muunnoin kun kärsin massiivisista kivuista sain lääkäriltä oxicodoni lääkityksen, no vuosi meni ok, annostusta sitten lisättiin puolella joka oli jo iso määrä sitä vahvinta codonia niin 3 vuoden kuluttua lääkkeitten syönnistä rupesi kuulumaan yöllä ääniä, se 3 vuotta muuten kului todella nopeasti.
sivusilmällä huoneessa liikui "jokin" tuntui että joku muukin olisi ollut läsnä huoneessa. semmoinen musta vilahdus sivusilmällä.
päätin että nyt on pakko toimia ja lopetin sen lääkkeen syönnin justiinsa, no viikon olin sitten flunssassa ja paleli ja kummitukset oli tipotiessään.
johtuiko haamut ja äänet kenties näistä skeidoista lääkkeistä ja saivat ajan ja mielikuvituksen lentämään?
sivusilmällä huoneessa liikui "jokin" tuntui että joku muukin olisi ollut läsnä huoneessa. semmoinen musta vilahdus sivusilmällä.
päätin että nyt on pakko toimia ja lopetin sen lääkkeen syönnin justiinsa, no viikon olin sitten flunssassa ja paleli ja kummitukset oli tipotiessään.
johtuiko haamut ja äänet kenties näistä skeidoista lääkkeistä ja saivat ajan ja mielikuvituksen lentämään?
Vastaukset 2
Vanhimmat
Silmissähän näkyy aina pimeässä epämääräistä liikettä koska silmässä olevat kemikaalit liikkuvat ja lisäksi näkösolut adaptoituvat valonmuutokseen ja kolmanneksi aivot paikkaavaat parhaan kykynsä mukaan "sokeita pisteitä", siten että todennäköisimmin havaitsisit mahdollisen pimeässä vaanijan. Koska vara ei ole venettä kaatanut, on evoluution mukana selvinnyt useimmin sellaiset, jotka ovat ehkä huolehtineet turhastakin, haitaten nykyihmistä, joka elää 100x turvallisemmassa maailmassa kuin kivikauden parrakas metsämies.
Opiodipitoiset kyllä altistavat näille.