Voisko joku jelppii...?? Miten sen ikääntymis koodin saa toimimaan se ei vaan toimi kun laitan sen...??? Apua!!!!!!
Ikääntyminen
10
10801
Vastaukset
- Dannii*
Ööööh....En tiedä mitä tarkoitat, mutta jos simit ei ikäänny ja sulla ei oo mitään koodia päällä, lataa Patch.
Jos haluat ikääntymisen stoppi koodin, niin se on:aging on/off .- Anonyymi
Miten voi laittaa automaattisen ikääntymisen pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi laittaa automaattisen ikääntymisen pois
Asetuksista
- nirvous
tääl just kerrottiin vähän aikaa sitte se koodi, se oli se boolprop..jne ja sitt piti painaa pohjassa shiftiä ja painaa simiä ja sit pitäis tulla joku set birthday..
mutta mulla tää ei ainakaan toiminu... :(( *nyyh*- Punainen Tukaani
Eli jos haluaa ikääntymisen POIS PÄÄLTÄ, laitat aging off, ja toisin päin...
boolprop testingcheatsenabled true/false
Eli se kasvu ei onnistu jos ikääntyminen on pois päältä... Ukko palaa pari päivää nuoremmaksi (siis ainakin minulla, kun boolpropilla koikeilin..).. Toivottavasti oli jollekin apua, joka ei huomannut laittaa ikääntymistä päälle ensin. =) - sattumasimi
Punainen Tukaani kirjoitti:
Eli jos haluaa ikääntymisen POIS PÄÄLTÄ, laitat aging off, ja toisin päin...
boolprop testingcheatsenabled true/false
Eli se kasvu ei onnistu jos ikääntyminen on pois päältä... Ukko palaa pari päivää nuoremmaksi (siis ainakin minulla, kun boolpropilla koikeilin..).. Toivottavasti oli jollekin apua, joka ei huomannut laittaa ikääntymistä päälle ensin. =)Se homma toimii näin, jos haluat nopeuttaa
kasvua, esim. lapsesta teiniksi:
- avaa koodilaatikko ja kirjoita siihen:
boolrop testingCheastEnabled true
(painamalla ctrl sift c)
- aktivoi koodi painamalla entteriä
- nyt, paina sift pohjaaan (nuoli ylöspäin
ctrlin yläpuolella) ja klikkaa simiäsi
- aukeaa kasa enkun/suomenkielisiä vaihtoehtoja.
Valitse sieltä Set To Birthday.
Tuon koodin saa pois päältä:
- avaa koodilaatikko ja kirjoita:
boolProp testingCheatsEnabled false
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Tarkalleen en kyllä tiedä, mitä tarkotitte,
mutta tämä on tämän Set to Birthday jutun
kulku.
- Anonyymi
Tää on helppo mä tein sellatti että menin valikkoon siitä peliasetuksiin ja uudestaan peliasetuksiin siinä on ikääntymis vaihtoehtoja
- Anonyymi
"Tää on helppo mä tein sellatti että menin valikkoon siitä peliasetuksiin ja uudestaan peliasetuksiin siinä on ikääntymis vaihtoehtoja"
Onnittelut vastasit yli 14 vuotta vanhaan keskusteluun toivottavasti helpotti
Jos ei halua käyttää koodeja niin kannattaa tehdä näin:
1: leivo kakkua
2:puhalla kynttilät
Näin simisi ikääntyy ihan ilman koodeja
Toivottavasti tiedosta oli apua jollekin!Voi tulla järkytyksenä, mutta ei kakkua ja kynttilöitä tarvita. Simit ikääntyvät eräitä poikkeuksia lukuun ottamatta ihan omia aikojaankin, kunhan asetuksissa on ikääntyminen päällä (eikä joku juota niille potioneja, elämän eliksiirejä, nektareita sun muita sellaisia).
Valtava helpotus suurperheisille ja kertautuu vielä sukupolvihaasteiden pelaajille. Mikä säästö kakuissa ja kynttilöissä! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569