Toivottavasti S24 ottaisi käyttöön ainakin

osalle keskustelupalstoista pakollisen kirjautumisen, uskon että se edes vähän hillitsisi häiriköintiä. Ja eikös se harkinnassa ollutkin, että se tulisi kaikille palstoille, mutta sitten mentiin ilmeisesti puihin. Varmaan siinä lähinnä pelätään että osa kirjoittajista häipyy ja kävijämäärät laskee, mutta eiköhän ne häipyjät olisi lähinnä juuri trolleja sun muita häiriköitä.

Ilmoituksen tekeminen asiattomista avauksista, on jokseenkin tehotonta.

3

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei hammerhead, kiitos viestistä.

Pakollinen rekisteröityminen on ollut harkinnassa, mutta on useita syitä siihen, miksi sitä ei ole edistetty. Tärkeimpänä on Suomi24:n tärkein arvo: keskustelu kuuluu kaikille, emmekä halua rajoittaa sitä. Toistaiseksi myös sähköpostin linkittyminen keskustelunimimerkkiin edellyttää puhelinnumeron vahvistamista, mikä vaikeuttaa rekisteröitymistä joidenkin käyttäjien kohdalla kohtuuttomasti.

Pakollista rekisteröitymistä ei tällä hetkellä suunnitella, vaan mietimme muita keinoja keskustelun laadun parantamiseen. Näitä keinoja voisivat olla esimerkiksi miinusäänten antaminen, jolloin riittävällä määrällä miinuksia kommentti menisi piiloon. Myös esimerkiksi rekisteröityneen käyttäjän mahdollisuutta avata ketju vain muille rekisteröityneille harkitaan.

Iso osa aktiivisista, asiallisista kirjoittajista on anonyymejä ja myös kirjautuneiden käyttäjien joukossa on trolleja tai häiriköitä - pakollinen rekisteröityminen ei siis poistaisi tätä ongelmaa. Myös rekisteröitynyt käyttäjä voi halutessaan käyttää nimimerkkiä Anonyymi.

Sääntöjen vastaisten viestien ilmoittaminen kannattaa aina: jokainen ilmoitus käydään moderoinnissa läpi, ja viestejä kyllä poistetaan. Kannattaa muistaa, että viestiä ei poisteta vain siksi, että sen kirjoittaja on eri mieltä. Vain sääntöjen vastaiset viestit poistetaan.

• Anonyymi

Ei tarvitse. Kyllä tämä uudistus sen tekee.

• Anonyymi

Tuo rekisteröityneen käyttäjän mahdollisuus avata ketju vain muille rekisteröityneille ei ole hyvä asia. Älkää edes harkitko. Siitä tulisi mielivaltaa. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, rekisteröityminen ei tee kenestäkään parempaa eliittiä, jotka katsovat nenänvartta anonyymejä. Parempi on esim. miinusäänet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe