Mä oon menossa ens kesänä ratsastusriparille joka on noin 3 tunnin ajomatkan päässä täältä missä asun joten en kyllä helposti pääse sieltä pois jos haluisin. Saako riparilla kavereita ja tuleeko helposti koti ikävä. Kertokaa jos ootte ite menossa ratsastusriparille tai et mille riparille ootte menossa.
Kertokaa riparista
7
288
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle jäi riparista aivan karmeat muistot. En ikinä menisi uudestaan, enkä suosittele riparia kenellekään.
Elä mene sinne. Mene ennemmin vaikka protulle.- Anonyymi
Ratsastusprotua ei ole eikä tule. Sitä on kyllä mietitty, mutta niiden kahden asian yhdistämistä pidetään liian vaikeana. Ehkä hevosten hoitamiseen sitten menisi liikaa aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ratsastusprotua ei ole eikä tule. Sitä on kyllä mietitty, mutta niiden kahden asian yhdistämistä pidetään liian vaikeana. Ehkä hevosten hoitamiseen sitten menisi liikaa aikaa.
Ratsastus riparilla on vain syötti, jolla houkutellaan nuoria kirkon aivopesuun.
Faktaa on että vähintää 8h päivässä kuunnellaan jeesus satuja ja opetellaan rukouksia ja kaikkea muuta jeesus skeidaa.
Muistakaa, papit ovat aivopesun ammattilaisia. Älkää menkö kirkon ansaan.
- Anonyymi
Jos et ole vielä uskovainen, niin riparin aivopesun jälkeet olet.
Kirkko ei ole koskaat todistanut, että heidän opetuksensa on totta.
Ennen kuin teet lopullisen päätöksen ripariin menosta, kysy kirkolta/papeilta todisteita että heidän opetuksensa on totta.
Raamattu on satukirja- Anonyymi
Riparin opetus on huuhaata
- Anonyymi
Riparin kivuus riippuu tosi paljon niistä ohjaajista ja ihmisistä siellä mutta jos oot kerta menossa ratsastusripasille niin luulisin et siellä on ihmisiä jotka on kiinnostuneet sanoista asioista kuin sä joten älä pelkää, löydät kyl kavereita! Ei kannata ees miettiä vaihtoehtoo että lähtis kesken pois koska sillon joudut todennäköisesti menemään uudestaan. Kannattaa ottaa hyvä asenne sitä kohtaan niin sulla tulee olemaan tosi kivaa!
- Anonyymi
""Ei kannata ees miettiä vaihtoehtoo että lähtis kesken pois koska sillon joudut todennäköisesti menemään uudestaan.""
Ripari ei ole kenellekään pakollinen. Yhä useampi jättää riparin väliin.
Jaksatko oikeasti kuunnella viikon huuhaa opetusta ja leikkiä jeesus leikkejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501