja värillä ei väliä

      • Anonyymi

        Silti maksaisitko jos nainen pyytää tai tarvitsevansa rahaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti maksaisitko jos nainen pyytää tai tarvitsevansa rahaa ?

        olen kyllä sitäkin tehnyt sekin riippuu tapauksista mut oon


    • Anonyymi

      Niin ei ole väliä, mut näemmä täällä jotkut ovat täynniä rasisteja juntit huutelee että painuis vittuun jne mutta ettekö edes voi antaa asian olla jos tämä aihe ei teitä kiinnostaa tai mielestänne äällöttävä, pitäkää vaa turpas kii! Emme tarvii tälläistä lapsellisia asenteita tänne🙄 täällä vaan jutellaan ja kysyä kysymyksiä, ei haukkumista!

    • Anonyymi

      Hieman erikoinen tuo avauksen kysymys ... ikäänkuin maksullinen mutta ei kuitenkaan maksullinen.

      Tuollahan on ihan erikseen palsta tyyliin 'onko prostituutio väärin' josta käy ilmi, että osa suomalaisista (-kin) miehistä maksaa aika ajoin maksullisten palveluista.

      Sitten voidaan aina spekuloida sillä missä menee prostituution raja, mutta maksullinen seksi on maksullista seksiä ja tämä riipumatta harrastaako sitä aktiivisesti vai vain silloin tällöin.'

      • Anonyymi

        En tienny että pitää laittaa oikeaan paikkaan missä voi kysyä kysymyksiä, vai mitä meinaat.. ei se ole niin erikoinen mun mielestäni. Tännekin on laittaneet myös näitä juttuja eli en mä ole ainoa joka ”eksynyt” .. mulla oli ollut mielessä näitä juttuja mutta täällä aina haukutaan vaikka mitä jos liittyy maksullisesta seksistä, näemmä Suomessa ihimiset eivät nii avoinmielisiä. Jostain syystä hankala aloittaa sen hommaa. Mä tykkään seksistä kyl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tienny että pitää laittaa oikeaan paikkaan missä voi kysyä kysymyksiä, vai mitä meinaat.. ei se ole niin erikoinen mun mielestäni. Tännekin on laittaneet myös näitä juttuja eli en mä ole ainoa joka ”eksynyt” .. mulla oli ollut mielessä näitä juttuja mutta täällä aina haukutaan vaikka mitä jos liittyy maksullisesta seksistä, näemmä Suomessa ihimiset eivät nii avoinmielisiä. Jostain syystä hankala aloittaa sen hommaa. Mä tykkään seksistä kyl

        Mää tykkään seksistä.. Lässyn lää.. Melkoinen idiootti täytyy olla ja epätoivonen jos pitää seksistä maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tienny että pitää laittaa oikeaan paikkaan missä voi kysyä kysymyksiä, vai mitä meinaat.. ei se ole niin erikoinen mun mielestäni. Tännekin on laittaneet myös näitä juttuja eli en mä ole ainoa joka ”eksynyt” .. mulla oli ollut mielessä näitä juttuja mutta täällä aina haukutaan vaikka mitä jos liittyy maksullisesta seksistä, näemmä Suomessa ihimiset eivät nii avoinmielisiä. Jostain syystä hankala aloittaa sen hommaa. Mä tykkään seksistä kyl

        Avaus on varsin epämääräisellä tavalla laadittu, mutta nyt alkaa hieman auteta ajatus, eli harkitset maksullisen seksin tarjoamisen aloittamista. Hintahaitari on laaja ja riippuu tarjoajasta ja toiminnan olosuhteista.

        Se mitä tulee ihonväriin, niin siihenkin suhtautuminen on yksilöllistä, mutta eiköhän kaikilla ole vientiä alalla. Osalle tummat saattavat olla tietyn eksoottisuuden vuoksi hyvinkin kiinnostavia. Mutta epämääräistä sekin, että kysytään ihonväristä omaansa kertomatta, vai onko avaaja ihonväriään vaihatava kameleontti, mutta veikkaan tummaa hipiää ;-)

        Ihonväriä tärkeämpää on se millainen nainen on ja miten suhtautuu asiakkasiinsa. Sitten fysiikan suhteen miehillä on kullakin omat makunsa solakoista reheviin. Fiksu ja siisti nainen voi myös paremmin profiloida asiakkaansa. Mutta vaikkapa jokin henkisesti tasapainoton, epäsiisti suttura ja pahimillaan alkoholisti tai narkkari kiinnostaa lähinnä isekin vakavasti ongelmaprofiilisia henkilöitä.

        Mikäli poikkeat kyeseisellä palstalla, niin samalla saat osviittaa siitä millaisilla hinnoilla seksiä harrastetaan. Oikealle palstalle postaaminen on loogista ja helpottaa asiansa selvittelyä aivan yhtä lailla kuin hyvin valittu ilmoituspaikka jossa palveluitaan tarjoaa.

        Sitten seksuaaliterveydestään huolehtiminen onkin jo ihan oma haasteensa, omaa fyysistä turvallisuuttaan unohtamatta, eli se miten asiakkansa osaa seuloa ja valita.

        Hommaa harkitessa kannattaa itse jo etukäteen määritellä millaisia palveluita haluaa tarjota ja kertoa asiakkaille etukäteen selkeästi millaiset puuhat ovat ok ja mikä taasen ei käy.

        Yleisellä tasolla. Maksulliseen seksiin suhtautuminen on yhteiskunnissa ilmeisesti valtaosalla negatiivistä, eikä kyse ole vain suomalaisesta kulttuurista. Tästä huolimatta seksualisten palveluiden tarjonta, kysyntä ja käyttö on yhtä vanha kuin ihmiskuntakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää tykkään seksistä.. Lässyn lää.. Melkoinen idiootti täytyy olla ja epätoivonen jos pitää seksistä maksaa.

        Jep siinä on vaan se juju että aina täytyy maksaa tavalla tai toisella kun on mies😊


    • Oon maksanut 50-100 euroo . Ihon värillä ei vaikutusta , kaikki sopii .

    • Anonyymi

      Ennen aikaan laulettiin laulua "Levanterin kulli":

      Emäntä se sano, et jos kymppi on liikaa,

      niin mene siitä navettaan ja pane karjapiikaa.

      Hura, huh, hah, hei, ei nähty näilla mailla

      ole Levanterin kullia komiampaa.

      Osviittaa rahanarvosta saa siitä, että sitä laulettiin 1800-luvun ratatyömailla eli topparoikissa.

    • Anonyymi

      Yleensä harrastaja friidut ei pyydä rahaa, mutta homman jälkeen kertoo sähkölaskusta ja puhelin laskuista ja ellei hetä viittä kymppiä, niin homma jää siihen rumana miehenä heitän femman.

    • EI! Seksi ei ole kauppatavaraa! Sen kuuluu tapahtua kahden ihmisen halusta toisiaan kohtaan! Ikinä en ole edes ajatellut maksavani seksistä, enkä aio koskaan maksaakkaan! Jos sikseen tulee, ni runkataan vaikka loppuelämä, mut maksullisiin en ryhdy!

    • En ole koskaan maksanut seksistä, eikä minulta kukaan ole edes pyytänyt. Jos pyytäisi, arvioisin täysin epäseksuaalisin perustein, minkä verran avustusta antaisin.

      Jos sen sijaan tyttö pyytää seksipartneriltaan maksua ja toinen maksaa, se ei vähääkään kuulu minulle. Muutamat eivät saa maksutonta seksiä ollenkaan. Kyselytutkimuksen mukaan tällaisia palveluja käyttää Suomessa 10 % miehistä. Naisten lukema varmaan on verrattomasti pienempi, mutta tutkittua lukemaa en ole nähnyt.

      • Joo tässä kohtaa jumala loi meidät eriarvoisiksi! Nainen saa seksikumppanin sormea napsauttamalla. Miehillä aivan eri juttu! =D En oikein ees pysty järjellä visioimaan tilannetta, että nainen hakisi maksullista miestä jostain! =D


      • nikotuomi79 kirjoitti:

        Joo tässä kohtaa jumala loi meidät eriarvoisiksi! Nainen saa seksikumppanin sormea napsauttamalla. Miehillä aivan eri juttu! =D En oikein ees pysty järjellä visioimaan tilannetta, että nainen hakisi maksullista miestä jostain! =D

        Itse olen biologisesti suuntautunut ja selitän ihmisen käyttäytymistä sen perusteella, mitä biologiasta tiedämme.

        Ero on tunnettu biologiassa jo perin kauan ja evolutiivinenkin selitys yli 150 vuotta. Nainen voi saada elämänsä aikana vain suppean määrän lapsia, mutta liukkaasti liikkuva mies moninkertaisesti.

        Naisen paras evolutiivinen menestys syntyy, kun pariutuu mahdollisimman hyvägeenisen miehen kanssa. Miehen paras evolutiivin menestys syntyy, kun parittelee mahdollisimman monen naisen kanssa. Evolutiivisen menestyksen AINOA mitta on jälkeensä jättämien geenien määrä.

        On syntynyt geneettinen sopeuma, joka tekee naiset krantummiksi ja miehet kaikkiruokaisemmiksi..


      • Firdawsi kirjoitti:

        Itse olen biologisesti suuntautunut ja selitän ihmisen käyttäytymistä sen perusteella, mitä biologiasta tiedämme.

        Ero on tunnettu biologiassa jo perin kauan ja evolutiivinenkin selitys yli 150 vuotta. Nainen voi saada elämänsä aikana vain suppean määrän lapsia, mutta liukkaasti liikkuva mies moninkertaisesti.

        Naisen paras evolutiivinen menestys syntyy, kun pariutuu mahdollisimman hyvägeenisen miehen kanssa. Miehen paras evolutiivin menestys syntyy, kun parittelee mahdollisimman monen naisen kanssa. Evolutiivisen menestyksen AINOA mitta on jälkeensä jättämien geenien määrä.

        On syntynyt geneettinen sopeuma, joka tekee naiset krantummiksi ja miehet kaikkiruokaisemmiksi..

        Tulkintahan se on tuokin! =D Mä näen asian hiukan eri tavalla, mut periaatteessa idea sama! =D Muistan nuoruudessa, oli jopa helppoa saada tyttöjä treffeille, jotta ylipäätään pääsi tutustumaan. Nykyään on trendinä että tuomitaan suoraan kun oli tyyliin väärän värinen lippis päässä, ja toisesta ihmisenä ei ole tietoakaan! Tästä vois tarinoida vaikka kuinka ja kauan, mut ei jaksa. Pointti varmaan tuli selväksi! =D


    • Minultakin jäi sanomatta, että tieteelliseen ajatteluun, kuten biologiaankaan, ei kuulu käsite arvo. Voimme kuvata, minkä verran ja missä asioissa on erilaisuutta. Arvopohdinnat kuuluvat ideologian maailmaan.

    • En ole vuosiin maksanut mitään, mutta aiemmin maksoin 100-150€. Aikoinaan kävin kolmen eri naisen (nuorehko opiskelija) luona. Kaikki oli erittäin mukavia mimmejä. Aikaa kulutettiin paljon. Ekan tapaamisen jälkeen maksoin sen mikä minusta tuntui hyvältä. Yleensä vein jonkun lahjan mennessäni, toiveita sai esittää.
      Noista on jo useampi vuosi.
      Nykyään on muutenkin löytynyt kivaa seuraa.

    • Anonyymi

      No en ole valmis maksamaan kuin "suomi lippu" seksistä ja hinta on ollut 0-1200€ Yö/ Viikonloppu.

    • Anonyymi

      Täytyy tähän todeta, että jos suomalainen mies vaikka minä en olisi mennyt naimisiin vaan käynyt maksulisilla naisills kerran kuukaudessa. Olisin ainakin 4 kertaa varakkaanpi ja olisin saanut laatu seksiä. Ei elatus maksuja ei rahaa lasten harrastuksii eikä vaimon älyväläyksiin. Seksiä silloin kun haluaa ja laadukasta. Nuori mies usko vanhempaa maksa seksistäsi jos haluat laadukasta seksiä ilman nalkutuksia ja tunuvaa rahan menetystä. Älä tyydy Mosseen vaan käytä Mersua.

    • Anonyymi

      Olen montaa aloittelevaa maksullista pannut. 200-600 euroa olen maksanut tunnista yön yli.

    • Anonyymi

      20 euroa tunnilta verottomana on mielestäni kohtuullinen korvaus. Ihonvärillä ei väliä.

    • Eiks nainen vois maksaa minulle. Jos oot yksinäinen , haluat kosketusta ja seuraa niin täällä olis vapaa sinkkumies Raumalta joka haluis sutinaa.

    • Anonyymi

      Seksistä en olis valmis maksaan sitä saa ilmaseksikin rehellisestä keskustelu seurasta vois jopa harkita maksavansa mielummin sitä on vaikeampi löytää kui pillua

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe