Missä kaikki jämsän lidl uskovaiset on nyt käyneet kaupassa kun retostellen täällä ovat kirjoitelleet että s & k-ryhmä ovat boikotissa? Vai alkaako jo nälkäpaasto kurittamaan mahassa?
Jämsän lidl
10
466
Vastaukset
- Anonyymi
muuramen lidliin on lyhyt matka joten turhaan möyhkää pullukka.
- Anonyymi
Ei kun jyvishyvään samoin tein, kun naapuri kiusaa.
- Anonyymi
Orivedellä ja Muuramessa.!!
Eioo hihiteljät kytäämässä kun tyhjät tölkit ja pullot palautaa.
Pullopojan kilpailia.
- Anonyymi
Sieltä ostetaan, mistä halvemmalla saadaan. Ei olla uskossa, eikä makseta kymmenyksiä elättääksemme ketjujen sikaporhoja.
- Anonyymi
Eikös Lidl oo suljettu remontin takia😮
- Anonyymi
Minä olen Karjalan evakko ja käyn Jämsän S-Marketissa aina vain illalla klo 21:00 jälkeen. Kaikki punaisella laputetut tuotteet ja paistopisteen tuotteet saa silloin aina 60 % alennuksella. Kylmäsavustetun punaisella laputetun 650 gramman kirjolohifileen sain ainoastaan 6 eurolla. Siinä meinaa aina kassalla selälleen lentää, kun kärryllinen tavaraa ei maksa juuri mitään.
Sen kylmäsavustetun kirjolohifileen söin heti saman tien, kun kaupasta kotiin tulin. Rasva vaan valui suupielistä, kun halvalla saatua herkkulohta upposi sisuksiin. En ole varma, palaanko täältä S-Marketin lähes "ilmaiselta herkkutunnilta" enää ollenkaan Lidliin asiakkaaksi?
On se vaan niin mukavaa, kun on kärry täynnä tavaraa, eikä maksa juuri mitään. Nyt alkaa olemaan elintarvikkeissa hinnat kohdallaan, kun menee kauppaan tunnin ennen sulkemisaikaa. Mutta nämä 60% alennukset viimeisellä tunnilla toimii varmuudella ainoastaan S-Marketissa. Citymarket antaa satunnaisesti keltaisilla lapuilla olevista tuotteista joskus 30 - 60% alennuksia viimeisellä tunnilla, mutta niiden antamasta alennusprosentista ei ole etukäteen mitään varmuutta. Mitä nyt haluavat alennusprosentiksi minäkin päivänä kassalla laittaa.
Lidl ei tunne "viimeisen tunnin" alennuksia, mutta siellähän on sitten kokonaisuutena Jämsän halvimmat hinnat jos menee kauppaan keskellä päivää, eikä kyttää S-kaupan viimeisen tunnin 60 % alennuksia.
Hautuumalleha täst jo koht joutaap. Vaa ko ellää nuukast nää viimeset vuuvet, nii jääp mei tyttäril enemp perintölöi. Nii se o... usot sie… silviisii, tälviisii... - Anonyymi
Muuramessa käydään.
- Anonyymi
Muuramessa myös, oikein innolla jo odottaa kun pääsee kohta jämsän lidliin säästämään. Onhan se ilo käydä kun on kaunista, mukavaa ja ammattitaitoista henkilökuntaa palvelemassa.
- Anonyymi
Orituvalle valmiiseen pöytään.
- Anonyymi
Joo pakko se on Muuramen Liiterissä huomenna käydä, kun on ikävä niitä vuosien varrella tutuksi käyneitä ruokia...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838