Kohta jo 40 vuotta Pattispanoa ilman kumeja.

Myönnän kyllä että nöösipoikana kaksi kertaa sellainen on ollut ylläni.
Kerran sovitin hotellin peilipöydällä ollutta thaikumia. Se oli hyvin napakka keskisormeeni.
Olin kuitenkin tuonut muassani muutaman kumin kotomaasta ajatellen josko niille olisi käyttöä.

Touhusin sitten iltasella lähibaarista vuokraamani likkasen kanssa sivutakaapäin; en tiedä onko asennolla virallista nimitystä? Valitin etten pidä kumista laisinkaan.
Tyttö mitään sanonut vaan vetäisi kumin kikkelin päältä ja heitti sen samaiseen meikkipöydän peiliin että läsähti ja jatkoimme kosteaa iloittelua.

Myöhemmällä matkalla tapasin kaksi ensikertalaista Suomi- poikaa jotka olivat tuoneet mukanaan krossin kortonkeja. Olivat olleet Pattayalla jo toista viikkoa.
Kysyin montako kumia olette jo käyttäneet?
Kaksi; vastasivat pojat.

21

<50

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ymärrä noh ehkä et välitä omasta terveydestäsi. Turha väittää ettei pattiksella ole tauteja. Itsekkin sellaisen olen saanut kumin hajottua,
      onneksi oli helppoa laatua piikki perseeseen ja parit napit.
      Olisi se huonomminkin voinut mennä.

• Tuntuu siltä että esim. kuppa ja tippurit ovat kadonneet taivaan tuuliin; ei sitä enää esiinny kuin arabeilla pienissä määrin ja historiankirjoissa.

Mutta ajatelkaa kuinka paljon olen säästänyt luontoa liki 40:n vuoden Pattismatkojeni aikana.
        Jo tuohon kumimäärään olisi ainakin yksi valaskala tukehtunut puhumattakaan delfiineistä.
        Luonnonmukaisuus on puhtaan ja elinkelpoisen maalmamme perusedellytyksiä.

Kotimaassa kumiton pippelitouhuiluni on saanut aikaan muutaman lapsen. Heistä ei ole pahaa sanottavaa, kunnon ihmisiä heistä on tullut ja joskus saan heiltä jopa pari postikorttia maailmalta.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Tuntuu siltä että esim. kuppa ja tippurit ovat kadonneet taivaan tuuliin; ei sitä enää esiinny kuin arabeilla pienissä määrin ja historiankirjoissa.

Mutta ajatelkaa kuinka paljon olen säästänyt luontoa liki 40:n vuoden Pattismatkojeni aikana.
        Jo tuohon kumimäärään olisi ainakin yksi valaskala tukehtunut puhumattakaan delfiineistä.
        Luonnonmukaisuus on puhtaan ja elinkelpoisen maalmamme perusedellytyksiä.

Kotimaassa kumiton pippelitouhuiluni on saanut aikaan muutaman lapsen. Heistä ei ole pahaa sanottavaa, kunnon ihmisiä heistä on tullut ja joskus saan heiltä jopa pari postikorttia maailmalta.

Arabit käyttää samoja oppaita.

• Anonyymi

Leidipojan kanssa tarvitsen ainoastaan tummelia.

• Anonyymi

ei ole natsi sieltä terveemmästä päästä, päästään

• Anonyymi

Puoliammattimaisena cupidomiehenä voin kertoa että suomalaisten naisten seksitreffi-ilmoituksessa lukee miltei aina toiveena että ilman kumia. En muista milloin suomalainen nainen olisi vaatinut kumia. Joka kolmas tai neljäs on kysynyt että eihän ole mitään tauteja. Ei ole ollut. Thaimaassa olen käyttänyt aina kumia paria poikkeusta lukuunottamatta. Olen myös testauttanut itseni noin kerran vuodessa. Hankalaa tuntuu olevan tuo taudin saanti. Kumi ja liukuvoide on varma suoja. Kunnon spärdärit ei tunnu nykyään missään. Ne on niin ohuita.

• Anonyymi kirjoitti:

Puoliammattimaisena cupidomiehenä voin kertoa että suomalaisten naisten seksitreffi-ilmoituksessa lukee miltei aina toiveena että ilman kumia. En muista milloin suomalainen nainen olisi vaatinut kumia. Joka kolmas tai neljäs on kysynyt että eihän ole mitään tauteja. Ei ole ollut. Thaimaassa olen käyttänyt aina kumia paria poikkeusta lukuunottamatta. Olen myös testauttanut itseni noin kerran vuodessa. Hankalaa tuntuu olevan tuo taudin saanti. Kumi ja liukuvoide on varma suoja. Kunnon spärdärit ei tunnu nykyään missään. Ne on niin ohuita.

Ihanaisia ovat myös Suomi- tytöt; en heitä väheksy millään tavoin vaikka lomillani Pattiksella käynkin piipahtamassa.

Ei tavis- Suomitytöt kumeista pidä; paljaalla vain sano. En edes muista milloin sellaista olisi minulta vaadittu.

Nyt puhuin kyllä läpiä päähäni, kumia vaadittiin:
        - Takavuosina istuimme Paven kanssa Stadin Kurvissa yhdessä kuppilassa ja muistelimme yhdessä kokemiamme Patiis- matkoja. Ehdotin että menisimme käymään yhdessä monista läheisen aukion Thai- laitoksista. Niin menimme.
        Mamma ehdotti heti että tulivatko pojat panemaan?
        Ujosti nyökkäilimme. Mumeli sanoi että yläkerrassa on hänellä nuori flikka ja satasen maksaa pikapano. Tartuin tarjoukseen.

Aktin jälkeen mumeli kysyi etä oliko hyvä? Sanoin ettei nyt erikoisempi tuo ollut.
        Mamma sanoi että asiakastyytyväisyyden takaamiseksi saan panna häntä samaan hintaan.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Ihanaisia ovat myös Suomi- tytöt; en heitä väheksy millään tavoin vaikka lomillani Pattiksella käynkin piipahtamassa.

Ei tavis- Suomitytöt kumeista pidä; paljaalla vain sano. En edes muista milloin sellaista olisi minulta vaadittu.

Nyt puhuin kyllä läpiä päähäni, kumia vaadittiin:
        - Takavuosina istuimme Paven kanssa Stadin Kurvissa yhdessä kuppilassa ja muistelimme yhdessä kokemiamme Patiis- matkoja. Ehdotin että menisimme käymään yhdessä monista läheisen aukion Thai- laitoksista. Niin menimme.
        Mamma ehdotti heti että tulivatko pojat panemaan?
        Ujosti nyökkäilimme. Mumeli sanoi että yläkerrassa on hänellä nuori flikka ja satasen maksaa pikapano. Tartuin tarjoukseen.

Aktin jälkeen mumeli kysyi etä oliko hyvä? Sanoin ettei nyt erikoisempi tuo ollut.
        Mamma sanoi että asiakastyytyväisyyden takaamiseksi saan panna häntä samaan hintaan.

Maken mestoilta StadinKurviin? Lietkö kumpaakaan nähnyt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maken mestoilta StadinKurviin? Lietkö kumpaakaan nähnyt!

Sörkän Kurvissa vain rä
        kälöitä ja niissä sburguja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puoliammattilaisten cupidit ja tinderit pysyy thaimaassa.

• Anonyymi

Ei todellakaan, juuri näin.

• Anonyymi

Heh heh heh....

Ja aina sitä vaan jaksaa hymyilyttää tällaista jo vanhaa sotaratsuakin, väkivallan ammattilaista evp. nämä Hra Nazin tarinoinnit. Amalioiden ärsytys kertoimesta 5/5 tähteä tästä.

Pläsähtipä tässä nyt mieleeni eräs tapahtuma hurjasta kyntömiähen nuoruudestani. Ajalta silloin, kun en niin tarkka ollut siitä, kenen Amalian vakoon pääsisin rakkaudensiemeniäni kylvämään.

Tupsahtipa eräällä keikalla tilaisuus lähteä "lomailemaan" kaverin kanssa. Siinä sitten lähdettäessä sissipakkaukset jo pakattuna muistui mieleeni ne kumit. Kysäisin kaverilta muistiko ottaa mukaan ja matkaan. Ei ollut muistanut ja minä sitten näitä meille ilmaiseksi jaettavia muutaman paketin kävin hätäisesti mukaan kouraisemaan.

Rajalla kävivät sitten tarkasti läpi nämä sissipakkauksemme. Ei muuta epäilystä herättävää ilmennyt, mutta kovaan ääneen koilottivat ja esittelevät löytönsä muille raja-asemalla olleille. Jotta tässähän nyt taitaa olla todellinen JamesBontti ja Hurmuri agentti matkalla: Kattokaa näiden kumien määrää!

Köh köh... Nöösipojan nassu punertavana yritin selitellä, että kaverin myäs... ja arvaatteko mitä teki kaverini myäs... nauroi vain naama omaani vielä punaisempana.

Mutta, mutta, ja....

• Kiitän kovasti kehuista.

Kummastelen mutta tiedostan että erilaiset amaliat ja senssut pitävät panemista hyvinkin pahana asiana vaikka luonto on sen meille luonut nautinnoista suurimpana.

Taitava herrasmies saa naisensa kliimaksin huipuille käyttämättä lainkaan siitintään.

Oletteko pojat kiinnittäneet huomionne siihen että ne harvat naiset jotka kondomin käyttöä vaativat niin ovat hyvin himokkaita suojaamattomaan oraaliseksiin?

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Kiitän kovasti kehuista.

Kummastelen mutta tiedostan että erilaiset amaliat ja senssut pitävät panemista hyvinkin pahana asiana vaikka luonto on sen meille luonut nautinnoista suurimpana.

Taitava herrasmies saa naisensa kliimaksin huipuille käyttämättä lainkaan siitintään.

Oletteko pojat kiinnittäneet huomionne siihen että ne harvat naiset jotka kondomin käyttöä vaativat niin ovat hyvin himokkaita suojaamattomaan oraaliseksiin?

Amalian Naimaissa on syytä vetää lateksia ja hiilikuitua emättimeen hyppykupan välttämiseksi

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Kiitän kovasti kehuista.

Hra Nazi vei juuri kumin pippelistäni!
        Juuri kun ajattelin itse tästä aiheesta kiertelen ja kaarrellen ajattelin kirjoittaa niin...

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Kiitän kovasti kehuista.

Meinasin tuosta mainita mutta ehdit ensin. Olen joskus jurrissa laiskuuksissani uunottanut tyttöjä että hups unohdin taas ostaa kondomit joten et kehtaisi...? Humalahakuisena kun ne varsinaiset paneskelut jää useimmiten aamuun lomalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hra Nazi vei juuri kumin pippelistäni!
        Juuri kun ajattelin itse tästä aiheesta kiertelen ja kaarrellen ajattelin kirjoittaa niin...

Köh köh...
        Tarkoitan siis, että olen tietyn ristiriidan tässä huomannut.
        Toisaalta olen myäs huomannut sen, että kun kumia ei enää tarvitse, on seksi rikkaampaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köh köh...
        Tarkoitan siis, että olen tietyn ristiriidan tässä huomannut.
        Toisaalta olen myäs huomannut sen, että kun kumia ei enää tarvitse, on seksi rikkaampaa.

Sai
        raaloista
        po
        rukkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sai
        raaloista
        po
        rukkaa

Ei ole. Vahva libido ja terhakka erektio on terveen miehen merkki. Jos kalu lerpottaa, niin jossakin on vikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Vahva libido ja terhakka erektio on terveen miehen merkki. Jos kalu lerpottaa, niin jossakin on vikaa.

Terhakka aiheuttaa toisille terhakkaalla ajattelua ajatteluelimen lamaantuen.

• Anonyymi kirjoitti:

Terhakka aiheuttaa toisille terhakkaalla ajattelua ajatteluelimen lamaantuen.

Tämähän oli oikein hienosti ajateltu. Arjen murheet todellakin unohtuvat hetkeksi seuraavalla reseptillä:

Nainen sängynlaidalle kontalleen ja itse työstöä toteuttamaan vaihtelevin vedoin.
        Jos likka on hiljaisemmasta päästä niin sen saa söpösti kiljaisemaan napakalla kämmeniskulla perslihoihin.

Huumoria saa touhuun mukaan jos sitä tarvitsee. Siitintä ulkona välillä käyttämällä saa aikaan emätinpieruja jotka ovat hauskoja tai sitten ei. Riippuu yksilöstä.

Nämä ohjeet toimivat kaikissa maissa ympäri maailman.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      3153
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      16
      1101
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      903
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      54
      884
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      52
      819
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      48
      709
    7. 58
      685
    8. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      82
      682
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      636
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      624
    Aihe